-
Που εφτασαν, τα τογιοτα ομως;;; για φτυσιμο τα ειχαμε...
Τα Toyota μια χαρά αυτοκίνητα ήταν και είναι. Η γενική αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και η Toyota Polis στα Γλυκά Νερά είναι χάλι μαύρο.
Έπρεπε να τους αξιολογήσω με μηδέν στις αξιολογήσεις του Google για να μου δώσουν λίγη σημασία. Διαφορετικά ακόμη θα έπαιρνα τηλέφωνα και θα με είχαν στην αναμονή ή θα μου το έκλειναν στη μούρη το τηλέφωνο.
Προφανέστατα ενδιαφέρονται να εξυπηρετούν όσους δεν θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο.
-
Η γενική αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και η Toyota Polis στα Γλυκά Νερά είναι χάλι μαύρο.
Έπρεπε να τους αξιολογήσω με μηδέν στις αξιολογήσεις του Google για να μου δώσουν λίγη σημασία. Διαφορετικά ακόμη θα έπαιρνα τηλέφωνα και θα με είχαν στην αναμονή ή θα μου το έκλειναν στη μούρη το τηλέφωνο.
Προφανέστατα ενδιαφέρονται να εξυπηρετούν όσους δεν θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο.
Ίδιο μαγαζί είναι (Inchcape PLC) η Toyota Hellas με την Toyota Polis.
Εξυπηρετικοί είναι, αρκεί να πέσεις στον σωστό πωλητή ή να ξέρεις που να απευθυνθείς. Τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου (ο οποίος είναι εξαιρετικός) είναι στο site για να μπορεί όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί του.
Καταλαβαίνω όμως τι λές, γιατί το έχω δει.
-
Τα toyota ήταν απλά αξιόπιστα. Κατά τα άλλα, ένας κουβάς με ρόδες ήταν, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Τύπου Land Cruiser, mr2 κλπ.
Την τελεταία 20 ετία έχω οδηγήσει ότι υπήρχε σε test drive σε αυτήν την κατηγορία. Επειδή γράφτηκε για τη συμπεριφορά του focus, ακολουθεί την παράδοση ακόμα και της 1ης γενιάς. Με ένα γενικά καλό στήσιμο. Ε λοιπόν η corolla του 2019, δεν έχει καμία σχέση με το auris που αντικαθιστά. Και έχει πολύ καλό τιμόνι και στήσιμο όχι για toyota, αλλά για την κατηγορία. Προσωπικά μου άρεσε περισσότερο από αυτό που οδήγησα στο test drive του Βροχίδη
-
-Καλα Φανη εξαιρετικος περιεκτικος και οπως μ αρεσει η γραφη σου.
Που εφτασαν, τα τογιοτα ομως;;; για φτυσιμο τα ειχαμε... Το προβλημα ειναι οτι δικαιωνονται οι toyotaκιδες.... και δεν βαζουν γλωσσα μεσα τους, μιλωντας για τον 'Ιαπωνα' εννοώντας τα toyota και οχι καποιο mazda, subaru κτλ
-
αν δεν κάνω λάθος στην ιστοσελίδα της toyota η τιμή της υβριδικής corolla έπεσε 400€
-
Έκανε κανείς σύνδεση με auto android ΑΣΥΡΜΑΤΗ..??
-
99% δεν υποστηρίζει ασύρματη σύνδεση. Και αφήνω αυτό το 1% για το απίθανο σύστημα της ford που συνδέεται ασύρματα το AndroidAuto και όχι το CarPlay.
-
αν δεν κάνω λάθος στην ιστοσελίδα της toyota η τιμή της υβριδικής corolla έπεσε 400€
Δεν κανεις λαθος...και εγω το παρατηρησα χτες, οτι και στην corolla hybrid 1.8 και στο CH-R 1.8 , αθορυβα χωρις ανακοινωσεις κλπ ανεβηκε η εκπτωση απο τα 500 στα 900 ευρω.
Πλεον ειναι πειρασμος (σε αντιθεση με το yaris που δε το μειωνουν ουτε 100ρικο)
-
Το Γιάρις είναι ολοκαίνουργιο, δεν πρόκειται να ρίξουν την τιμή τώρα. Εδώ δεν προλαβαίνουν τις παραγγελίες, γιατί να μειώσουν την τιμή?
-
Και διάβασα εχθές εδώ μέσα ότι το clio hybrid κάνει πάνω από 25.000€...
Νομίζω στα 23000 που βγαίνει το active+ δεν έχει αντίπαλο
-
Και διάβασα εχθές εδώ μέσα ότι το clio hybrid κάνει πάνω από 25.000€...
Νομίζω στα 23000 που βγαίνει το active+ δεν έχει αντίπαλο
ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ, υβριδικό ποιοτικά σαν τα Τογιότα και σε αντίστοιχη τιμή,θα φάνε πολλά καρβέλια ακόμα.....!!!! Εκτός βέβαια του ότι το Κλιό είναι κατηγορία Γιάρις και όχι κορόλα...!!!!
Όσο καλό και να είναι το Γιάρις με μια ματιά αντιλαμβάνεσαι ότι είναι μια κατηγορία κάτω από το κορόλα.Έτσι και το κλιό είναι κάτω από το Μεγκάν...!!! Ας συγκρίνουμε τουλάχιστον αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας,όχι επειδή το κορόλα τα έχει όλα και συμφέρει να το βάζουμε και με τα μικρά.Μεγκάν υβριδικό έχει..?? Πόσο υβριδικό είναι..?? Και πόσο πάει..?? Έτσι δεν είναι το σωστό..??
-
Νομίζω στα 23000 που βγαίνει το active+ δεν έχει αντίπαλο
21.970 βγαινει με μεταλλικο χρωμα πλεον! Και ισως παιρνει και λιγη εκπτωση αντιπροσωπιας. Πχ ιταν εβγαινε 22.370 μου το αφηναν 22.000 .
Η τιμη ειναι εξαιρετικη για αυτοκινητο με την ξαταναλωση του (προσθετο οφελος στην τιμη μελλοντικα) την αναρτηση πολλαπλων που εχει και την ποιοτητα εσωτερικου που στην active+ ειναι αψογη. Η εκδοση γενικα ειναι πολυ καλη.
Το μονο ελατωμα ο χωρος πισω επιβατων, οπου δεν τον θεωρω ελατωμα τοσο πολυ επειδη δεν ειναι αεροδρομιο σαν το leon και το focus, οσο συνδιαστικα με το μηκος του αυτοκινητου. Δηλαδη δεν θεωρω οτι χρειαζομαστε πρακτικα και τα παραπανω 'αεροδρομια', μθα χαρα θα την κανεις τη δουλεια σου και στο corolla, απλα χτυπαει ασχημα οτι παραμενει 4.4μ το μηκος του παρα αυτην την ελειψη. Ισως εδω εχουν οαιξει ρολο και οι μπαταριες και η αναρτηση που δεν ειναι ημιακαμπτος.
-
23.200 κλειδί το πλήρωσα με 1 χρόνο δώρο ασφάλεια και 2 χρόνια service, denim blue(την κεραμική επίστρωση δεν τη βάζω στην τιμή, γιατί ήταν εξτρα). Μάλλον έπεσε η τιμή του.
Και δεν το σύγκρινα σαν αμάξι με το clio. Μάλλον το σύγκρινα ως προς την τιμή. Ότι δηλαδή θα δώσεις 3κ€ περισσότερα για να πάρεις μικρότερης κατηγορίας από μια εταιρία που τώρα ξεκινάει τα υβριδικά.
-
23.200 κλειδί το πλήρωσα με 1 χρόνο δώρο ασφάλεια και 2 χρόνια service, denim blue(την κεραμική επίστρωση δεν τη βάζω στην τιμή, γιατί ήταν εξτρα). Μάλλον έπεσε η τιμή του.
Και δεν το σύγκρινα σαν αμάξι με το clio. Μάλλον το σύγκρινα ως προς την τιμή. Ότι δηλαδή θα δώσεις 3κ€ περισσότερα για να πάρεις μικρότερης κατηγορίας από μια εταιρία που τώρα ξεκινάει τα υβριδικά.
ΠΟΙΑ έκδοση,πότε το πήρες,μεταλλικό..??
-
23.200 κλειδί το πλήρωσα με 1 χρόνο δώρο ασφάλεια και 2 χρόνια service, denim blue(την κεραμική επίστρωση δεν τη βάζω στην τιμή, γιατί ήταν εξτρα). Μάλλον έπεσε η τιμή του.
Μαλλον το πηρες αρχη αρχη που δεν ειχε καμια εκπτωση. Τωρα εχει 900€ . Και τα 230€ εξτρα ειναι εξοδα οροςτοιμασιας/πινακιδων κλπ υποθετω.
Επςιδη αν το παρω, το Denim blue εχω σταμπαρει ξαι εγω, πως σου φαινεται το χρωμα? Καμια photo εχεις?
Επισης οσο καιρο το εχεις, μεση καταναλωση?
-
Active plus denim blue
Είχε άλλη αρχική τιμή πέρυσι το Φεβρουάριο. Τώρα το δίνουν 21900 και κάτι ψιλά +έξοδα πινακίδες κλπ. Αλλά πήγε φίλος και είναι τελική. Ούτε συναγερμό δεν του δίνουν. Αν ήξερα ότι θα μας κλείδωναν μέσα, θα καθυστερούσα την αγορά. Τώρα έχουμε 3 αυτοκίνητα και τα κοιτάμε και μας κοιτάνε..
Φωτογραφία έχω μόνο την πρώτη μέρα που το πήρε η γυναίκα μου. Αν μπορείς δες το από κοντά. Χάνει πολύ στις φωτογραφίες.
Κατανάλωση μην ξεκινήσουμε πάλι... Διάβασε τις τελυταίες... 15 σελίδες.
-
Active plus denim blue
Είχε άλλη αρχική τιμή πέρυσι το Φεβρουάριο. Τώρα το δίνουν 21900 και κάτι ψιλά +έξοδα πινακίδες κλπ. Αλλά πήγε φίλος και είναι τελική. Ούτε συναγερμό δεν του δίνουν. Αν ήξερα ότι θα μας κλείδωναν μέσα, θα καθυστερούσα την αγορά. Τώρα έχουμε 3 αυτοκίνητα και τα κοιτάμε και μας κοιτάνε..
Φωτογραφία έχω μόνο την πρώτη μέρα που το πήρε η γυναίκα μου. Αν μπορείς δες το από κοντά. Χάνει πολύ στις φωτογραφίες.
Κατανάλωση μην ξεκινήσουμε πάλι... Διάβασε τις τελυταίες... 15 σελίδες.
22600 μου είπαν τον Σεπτέμβριο το active+ με δώρο συναγερμό κάτι πατάκια και μία πλαστική θήκη για το πόρτ μπαγκάζ.
Τελικά πήρα ένα άσπρο χωρίς μεταλλικό με 22400 τελική,αλλά είχε τα δώρα,+τα 2 ετήσια σέρβις δωρεάν και την ετήσια ασφάλεια. 850 ευρώ το σύνολο των παροχών.Κόστος δηλαδή με το κλειδί 21.550 ευρώ και πρόσθεσα ζελατίνες και αισθητήρες πάρκινγκ μπροστά πίσω σύνολο 21.900.
Νομίζω ότι αυτή η έκδοση με τον εξοπλισμό και την τιμή που έχει στα 22000 ευρώ είναι το best vallue για το corolla HB,όχι μόνο για ότι αφορά τις εκδόσεις,αλλά και τον ανταγωνισμό με τις άλλες εταιρείες....!!!
Χάτσμπακ, αυτόματο,υβριδικό,με παρόμοιο εξοπλισμό ειδικά ασφαλείας και τόσο αξιόπιστο αυτοκίνητο με αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει. ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ οι περιορισμένοι χώροι σε σχέση με τα τζιποειδή,ίσως και η μικρή απόσταση από το έδαφος ανάλογα με το που κινείσαι.
-
η τιμη ειναι εξαιρετικη πλεον.
Η εκδοση active plus ειναι αρκετα πληρης, προσωπικα δε θελω κατι παραπανω σε εξοπλοσμο. Το μονο που θα μου αρεσε θα ηταν λιγο πιο ομορφες ζαντες να ειχε stock, και να μπορουσα να πληρωσω extra για bi-tone, γιατι αυτα τα ασημι-μαυρα που εχουν για test-drive ειναι πανεμορφα. Γενικα δε με τρελενει το bitone σε αλλα αυτοκινητα, απλα στο συγκεκριμενο επειδη πισω ακολουθει την καμπυλη του παραθυρου η γραμμη, με φιμε τζαμια-μαυρη οροφη ειναι πολυ ωραιο το ασημι που εχω δει.
Ειναι κριμας που σε αναγκαζει να πας στην top εκδοση για να μπορεις να βαλεις bitone...
-
η τιμη ειναι εξαιρετικη πλεον.
Η εκδοση active plus ειναι αρκετα πληρης, προσωπικα δε θελω κατι παραπανω σε εξοπλοσμο. Το μονο που θα μου αρεσε θα ηταν λιγο πιο ομορφες ζαντες να ειχε stock, και να μπορουσα να πληρωσω extra για bi-tone, γιατι αυτα τα ασημι-μαυρα που εχουν για test-drive ειναι πανεμορφα.
Συμφωνώ 100%. Και επιπλέον η Active+ είναι η μόνη έκδοση διαθέσιμη με το ανοιχτόχρωμο εσωτερικό, το οποίο το βρίσκω αρκετά πιο ωραίο και επίσης κάνει την καμπίνα πιο φωτεινή και να δείχνει μεγαλύτερη.
Όσο για την οροφή, δίκιο έχεις αλλά ευτυχώς γίνεται με μεμβράνη (χωρίς πρόβλημα) και την αλλάζεις και όποτε θές. Και δεν φαίνεται η διαφορά σε σχέση με το να είναι βαμμένη.
-
kyr80 wrote:
Active plus denim blue
Είχε άλλη αρχική τιμή πέρυσι το Φεβρουάριο. Τώρα το δίνουν 21900 και κάτι ψιλά +έξοδα πινακίδες κλπ. Αλλά πήγε φίλος και είναι τελική. Ούτε συναγερμό δεν του δίνουν. Αν ήξερα ότι θα μας κλείδωναν μέσα, θα καθυστερούσα την αγορά. Τώρα έχουμε 3 αυτοκίνητα και τα κοιτάμε και μας κοιτάνε..
Φωτογραφία έχω μόνο την πρώτη μέρα που το πήρε η γυναίκα μου. Αν μπορείς δες το από κοντά. Χάνει πολύ στις φωτογραφίες.
Κατανάλωση μην ξεκινήσουμε πάλι... Διάβασε τις τελυταίες... 15 σελίδες.
22600 μου είπαν τον Σεπτέμβριο το active+ με δώρο συναγερμό κάτι πατάκια και μία πλαστική θήκη για το πόρτ μπαγκάζ.
Τελικά πήρα ένα άσπρο χωρίς μεταλλικό με 22400 τελική,αλλά είχε τα δώρα,+τα 2 ετήσια σέρβις δωρεάν και την ετήσια ασφάλεια. 850 ευρώ το σύνολο των παροχών.Κόστος δηλαδή με το κλειδί 21.550 ευρώ και πρόσθεσα ζελατίνες και αισθητήρες πάρκινγκ μπροστά πίσω σύνολο 21.900.
Νομίζω ότι αυτή η έκδοση με τον εξοπλισμό και την τιμή που έχει στα 22000 ευρώ είναι το best vallue για το corolla HB,όχι μόνο για ότι αφορά τις εκδόσεις,αλλά και τον ανταγωνισμό με τις άλλες εταιρείες....!!!
Χάτσμπακ, αυτόματο,υβριδικό,με παρόμοιο εξοπλισμό ειδικά ασφαλείας και τόσο αξιόπιστο αυτοκίνητο με αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει. ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ οι περιορισμένοι χώροι σε σχέση με τα τζιποειδή,ίσως και η μικρή απόσταση από το έδαφος ανάλογα με το που κινείσαι.
Είναι όντως vfm λόγω αυτόματου υβριδικού και του πλήρους συστήματος ασφαλείας και φυσικά της αξιοπιστίας και τεχνολογίας που κουβαλά. Αλλά το μειονεκτήμα των περιορισμένων χώρων και αποσκευών δεν είναι σε σχέση με τα τζιποειδη που αναφέρεις και κακώς τα συγκρίνεις γιατί πρόκειται για χατς. Το μειονεκτήμα στους χώρους είναι απέναντι στα χατς του ανταγωνισμού δλδ φοκους , Λεόν , γκολφ, ,i30 , ceed , scala από όλα αυτά έχει χειρότερους χώρους για πόδια πίσω και αποσκευών ενώ έχει ίδιες διαστάσεις σε μήκος, επίσης είναι το πιο στενό και σε φάρδος αν και τουλάχιστον σε φάρδος είναι και εξωτερικά στενότερο από κάποια αλλα. Εκεί είναι το βασικό μειονέκτημα ότι για οικογενειακό αμάξι που οφείλει να εξυπηρετεί τις ανάγκες μια 4 μέλους οικογένειας πρέπει να κάνεις σημαντικές παραχωρήσεις εκτός αν είσαι οικογένεια με όλα τα μέλη ως 1.80 και βολευεστε στα ταξίδια με μια βαλίτσα μεγάλη και και 3-4 σακίδια ώμου.
Αν είσαι πχ 1.85 και έχεις παιδιά γυμνασίου 1.70 αρχίζεις να έχεις θέμα με τα πόδια τους.
Toyota Corolla 2019