Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΕΟ DS7-CROSSBACK
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΝΕΟ DS7-CROSSBACK
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    158
    162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      islander last edited by

      Δοκιμή για το 1.5 ντίζελ - μάνιουαλ επί ελληνικού εδάφους από το Drive

      https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... luehdi-130

      Οσο αφορά το αυτόματο και το μάνιουαλ αν και ανήκω στους ρομαντικούς το θέμα κόστους όπως είπατε αλλά και το θέμα αξιοπιστίας είναι κάτι που με προβληματίζει ακόμα. Το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα και για πολλά χρόνια ήταν του πατέρα μου ένα Volvo 343 1.4 με CVT την δεκαετία του 80, μακρινή εμπειρία αλλά ξεκούραστη και πρωτοποριακή για εκείνη την εποχή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fidelio last edited by

        Όμορφο και ιδιαίτερο είναι!
        Αν έχει και καλό εξοπλισμό, όπως φαίνεται στη δοκιμή, στην βασική έκδοση με 32000, είναι μια πολύ πολύ καλή επιλογή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Πήγε σήμερα ο κολλητός μου στην έκθεση στην Λ. Κηφισιάς, γιατί ενδιαφέρεται για αυτοκίνητο της κατηγορίας (είναι ανάμεσα στο 3008 και το XC40)...ενθουσιάστηκε (εκτός από την τιμή) με το αυτοκίνητο. ΄Κεπτωση δεν υπάρχει καμία προς το παρόν (λογικό το βρίσκω). Θετική εντύπωση του έκαναν:

          1. Η μικρή διαφορά βενζίνης με diesel
          2. Ότι σε diesel υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα ενώ σε βενζίνη (ή οποιαδήποτε άλλη παραγγελία) είναι μέγιστη αναμονή 3 μήνες. Επίσης, κάποια βενζίνης είναι στον δρόμο.

          Δικό μου σχόλιο: Το diesel μια χαρά ζει...για να έφεραν πρώτα diesel, μάλλον εκεί περιμένουν περισσότερε πωλήσεις.

          Πιστεύω ότι είναι μπούρδα που δεν βγαίνει το μικρό βενζίνης με αυτόματο κιβώτιο, θα χάσει αρκετές πωλήσεις εξαιτίας αυτού.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alejandrok last edited by

            Το είδα στην έκθεση και πήρα προσφορά. Χωρίς να το έχω οδηγήσει.
            Στα 28.000€ δίνουν το 1.2 στην πρώτη έκδοση (Chic), πράγματι χωρίς εκπτώσεις.
            Μου άρεσε πάρα πολύ σε εξωτερική εμφάνιση, αλλά και στο εσωτερικό. Έχει πραγματικά παντού αίσθηση Premium. Ειδικά σε σχέση με το 3008, μέσα είναι στο ίδιο στυλ αλλά ξεκάθαρα καλύτερο.

            Θετικά (+)

            • Καλός εξοπλισμός ασφαλείας (A.C.C, Αυτόματο φρενάρισμα, Αλλαγή λωρίδας, Κόπωση).
            • Το infotainment δεν είναι λες και έχεις ακουμπήσει ένα tablet στο ταμπλώ.
            • Πολύ όμορφο και προσεγμένο εξωτερικά
            • Αίσθηση Premium στο εσωτερικό
            • Πολλαπλούς συνδέσμους πίσω

            Εκπτώσεις δεν κάνουν ακόμα, αλλά έχουν καλό επιτόκιο (3,6% τελικό).

            Άρα έχουμε το επόμενο αυτοκίνητο. ή όχι?

            Αρνητικά (-)
            Πραγματικά 'Τα χάπια μου και ένα ταξί να φύγω'. Αν δε σοβαρευτούν δε τους βλέπω να πουλάνε και πολύ. Η έκδοση chic.

            • Δεν έχει κλιματισμό αλλά απλό A/C.
            • Δεν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω (απαραίτητο για 4,5μ κάρο), φυσικά ούτε κάμερα.

            και το καλύτερο για το τέλος.

            • Τα 27.999€ είναι σε λευκό χρώμα. Αν θέλεις μεταλλικό, αλλάζει κλίμακα και περνάς τα 30.000€.
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Ο χρήστης alejandrok έγραψε:
              Άρα έχουμε το επόμενο αυτοκίνητο. ή όχι?

              Η έκδοση chic.

              • Δεν έχει κλιματισμό αλλά απλό A/C.
              • Δεν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω (απαραίτητο για 4,5μ κάρο), φυσικά ούτε κάμερα.

              και το καλύτερο για το τέλος.

              • Τα 27.999€ είναι σε λευκό χρώμα. Αν θέλεις μεταλλικό, αλλάζει κλίμακα και περνάς τα 30.000€.
              1. Ναι έχουμε! Περιμένω να το οδηγήσω για να δώ πόσο καλύτερο από το 3008 είναι. Αλλά γενικά φαίνεται το πιο ολοκληρωμένο πακέτο της κατηγορίας του.

              2. Η έκδοση Chic έχει σημαντικές (για να μην πω τραγικές) ελλείψεις...μόνο οι 2 επόμενες εκδόσεις αξίζουν αντικειμενικά. υποκειμενικά, μόνο η So Chic και με έξτρα εξοπλισμό. Δυστυχώς αυτό το αυτοκίνητο αξίζει να το πάρεις με φουλ εξοπλισμό, τότε η αίσθηση είναι πραγματικά αλλού και για να την πετύχεις στα άλλα premium θές 30-40% επάνω σε λεφτά.

              3. Αυτό με το χρώμα είναι αστείο και τραγικό ταυτόχρονα!! Μεγάλη μ@λακία...το είχε κάνει και η Renault με το Kadjar και η Suzuki. Ελπίζω να βάλουν μυαλό σύντομα (αν και με τον Σ δεν ελπίζω πολλά).

              Προσωπικό αρνητικό, ότι το 1.2 δεν βγαίνει αυτόματα (ενώ ως 3008, Opel & C5 Aircorss βγαίνει). Άρα όποιος θέλει αυτόματο (όπως εγώ), αναγκαστικά πάει σε diesel ή στον 1.6. Φυσικά ο 1.6 αξίζει πολύ σε αυτό το αυτοκίνητο αλλά ανεβάζει: τιμή, κατανάλωση και τέλη.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alejandrok last edited by

                Φάνη, δε νομίζω ότι έχει τραγικές ελλείψεις η chic, αλλά σίγουρα σημαντικές, που ό,ως ίσως μπορείς να παραβλέψεις.
                Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί καταστρέφουν μια έκδοση με τη βλακεία που κάνουν με το χρώμα. Αν είναι να πας στα 30.000+, κοιτάς την επόμενη έκδοση. Αν όμως δε μπορείς να τη φτάσεις. Βρίζεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Ο χρήστης alejandrok έγραψε:
                  Φάνη, δε νομίζω ότι έχει τραγικές ελλείψεις η chic, αλλά σίγουρα σημαντικές, που ό,ως ίσως μπορείς να παραβλέψεις.
                  Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί καταστρέφουν μια έκδοση με τη βλακεία που κάνουν με το χρώμα. Αν είναι να πας στα 30.000+, κοιτάς την επόμενη έκδοση. Αν όμως δε μπορείς να τη φτάσεις. Βρίζεις.

                  1. Είναι και λίγο υποκειμενικό τι θεωρεί έλλειψη ο καθένας μας. Για εμένα π.χ. στα €30.000 (έτσω €28.000) είναι τραγικό να μην έχει: κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα (ή έστω πίσω αισθητήρες), φώτα ομίχλης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες. Για τόσο μικρή διαφορά με την επόμενη έκδοση (περί τα €1.500), δεν βρίσκω τον λόγο ύπαρξης της Chic, πέρα από κράχτη (λόγω τιμής) στην μικρή βενζίνη που ουσιαστικά είναι ανύπαρκτη σαν τιμή, αφού αφορά μόνο λευκό αυτοκίνητο χωρίς κανένα έξτρα.
                  2. Όντως είναι τεράστια βλακεία αυτό με το χρώμα!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alejandrok last edited by

                    Ζω με τον κλιματισμό. Δε μου αρέσει αλλά ζω.
                    Χρώμα και αισθητήρες (που ειδικά για το συγκεκριμένο και το 3008 είμαι must γιατί έχουν όγκο και μικρό πίσω παράθυρο), αν η αντιπροσωπεία ήθελε θα μπορούσε να βρεθεί λύση. Αλλά προφανώς κάτι άλλο έχουν στο μυαλό τους.

                    Εμένα ο πωλητής όταν τσίνησα λίγο με ρώτησε αν έχω αυτοκίνητο για ανταλλαγή και ότι αν είχα θα μπορούσε να κάνει κάτι. Φαντάζομαι ότι αυτό το κάτι έχει να κάνει με υψηλή τιμή στην ανταλλαγή (αντί για έκπτωση). Ντεν καταλαβένι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      islander last edited by

                      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                      Φάνη, δε νομίζω ότι έχει τραγικές ελλείψεις η chic, αλλά σίγουρα σημαντικές, που ό,ως ίσως μπορείς να παραβλέψεις.
                      Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί καταστρέφουν μια έκδοση με τη βλακεία που κάνουν με το χρώμα. Αν είναι να πας στα 30.000+, κοιτάς την επόμενη έκδοση. Αν όμως δε μπορείς να τη φτάσεις. Βρίζεις.

                      1. Είναι και λίγο υποκειμενικό τι θεωρεί έλλειψη ο καθένας μας. Για εμένα π.χ. στα €30.000 (έτσω €28.000) είναι τραγικό να μην έχει: κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα (ή έστω πίσω αισθητήρες), φώτα ομίχλης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες. Για τόσο μικρή διαφορά με την επόμενη έκδοση (περί τα €1.500), δεν βρίσκω τον λόγο ύπαρξης της Chic, πέρα από κράχτη (λόγω τιμής) στην μικρή βενζίνη που ουσιαστικά είναι ανύπαρκτη σαν τιμή, αφού αφορά μόνο λευκό αυτοκίνητο χωρίς κανένα έξτρα.
                      2. Όντως είναι τεράστια βλακεία αυτό με το χρώμα!

                      Σε σχέση με το XC40 που η βασική έχει 30713€ με απλό χρώμα έχει μια διαφορά 2700€ με τις όποιες ελλείψεις που έχει το DS.Γιατί να μην το προτιμήσει κάποιος που δεν μπορεί να δώσει παραπάνω για το Volvo; Έχεις δίκιο ότι είναι τιμή κράχτης αλλά πιστεύω θα υπάρξει ένα καλό ποσοστό ετσι όπως έχουν τα οικονομικά που θα το προτιμήσει αφου και με ελλειπή εξοπλισμό δεν παύει να είναι μια DS.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Ακριβώς είναι τιμή κράχτης που τις έχουν όποια το παίζουν πρίμιουμ . Αλλιώς περιμένεις και εκεί στα 28000 θα έχεις ένα 5 αιρκρός με τα πάντα όλα ...

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kilomeater last edited by

                          για καντε μια ερώτηση, για service μπορείς να το πας στη Citroen;
                          (απαντήσεις επίσημες παρακαλώ, οxι εκτιμήσεις)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by

                            Λογικά θα στο παίρνουν από το σπίτι και θα στο φέρνουν αν θέλουν να ανεβάσουν το πρεστίζ ή κάτι ανάλογο .

                            Εκεί σου είπαν ότι θα το πηγαίνουν στα δικά τους μόνο .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kilomeater last edited by

                              Το είχανε και εδώ αυτό το service, να στο πάρουν από το σπίτι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sera2008 last edited by

                                Service μόνο σε 2 νέα εξειδικευμένα συνεργεία για DS -1 στα ΒΠ και 1 Θες/κη. Η απάντηση στην ερώτηση αν θα γίνεται και σε Σιτροέν - κατηγορηματικά όχι με ένα γελάκι υποτιμητικό από ότι μου μετέφερε ο φίλος μου...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  islander last edited by

                                  Θα γίνεται και σε Citroen μέχρι που να στήσουν δίκτυο DS στην Ελλάδα στις μεγάλες πόλεις ή σε κάποιες απο αυτές. Δεν μπορεί να αγοράσεις DS να είσαι επαρχία και να σου πούνε έλα Αθήνα να κάνεις service ή να φτιάξεις μια ζημιά.
                                  Αν γίνει κάτι τέτοιο τότε οι πωλήσεις θα είναι μειωμένες απο την αρχή μόνο για αυτό το λόγο και τσάμπα να το δίνουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Δεν νομίζω ότι θα είναι πρόβλημα το σέρβις . Ακόμα και αν είναι Αθήνα και Θεσσαλονίκη μόνο . Με τους δρόμους που έχουμε πλέον η απόσταση από Αθήνα και Θεσσαλονίκη της ηπειρωτικής Ελλάδας είναι 2,5 ώρες το μέγιστο .

                                    Θα έρχονται να στο παίρνουν και θα σου φέρνουν ένα ανάλογο αυτοκίνητο όπως στο λήζινγκ . Αμα φτιάξουν και 2 ακόμα σε Πάτρα και Γιάννενα κάλυψαν τα πάντα . Αντε και 1 στην Κρήτη αν πάνε τόσο καλά οι πωλήσεις .

                                    Για μένα αυτό το θέμα του σέρβις είναι το τελευταίο πρόβλημα . Αλλα θα έπρεπε να κάνουν . Δηλαδή εγγύηση 6+ χρόνια και 150000 χλμ τουλάχιστον . Το πρίμιουμ το χτίζεις με διάφορους τρόπους και εδώ η Λέξους και η Βόλβο μας δείχνουν τον τρόπο .

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      islander last edited by

                                      Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                      Δεν νομίζω ότι θα είναι πρόβλημα το σέρβις . Ακόμα και αν είναι Αθήνα και Θεσσαλονίκη μόνο . Με τους δρόμους που έχουμε πλέον η απόσταση από Αθήνα και Θεσσαλονίκη της ηπειρωτικής Ελλάδας είναι 2,5 ώρες το μέγιστο .

                                      Θα έρχονται να στο παίρνουν και θα σου φέρνουν ένα ανάλογο αυτοκίνητο όπως στο λήζινγκ . Αμα φτιάξουν και 2 ακόμα σε Πάτρα και Γιάννενα κάλυψαν τα πάντα . Αντε και 1 στην Κρήτη αν πάνε τόσο καλά οι πωλήσεις .

                                      Για μένα αυτό το θέμα του σέρβις είναι το τελευταίο πρόβλημα . Αλλα θα έπρεπε να κάνουν . Δηλαδή εγγύηση 6+ χρόνια και 150000 χλμ τουλάχιστον . Το πρίμιουμ το χτίζεις με διάφορους τρόπους και εδώ η Λέξους και η Βόλβο μας δείχνουν τον τρόπο .

                                      Εγώ δεν είμαι θετικός σε μια τέτοια ιδέα του να ταξιδεύει το αυτοκίνητό μου τόσα χιλιόμετρα να κάνει service και ας έρχονται να το παίρνουν, δεν θα το εμπιστευόμουν.Αλλά και σε περίπτωση ζημιάς το πρόβλημα θα είναι μεγαλύτερο με την οδική βοήθεια. Δεν νομίζω αυτό το μοντέλο αν δεν επεκταθεί το δίκτυο σύντομα να λειτουργήσει και ας έχει όσα χρόνια εγγύηση ή χιλιόμετρα θέλει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        islander last edited by

                                        Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                        Δεν νομίζω ότι θα είναι πρόβλημα το σέρβις . Ακόμα και αν είναι Αθήνα και Θεσσαλονίκη μόνο . Με τους δρόμους που έχουμε πλέον η απόσταση από Αθήνα και Θεσσαλονίκη της ηπειρωτικής Ελλάδας είναι 2,5 ώρες το μέγιστο .

                                        Θα έρχονται να στο παίρνουν και θα σου φέρνουν ένα ανάλογο αυτοκίνητο όπως στο λήζινγκ . Αμα φτιάξουν και 2 ακόμα σε Πάτρα και Γιάννενα κάλυψαν τα πάντα . Αντε και 1 στην Κρήτη αν πάνε τόσο καλά οι πωλήσεις .

                                        Για μένα αυτό το θέμα του σέρβις είναι το τελευταίο πρόβλημα . Αλλα θα έπρεπε να κάνουν . Δηλαδή εγγύηση 6+ χρόνια και 150000 χλμ τουλάχιστον . Το πρίμιουμ το χτίζεις με διάφορους τρόπους και εδώ η Λέξους και η Βόλβο μας δείχνουν τον τρόπο .

                                        Εγώ δεν είμαι θετικός σε μια τέτοια ιδέα του να ταξιδεύει το αυτοκίνητό μου τόσα χιλιόμετρα να κάνει service και ας έρχονται να το παίρνουν, δεν θα το εμπιστευόμουν.Ακόμα και σε περίπτωση μικροπροβλημάτων να κάνεις τόσα χλμ για να το δούν; Αλλά και σε περίπτωση ζημιάς το πρόβλημα θα είναι μεγαλύτερο με την οδική βοήθεια. Δεν νομίζω αυτό το μοντέλο αν δεν επεκταθεί το δίκτυο σύντομα να λειτουργήσει και ας έχει όσα χρόνια εγγύηση ή χιλιόμετρα θέλει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης islander έγραψε:
                                          Σε σχέση με το XC40 που η βασική έχει 30713€ με απλό χρώμα έχει μια διαφορά 2700€ με τις όποιες ελλείψεις που έχει το DS.Γιατί να μην το προτιμήσει κάποιος που δεν μπορεί να δώσει παραπάνω για το Volvo; Έχεις δίκιο ότι είναι τιμή κράχτης αλλά πιστεύω θα υπάρξει ένα καλό ποσοστό ετσι όπως έχουν τα οικονομικά που θα το προτιμήσει αφου και με ελλειπή εξοπλισμό δεν παύει να είναι μια DS.

                                          Συμφωνώ και για εμένα είναι πολύ πιο όμορφο (μέσα-έξω) από το XC40, το οποίο το βρίσκω άσχημο. Όμως το Volvo είναι πιο δυνατό (είναι στην μέση μεταξύ του 130 και 180 DS) όπως στην μέση είναι και η τιμή του. Βέβαια ένα αξιοπρεπές XC40 κοστίζει περί τα €35.000, οπότε είναι άμεσα ανταγωνιστικό το DS7 και επιπλέον το DS έχει και μικρό diesel που δεν έχει το Volvo. Εάν είναι και καλό στον δρόμο, είναι ίσως η πιο ολοκληρωμένη premium πρόταση σε λογικά χρήματα.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            islander last edited by

                                            Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                            Σε σχέση με το XC40 που η βασική έχει 30713€ με απλό χρώμα έχει μια διαφορά 2700€ με τις όποιες ελλείψεις που έχει το DS.Γιατί να μην το προτιμήσει κάποιος που δεν μπορεί να δώσει παραπάνω για το Volvo; Έχεις δίκιο ότι είναι τιμή κράχτης αλλά πιστεύω θα υπάρξει ένα καλό ποσοστό ετσι όπως έχουν τα οικονομικά που θα το προτιμήσει αφου και με ελλειπή εξοπλισμό δεν παύει να είναι μια DS.

                                            Συμφωνώ και για εμένα είναι πολύ πιο όμορφο (μέσα-έξω) από το XC40, το οποίο το βρίσκω άσχημο. Όμως το Volvo είναι πιο δυνατό (είναι στην μέση μεταξύ του 130 και 180 DS) όπως στην μέση είναι και η τιμή του. Βέβαια ένα αξιοπρεπές XC40 κοστίζει περί τα €35.000, οπότε είναι άμεσα ανταγωνιστικό το DS7 και επιπλέον το DS έχει και μικρό diesel που δεν έχει το Volvo. Εάν είναι και καλό στον δρόμο, είναι ίσως η πιο ολοκληρωμένη premium πρόταση σε λογικά χρήματα.

                                            +1000 να προσθέσω ότι εκτός της ομορφιάς είναι με καλύτερους χώρους και χωρητικότητα χώρου αποσκευών.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr