Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπεύθυνο για θανάτους το Start Button
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Υπεύθυνο για θανάτους το Start Button
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    9
    20
    255
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sarantism
      sarantism last edited by

      'Τουλάχιστον 28 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί στις Η.Π.Α. λόγω του Start Button (κουμπί μίζας) σύμφωνα με σχετική έρευνα, η οποία αποκαλύπτει ότι το κατά τα άλλα λειτουργικό αυτό κουμπί κρύβει κινδύνους για την υγεία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

      ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ
      Αναδημοσίευση από: newsauto.gr
      Με βάση μάλιστα τα στοιχεία που αποκαλύπτουν οι Times της Νέας Υόρκης, εκτός από θανάτους, το Start Button έχει προκαλέσει στις Η.Π.Α. τουλάχιστον άλλους 45 τραυματισμούς ανθρώπων, εκ των οποίων αρκετούς με εγκεφαλική βλάβη.

      Ο λόγος που συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με Start Button έχουν την τάση όταν παρκάρουν το αυτοκίνητο στο κλειστό τους γκαράζ να μην πατούν το κουμπί της μίζας για να σβήσει ο κινητήρας, παίρνοντας παράλληλα μαζί τους τα κλειδιά, με αποτέλεσμα το μοτέρ να μένει «ανοιχτό» και να εκπέμπει ρύπους. Εάν αυτό συμβεί για αρκετές ώρες, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω της συσσώρευσης του μονοδειξίου του άνθρακα στον κλειστό χώρο του γκαράζ ο ιδιοκτήτης να δηλητηριαστεί εισπνέοντας τον αέρα, προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη στην υγεία του.

      Όπως αναφέρουν πάντα οι Times, η Ένωση Μηχανικών Αυτοκινήτων των Η.Π.Α. έχει ήδη προειδοποιήσει τους κατασκευαστές ώστε να εξοπλίσουν τα οχήματα με Start Button με κάποιο σύστημα που θα ειδοποιεί τον οδηγό να σβήσει τον κινητήρα όταν αυτός βγαίνει από το αυτοκίνητο.

      Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια αντίδραση, αν και κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford, η VW και η Audi έχουν τοποθετήσει σύστημα που σβήνει αυτόματα το αυτοκίνητο ύστερα από κάποια λεπτά συνεχούς λειτουργίας, εφόσον αναγνωριστεί ότι το κλειδί δεν είναι μέσα σε αυτό. Επίσης, η Toyota διαθέτει σύστημα που μέσω ενός ηχητικού σινιάλου ειδοποιεί τον οδηγό ότι δεν έχει σβήσει τον κινητήρα, για να μην μείνει το μοτέρ σε λειτουργία.
      http://www.freepen.gr/2018/05/start-button.html'

      Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • sarantism
        sarantism last edited by

        'Τουλάχιστον 28 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί στις Η.Π.Α. λόγω του Start Button (κουμπί μίζας) σύμφωνα με σχετική έρευνα, η οποία αποκαλύπτει ότι το κατά τα άλλα λειτουργικό αυτό κουμπί κρύβει κινδύνους για την υγεία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

        ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ
        Αναδημοσίευση από: newsauto.gr
        Με βάση μάλιστα τα στοιχεία που αποκαλύπτουν οι Times της Νέας Υόρκης, εκτός από θανάτους, το Start Button έχει προκαλέσει στις Η.Π.Α. τουλάχιστον άλλους 45 τραυματισμούς ανθρώπων, εκ των οποίων αρκετούς με εγκεφαλική βλάβη.

        Ο λόγος που συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με Start Button έχουν την τάση όταν παρκάρουν το αυτοκίνητο στο κλειστό τους γκαράζ να μην πατούν το κουμπί της μίζας για να σβήσει ο κινητήρας, παίρνοντας παράλληλα μαζί τους τα κλειδιά, με αποτέλεσμα το μοτέρ να μένει «ανοιχτό» και να εκπέμπει ρύπους. Εάν αυτό συμβεί για αρκετές ώρες, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω της συσσώρευσης του μονοδειξίου του άνθρακα στον κλειστό χώρο του γκαράζ ο ιδιοκτήτης να δηλητηριαστεί εισπνέοντας τον αέρα, προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη στην υγεία του.

        Όπως αναφέρουν πάντα οι Times, η Ένωση Μηχανικών Αυτοκινήτων των Η.Π.Α. έχει ήδη προειδοποιήσει τους κατασκευαστές ώστε να εξοπλίσουν τα οχήματα με Start Button με κάποιο σύστημα που θα ειδοποιεί τον οδηγό να σβήσει τον κινητήρα όταν αυτός βγαίνει από το αυτοκίνητο.

        Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια αντίδραση, αν και κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford, η VW και η Audi έχουν τοποθετήσει σύστημα που σβήνει αυτόματα το αυτοκίνητο ύστερα από κάποια λεπτά συνεχούς λειτουργίας, εφόσον αναγνωριστεί ότι το κλειδί δεν είναι μέσα σε αυτό. Επίσης, η Toyota διαθέτει σύστημα που μέσω ενός ηχητικού σινιάλου ειδοποιεί τον οδηγό ότι δεν έχει σβήσει τον κινητήρα, για να μην μείνει το μοτέρ σε λειτουργία.
        http://www.freepen.gr/2018/05/start-button.html'

        Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • sarantism
          sarantism last edited by

          'Τουλάχιστον 28 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί στις Η.Π.Α. λόγω του Start Button (κουμπί μίζας) σύμφωνα με σχετική έρευνα, η οποία αποκαλύπτει ότι το κατά τα άλλα λειτουργικό αυτό κουμπί κρύβει κινδύνους για την υγεία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

          ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ
          Αναδημοσίευση από: newsauto.gr
          Με βάση μάλιστα τα στοιχεία που αποκαλύπτουν οι Times της Νέας Υόρκης, εκτός από θανάτους, το Start Button έχει προκαλέσει στις Η.Π.Α. τουλάχιστον άλλους 45 τραυματισμούς ανθρώπων, εκ των οποίων αρκετούς με εγκεφαλική βλάβη.

          Ο λόγος που συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με Start Button έχουν την τάση όταν παρκάρουν το αυτοκίνητο στο κλειστό τους γκαράζ να μην πατούν το κουμπί της μίζας για να σβήσει ο κινητήρας, παίρνοντας παράλληλα μαζί τους τα κλειδιά, με αποτέλεσμα το μοτέρ να μένει «ανοιχτό» και να εκπέμπει ρύπους. Εάν αυτό συμβεί για αρκετές ώρες, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω της συσσώρευσης του μονοδειξίου του άνθρακα στον κλειστό χώρο του γκαράζ ο ιδιοκτήτης να δηλητηριαστεί εισπνέοντας τον αέρα, προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη στην υγεία του.

          Όπως αναφέρουν πάντα οι Times, η Ένωση Μηχανικών Αυτοκινήτων των Η.Π.Α. έχει ήδη προειδοποιήσει τους κατασκευαστές ώστε να εξοπλίσουν τα οχήματα με Start Button με κάποιο σύστημα που θα ειδοποιεί τον οδηγό να σβήσει τον κινητήρα όταν αυτός βγαίνει από το αυτοκίνητο.

          Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια αντίδραση, αν και κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford, η VW και η Audi έχουν τοποθετήσει σύστημα που σβήνει αυτόματα το αυτοκίνητο ύστερα από κάποια λεπτά συνεχούς λειτουργίας, εφόσον αναγνωριστεί ότι το κλειδί δεν είναι μέσα σε αυτό. Επίσης, η Toyota διαθέτει σύστημα που μέσω ενός ηχητικού σινιάλου ειδοποιεί τον οδηγό ότι δεν έχει σβήσει τον κινητήρα, για να μην μείνει το μοτέρ σε λειτουργία.
          http://www.freepen.gr/2018/05/start-button.html'

          Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Ο χρήστης sarantism έγραψε:

            Ο λόγος που συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με Start Button έχουν την τάση όταν παρκάρουν το αυτοκίνητο στο κλειστό τους γκαράζ να μην πατούν το κουμπί της μίζας για να σβήσει ο κινητήρας, παίρνοντας παράλληλα μαζί τους τα κλειδιά, με αποτέλεσμα το μοτέρ να μένει «ανοιχτό» και να εκπέμπει ρύπους. Εάν αυτό συμβεί για αρκετές ώρες, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω της συσσώρευσης του μονοδειξίου του άνθρακα στον κλειστό χώρο του γκαράζ ο ιδιοκτήτης να δηλητηριαστεί εισπνέοντας τον αέρα, προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη στην υγεία του.

            Κατά βάση φταίει η ηλιθιότητα του ιδιοκτήτη...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              p__nat last edited by

              Δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να μένει αναμμένος ο κινητήρας, αφού η λειτουργία του Start-Stop είναι να τον σβήνει, όταν το όχημα είναι σταματημένο χωρίς ταχύτητα στο σασμάν...

              Αν υποθέσουμε πάλι, οτι αφού παρκάρουν βάζουν ταχύτητα, όπως συνηθίζουμε όλοι άλλωστε, δεν θα έσβηνε ούτως ή άλλως τη στιγμή που θα τραβούσαν το πόδι τους απο τον συμπλέκτη...?

              Εκτός αν απενεργοποιούν την λειτουργία του start-stop, αλλά αφού μιλάμε για αμερικάνους, μου φαίνεται λίγο απίθανο να παραβαίνουν τις οδηγίες του κατασκευαστή...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • sarantism
                sarantism last edited by

                Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                Ο λόγος που συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με Start Button έχουν την τάση όταν παρκάρουν το αυτοκίνητο στο κλειστό τους γκαράζ να μην πατούν το κουμπί της μίζας για να σβήσει ο κινητήρας, παίρνοντας παράλληλα μαζί τους τα κλειδιά, με αποτέλεσμα το μοτέρ να μένει «ανοιχτό» και να εκπέμπει ρύπους. Εάν αυτό συμβεί για αρκετές ώρες, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω της συσσώρευσης του μονοδειξίου του άνθρακα στον κλειστό χώρο του γκαράζ ο ιδιοκτήτης να δηλητηριαστεί εισπνέοντας τον αέρα, προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη στην υγεία του.

                Κατά βάση φταίει η ηλιθιότητα του ιδιοκτήτη...

                Συμφωνώ Πάνο. Βασικά από ότι φαίνεται παρκάρουν μόνον με το χειρόφρενο. Αν πάρκαραν με ταχύτητα θα το έπαιρναν χαμπάρι ότι δεν έσβησαν το κινητήρα. Αν ήταν αυτόματα και εκεί μόνον με χειρόφρενο παρκάρουν γιατί μου φαίνεται το parking δεν μπαίνει όταν είναι σε λειτουργία ο κινητήρας. Δεν είμαι όμως σίγουρος. Τέλος πάντων, το σύστημα δεν φταίει αν ο ιδιοκτήτης δεν κάνει ότι λέει το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου....

                Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • sarantism
                  sarantism last edited by

                  Μάλλον απενεργοποιούν το start-stop... ή πρόκειται για αυτόματα, γιατί στις Η.Π.Α. υπάρχουν πολλά αυτόματα. Δεν γνωρίζω στα αυτόματα πως λειτουργεί το start - stop αν δεν είναι απενεργοποιημένο.....

                  Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    super-t last edited by

                    Τόσο αθόρυβοι είναι οι κινητήρες στο Αμέρικα, που δεν ακούγονται καθόλου όταν βγεις από το αμάξι και δεν καταλαβαίνει ο οδηγός ότι λειτουργεί;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adensa last edited by

                      Mην μπερδευετε το κουμπι start με την λειτουργία start stop .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • panos2171
                        panos2171 last edited by

                        Εγώ πάλι δεν καταβαίνω πως γίνεται να έχεις πάρει το κλειδί/κάρτα από τη μίζα/υποδοχή και αυτό να συνεχίσει να δουλεύει. Μήπως μιλάμε για keyless οχήματα; Αλλά και εκεί αν απομακρυνθεί το ''κλειδί'' φαντάζομαι κλείνουν τα πάντα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          geko last edited by

                          To άρθρο είναι λίγο περίεργο, στο αυτόματο ford που έχω, υπάρχει οπτική και ηχητική ειδοποίηση όταν ανοίξει η πόρτα του οδηγού χωρίς να απενεργοποιηθεί ο κινητήρας, άρα κάποιος πρέπει να είναι κουφός, τυφλός και ξεχασιάρης ταυτόχρονα. Οι ειδοποιήσεις που αναφέρω ενσωματώθηκαν τουλάχιστον απο το 17 και μετά. Άρα το άρθρο αναφέρεται σε μοντέλα το πολύ 2016 ή παλιότερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stormold last edited by

                            Ο χρήστης adensa έγραψε:
                            Mην μπερδευετε το κουμπι start με την λειτουργία start stop .

                            +1

                            Εγώ πάλι δεν καταβαίνω πως γίνεται να έχεις πάρει το κλειδί/κάρτα από τη μίζα/υποδοχή και αυτό να συνεχίσει να δουλεύει. Μήπως μιλάμε για keyless οχήματα; Αλλά και εκεί αν απομακρυνθεί το ''κλειδί'' φαντάζομαι κλείνουν τα πάντα.

                            Στο δικό μου δεν σβήνει η μηχανή αν απομακρυνθώ με το κλειδί από το αυτοκίνητο. Όταν φύγει το κλειδί από την εμβέλεια του αυτοκινήτου βγάζει ήχο και μήνυμα στο καντράν ότι δεν εντοπίζεται το κλειδί.

                            Ωστόσο ο κινητήρας συνεχίζει και λειτουργεί κανονικά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              Παντελώς βλακώδες πρώτον να μπορεί να αφαιρεθεί το κλειδί χωρίς να σβήσει ο κινητήρας ή να μην σβήνει ο κινητήρας εφόσον έχει αφαιρεθεί το κλειδί.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stormold last edited by

                                Εμ, εγώ τα λέω, ότι αυτά τα start button είναι μπούρδες, αλλά...αλλά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  p__nat last edited by

                                  Ο χρήστης adensa έγραψε:
                                  Mην μπερδευετε το κουμπι start με την λειτουργία start stop .

                                  +1

                                  Mea culpa!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Υπάρχουν οδηγοί και οδηγοί. Τα ηλεκτρονικά των αυτοκινήτων προορίζονται να διευκολύνουν καταστάσεις με γνώμονα βέβαια την ασφάλεια και την οικολογία. Το συγκεκριμένο ζήτημα ως κακή υλοποίηση μου φαίνεται περισσότερο. Να πούμε εδώ πως σε κάθε κλασικό αμερικανικό προάστιο τα σπίτια με το γκαράζ στην κυριολεξία ως ένα ακόμη δωμάτιο δίπλα στα άλλα... όντως θα μπορούσαν να αποτελούν παγίδες για τους αφηρημένους. Θεωρητικά ναι μπορεί να μείνει ο κινητήρας ανοικτός εφόσον και τα κλειδιά ή η κάρτα του οχήματος μπορεί να απέχουν 2 μέτρα από αυτό και ας τα χωρίζει ένας τοίχος. Τότε ναι ο κίνδυνος θα μπορούσε να είναι πολύ μεγάλος και δεν θα χρειάζονταν να είναι κάποιος ηλίθιος ώστε να την πατήσει. Απλά απρόσεκτος. Βέβαια με κάποια αισθητήρια ή και ένα χρονοδιακόπτη το ζήτημα λύνεται πιστεύω.

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spi_duster last edited by

                                      Υπάρχουν οδηγοί και οδηγοί. Τα ηλεκτρονικά των αυτοκινήτων προορίζονται να διευκολύνουν καταστάσεις με γνώμονα βέβαια την ασφάλεια και την οικολογία. Το συγκεκριμένο ζήτημα ως κακή υλοποίηση μου φαίνεται περισσότερο. Να πούμε εδώ πως σε κάθε κλασικό αμερικανικό προάστιο τα σπίτια με το γκαράζ στην κυριολεξία ως ένα ακόμη δωμάτιο δίπλα στα άλλα... όντως θα μπορούσαν να αποτελούν παγίδες για τους αφηρημένους. Θεωρητικά ναι μπορεί να μείνει ο κινητήρας ανοικτός εφόσον και τα κλειδιά ή η κάρτα του οχήματος μπορεί να απέχουν 2 μέτρα από αυτό και ας τα χωρίζει ένας τοίχος. Τότε ναι ο κίνδυνος θα μπορούσε να είναι πολύ μεγάλος και δεν θα χρειάζονταν να είναι κάποιος ηλίθιος ώστε να την πατήσει. Απλά απρόσεκτος. Βέβαια με κάποια αισθητήρια ή και ένα χρονοδιακόπτη το ζήτημα λύνεται πιστεύω.

                                      ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stormold last edited by

                                        Εγώ πάντως έκανα ένα δυνατό τεστ για να δοκιμάσω αυτό το start button.

                                        Πήγα στο πλυντήριο αυτοκινήτων (PitStopPark). Εκεί βάζεις το αυτοκίνητο στην αρχή του τούνελ στις ράγες και δεν σβήνεις μηχανή. Κατέβηκα και πήρα μαζί μου τα κλειδιά. Οι ράγες αναλαμβάνουν την κίνηση του αυτοκινήτου αλλά η μηχανή παραμένει αναμμένη.

                                        Πήγα να πληρώσω, πήγα και μία βόλτα , πήγα και ποιο πέρα και έκατσα σε κάτι καρέκλες. Το αυτοκίνητο βγήκε από το τούνελ, η μηχανή παρέμενε αναμμένη, μπήκε μέσα στο παιδί, πήρε το αυτοκίνητο και πήγε ποιο πέρα στην άλλη άκρη του συγκροτήματος για στέγνωμα. Εγώ πάνω από 20 μέτρα απόσταση. Το αυτοκίνητο με αναμμένη μηχανή. Τελικά την έσβησε το ίδιο το παιδί και απλά πήγα και το πήρα από εκεί που το στέγνωσε και έφυγα.

                                        Το αυτοκίνητο δεν σβήνει με τίποτα.

                                        Φυσικά πρέπει να είναι κάποιος πολύ 'ντουβάρι' για να αφήσει το αυτοκίνητο με ανοιχτή μηχανή και να σηκωθεί να φύγει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adensa last edited by

                                          Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                          Εγώ πάντως έκανα ένα δυνατό τεστ για να δοκιμάσω αυτό το start button.

                                          Πήγα στο πλυντήριο αυτοκινήτων (PitStopPark). Εκεί βάζεις το αυτοκίνητο στην αρχή του τούνελ στις ράγες και δεν σβήνεις μηχανή. Κατέβηκα και πήρα μαζί μου τα κλειδιά. Οι ράγες αναλαμβάνουν την κίνηση του αυτοκινήτου αλλά η μηχανή παραμένει αναμμένη.

                                          Πήγα να πληρώσω, πήγα και μία βόλτα , πήγα και ποιο πέρα και έκατσα σε κάτι καρέκλες. Το αυτοκίνητο βγήκε από το τούνελ, η μηχανή παρέμενε αναμμένη, μπήκε μέσα στο παιδί, πήρε το αυτοκίνητο και πήγε ποιο πέρα στην άλλη άκρη του συγκροτήματος για στέγνωμα. Εγώ πάνω από 20 μέτρα απόσταση. Το αυτοκίνητο με αναμμένη μηχανή. Τελικά την έσβησε το ίδιο το παιδί και απλά πήγα και το πήρα από εκεί που το στέγνωσε και έφυγα.

                                          Το αυτοκίνητο δεν σβήνει με τίποτα.

                                          Φυσικά πρέπει να είναι κάποιος πολύ 'ντουβάρι' για να αφήσει το αυτοκίνητο με ανοιχτή μηχανή και να σηκωθεί να φύγει.

                                          There are a few issues with push-button start systems, though. For instance, the fob can be removed from inside the car during operation and it will not affect operation. The engine will keep right on running until the car runs out of gas.

                                          https://www.yourmechanic.com/article/how-does-a-push-button-start-work

                                          Youtube Video

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stormold last edited by

                                            Ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες!...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • G
                                              ggab last edited by

                                              Καλλίτερα να μεταφερθεί στο νήμα με τα Ζ Ω Α.............

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr