Δυστυχώς αν δεν ξέρεις, όπως στην περίπτωση μου, εμπιστεύεσαι αυτούς που ξέρουν, εγώ συγκεκριμένα εμπιστευτηκα την αντιπροσωπεία Τογιότα πόλις απέναντι από το ΙΚΕΑ από όπου είχα πάρε το αμάξι, να ναι καλά ο Κυρμος εγώ τους ρωτούσα απλά από που προήλθε το πρόβλημα, αν θα ξαναδημιουργηθει μετά την επισκευή, κι αυτοί με πλακωναν σε θεωρίες και τεχνικά επί τεχνικών και με βραχυκυκλωναν και έφευγα. Όπως και να χει περασμένα ξεχασμένα ξεμεινα με την τζιμινιερα, πληροφοριακά για έναν φίλο που ρώτησε πριν δύο χρόνια στο ΚΤΕΟ μου είχε πει το παλληκάρι πως οριακά πέρασε τα καυσαέρια και τον είχα δει κιόλας που το μαρσαρε δυνατά κι επίμονα. Στον επόμενο έλεγχο όμως κι έχοντας κάνει ένα γενικό σέρβις μπουζια κτλ στο ενδιάμεσο πέρασε τον έλεγχο χωρίς να μου πουν τίποτα.
Latest posts made by hliasmpar
-
RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
-
RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
Καλησπέρα σε όλους,
Έχοντας διαβάσει τις 19 σελίδες του νήματος είπα να μοιραστώ κι εγώ μαζί σας την εμπειρία μου από την κατοχή ενός Τογιότα γιαρις τα τελευταία 10+ χρόνια.
Το αγόρασα το 2010 καινούργιο 12800€. Toyota yaris dynamic 1300cc. Τα σέρβις όλα στην αντιπροσωπεία και πάντα όπως προβλεπόταν ακριβώς στα χιλιόμετρα τους
Κοντά στα 85.000 χλμ ανάβει λαμπάκι για λάδι σε κλειστή στροφή και ξανασβηνει. Θορυβημένος πάω αντιπροσωπεία συμπληρώνουν 1 λίτρο και μου λένε θα το παρακολουθούμε κάθε 3000 χλμ.
Κάνω σέρβις στα 90000, το ελέγχουμε στα 93, 96, 99 και διαπιστώνεται πως το αμάξι έκαιγε 1 λίτρο κάθε 2-3000 χλμ.
Όντας ακόμα μέσα στην εγγύηση μου λένε το αμάξι θα πάει στην Αθήνα για μία εβδομάδα για να επισκευαστεί, από Θεσσαλονίκη που ζω.
Πάει έρχεται , παρακολούθηση πάλι φαίνονται όλα οκ, ποτέ δε μου είπαν τι εργασία έγινε στην Αθήνα ούτε και γράφτηκε κάτι στο βιβλίο συντήρησης, το πόρισμα που έβγαλαν ήταν ότι το οδηγούσα συντηρητικά και θα έπρεπε να το πλακωνω κάθε τόσο για να δουλεύει καλά το μοτέρ, εγώ τους λέω ρε παιδιά πήρα το συγκεκριμένο αμάξι για οικονομία αν είναι να δίνω τα λεφτά στις βενζίνες καηκαμε.
Μέχρι τα 180.000 χλμ που τελείωνε και η εγγύηση συνέχισα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία, στην συνέχεια σε εξειδικευμένο συνεργείο. Στις 195.000χλμ τσακ πάλι το λαμπάκι των λαδιών. Εκεί κατάλαβα ότι θα ζήσω με αυτό, τετραλιτρο λίτρο στο πορτμπαγκάζ και συμπληρώματα είτε όταν άναβε λαμπάκι είτε όταν ξεκινουσα ή γύριζα από το ταξίδι. Σε όσες συζητήσεις έκανα με τον μηχανικό πάντα καταλήγαμε πως με συμφέρει να συμπληρώνω λάδια παρά να επισκευάσω μοτέρ.
Στα 225.000χλμ ένα όμορφο πρωινό ανάβει και το check engine, η διάγνωση του εγκεφάλου ήταν αισθητήρας λάμδα, στην ερώτηση προς τον μηχανικό αν το φτιάξουμε, η απάντηση ήταν αφού καίει λάδια ρε πάλι θα χαλάσει, οπότε το παρατήσαμε κι αυτό αναμενο. Δυστυχώς με αναμμένο το check engine δεν δουλεύει ούτε το αταρτ στοπ ούτε το ESP αν έχω καταλάβει καλά.
Βρισκόμενος στην κρίση συνέχισα να συμπληρώνω 1-1.5 λίτρο κάθε τόσο, ούτε μετράω ανά πόσα χλμ, και δεν έκανα ούτε αλλαγές από ένα σημείο και ύστερα, αφού συμπληρωνα τόσο συχνά πάντα τα λάδια ήταν καινούργια σκεφτόμουν με το μυαλουδακι μου. Μετά από χρήση δύο χρόνων και την παρότρυνση του μηχανικού κάναμε κι ένα σέρβις!!!!
Αισίως το αμαξάκι αυτό έφτασε στα 300.000χλμ, όταν κατεβαίνω κατηφόρες κοντραροντας τις ταχύτητες βγάζει τρελό ντουμάνι μόλις βγαίνει στην ευθεία και πατάω το γκάζι για λίγα μέτρα μετά δεν δείχνει σημάδι για τι φαγάνα λαδιού πρόκειται, επίσης χτυπάει πυρακια όταν ξεκινάω κάπως απότομα.
Διαβάζοντας όλες τις ιστορίες των υπολοίπων καταλαβαίνω πως εξαπάτηθηκα από την Τογιότα και φυσικά δεν πρόκειται να με ξαναδούν σαν πελάτη, ταυτόχρονα όμως προβληματίζομαι και με το αμαξάκι μουβδιαβάζοντας πως αναπόφευκτα θα πει το ποίημα κάποια στιγμή, κι αυτό γιατί αν και δέκα χρονών εκτός από το λάδι δεν είχε ποτέ κανένα άλλο πρόβλημα, είναι ακόμα οικονομικό αναλογιζόμενος πως καίει λιγότερο από 7λιτρα στα 100χλμ, είναι αθόρυβο στον δρόμο σαν καινούργιο, αν εξαιρέσω κάποιον θόρυβο που δίνει το μπροστινό αμορτισέρ του οδηγού όταν κινούμαι σε σημεία με λακούβες, και τέλος η εξωτερική εμφάνιση για αμάξι 10 χρόνων που δεν μπαίνει σε πάρκινγκ αλλά είναι πάντα έξω εκτεθειμένο είναι τέλεια.
Οπότε τι κάνουμε εδώ; Επισκευή; Ή πάμε έτσι μέχρι τέλους; Να δώσεις 2500€ για αμφίβολη επισκευή και μετά τι; Αυτό το μοντέλο δεν έχει αξία μεταπώλησης πλέον με τέτοιο ιστορικό, και να το δώσω σε κάποιον κι αυτό εξαπάτηση από μέρους θα είναι.
Δύσκολη φάση ζούμε συγκατοχοι , θα χαρώ να μοιραστείτε τις σκέψεις σας για την περίπτωση μου.