-
'Τουλάχιστον 28 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί στις Η.Π.Α. λόγω του Start Button (κουμπί μίζας) σύμφωνα με σχετική έρευνα, η οποία αποκαλύπτει ότι το κατά τα άλλα λειτουργικό αυτό κουμπί κρύβει κινδύνους για την υγεία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.
ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ
Αναδημοσίευση από: newsauto.gr
Με βάση μάλιστα τα στοιχεία που αποκαλύπτουν οι Times της Νέας Υόρκης, εκτός από θανάτους, το Start Button έχει προκαλέσει στις Η.Π.Α. τουλάχιστον άλλους 45 τραυματισμούς ανθρώπων, εκ των οποίων αρκετούς με εγκεφαλική βλάβη.Ο λόγος που συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με Start Button έχουν την τάση όταν παρκάρουν το αυτοκίνητο στο κλειστό τους γκαράζ να μην πατούν το κουμπί της μίζας για να σβήσει ο κινητήρας, παίρνοντας παράλληλα μαζί τους τα κλειδιά, με αποτέλεσμα το μοτέρ να μένει «ανοιχτό» και να εκπέμπει ρύπους. Εάν αυτό συμβεί για αρκετές ώρες, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω της συσσώρευσης του μονοδειξίου του άνθρακα στον κλειστό χώρο του γκαράζ ο ιδιοκτήτης να δηλητηριαστεί εισπνέοντας τον αέρα, προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη στην υγεία του.
Όπως αναφέρουν πάντα οι Times, η Ένωση Μηχανικών Αυτοκινήτων των Η.Π.Α. έχει ήδη προειδοποιήσει τους κατασκευαστές ώστε να εξοπλίσουν τα οχήματα με Start Button με κάποιο σύστημα που θα ειδοποιεί τον οδηγό να σβήσει τον κινητήρα όταν αυτός βγαίνει από το αυτοκίνητο.
Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια αντίδραση, αν και κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford, η VW και η Audi έχουν τοποθετήσει σύστημα που σβήνει αυτόματα το αυτοκίνητο ύστερα από κάποια λεπτά συνεχούς λειτουργίας, εφόσον αναγνωριστεί ότι το κλειδί δεν είναι μέσα σε αυτό. Επίσης, η Toyota διαθέτει σύστημα που μέσω ενός ηχητικού σινιάλου ειδοποιεί τον οδηγό ότι δεν έχει σβήσει τον κινητήρα, για να μην μείνει το μοτέρ σε λειτουργία.
http://www.freepen.gr/2018/05/start-button.html' -
'Τουλάχιστον 28 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί στις Η.Π.Α. λόγω του Start Button (κουμπί μίζας) σύμφωνα με σχετική έρευνα, η οποία αποκαλύπτει ότι το κατά τα άλλα λειτουργικό αυτό κουμπί κρύβει κινδύνους για την υγεία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.
ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ
Αναδημοσίευση από: newsauto.gr
Με βάση μάλιστα τα στοιχεία που αποκαλύπτουν οι Times της Νέας Υόρκης, εκτός από θανάτους, το Start Button έχει προκαλέσει στις Η.Π.Α. τουλάχιστον άλλους 45 τραυματισμούς ανθρώπων, εκ των οποίων αρκετούς με εγκεφαλική βλάβη.Ο λόγος που συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με Start Button έχουν την τάση όταν παρκάρουν το αυτοκίνητο στο κλειστό τους γκαράζ να μην πατούν το κουμπί της μίζας για να σβήσει ο κινητήρας, παίρνοντας παράλληλα μαζί τους τα κλειδιά, με αποτέλεσμα το μοτέρ να μένει «ανοιχτό» και να εκπέμπει ρύπους. Εάν αυτό συμβεί για αρκετές ώρες, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω της συσσώρευσης του μονοδειξίου του άνθρακα στον κλειστό χώρο του γκαράζ ο ιδιοκτήτης να δηλητηριαστεί εισπνέοντας τον αέρα, προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη στην υγεία του.
Όπως αναφέρουν πάντα οι Times, η Ένωση Μηχανικών Αυτοκινήτων των Η.Π.Α. έχει ήδη προειδοποιήσει τους κατασκευαστές ώστε να εξοπλίσουν τα οχήματα με Start Button με κάποιο σύστημα που θα ειδοποιεί τον οδηγό να σβήσει τον κινητήρα όταν αυτός βγαίνει από το αυτοκίνητο.
Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια αντίδραση, αν και κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford, η VW και η Audi έχουν τοποθετήσει σύστημα που σβήνει αυτόματα το αυτοκίνητο ύστερα από κάποια λεπτά συνεχούς λειτουργίας, εφόσον αναγνωριστεί ότι το κλειδί δεν είναι μέσα σε αυτό. Επίσης, η Toyota διαθέτει σύστημα που μέσω ενός ηχητικού σινιάλου ειδοποιεί τον οδηγό ότι δεν έχει σβήσει τον κινητήρα, για να μην μείνει το μοτέρ σε λειτουργία.
http://www.freepen.gr/2018/05/start-button.html' -
'Τουλάχιστον 28 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί στις Η.Π.Α. λόγω του Start Button (κουμπί μίζας) σύμφωνα με σχετική έρευνα, η οποία αποκαλύπτει ότι το κατά τα άλλα λειτουργικό αυτό κουμπί κρύβει κινδύνους για την υγεία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.
ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ
Αναδημοσίευση από: newsauto.gr
Με βάση μάλιστα τα στοιχεία που αποκαλύπτουν οι Times της Νέας Υόρκης, εκτός από θανάτους, το Start Button έχει προκαλέσει στις Η.Π.Α. τουλάχιστον άλλους 45 τραυματισμούς ανθρώπων, εκ των οποίων αρκετούς με εγκεφαλική βλάβη.Ο λόγος που συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με Start Button έχουν την τάση όταν παρκάρουν το αυτοκίνητο στο κλειστό τους γκαράζ να μην πατούν το κουμπί της μίζας για να σβήσει ο κινητήρας, παίρνοντας παράλληλα μαζί τους τα κλειδιά, με αποτέλεσμα το μοτέρ να μένει «ανοιχτό» και να εκπέμπει ρύπους. Εάν αυτό συμβεί για αρκετές ώρες, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω της συσσώρευσης του μονοδειξίου του άνθρακα στον κλειστό χώρο του γκαράζ ο ιδιοκτήτης να δηλητηριαστεί εισπνέοντας τον αέρα, προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη στην υγεία του.
Όπως αναφέρουν πάντα οι Times, η Ένωση Μηχανικών Αυτοκινήτων των Η.Π.Α. έχει ήδη προειδοποιήσει τους κατασκευαστές ώστε να εξοπλίσουν τα οχήματα με Start Button με κάποιο σύστημα που θα ειδοποιεί τον οδηγό να σβήσει τον κινητήρα όταν αυτός βγαίνει από το αυτοκίνητο.
Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια αντίδραση, αν και κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford, η VW και η Audi έχουν τοποθετήσει σύστημα που σβήνει αυτόματα το αυτοκίνητο ύστερα από κάποια λεπτά συνεχούς λειτουργίας, εφόσον αναγνωριστεί ότι το κλειδί δεν είναι μέσα σε αυτό. Επίσης, η Toyota διαθέτει σύστημα που μέσω ενός ηχητικού σινιάλου ειδοποιεί τον οδηγό ότι δεν έχει σβήσει τον κινητήρα, για να μην μείνει το μοτέρ σε λειτουργία.
http://www.freepen.gr/2018/05/start-button.html' -
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
Ο λόγος που συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με Start Button έχουν την τάση όταν παρκάρουν το αυτοκίνητο στο κλειστό τους γκαράζ να μην πατούν το κουμπί της μίζας για να σβήσει ο κινητήρας, παίρνοντας παράλληλα μαζί τους τα κλειδιά, με αποτέλεσμα το μοτέρ να μένει «ανοιχτό» και να εκπέμπει ρύπους. Εάν αυτό συμβεί για αρκετές ώρες, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω της συσσώρευσης του μονοδειξίου του άνθρακα στον κλειστό χώρο του γκαράζ ο ιδιοκτήτης να δηλητηριαστεί εισπνέοντας τον αέρα, προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη στην υγεία του.
Κατά βάση φταίει η ηλιθιότητα του ιδιοκτήτη...
-
Δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να μένει αναμμένος ο κινητήρας, αφού η λειτουργία του Start-Stop είναι να τον σβήνει, όταν το όχημα είναι σταματημένο χωρίς ταχύτητα στο σασμάν...
Αν υποθέσουμε πάλι, οτι αφού παρκάρουν βάζουν ταχύτητα, όπως συνηθίζουμε όλοι άλλωστε, δεν θα έσβηνε ούτως ή άλλως τη στιγμή που θα τραβούσαν το πόδι τους απο τον συμπλέκτη...?
Εκτός αν απενεργοποιούν την λειτουργία του start-stop, αλλά αφού μιλάμε για αμερικάνους, μου φαίνεται λίγο απίθανο να παραβαίνουν τις οδηγίες του κατασκευαστή...
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ο λόγος που συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με Start Button έχουν την τάση όταν παρκάρουν το αυτοκίνητο στο κλειστό τους γκαράζ να μην πατούν το κουμπί της μίζας για να σβήσει ο κινητήρας, παίρνοντας παράλληλα μαζί τους τα κλειδιά, με αποτέλεσμα το μοτέρ να μένει «ανοιχτό» και να εκπέμπει ρύπους. Εάν αυτό συμβεί για αρκετές ώρες, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω της συσσώρευσης του μονοδειξίου του άνθρακα στον κλειστό χώρο του γκαράζ ο ιδιοκτήτης να δηλητηριαστεί εισπνέοντας τον αέρα, προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη στην υγεία του.
Κατά βάση φταίει η ηλιθιότητα του ιδιοκτήτη...
Συμφωνώ Πάνο. Βασικά από ότι φαίνεται παρκάρουν μόνον με το χειρόφρενο. Αν πάρκαραν με ταχύτητα θα το έπαιρναν χαμπάρι ότι δεν έσβησαν το κινητήρα. Αν ήταν αυτόματα και εκεί μόνον με χειρόφρενο παρκάρουν γιατί μου φαίνεται το parking δεν μπαίνει όταν είναι σε λειτουργία ο κινητήρας. Δεν είμαι όμως σίγουρος. Τέλος πάντων, το σύστημα δεν φταίει αν ο ιδιοκτήτης δεν κάνει ότι λέει το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου....
-
Μάλλον απενεργοποιούν το start-stop... ή πρόκειται για αυτόματα, γιατί στις Η.Π.Α. υπάρχουν πολλά αυτόματα. Δεν γνωρίζω στα αυτόματα πως λειτουργεί το start - stop αν δεν είναι απενεργοποιημένο.....
-
Τόσο αθόρυβοι είναι οι κινητήρες στο Αμέρικα, που δεν ακούγονται καθόλου όταν βγεις από το αμάξι και δεν καταλαβαίνει ο οδηγός ότι λειτουργεί;
-
Mην μπερδευετε το κουμπι start με την λειτουργία start stop .
-
Εγώ πάλι δεν καταβαίνω πως γίνεται να έχεις πάρει το κλειδί/κάρτα από τη μίζα/υποδοχή και αυτό να συνεχίσει να δουλεύει. Μήπως μιλάμε για keyless οχήματα; Αλλά και εκεί αν απομακρυνθεί το ''κλειδί'' φαντάζομαι κλείνουν τα πάντα.
-
To άρθρο είναι λίγο περίεργο, στο αυτόματο ford που έχω, υπάρχει οπτική και ηχητική ειδοποίηση όταν ανοίξει η πόρτα του οδηγού χωρίς να απενεργοποιηθεί ο κινητήρας, άρα κάποιος πρέπει να είναι κουφός, τυφλός και ξεχασιάρης ταυτόχρονα. Οι ειδοποιήσεις που αναφέρω ενσωματώθηκαν τουλάχιστον απο το 17 και μετά. Άρα το άρθρο αναφέρεται σε μοντέλα το πολύ 2016 ή παλιότερα.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Mην μπερδευετε το κουμπι start με την λειτουργία start stop .+1
Εγώ πάλι δεν καταβαίνω πως γίνεται να έχεις πάρει το κλειδί/κάρτα από τη μίζα/υποδοχή και αυτό να συνεχίσει να δουλεύει. Μήπως μιλάμε για keyless οχήματα; Αλλά και εκεί αν απομακρυνθεί το ''κλειδί'' φαντάζομαι κλείνουν τα πάντα.
Στο δικό μου δεν σβήνει η μηχανή αν απομακρυνθώ με το κλειδί από το αυτοκίνητο. Όταν φύγει το κλειδί από την εμβέλεια του αυτοκινήτου βγάζει ήχο και μήνυμα στο καντράν ότι δεν εντοπίζεται το κλειδί.
Ωστόσο ο κινητήρας συνεχίζει και λειτουργεί κανονικά.
-
Παντελώς βλακώδες πρώτον να μπορεί να αφαιρεθεί το κλειδί χωρίς να σβήσει ο κινητήρας ή να μην σβήνει ο κινητήρας εφόσον έχει αφαιρεθεί το κλειδί.
-
Εμ, εγώ τα λέω, ότι αυτά τα start button είναι μπούρδες, αλλά...αλλά...
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Mην μπερδευετε το κουμπι start με την λειτουργία start stop .+1
Mea culpa!
-
Υπάρχουν οδηγοί και οδηγοί. Τα ηλεκτρονικά των αυτοκινήτων προορίζονται να διευκολύνουν καταστάσεις με γνώμονα βέβαια την ασφάλεια και την οικολογία. Το συγκεκριμένο ζήτημα ως κακή υλοποίηση μου φαίνεται περισσότερο. Να πούμε εδώ πως σε κάθε κλασικό αμερικανικό προάστιο τα σπίτια με το γκαράζ στην κυριολεξία ως ένα ακόμη δωμάτιο δίπλα στα άλλα... όντως θα μπορούσαν να αποτελούν παγίδες για τους αφηρημένους. Θεωρητικά ναι μπορεί να μείνει ο κινητήρας ανοικτός εφόσον και τα κλειδιά ή η κάρτα του οχήματος μπορεί να απέχουν 2 μέτρα από αυτό και ας τα χωρίζει ένας τοίχος. Τότε ναι ο κίνδυνος θα μπορούσε να είναι πολύ μεγάλος και δεν θα χρειάζονταν να είναι κάποιος ηλίθιος ώστε να την πατήσει. Απλά απρόσεκτος. Βέβαια με κάποια αισθητήρια ή και ένα χρονοδιακόπτη το ζήτημα λύνεται πιστεύω.
-
Υπάρχουν οδηγοί και οδηγοί. Τα ηλεκτρονικά των αυτοκινήτων προορίζονται να διευκολύνουν καταστάσεις με γνώμονα βέβαια την ασφάλεια και την οικολογία. Το συγκεκριμένο ζήτημα ως κακή υλοποίηση μου φαίνεται περισσότερο. Να πούμε εδώ πως σε κάθε κλασικό αμερικανικό προάστιο τα σπίτια με το γκαράζ στην κυριολεξία ως ένα ακόμη δωμάτιο δίπλα στα άλλα... όντως θα μπορούσαν να αποτελούν παγίδες για τους αφηρημένους. Θεωρητικά ναι μπορεί να μείνει ο κινητήρας ανοικτός εφόσον και τα κλειδιά ή η κάρτα του οχήματος μπορεί να απέχουν 2 μέτρα από αυτό και ας τα χωρίζει ένας τοίχος. Τότε ναι ο κίνδυνος θα μπορούσε να είναι πολύ μεγάλος και δεν θα χρειάζονταν να είναι κάποιος ηλίθιος ώστε να την πατήσει. Απλά απρόσεκτος. Βέβαια με κάποια αισθητήρια ή και ένα χρονοδιακόπτη το ζήτημα λύνεται πιστεύω.
-
Εγώ πάντως έκανα ένα δυνατό τεστ για να δοκιμάσω αυτό το start button.
Πήγα στο πλυντήριο αυτοκινήτων (PitStopPark). Εκεί βάζεις το αυτοκίνητο στην αρχή του τούνελ στις ράγες και δεν σβήνεις μηχανή. Κατέβηκα και πήρα μαζί μου τα κλειδιά. Οι ράγες αναλαμβάνουν την κίνηση του αυτοκινήτου αλλά η μηχανή παραμένει αναμμένη.
Πήγα να πληρώσω, πήγα και μία βόλτα , πήγα και ποιο πέρα και έκατσα σε κάτι καρέκλες. Το αυτοκίνητο βγήκε από το τούνελ, η μηχανή παρέμενε αναμμένη, μπήκε μέσα στο παιδί, πήρε το αυτοκίνητο και πήγε ποιο πέρα στην άλλη άκρη του συγκροτήματος για στέγνωμα. Εγώ πάνω από 20 μέτρα απόσταση. Το αυτοκίνητο με αναμμένη μηχανή. Τελικά την έσβησε το ίδιο το παιδί και απλά πήγα και το πήρα από εκεί που το στέγνωσε και έφυγα.
Το αυτοκίνητο δεν σβήνει με τίποτα.
Φυσικά πρέπει να είναι κάποιος πολύ 'ντουβάρι' για να αφήσει το αυτοκίνητο με ανοιχτή μηχανή και να σηκωθεί να φύγει.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ πάντως έκανα ένα δυνατό τεστ για να δοκιμάσω αυτό το start button.Πήγα στο πλυντήριο αυτοκινήτων (PitStopPark). Εκεί βάζεις το αυτοκίνητο στην αρχή του τούνελ στις ράγες και δεν σβήνεις μηχανή. Κατέβηκα και πήρα μαζί μου τα κλειδιά. Οι ράγες αναλαμβάνουν την κίνηση του αυτοκινήτου αλλά η μηχανή παραμένει αναμμένη.
Πήγα να πληρώσω, πήγα και μία βόλτα , πήγα και ποιο πέρα και έκατσα σε κάτι καρέκλες. Το αυτοκίνητο βγήκε από το τούνελ, η μηχανή παρέμενε αναμμένη, μπήκε μέσα στο παιδί, πήρε το αυτοκίνητο και πήγε ποιο πέρα στην άλλη άκρη του συγκροτήματος για στέγνωμα. Εγώ πάνω από 20 μέτρα απόσταση. Το αυτοκίνητο με αναμμένη μηχανή. Τελικά την έσβησε το ίδιο το παιδί και απλά πήγα και το πήρα από εκεί που το στέγνωσε και έφυγα.
Το αυτοκίνητο δεν σβήνει με τίποτα.
Φυσικά πρέπει να είναι κάποιος πολύ 'ντουβάρι' για να αφήσει το αυτοκίνητο με ανοιχτή μηχανή και να σηκωθεί να φύγει.
There are a few issues with push-button start systems, though. For instance, the fob can be removed from inside the car during operation and it will not affect operation. The engine will keep right on running until the car runs out of gas.
https://www.yourmechanic.com/article/how-does-a-push-button-start-work
-
Ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες!...
-
Καλλίτερα να μεταφερθεί στο νήμα με τα Ζ Ω Α.............
Υπεύθυνο για θανάτους το Start Button