-
nstasinop wrote:
Θέλω να δοκιμάσω το καθαριστικό που φαίνεται ότι κάνει δουλειά, αλλά όντας αδαής προτιμώ να πληρώσω έναν άνθρωπο να μου κάνει τη δουλειά σωστά. Λες στο 4. ότι υπάρχει μηχανικός που έχει ενημερωθεί για τη διαδικασία.
Τον έχει χρησιμοποιήσει κανείς να μας πει την εμπειρία του; Ή αν ξέρει κάποιον άλλον;
O Έλληνας κεντρικός αντιπρόσωπος που το φέρνει έχει δείξει σε συνεργείο της περιοχής τη διαδικασία και έχουν πάει κάποιοι από το fb auris club όπως έχουν γράψει. Αυτός το φέρνει: www.motorlube.gr. Το συνεργείο δεν το ξέρω ποιο ειναι.
Update μετά την εφαρμογή xado.
Προηγουμένως έκαιγα ~700ml/1000km από τα 100,000km.
Στα ~118,000km, έγινε εφαρμογή xado από το συνεργείο που αναφέρεται παραπάνω και engine flush.
Κινήθηκα κανονικά με το πολύ μεσαίες στροφές για 250km και μετά έγινε αλλαγή με Mobil1 0-20.
Στα 800km από την αλλαγή έχω κινηθεί εντός πόλης (όχι κέντρο) και δεν είδα πτώση στάθμης.
Στα 2000km μετά από τις διακοπές όπου κινήθηκα και σε μεγάλα ταξίδια, επίσης δεν έχω δει πτώση. Ίσως ένα μαύρισμα που δεν το αξιολογώ.Θα κάνω την αλλαγή στα 5,000km αυτή τη φορά για να δούμε τι έγινε.
ΥΓ. Έχει κάνει κανείς εφαρμογή σε συνεργείο Θεσσαλονίκης;
-
Μπορει καποιος να μου πει με σιγουρια αν ειμαι μεσα στο προβληματικους κινητηρες, αν ειναι σκεφτομαι να το δωσω πριν αρχισει να καιει λαδια.
Δεν μπορω να καταλαβω με βαση το tsb πως γινεται η αντιστοιχια
-
Καλημέρα έχω yaris december 2011. τα πρωτα 3ης γενιας που ηρθαν ελλαδα. εχω 89.000 χλμ, τα λαδια τα αλλαzω λαθε 7500-9000 με eneos hyper s 5-30. o κινητηρας εχει κωδικο
091.814.354.285
R1N-P12 015
μπορει καποιος να μου πει αν ειναι στους προβληματικους?
δεν εχω παρατηρησει να εχει καψει λαδι ποτε. παραγγειλα και ενα xado καθαριστικο να ριξω προληπτικα.
Δεν υπάρχει αριθμός κινητήρα με τόσους αριθμούς.
Το σειριακό αριθμό δεν τον γράφει η άδεια. Τον βρίσκεις:
*χτυπημένο στον κορμό του μοτέρ (δεν ειναι εύκολα εμφανές σημείο) ή
*σου τον δίνει η αντιπροσωπεία που κάνεις service ή
*τον ζητάς με mail στην ΤΟΥΟΤΑ αφού στείλεις την άδεια του οχήματος customer@toyota.gr
Στο τέλος της 2ης σελίδας (2/4) έχει ένα πίνακα που έχει αριθμούς κινητήρα να πάρεις μια ιδέα πως είναι αυτοί. Αν ο αριθμός σου είναι μεγαλύτερος απο αυτούς, είσαι ΟΚ
-
Καλησπέρα σε όλους,
Έχοντας διαβάσει τις 19 σελίδες του νήματος είπα να μοιραστώ κι εγώ μαζί σας την εμπειρία μου από την κατοχή ενός Τογιότα γιαρις τα τελευταία 10+ χρόνια.
Το αγόρασα το 2010 καινούργιο 12800€. Toyota yaris dynamic 1300cc. Τα σέρβις όλα στην αντιπροσωπεία και πάντα όπως προβλεπόταν ακριβώς στα χιλιόμετρα τους
Κοντά στα 85.000 χλμ ανάβει λαμπάκι για λάδι σε κλειστή στροφή και ξανασβηνει. Θορυβημένος πάω αντιπροσωπεία συμπληρώνουν 1 λίτρο και μου λένε θα το παρακολουθούμε κάθε 3000 χλμ.
Κάνω σέρβις στα 90000, το ελέγχουμε στα 93, 96, 99 και διαπιστώνεται πως το αμάξι έκαιγε 1 λίτρο κάθε 2-3000 χλμ.
Όντας ακόμα μέσα στην εγγύηση μου λένε το αμάξι θα πάει στην Αθήνα για μία εβδομάδα για να επισκευαστεί, από Θεσσαλονίκη που ζω.
Πάει έρχεται , παρακολούθηση πάλι φαίνονται όλα οκ, ποτέ δε μου είπαν τι εργασία έγινε στην Αθήνα ούτε και γράφτηκε κάτι στο βιβλίο συντήρησης, το πόρισμα που έβγαλαν ήταν ότι το οδηγούσα συντηρητικά και θα έπρεπε να το πλακωνω κάθε τόσο για να δουλεύει καλά το μοτέρ, εγώ τους λέω ρε παιδιά πήρα το συγκεκριμένο αμάξι για οικονομία αν είναι να δίνω τα λεφτά στις βενζίνες καηκαμε.
Μέχρι τα 180.000 χλμ που τελείωνε και η εγγύηση συνέχισα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία, στην συνέχεια σε εξειδικευμένο συνεργείο. Στις 195.000χλμ τσακ πάλι το λαμπάκι των λαδιών. Εκεί κατάλαβα ότι θα ζήσω με αυτό, τετραλιτρο λίτρο στο πορτμπαγκάζ και συμπληρώματα είτε όταν άναβε λαμπάκι είτε όταν ξεκινουσα ή γύριζα από το ταξίδι. Σε όσες συζητήσεις έκανα με τον μηχανικό πάντα καταλήγαμε πως με συμφέρει να συμπληρώνω λάδια παρά να επισκευάσω μοτέρ.
Στα 225.000χλμ ένα όμορφο πρωινό ανάβει και το check engine, η διάγνωση του εγκεφάλου ήταν αισθητήρας λάμδα, στην ερώτηση προς τον μηχανικό αν το φτιάξουμε, η απάντηση ήταν αφού καίει λάδια ρε πάλι θα χαλάσει, οπότε το παρατήσαμε κι αυτό αναμενο. Δυστυχώς με αναμμένο το check engine δεν δουλεύει ούτε το αταρτ στοπ ούτε το ESP αν έχω καταλάβει καλά.
Βρισκόμενος στην κρίση συνέχισα να συμπληρώνω 1-1.5 λίτρο κάθε τόσο, ούτε μετράω ανά πόσα χλμ, και δεν έκανα ούτε αλλαγές από ένα σημείο και ύστερα, αφού συμπληρωνα τόσο συχνά πάντα τα λάδια ήταν καινούργια σκεφτόμουν με το μυαλουδακι μου. Μετά από χρήση δύο χρόνων και την παρότρυνση του μηχανικού κάναμε κι ένα σέρβις!!!!
Αισίως το αμαξάκι αυτό έφτασε στα 300.000χλμ, όταν κατεβαίνω κατηφόρες κοντραροντας τις ταχύτητες βγάζει τρελό ντουμάνι μόλις βγαίνει στην ευθεία και πατάω το γκάζι για λίγα μέτρα μετά δεν δείχνει σημάδι για τι φαγάνα λαδιού πρόκειται, επίσης χτυπάει πυρακια όταν ξεκινάω κάπως απότομα.
Διαβάζοντας όλες τις ιστορίες των υπολοίπων καταλαβαίνω πως εξαπάτηθηκα από την Τογιότα και φυσικά δεν πρόκειται να με ξαναδούν σαν πελάτη, ταυτόχρονα όμως προβληματίζομαι και με το αμαξάκι μουβδιαβάζοντας πως αναπόφευκτα θα πει το ποίημα κάποια στιγμή, κι αυτό γιατί αν και δέκα χρονών εκτός από το λάδι δεν είχε ποτέ κανένα άλλο πρόβλημα, είναι ακόμα οικονομικό αναλογιζόμενος πως καίει λιγότερο από 7λιτρα στα 100χλμ, είναι αθόρυβο στον δρόμο σαν καινούργιο, αν εξαιρέσω κάποιον θόρυβο που δίνει το μπροστινό αμορτισέρ του οδηγού όταν κινούμαι σε σημεία με λακούβες, και τέλος η εξωτερική εμφάνιση για αμάξι 10 χρόνων που δεν μπαίνει σε πάρκινγκ αλλά είναι πάντα έξω εκτεθειμένο είναι τέλεια.
Οπότε τι κάνουμε εδώ; Επισκευή; Ή πάμε έτσι μέχρι τέλους; Να δώσεις 2500€ για αμφίβολη επισκευή και μετά τι; Αυτό το μοντέλο δεν έχει αξία μεταπώλησης πλέον με τέτοιο ιστορικό, και να το δώσω σε κάποιον κι αυτό εξαπάτηση από μέρους θα είναι.
Δύσκολη φάση ζούμε συγκατοχοι , θα χαρώ να μοιραστείτε τις σκέψεις σας για την περίπτωση μου.
-
Καλα λεει ο απο πανω....Βαλτε 15-50 (NOT)
-
Καλησπέρα σε όλους,
Έχοντας διαβάσει τις 19 σελίδες του νήματος είπα να μοιραστώ κι εγώ μαζί σας την εμπειρία μου από την κατοχή ενός Τογιότα γιαρις τα τελευταία 10+ χρόνια.
Το αγόρασα το 2010 καινούργιο 12800€. Toyota yaris dynamic 1300cc. Τα σέρβις όλα στην αντιπροσωπεία και πάντα όπως προβλεπόταν ακριβώς στα χιλιόμετρα τους
Ευχαριστούμε που μοιράστηκες την εμπειρία σου τόσο αναλυτικά.
Θεωρώ η ΤΟΥΟΤΑ δεν σου έκανε την προβλεπόμενη επισκευή που έπρεπε. Μάλλον θα έβγαλε τα πάντα και θα τα καθάρισε. Ποτέ δεν θα μάθουμε αν δεν δουμε όμως το δελτίο επισκευής.
Τώρα τι μπορείς να κάνεις? Επισκευή μάλλον δεν θα γίνεται γιατί θα έχει φθορές το μπλοκ των κυλίνδρων. Άλλο κινητήρα δεν μπορείς να βάλεις γιατί θα έχει τα ίδια θέματα. Μόνη πρόταση μου κλασικά είναι να ασχοληθείς με το xado. Αν το πρόβλημα έχει σχέση με τα ελατήρια, θα σου δώσει ένα σημαντικό boost ζωής.
Λάδια μάλλον το καλύτερο θα ήταν για εσένα να χρησιμοποιείς 10-40.
Μια ερώτηση μόνο. Καταλύτη έχεις αλλάξει? Βγάζεις κανονικά κάρτα καυσαερίων ? θα έπρεπε να είχε καταστραφεί με τόσο κάψιμο.
*Το παράδοξο με τον 1NR FE είναι ότι φτιάχτηκε για οικονομία. Αν πηγαίνεις οικονομικά, τον παίρνεις στο χέρι. Αν το πατάς, θα ζήσει, αλλά δεν θα έχει την οικονομία για την οποία φτιάχτηκε.
** μια συμβουλή προς όλους. ΠΑΝΤΑ και ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ, να φροντίζετε να κάνετε κάποιες αλλαγές ταχυτήτων σε 4000-5000 στροφές να καθαρίζει ο κινητήρας.
-
O κινητήρας δεν καθαρίζει όταν οι στροφές είναι υψηλές, παραμένει περισσότερο καθαρός γιατί όταν ο κινητήρας πιέζεται ? με 4-5.000 αυτό που συμβαίνει είναι ότι υπάρχει αυξημένη πίεση των καυσαερίων τα οποία πιέζουν πιο έντονα τα ελατήρια στα τοιχώματα των κυλίνδρων με αποτέλεσμα να στεγανοποιούνται επαρκώς οι κύλινδροι και να μην περνάνε λάδια στους χώρους καύσης το αποτέλεσμα της οποίας είναι η συσσώρευση καρβουνιδίων στις τρύπες επιστροφής των λαδιών που υπάρχουν στα έμβολα, η σάρωση των λαδιών από τους κυλίνδρους πρός το κάρτερ γίνεται κατά την κάθοδο των εμβόλων από το 3ο ελατήριο που βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο των εμβόλων.
Καταλήγοντας θα πω ότι η πίεση των ελατηρίων στους κυλίνδρους στα παλαιότερα μοτέρ γενικά και όχι μόνο στα Toyota ήταν αυξημένη γιατί έτσι φτιάχνονταν τα ελατήρια, να ασκούν μεγαλύτερη πίεση και να μην χρειάζονται τα καυσαέρια να υποβοηθούν σε σημαντικό βαθμό την αύξηση της πίεσης τους στους κυλίνδρους, κάτι που γίνεται από την μέση της περιοχής των στροφών ενός κινητήρα και προς την άνω κλίμακα χάνοντας έτσι μέρος το πλεονέκτημα της οικονομικής οδήγησης
Η μείωση της πίεσης των ελατηρίων σχεδιάστηκε για να μειώσει τις τριβές στους κυλίνδρους και άρα και την κατανάλωση, το ίδιο έγινε και με τα λεπτόρευστα λάδια, όλα για την μείωση της κατανάλωσης και φυσικά και των ρύπων, παράλληλα όμως πρέπει όλα τα επιμέρους συστήματα ενός κινητήρα να είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να μην συμβαίνουν καταστάσεις όπως αυτή με τα συγκεκριμένα μοτέρ της Τoyota, η οποία έκανε ενα καραμπινάτο σχεδιαστικό λάθος, τκαι ο ότι το αναγνώρισε και επισκεύαζε πχ τους κινητήρες στην Αμερική δωρεάν με τα σωστά εξαρτήματα δεν την αθωώνει το ότι άφησε την Ελληνική αντιπροσωπεία να κάνει παπάτζες και να κοροϊδεύει τους κατόχους αυτών των κινητήρων.
-
Καταρχάς αν έφτασε 300κ χλμ ακόμα και έτσι, είσαι πολύ τυχερός! Άλλα δεν φτάνουν ούτε για αστείο τόσο ψηλά σε χλμ.
Θεωρώ η ΤΟΥΟΤΑ δεν σου έκανε την προβλεπόμενη επισκευή που έπρεπε. Μάλλον θα έβγαλε τα πάντα και θα τα καθάρισε. Ποτέ δεν θα μάθουμε αν δεν δουμε όμως το δελτίο επισκευής.
Σιγά μην έβγαλε τίποτα. Θα έριξε κανένα πρόσθετο και μέχρι εκεί.
Δεν σας κάνει εντύπωση που δεν σημείωσαν τίποτα; Πολύ ύποπτο. Βέβαια φταίει και ο ιδιοκτήτης που άφησε έτσι στον αέρα. Βρίσκουν και τα κάνουν.
Όμως τι λέει το μάνουαλ; Πόσο κάψιμο λαδιού δικαιολογείται; 1λτ στα 1000χλμ (όπως παλιότερα); Τότε θα σου πουν μα δικαιολογείται, δεν μπορούμε να το περάσουμε εγγύηση. Μιλάμε για επιχειρήσεις που σκοπό έχουν το μέγιστο κέρδος. Το να χάσουν και 10 πελάτες δεν έγινε και τίποτα. Δείτε τι έχουν περάσει οι ιδιοκτήτες vag, mini, κλπ.
-
Δυστυχώς αν δεν ξέρεις, όπως στην περίπτωση μου, εμπιστεύεσαι αυτούς που ξέρουν, εγώ συγκεκριμένα εμπιστευτηκα την αντιπροσωπεία Τογιότα πόλις απέναντι από το ΙΚΕΑ από όπου είχα πάρε το αμάξι, να ναι καλά ο Κυρμος εγώ τους ρωτούσα απλά από που προήλθε το πρόβλημα, αν θα ξαναδημιουργηθει μετά την επισκευή, κι αυτοί με πλακωναν σε θεωρίες και τεχνικά επί τεχνικών και με βραχυκυκλωναν και έφευγα. Όπως και να χει περασμένα ξεχασμένα ξεμεινα με την τζιμινιερα, πληροφοριακά για έναν φίλο που ρώτησε πριν δύο χρόνια στο ΚΤΕΟ μου είχε πει το παλληκάρι πως οριακά πέρασε τα καυσαέρια και τον είχα δει κιόλας που το μαρσαρε δυνατά κι επίμονα. Στον επόμενο έλεγχο όμως κι έχοντας κάνει ένα γενικό σέρβις μπουζια κτλ στο ενδιάμεσο πέρασε τον έλεγχο χωρίς να μου πουν τίποτα.
-
Δυστυχώς αν δεν ξέρεις, όπως στην περίπτωση μου, εμπιστεύεσαι αυτούς που ξέρουν, εγώ συγκεκριμένα εμπιστευτηκα την αντιπροσωπεία Τογιότα πόλις απέναντι από το ΙΚΕΑ από όπου είχα πάρε το αμάξι, να ναι καλά ο Κυρμος εγώ τους ρωτούσα απλά από που προήλθε το πρόβλημα, αν θα ξαναδημιουργηθει μετά την επισκευή, κι αυτοί με πλακωναν σε θεωρίες και τεχνικά επί τεχνικών και με βραχυκυκλωναν και έφευγα. Όπως και να χει περασμένα ξεχασμένα ξεμεινα με την τζιμινιερα, πληροφοριακά για έναν φίλο που ρώτησε πριν δύο χρόνια στο ΚΤΕΟ μου είχε πει το παλληκάρι πως οριακά πέρασε τα καυσαέρια και τον είχα δει κιόλας που το μαρσαρε δυνατά κι επίμονα. Στον επόμενο έλεγχο όμως κι έχοντας κάνει ένα γενικό σέρβις μπουζια κτλ στο ενδιάμεσο πέρασε τον έλεγχο χωρίς να μου πουν τίποτα.
Απλα σου εκατσε προβληματικο κομματι. Αφου εκανες 300 χιλ χμ παλι καλα να λες συν τα κοστολογια μαλλον χαμηλα ειναι ακομα. Στην θεση σου θα το πουλαγα και ας το φτιαξει ο επομενος. Υπαρχει κιτ επισκευης νομιζω αν ανοιξεις κινητηρα.
-
ο κινητηρας μου έχει τελικα αριθμό
1NR 8099043
είναι μέσα στους προβληματικούς?
-
ο κινητηρας μου έχει τελικα αριθμό
1NR 8099043
είναι μέσα στους προβληματικούς?
Ναι είναι μέσα στους προβληματικούς. Zone III (serial Numbers 8083825-8191849), με κατασκευαστή Camigo (Toyota) και προτεινόμενη επισκευή:
-
Clean the cylinder head from carbon deposits (combustion chamber, valves,
Valve seats, intake and exhaust ports). -
Replace the oil system nozzle (without removing the crankshaft)
-
Replace the following parts: the piston assembly with the finger and the kit
Piston rings
Επίσημο κόστος κάτι παραπάνω απο 2.000€
-
-
Καλησπέρα παιδιά,
Εδώ και 2 χρόνια το yaris μου (έτος κατασκευής 2009) καίει λάδια. Έπειτα από πολύ ταλαιπωρία με την αντιπροσωπεία, καθώς δεν ανακαλεί τη συγκεκριμένη αστοχία, αποφάσισα να προχωρήσω σε επισκευή κινητήρα.
Παρακαλώ μπορείτε με βάση την εμπειρία σας να μου προτείνεται κάποιο καλό συνεργείο όπου θα μπορούσα να κάνω την επισκευή με λογικό κόστος και εύλογο χρονικό διάστημα?
Έχει κάποιος από εσάς προβεί σε επισκευή? Είναι αποτελεσματικό ή πετάμε τα χρήματά μας?
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Σε ευχαριστούμε για όλη αυτήν την πληροφορία που μας δίνεις.
Μήπως εσύ ή κάποιος άλλος παθών μπορεί να προτείνει ένα αξιόπιστο συνεργείο;
Έχει τρομάξει το μάτι μου με την ταλαιπωρία που όλοι περνάμε. Αγόρασα του κουτιού yaris to 2019 περίπου 19000 (με αξεσουάρ) και δεν μπορώ να διανοηθώ ότι ανά πάσα στιγμή θα μείνω χωρίς αυτοκίνητο.
Μια καλή πρόταση για συνεργείο είναι ανεκτίμητη!
Ευχαριστώ και πάλι.
Όλα τα πιθανά ενδεχόμενα για όσους θέλουν να ενημερωθούν σχετικά με το πρόβλημα και πιθανότατα να χρειάζονται επισκευή :
Ερώτηση: Το πρόβλημα γιατί υπάρχει?
Απάντηση: Γιατί υπάρχει λάθος σχεδιασμός σε πιστόνια, ελατήρια, ψευτοκάπακο και μπιέλες. (τα περιγράφει ακριβώς το TSB (Technical Service Bulletin) που έχει βγάλει η TOYOTA και πάει ανάλογα με το SN του κινητήρα). Συνοπτικά όλοι οι 1NR-FE που έχουν κατασκευαστεί έως τις αρχές του 2013, είναι προβληματικοί. To TSB που περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες σχετικά με το πρόβλημα μπορείτε να το βρείτε εδώ: https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 4#p3237574Ερώτηση: Που βρίσκω το SN του κινητήρα μου για να καταλάβω ποια μέρη του κινητήρα θέλουν αλλαγή ή να διαπιστώσω αν έχω κινητήρα ο οποίος δεν ανήκει στην προβληματική παρτίδα?
Απάντηση: Το Serial Number του κινητήρα σας δεν υπάρχει στην άδεια του αυτοκινήτου ή σε κάποιο εύκολα προσβάσιμο σημείου του αυτοκινήτου. Μπορούν να σας το δώσουν σε επίσημο συνεργείο της ΤΟΥΟΤΑ ή να το ζητήσετε μέσω mail από την ΤΟΥΟΤΑ, αφού επισυνάψετε και την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Το mail είναιΕρώτηση: Ποιος είναι ο κινητήρας 1NR-FE ο οποίος έχει πρόβλημα?
Απάντηση: Είναι ο κινητήρας κυβισμού 1.330cc με 99 ή 101ps (ανάλογα με το αν είναι start / stop ή όχι) του οποίου η παραγωγή έγινε από το 2008-2013. ΔΕΝ είναι ο κινητήρας με τα 86ps κλπΕρώτηση: Η εγγύηση με καλύπτει?
Απάντηση: Η εγγύηση είναι 6 χρόνια (ή 3 χρόνια αν πρόκειται για leasing όχημα). Για να γίνει κάλυψη της επισκευής μέσω της εγγύηση, πρέπει να είμαστε εντός αυτών των ετών και να έχουμε κατανάλωση λαδιού τουλάχιστον 1λ/1000χμ.
Η επιβεβαίωση της κατανάλωσης γίνεται από το συνεργείο, όπου το επισκεπτόμαστε κάθε 1000χμ και μας μετράει την κατανάλωση λαδιού για αυτά τα χιλιόμετρα. Η επιβεβαίωση από το συνεργείο διαρκεί συνολικά 3000χμ, όπου κάθε 1000χμ όπως είπαμε, πηγαίνουμε για να καταγράψουν και να πιστοποιήσουν πόσο έχει κάψει το αυτοκίνητο.
Πρακτικά το πρόβλημα και η κατανάλωση του 1λ/1000χμ, συμβαίνει μετά τη λήξη της εγγύησης, οπότε και η επισκευή χρεώνεται...Ερώτηση: Θα μπορούσα να κάνω κάτι να το αποφύγω εξ αρχής?
Απάντηση: ΝΑΙ θα μπορούσες. Το πρόβλημα υπάρχει λόγω λανθασμένου σχεδιασμού του κινητήρα όπου βουλώνουν οι τρύπες επιστροφής λαδιού των πιστονιών και έτσι το λάδι καίγεται στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Τον προβληματικό σχεδιασμό, επιβαρύνουν οι χρήστες με :
*Λάθος επιλογή λαδιών. Η ΤΟΥΟΤΑ προτείνει μόνο 0-20 ιξώδες και το αναγράφει στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου οδηγιών που έχει κάθε κάτοχος. Οι χρήστες λανθασμένα βάζουν 5-30 ή ακόμα χειρότερα πιο παχιά λάδια όπως 10-40.
*Λάθος Διάστημα αλλαγών λαδιών. Λανθασμένα η ΤΟΥΟΤΑ προτείνει 15.000χμ. Ο μέγιστος αριθμός χιλιομέτρων για συνθετικά λάδια, είναι 7500χμ. Για ημισυνθετικά λάδια που ούτως ή άλλως δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται, είναι μέγιστο 5000χμ
*Αργή οδήγηση. Αυτοκίνητα τα οποία κινούνται σε αστικό κύκλο, σε πόλη δηλαδή με χαμηλές στροφές δεν καθαρίζουν επαρκώς τα πιστόνια / ελατήρια κλπ. Για να καθαρίζει σωστά ένας κινητήρας πρέπει να δουλεύει σε σημαντικό χρόνο λειτουργίας του σε 4000-5000 στροφές.Διάβασε σχετική ανάλυση στο ακόλουθο link https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 0#p3236750
Ερώτηση: Από τη στιγμή που ξεκινάει η κατανάλωση λαδιού, πόσο 'χρόνο ζωής' έχω?
Απάντηση: Κατά μέσο όρο, 40.000χμ για να χρειαστεί επισκευή. Οι κινητήρες συνήθως ξεκινούν να καίνε στα 80.000χμ. Υπάρχουν και λίγοι κινητήρες όμως που ακόμα και στις 150.000χμ δεν έχουν ξεκινήσει να καίνεΕρώτηση: Αν αφήσω να καίει λάδια το αμάξι και δεν κάνω κάτι για αυτό, θα πάθει τίποτα?
Απάντηση Θα καταστραφούν:
*Αισθητήρας λ
*Καταλύτης
*Αυξημένες φθορές στον κινητήρα, που θα απαγορεύουν την επισκευή του και στο τέλος το κόστος επισκευής θα ξεπερνά την αξία του αυτοκινήτου.Ερώτηση: Για τη σωστή επισκευή τι πρέπει να γίνει?
Απάντηση: Να κατέβει ο κινητήρας από μηχανικό, να μετρηθεί στο ρεκτιφιέ και αν είναι εντός προβλεπόμενων ανοχών, να αλλαχθούν όλα τα όσα αναφέρει το TSB της TOYOTA https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=3237574#p3237574Ερώτηση: Τα παραπάνω έχουν συνολικό κόστος 2500€? Δεν υπάρχει πιο οικονομικός τρόπος?
Απάντηση: Αν κάποια ανταλλακτικά αγοραστούν από το εξωτερικό, ίσως κατέβει η τιμή μέχρι τα 1700€. Για να γίνει όμως η παραγγελία από το εξωτερικό, πρέπει να κατέβει ο κινητήρας και να μετρηθεί, και εφόσον οι ανοχές είναι καλές, μετά να γίνει η παραγγελία. Αυτό προϋποθέτει μεγάλη περίοδο αναμονής με ανοιγμένο τον κινητήρα του αυτοκινήτου και κάποιον να αναλάβει την αναζήτηση των ανταλλακτικών https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 0#p3236750Ερώτηση: Υπάρχει εναλλακτική λύση για επισκευή με λιγότερα χρήματα?
Απάντηση: Θεωρούμε standard το κατέβασμα / μέτρημα. Αν είναι εντός ανοχών, μπορεί κάποιος να καθαρίσει τα πάντα και να βάλει ένα νέο σετ με ίδια προβληματικά ελατήρια και έπειτα να κλείσει τον κινητήρα. Θεωρητικά θα είναι πάλι προβληματικό το μοτέρ, αλλά με συχνές αλλαγές λαδιών, θα βγάλει 100.000χμ ακόμα. Κόστος περίπου στα 1000€Ερώτηση: Αν είναι εκτός ανοχών ο κινητήρας, τι κάνω?
Απάντηση: Το ρεκτιφιέ πλανίζει τον κινητήρα και ψάχνει να βρει συμβατά πιστόνια κλπ στη μεγαλύτερη διάμετρο. Υπάρχει μεγάλη περίπτωση να μην βρει. Τότε θέλει αλλαγή και το μπλοκ για να έρθει στα ίδια μέτρα με τα αρχικά. Όμως λόγω και των ανταλλακτικών (πιστόνια κλπ) που απαιτούνται, το κόστος πάει πάνω από 3000€. Οπότε μοναδική λύση είναι μεταχειρισμένος ίδιος κινητήρας->Ερώτηση: Τι άλλο μπορώ να κάνω εφόσον είναι εκτός ανοχών?
Απάντηση: Μονόδρομος το μεταχειρισμένο μοτέρ (500-800€). Δυστυχώς μπαίνουν μόνο τα 1.33 2008-2013 (που είναι και η προβληματική παρτίδα). Οπότε ακόμα και αλλαχθεί, σίγουρα είναι προβληματικό. Το πότε θα βγάλει πρόβλημα, είναι θέμα του προηγούμενου ιδιοκτήτη. Μπορεί να μην βγάλει ούτε 10.000χμ, μπορεί όμως να βγάλει και 100.000χμ. Μέχρι εκεί όμως. Περισσότερα δεν γίνεται να βγάλει. Είναι προβληματική η σχεδίαση του όπως είπαμε στην αρχή. Οπότε ουσιαστικά αλλάζουμε τον κινητήρα με άλλον, πάλι προβληματικό που είναι σε άγνωστη κατάσταση γιατί δεν μπορεί να φανεί εμφανισιακά η κατάσταση του.Ερώτηση: Μπορώ να βάλω άλλο τύπο κινητήρα ή πιο καινούργιο κινητήρα 1.33 (μετά το 2013 δηλαδή) ?
Απάντηση: Μόνο αν βρεθεί τροπέτο (μαζί με πλεξούδες / εγκέφαλο κλπ). Το κόστος θα φτάσει πάλι κοντά τις 3000€. Αν τα διαθέτει κάποιος, αξίζει να ψάξει για VVTL-1 1800 192ps. Θα ξεπεράσει όμως τις 3000€.Ερώτηση: Τα 1.33 2013+ μπαίνουν?
Απάντηση: Όχι. Είναι euro 6 και έχουν διαφορετική σχεδίαση, αισθητήρες και πλεξούδα. Μόνο αν κάποιος μηχανικός έχει ασχοληθεί ξανά και έχει βρει πατέντες. Να το κάνει από την αρχή, δεν τον ενδιαφέρει γιατί δεν πρόκειται να βγάλει χρήματα σε συνάρτηση με το χρόνο που θα φάει.Ερώτηση: Μπορώ να κάνω καθαρισμό με κάποιο τρόπο χωρίς να ανοίξω μοτέρ και να μειωθεί η κατανάλωση λαδιού?
Απάντηση:
-Με υδρογόνο δεν γίνεται κάτι γιατί το υδρογόνο δεν καθαρίζει ελατήρια / πιστόνια.
-Με Engine Flush οι μεγαλύτερες πιθανότητες είναι να καταστρέψει όλες τις φλάντζες και να υπάρχουν παντού διαρροές λαδιών στο μοτέρ. Μετά πάει κατευθείαν για ανακατασκευή ή πέταμα αν κολλήσει. Ίσως με engine flush που δεν καταστρέφει λάστιχα, γίνει κάτι.- Μοναδικές λύσεις είναι καθαρισμός με τη μέθοδο piston soak όπου ένα υγρό (σπρέι ή υγρό φρένων) μπαίνει στο θάλαμο καύσης και καθαρίζει επιβεβαιωμένα τις βρομιές των ελατηρίων. Τα αποτελέσματα δεν είναι ξεκάθαρο αν διαρκούν (γιατί απαιτούνται αρκετά χιλιόμετρα για να φανεί αν το αποτέλεσμα του καθαρισμού διαρκεί). Διαβάστε σχετικά τα ακόλουθα:
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 8#p3259218
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 3#p3247473Ερώτηση: Με λίγα λόγια τι να κάνω και τι συμφέρει οικονομικά? Πως να ξεκινήσω?
Απάντηση: Πάμε σε συνεργείο, ανοίγουμε κινητήρα και βλέπουμε αν χρειάζεται ρεκτιφιέ. Αν δεν χρειάζεται, βάζουμε καινούργια ελατήρια (ίδια με αυτά που έχει το μοτέρ - την προβληματική σειρά δηλαδή), κλείνουμε μοτέρ και αλλάζουμε συχνά λάδια (5-30 / 5000χμ-7500χμ). Το μοτέρ βάσει λογικής θα βγάλει 100.000χμ ακόμα - μέχρι εκεί όμως γιατί παραμένουν προβληματικά όλα τα εντόσθια του.Αν θέλει ρεκτιφιέ, δυστυχώς δεν υπάρχει εύκολη και φθηνή λύση. Εν ολίγοις μπορεί να ανοίξετε το μοτέρ και να μείνετε αυτομάτως χωρίς αυτοκίνητο (ή να το καθαρίσετε τα πάντα, και να τα βάλετε πάλι μέσα και να βγάλει λίγα χιλιόμετρα ακόμα). Δείτε τα παραπάνω ερωτήματα σχετικά με το 'όταν είναι εκτός ανοχών' για περισσότερα.Ερώτηση: Θέλω να πάρω μεταχειρισμένο Yaris/Auris με τον κινητήρα 1.33 μοντέλου έως τις αρχές του 2013 με τα 99 ή 101ps. Να το πάρω? τι να προσέξω?
Απάντηση: Βάσει όλων των παραπάνω, δεν είναι καλή επιλογή η αγορά τέτοιου αυτοκινήτου. Είναι σαν μαυρη τρύπα που σύντομα θα ζητάει πολλά χρήματα και δεν θα υπάρχει λύση επισκευής. Φυσικά τα πάντα πουλιούνται στην κατάλληλη τιμή...- Η διαδικασία επισκευής είναι, ένας μηχανικός να βγάλει και να ανοίξει το μοτέρ (κόστος 300€-600€) -> να το στείλει στο ρεκτιφιέ να το μετρήσει, το ρεκτιφιέ να καθαρίσει το μοτέρ και αν χρειάζεται να κάνει πλάνισμα / ρεκτιφιέ στους κυλίνδρους (300€), να βρει όλα τα συμβατά ανταλλακτικά που υπάρχουν και να συναρμολογήσει το μοτέρ ξανά. Μετά το στέλνει στον μηχανικό για τοποθέτηση. Ουσιαστικά το ρεκτιφιέ αναλαμβάνει τα πάντα. Ο μηχανικός απλά το βγάζει. Δεν χρειάζεται φοβερή τεχνογνωσία με αυτό το μοτέρ. Το ρεκτιφιέ όμως χρειάζεται.
**Φυσικά αλλάζονται με καινούργιες όλες οι φλάντζες και προτείνεται εφόσον κατεβαίνει το μοτέρ να αλλάζονται και δίσκος και αντλία νερού και λαδιού (γιατί έχουν ελάχιστα εργατικά εφόσον κατέβηκε το μοτέρ). Σε διαφορετική περίπτωση αν χρειαστεί αλλαγή με το μοτέρ πάνω στο αυτοκίνητο, τα εργατικά είναι πολλαπλάσια
-
Έστω ότι κάποιος χρήστης δεν είναι ενήμερος και δεν γνωρίζει το πρόβλημα και πάει για γενική επισκευή στο συνεργείο της γειτονιάς του. Το γενικό συνεργείο και το ρεκτιφιε όμως θα είναι ενήμερα? Η θα του βάλουν ξανά τα ιδια προβληματικά υλικά ? Θα είναι ενήμεροι για την οδηγία της Τογιότα? Μιλάω για άγνοια και όχι εσκεμμενα.
-
Εδώ και 2 χρόνια το yaris μου (έτος κατασκευής 2009) καίει λάδια. Έπειτα από πολύ ταλαιπωρία με την αντιπροσωπεία, καθώς δεν ανακαλεί τη συγκεκριμένη αστοχία, αποφάσισα να προχωρήσω σε επισκευή κινητήρα.
Παρακαλώ μπορείτε με βάση την εμπειρία σας να μου προτείνεται κάποιο καλό συνεργείο όπου θα μπορούσα να κάνω την επισκευή με λογικό κόστος και εύλογο χρονικό διάστημα?
Έχει κάποιος από εσάς προβεί σε επισκευή? Είναι αποτελεσματικό ή πετάμε τα χρήματά μας?
Ξεκινάς με καθαρισμό με Xado. Αν δεν σε καλύπτει το αποτέλεσμα πας για επισκευή. Όπως έχει γραφεί ξανά, δεν είναι η πιο φθηνη επιλογή η επισκευή. Αρχικά δεν διορθώνει μακροπρόθεσμα το πρόβλήμα και θα εμφανιστεί ξανα στο μακροπροθεσμα, (εκτός αν γίνει η προβλεπόμενη επισκευή με τις 2500χμ), ενω παράλληλα μόλις ανοίξει το μοτέρ μπορεί να έχει τοσες φθορές στο μπλοκ που να θέλει μπλοκ ή πιστόνια after market που μπορεί να μην υπάρχουν διαθέσιμα κλπ κλπ.
-
Αγόρασα του κουτιού yaris to 2019 περίπου 19000 (με αξεσουάρ) και δεν μπορώ να διανοηθώ ότι ανά πάσα στιγμή θα μείνω χωρίς αυτοκίνητο.
Μέχρι το 2013 είχαν οι κινητήρες πρόβλημα. Μην ανησυχείς οπότε. Απλά άλλαζε λάδια κάθε 7500χμ και να είσαι σίγουρος πως τα λάδια που αγοράζεις είναι αυθεντικά και όχι μαιμου.
-
Έστω ότι κάποιος χρήστης δεν είναι ενήμερος και δεν γνωρίζει το πρόβλημα και πάει για γενική επισκευή στο συνεργείο της γειτονιάς του. Το γενικό συνεργείο και το ρεκτιφιε όμως θα είναι ενήμερα? Η θα του βάλουν ξανά τα ιδια προβληματικά υλικά ? Θα είναι ενήμεροι για την οδηγία της Τογιότα? Μιλάω για άγνοια και όχι εσκεμμενα.
Η οδηγία της ΤΟΥΟΤΑ είναι μια απο τις 100άδες που βγάζει. Ο μόνος που την ξέρει και την ακολουθεί με το ανάλογο κόστος είναι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία που έχουν τον αρχημηχανικό που κάνει επισκευες βάσει αναλυτικων οδηγιών που του στελνει η ΤΟΥΟΤΑ.
Τα συνεργεία της αγοράς πασχίζουν να επιβιώσουν. Δεν έχουν χρόνο να διαβαζουν 100άδες οδηγίες που βγάζει η κάθε εταιρεία. Δουλευουν εμπειρικά. Εμπερικά μπορεί να το έχουν ακούσει μπορεί και όχι.
Το καλύτερο για μένα ειναι, βρισκεις επαγγελματια που κανει ρεκτιφιέ και τον ρωτας αν έχει δουλεψει με τετοιο μοτερ (1nr fe) και τι λεει η εμπειρια του για αυτο. Φτιαχνεται? Έχει πρόβλημα να βρει πιστόνια και ανταλλακτικά ή υπάρχουν γενικά διαθέσιμα? Υπαρχει το ενδεχόμενο να το ανοίξει και να μην μπορεί να κανει ρεκτιφιε λόγω ελαχίστου πάχους των τοιχωμάτων των κυλίνδρων? κλπ
-
Σε ευχαριστώ πολύ sphinxgr για τις συμβουλές σου. Εμένα μου άναψε κόκκινο λαμπάκι έπειτα από 700 χλμ 2 φορές.
Έπειτα από αυτό ελέγχω τα λάδια συχνά και προσθέτω στα 300 χλμ γιατί κατεβαίνει η στάθμη. Με βάση αυτά που προτείνονται σκέφτομαι να πάω για την ακριβή επισκευή (2500) για να ξεμπερδεύω.
Ωστόσο, σε περίπτωση που το ανοίξουν και δεν μπορεί να γίνει ρεκτιφιέ σημαίνει ότι έμεινα χωρίς αυτοκίνητο ή ότι συνεχίζω με συντηρητική χρήση και προσθήκη λαδιών?
cson wrote:
Έστω ότι κάποιος χρήστης δεν είναι ενήμερος και δεν γνωρίζει το πρόβλημα και πάει για γενική επισκευή στο συνεργείο της γειτονιάς του. Το γενικό συνεργείο και το ρεκτιφιε όμως θα είναι ενήμερα? Η θα του βάλουν ξανά τα ιδια προβληματικά υλικά ? Θα είναι ενήμεροι για την οδηγία της Τογιότα? Μιλάω για άγνοια και όχι εσκεμμενα.
Η οδηγία της ΤΟΥΟΤΑ είναι μια απο τις 100άδες που βγάζει. Ο μόνος που την ξέρει και την ακολουθεί με το ανάλογο κόστος είναι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία που έχουν τον αρχημηχανικό που κάνει επισκευες βάσει αναλυτικων οδηγιών που του στελνει η ΤΟΥΟΤΑ.
Τα συνεργεία της αγοράς πασχίζουν να επιβιώσουν. Δεν έχουν χρόνο να διαβαζουν 100άδες οδηγίες που βγάζει η κάθε εταιρεία. Δουλευουν εμπειρικά. Εμπερικά μπορεί να το έχουν ακούσει μπορεί και όχι.
Το καλύτερο για μένα ειναι, βρισκεις επαγγελματια που κανει ρεκτιφιέ και τον ρωτας αν έχει δουλεψει με τετοιο μοτερ (1nr fe) και τι λεει η εμπειρια του για αυτο. Φτιαχνεται? Έχει πρόβλημα να βρει πιστόνια και ανταλλακτικά ή υπάρχουν γενικά διαθέσιμα? Υπαρχει το ενδεχόμενο να το ανοίξει και να μην μπορεί να κανει ρεκτιφιε λόγω ελαχίστου πάχους των τοιχωμάτων των κυλίνδρων? κλπ
-
Σε ευχαριστώ πολύ sphinxgr για τις συμβουλές σου. Εμένα μου άναψε κόκκινο λαμπάκι έπειτα από 700 χλμ 2 φορές.
Έπειτα από αυτό ελέγχω τα λάδια συχνά και προσθέτω στα 300 χλμ γιατί κατεβαίνει η στάθμη. Με βάση αυτά που προτείνονται σκέφτομαι να πάω για την ακριβή επισκευή (2500) για να ξεμπερδεύω.
Ωστόσο, σε περίπτωση που το ανοίξουν και δεν μπορεί να γίνει ρεκτιφιέ σημαίνει ότι έμεινα χωρίς αυτοκίνητο ή ότι συνεχίζω με συντηρητική χρήση και προσθήκη λαδιών?
Min - Max είναι 1.5L. Αν βάζεις λάδια μέχρι το max και στα καιει ανά 300χμ σημαίνει πως καις λάδια 5λ/1000χμ!!!
Εγω θα πρότεινα να κανεις τον καθαρισμό xado. Αν είσαι Αθήνα θα σου βγει κάτω απο 50€. Να δεις πως θα πάει. Υπάρχει ενδεχόμενο να μην χρειαστείς επισκευή μετά.
Δυστυχώς για την επισκευή δεν μπορώ να σου απαντήσω. Αρχικά είναι τόσο πολλά τα χρήματα που σε συμφέρει να πουλήσεις το αυτοκίνητο.
Αν απο κει και πέρα αν ανοίξουν το μοτέρ και δεν παίρνει επισκευή, το πιο φθηνό είναι να πάρεις άλλο μεταχειρισμένο μοτέρ. Βέβαια μπορούν να το καθαρισουν και να το κλείσουν και να σου βγάλει κάμποσα χιλιόμετρα ακόμα.
θα έλεγα να ψάξεις επαγγελματία που κάνει ρεκτιφιέ να σε ενημερώσει βάσει της εμπειρίας του για το τι να κανεις.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
*ότι και αν κάνεις γράψε την εμπειρία σου, να δουμε πως πηγε. Είσαι ενδιαφέρουσα περίπτωση!
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού