-
Ότι είναι πολύ ευρύχωρο ναι πίσω από το αντίστοιχο auris μόνο σε πλάτος υστερούσε, αλλά ποιοτικό δεν το λες τουλάχιστον το pre fl που έχω οδηγήσει...ο ανταγωνισμός είχε πολύ πιο ποιοτικές υλοποιήσεις σε υλικά και συναρμογή
-
Το ταμπλό του ήταν σκληρό αλλά πολύ ποιοτικό. Όσα έχω δει σήμερα μετά 15 έτη ειναι σε άριστη κατάσταση. Αντίστοιχα τα μαλακά πλαστικά όλων των άλλων μετά 15 έτη έχουν φουσκώσει, κάνουν βαθούλωμα γύρω απο τον αερόσακο, σκίζονται.
Πέρα από αυτό το παλστικο που ήταν σκληρό είχε μια έξτρα επίστρωση από πάνω (δεν ξέρω πως να το πω με λόγια) που ήταν σαν ματτ βερνίκι και δεν γυαλιζαν και αν τα έπιανες είχαν μια αίσθηση σαν να πιάνεις ένα ροδάκινο με εκείνη την κρούστα που έχουν. Δεν ξερω αν το εξηγώ σωστά αλλά κάτι τέτοιο μου θύμιζε.
Αυτη η λύση είναι εξαιρετική κατά την άποψη μου. Και φθηνή αλλά και με ωραία εικόνα στο μάτι
-
Έχω στο φιλικό περιβάλλον μου 207, fiesta mk6 fl, corsa d , polo 9n3, colt pre fl ,swift κι εγώ για δεύτερο clio iii κι είναι όλα 10-15 χρόνων όλα πιο ποιοτικά μέσα από το yaris και κρατιούνται και μια χαρά (το swift λιγο πάσχει σε συναρμογή, αλλά οδηγικά είναι κλάσεις ανώτερο του yaris)....η θεία μου που έχει yaris mk1 του 2000 είναι πολύ πιο στιβαρό μέσα από το mk2....ακόμα και το auris εκείνης της εποχής χάλια ήταν μεσα
-
Και εγώ έχω πάρα πολλά στο περιβάλλον μου, ίσως περισσότερα. Και όλα έχουν θέμα με το περίφημο μαλακό ταμπλο, σε γωνίες και γύρω από τον αερόσακο όλα έχουν βαθουλώματα και φαίνονται οι γραμμές των κενων του αερόσακου. Έχω επαφές με συνεργεία και τα ίδια βλέπω σε οσα παλαιά είχαν μαλακό ταμπλο τεσπά. Απλά το θέμα είναι το τι θέλει να δει κανείς και που τα δικαιολογεί. Το νέο swift είναι εως και χειρότερο σε πολλά σημεία από το yaris του 2006, βλέπε ύφασμα στις πόρτες, υφή πλαστικών κτλ
Δηλαδή το ότι είναι σκληρό ένα πλαστικό δεν είναι απαραίτητα κακό.
Εδώ φαίνεται αυτό που λέω. Στο κατω μέρος είναι το κλασικό σκληρό πλαστικο όπου με το φως γυαλίζει. Στο πάνω όμως είναι σκληρό μεν αλλά έχει άλλο βερνίκι από πάνω του και είναι αισθητή η διαφορά στο μάτι.
-
Το έχω οδηγήσει άπειρες φορές με τόσα ντουλαπάκια κλπ που έχει τα πλαστικά του είναι στον αέρα όλα κι έτριζε από τότε που ήταν και καινούργιο σχετικά...την ίδια εικόνα είχα κι από το auris (ειδικά η κεντρική κονσόλα του ήταν για τα πανηγύρια )
-
Μα δεν ξέρεις το μυστικό για τα ιαπωνικά. Σπρέι σιλικόνης. Τα κάνει όλα αθόρυβα.
Το δικό μου καινουργιο εβγαζε σε 2-3 μεριές τριγμούς. Μιλάμε για στα πρώτα 1000 χλμ. Ψεκασα αρκετά με σπρέι σιλικόνης και δεν ακούγεται το παραμικρό. Πουθενά. Τίποτα. Περνάει από λακούβες μασιφ χωρίς τριγμο στο ταμπλό πουθενά.
Αν ειναι με ένα σπρέι των 3 ευρώ να διορθώσεις τριγμούς, προτιμώ τα άλλα οφέλη των ιαπωνικών από το μαλακό ταμπλο των υπολοίπων
-
@lap said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Μα δεν ξέρεις το μυστικό για τα ιαπωνικά. Σπρέι σιλικόνης. Τα κάνει όλα αθόρυβα.
Το δικό μου καινουργιο εβγαζε σε 2-3 μεριές τριγμούς. Μιλάμε για στα πρώτα 1000 χλμ. Ψεκασα αρκετά με σπρέι σιλικόνης και δεν ακούγεται το παραμικρό. Πουθενά. Τίποτα. Περνάει από λακούβες μασιφ χωρίς τριγμο στο ταμπλό πουθενά.
Με θολομπαρα ίσως και να βλέπες κάποια μείωση στα τριξιματα.
Το ταμπλό είναι και θέμα γούστου και αντοχής. Το w202 έχει σχετικά σκληρό υλικό αλλά πιέζεται κανονικά,δεν είναι σκέτο αφρολεξ. 28 χρόνια μόνιμα στον ήλιο είναι σχεδόν καινούργιο. Το golf 4 έχει επίσης ωραίο υλικό πιο σοφτ εκδοχή του w202 . Το w203 είναι κάπου ανάμεσα. Το σκέτο-σκληρο πλαστικό πάντως είναι σιχαμερό. -
Ποια θολομπρα ρε συ; Τι είναι; Μια χαρά είναι η ακαμψία του. Απλά κάποια σκληρά πλαστικά με την ζέστη διαστέλλονται και τρίβονται. Αν τους βάλεις σιλικόνη ανάμεσα τους τελειώνει ο θόρυβος. Και κρατάει για χρόνια, δεν χρειάζεται συχνα ψεκασμό.
Στο golf δεν άνοιξε γύρω από τον αερόσακο και μπροστά στους αερογωγους του παρμπρίζ;
-
Το clio μου τέλος του μήνα κλείνει τα 11 (150.000km) και το golf mk6 κλείνει σε δέκα μέρες τα 13 (170.000km ) και δεν κάνουν τσικ (το clio μόνο γρασάρισμα στην κλειδαριά του πορτμπαγκάζ πριν μια 5ετια) ούτε λιωμένα πλαστικά έχουν, ούτε φουσκώματα που λες, ούτε ξεφλουδισματα...και το civic fd1 που είχαμε εκείνη την εποχή τέτοιο υλικό είχε στο ταμπλό και δεν έτριζε τίποτα, και τρία mitsubishi που είχαμε κανένα δεν ετριζε
-
@lap said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Στο golf δεν άνοιξε γύρω από τον αερόσακο και μπροστά στους αερογωγους του παρμπρίζ;
Όχι και είναι μοντέλο 1999 αν θυμάμαι καλά.μεταχειρισμενο το πήρα τα τελευταία χρόνια και φαίνεται ότι είναι ηλιοκαμμενο από το χρώμα .
Το ταμπλό είναι φοβερό και χωρίς τριγμούς, το κομμάτι στον επιλογέα ταχυτήτων είναι λες και το δανείστηκαν από Χόντα, τρίζει δεν κουμπώνει,το βγαλα και γω μια φορά και το @@@ τελείως. -
Βγάλε φωτογραφία το ταμπλό του clio στον αερόσακο. Δεν υπάρχουν γραμμές και φουσκώματα γύρω από τον αερόσακο;;;;; Δεν το πιστεύω.
Καινούργιο δεν είχε, με τα χρόνια έχει.
Και εσύ μερσεντακια, βγάλε φωτογραφία το ταμπλό του γκολφ στον αερόσακο και στους αερογωγους του παρμπρίζ. Δεν πιστεύω τίποτα.
-
@lap said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Βγάλε φωτογραφία το ταμπλό του clio στον αερόσακο. Δεν υπάρχουν γραμμές και φουσκώματα γύρω από τον αερόσακο;;;;; Δεν το πιστεύω.
Καινούργιο δεν είχε, με τα χρόνια έχει.
Και εσύ μερσεντακια, βγάλε φωτογραφία το ταμπλό του γκολφ. Δεν πιστεύω τίποτα.
-
Lap + Thodoris, μείνετε στη θεματολογία του θέματος που είναι η κατανάλωση λαδιου.
-
@w202-amg said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@lap said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Βγάλε φωτογραφία το ταμπλό του clio στον αερόσακο. Δεν υπάρχουν γραμμές και φουσκώματα γύρω από τον αερόσακο;;;;; Δεν το πιστεύω.
Καινούργιο δεν είχε, με τα χρόνια έχει.
Και εσύ μερσεντακια, βγάλε φωτογραφία το ταμπλό του γκολφ. Δεν πιστεύω τίποτα.
-
@lap said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Και εγώ έχω πάρα πολλά στο περιβάλλον μου, ίσως περισσότερα. Και όλα έχουν θέμα με το περίφημο μαλακό ταμπλο, σε γωνίες και γύρω από τον αερόσακο όλα έχουν βαθουλώματα και φαίνονται οι γραμμές των κενων του αερόσακου. Έχω επαφές με συνεργεία και τα ίδια βλέπω σε οσα παλαιά είχαν μαλακό ταμπλο τεσπά. Απλά το θέμα είναι το τι θέλει να δει κανείς και που τα δικαιολογεί. Το νέο swift είναι εως και χειρότερο σε πολλά σημεία από το yaris του 2006, βλέπε ύφασμα στις πόρτες, υφή πλαστικών κτλ
Δηλαδή το ότι είναι σκληρό ένα πλαστικό δεν είναι απαραίτητα κακό.
Εδώ φαίνεται αυτό που λέω. Στο κατω μέρος είναι το κλασικό σκληρό πλαστικο όπου με το φως γυαλίζει. Στο πάνω όμως είναι σκληρό μεν αλλά έχει άλλο βερνίκι από πάνω του και είναι αισθητή η διαφορά στο μάτι.
Αυτό είχαμε στην οικογένεια, full extra μέχρι και κάτι χρώμια στο πορτ παγκάζ.
Θα το κράταγα εγώ, αλλά δεν μου άρεσε το ασθενικό μοτέρ με τεράστια διαφορά από το στάρλετ '96 που επίσης είχαμε τότε.
Ναι πολύ off-topic. -
To yaris mk2 το έχει η μητέρα μου ως καθημερινό. Του 06(?) με ~60κ χλμ!!!
Πάει πολύ καλά! Πολύ καλύτερα από αντίστοιχο corsa 1.4, έχει πίσω καθίσματα με σιδηρόδρομο που πάνε μπρος πίσω (με τρελαίνει αυτό το χαρακτηριστικό που δεν υπάρχει αναγκαστικά σε όλα τα αυτοκίνητα).
Αρνητικό οι μικροί χώροι πίσω και ο μλκισμένος συμπλέκτης (έχει μικρή διαδρομή). -
Ένα γρήγορο Update μαζί με ιστορική αναδρομή, μετά απο 5 χρόνια και διαδρομές 40.000χμ.
Στα 180.000χμ είχα κατανάλωση λαδιού 1-1,5λ/1000χμ. Η κατανάλωση δεν άλλαζε θεαματικά προς το καλύτερο, με διαφορετικά ιξώδη (5-30, 10-40 κλπ). Ούτως ή αλλως παρέμενε τεράστια.
Έκανα καθαρισμό με Spray Xado και έβαλα 5-30. Η κατανάλωση μειώθηκε στα 0,75λ/5000χμ
Μετά απο μερικές αλλαγές λαδιών έβαλα και engine flush της Xado. Με 5-30 είδα περεταίρω ελάχιστη βελτίωση
Στα 215.000χμ γύρισα σε 0-20 που είναι και το προτεινόμενο λάδι απο την ΤΟΥΟΤΑ. Μειώθηκε και άλλο η κατανάλωση. Πλέον είναι περίπου 0,5-0,6λ/5000χμ και η κατανάλωση λαδιού ξεκινάει απο τα 2500+ χμ. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν υπάρχει η παραμικρή κατανάλωση.
*Αλλαγές πλέον κάνω κάθε 5000-6000χμ
**Βάζω ακριβώς 3λ λάδια. Αυτό σημαίνει 3/4 ανάμεσα στο min-max. Θεωρητικά είναι καλύτερο να μην βάζεις μέχρι max, αλλά λίγο πιο κάτω
***Θυμίζω ότι το min-max είναι 1,5λ. -
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Ένα γρήγορο Update μαζί με ιστορική αναδρομή, μετά απο 5 χρόνια και διαδρομές 40.000χμ.
Στα 180.000χμ είχα κατανάλωση λαδιού 1-1,5λ/1000χμ. Η κατανάλωση δεν άλλαζε θεαματικά προς το καλύτερο, με διαφορετικά ιξώδη (5-30, 10-40 κλπ). Ούτως ή αλλως παρέμενε τεράστια.
Έκανα καθαρισμό με Spray Xado και έβαλα 5-30. Η κατανάλωση μειώθηκε στα 0,75λ/5000χμ
Μετά απο μερικές αλλαγές λαδιών έβαλα και engine flush της Xado. Με 5-30 είδα περεταίρω ελάχιστη βελτίωση
Στα 215.000χμ γύρισα σε 0-20 που είναι και το προτεινόμενο λάδι απο την ΤΟΥΟΤΑ. Μειώθηκε και άλλο η κατανάλωση. Πλέον είναι περίπου 0,5-0,6λ/5000χμ και η κατανάλωση λαδιού ξεκινάει απο τα 2500+ χμ. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν υπάρχει η παραμικρή κατανάλωση.
*Αλλαγές πλέον κάνω κάθε 5000-6000χμ
**Βάζω ακριβώς 3λ λάδια. Αυτό σημαίνει 3/4 ανάμεσα στο min-max. Θεωρητικά είναι καλύτερο να μην βάζεις μέχρι max, αλλά λίγο πιο κάτω
***Θυμίζω ότι το min-max είναι 1,5λ.Γιατί όχι μέχρι Μαξ? Αντίθετα στο Μαξ η ποιότητα του λαδιού θα παραμενει καλύτερη
-
@w202-amg said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Ένα γρήγορο Update μαζί με ιστορική αναδρομή, μετά απο 5 χρόνια και διαδρομές 40.000χμ.
Στα 180.000χμ είχα κατανάλωση λαδιού 1-1,5λ/1000χμ. Η κατανάλωση δεν άλλαζε θεαματικά προς το καλύτερο, με διαφορετικά ιξώδη (5-30, 10-40 κλπ). Ούτως ή αλλως παρέμενε τεράστια.
Έκανα καθαρισμό με Spray Xado και έβαλα 5-30. Η κατανάλωση μειώθηκε στα 0,75λ/5000χμ
Μετά απο μερικές αλλαγές λαδιών έβαλα και engine flush της Xado. Με 5-30 είδα περεταίρω ελάχιστη βελτίωση
Στα 215.000χμ γύρισα σε 0-20 που είναι και το προτεινόμενο λάδι απο την ΤΟΥΟΤΑ. Μειώθηκε και άλλο η κατανάλωση. Πλέον είναι περίπου 0,5-0,6λ/5000χμ και η κατανάλωση λαδιού ξεκινάει απο τα 2500+ χμ. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν υπάρχει η παραμικρή κατανάλωση.
*Αλλαγές πλέον κάνω κάθε 5000-6000χμ
**Βάζω ακριβώς 3λ λάδια. Αυτό σημαίνει 3/4 ανάμεσα στο min-max. Θεωρητικά είναι καλύτερο να μην βάζεις μέχρι max, αλλά λίγο πιο κάτω
***Θυμίζω ότι το min-max είναι 1,5λ.Γιατί όχι μέχρι Μαξ? Αντίθετα στο Μαξ η ποιότητα του λαδιού θα παραμενει καλύτερη
Θεωρητικά αν έχει κατασκευαστεί ιδανικά ο κινητήρας, είναι όπως τα λες. Κ μεγαλύτερη ποσότητα σημαίνει πιο αργή καταπόνηση.
Πρακτικά αρκετοί κινητήρες όταν είναι στο max τα λάδια και παράλληλα καίνε λάδια, εν μέρη οφείλεται κ σε αυτό. Τα λάδια αφρίζουν απο το στροφαλοφόρο άξονα κ παράλληλα αυξάνεται κ η πίεση εντός του κινητήρα. Αν το αμάξι καίει λάδια, καλό είναι να βάζουμε λιγο λιγότερα απο το max. (στα 3/4 του min-> max). Στο 1nr fe βολευει κ ολας γιατι αυτό βγαίνει με 3 λίτρα ακριβώς και έτσι δεν χρειάζεται να ανοίξεις 4ο μπουκάλι και να βάλεις λίγο κ να περισσέψει το υπόλοιπο.
-
MAX είχα πάντα τα λάδια στο mondeo st-220 (V6 220 άλογα)
Ο λόγος, το άτιμο λόγω χαμηλού αμαξώματος (σενταν ) έπιανε πολλά χλμ στην εθνική και είχε την ικανότητα να τα κρατάει και στις ανοικτές καμπές
το καρτερ όμως ήταν χωρίς διαφράγματα
1-2 δευτ ήταν αρκετά για να κτυπήσει ο στρόφαλοςεπειδή κάποιοι στις γερμανικές αουτομπαν την είχαν πατήσει γιαυτό πάντα είχα τα λάδια στο max ... εποχές με 0,70 η βενζίνη ... ωραίες εποχές !
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού