Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    vk_yaris

    @vk_yaris

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vk_yaris Unfollow Follow

    Latest posts made by vk_yaris

    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Min - Max είναι 1.5L. Αν βάζεις λάδια μέχρι το max και στα καιει ανά 300χμ σημαίνει πως καις λάδια 5λ/1000χμ!!!

      Εγω θα πρότεινα να κανεις τον καθαρισμό xado. Αν είσαι Αθήνα θα σου βγει κάτω απο 50€. Να δεις πως θα πάει. Υπάρχει ενδεχόμενο να μην χρειαστείς επισκευή μετά.

      Δυστυχώς για την επισκευή δεν μπορώ να σου απαντήσω. Αρχικά είναι τόσο πολλά τα χρήματα που σε συμφέρει να πουλήσεις το αυτοκίνητο.

      Αν απο κει και πέρα αν ανοίξουν το μοτέρ και δεν παίρνει επισκευή, το πιο φθηνό είναι να πάρεις άλλο μεταχειρισμένο μοτέρ. Βέβαια μπορούν να το καθαρισουν και να το κλείσουν και να σου βγάλει κάμποσα χιλιόμετρα ακόμα.

      θα έλεγα να ψάξεις επαγγελματία που κάνει ρεκτιφιέ να σε ενημερώσει βάσει της εμπειρίας του για το τι να κανεις.

      Πόσα χιλιόμετρα έχεις?

      *ότι και αν κάνεις γράψε την εμπειρία σου, να δουμε πως πηγε. Είσαι ενδιαφέρουσα περίπτωση!

      Είμαι στα 109.000 χλμ και το έτος κατασκευής 2009. Μάλλον σε μπέρδεψα για αυτό στα εξηγώ καλύτερα.

      Ιστορικό βλάβης:

      Το 2018 Μάιο κάνω σέρβις και αλλαγή λαδιών. Τον Σεπτέμβρη 2018 μου ανάβει κόκκινο λαμπάκι η στάθμη του λαδιού, έπειτα από οδήγηση στην πόλη (υπολογίζω 600-700 χλμ).

      Στα καπάκια έπειτα από ένα ταξίδι 680 χλμ μου ανάβει πάλι κόκκινο λαμπάκι.

      Από τότε κάνω πολύ συντηρητική χρήση (έλειπα και εξωτερικό οπότε το αυτοκίνητο έβγαινε μόνο για μικρή βόλτα) και αποφεύγω τα μεγάλα ταξίδια. Με λίγα λόγια φοβάμαι να οδηγήσω. Το έχω σχεδόν ακίνητο.

      Φέτος επέστρεψα μόνιμα Ελλάδα και έπειτα από το σερβισ του 2020 στο οποίο έγινε πάλι αλλαγή λαδιών και μου έβαλαν και ένα στεγανοποιητικό (πήγα για πρώτη φορά σε συνεργείο εξωτερικό) έπειτα από οδήγηση 500 χλμ μέσα στην πόλη έλεγξα τη στάθμη και αναγκάστηκα να προσθέσω σχεδον τα 2/3 ενός μπουκαλιού. Επίσης έπειτα πάλι από ένα ταξίδι 300 χλμ σχεδόν το ίδιο. Δεν είχε δείξει κόκκινο αλλά πρόσθεσα περίπου 2/3 μπουκαλιού για να το αποφύγω.

      Έχω κάνει μεγάλη έρευνα αγοράς. Κανένας δεν σου εγγυάται τίποτε, ούτε οι αντιπροσωπείες. Σε μεγάλες εταιρείες ρεκτιφιέ αναλαμβάνουν και λένε ότι επισκευάζεται αλλά δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη. Σαν γυναίκα  με αντιμετωπίζουν κάπως...

      Από 4 επίσημα συνεργεία, 2 μου είπαν ότι μπορεί να μείνω χωρίς αυτοκίνητο και να μην φτιάχνεται γιατί υπάρχει ενδεχόμενο ο κορμός να έχει καταστραφεί. Ένας μου είπε να πάω για ανταλλαγή και να μην το φτιάξω (κάτι που δεν θέλω γιατί δεν θέλω να αναγκαστώ να πάρω πάλι τουοτα, δεν εμπιστεύομαι) και ένα μου είπε ότι το φτιάχνει και ότι έχει εμπειρία με 1500-2300 πλέον φπα και εγγύηση ενός έτους. Από όλα κλείνω προς την τελευταία λύση αλλά είμαι πάλι κρατημένη.

      Δυστυχώς κανένας δεν παίρνει την ευθύνη να προτείνει ένα αξιόπιστο συνεργείο και το καταλαβαίνω, αλλά είναι απίστευτα δύσκολο να βρεις ένα καλό μάστορα ειδικά αν δεν είσαι ειδικός επί του αντικειμένου.

      Ο  καθαρισμός xado που προτείνεις φαίνεται πολλά υποσχόμενος αλλά δεν ξέρω που να τον κάνω, και έπειτα λόγω προσεχούς μετακόμισης στη Βόρεια Ελλάδα φοβάμαι μην μείνει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vk_yaris
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Σε ευχαριστώ πολύ sphinxgr για τις συμβουλές σου. Εμένα μου άναψε κόκκινο λαμπάκι έπειτα από 700 χλμ 2 φορές.

      Έπειτα από αυτό ελέγχω τα λάδια συχνά και προσθέτω στα 300 χλμ γιατί κατεβαίνει η στάθμη. Με βάση αυτά που προτείνονται σκέφτομαι να πάω για την ακριβή επισκευή (2500) για να ξεμπερδεύω.

      Ωστόσο, σε περίπτωση που το ανοίξουν και δεν μπορεί να γίνει ρεκτιφιέ σημαίνει ότι έμεινα χωρίς αυτοκίνητο ή ότι συνεχίζω με συντηρητική χρήση και προσθήκη λαδιών?

      cson wrote:

      Έστω ότι κάποιος χρήστης δεν είναι ενήμερος και δεν γνωρίζει το πρόβλημα και πάει για γενική επισκευή στο συνεργείο της γειτονιάς του. Το γενικό συνεργείο και το ρεκτιφιε όμως θα είναι ενήμερα? Η θα του βάλουν ξανά τα ιδια προβληματικά υλικά ? Θα είναι ενήμεροι για την οδηγία της Τογιότα? Μιλάω για άγνοια και όχι εσκεμμενα.

      Η οδηγία της ΤΟΥΟΤΑ είναι μια απο τις 100άδες που βγάζει. Ο μόνος που την ξέρει και την ακολουθεί με το ανάλογο κόστος είναι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία που έχουν τον αρχημηχανικό που κάνει επισκευες βάσει αναλυτικων οδηγιών που του στελνει η ΤΟΥΟΤΑ.

      Τα συνεργεία της αγοράς πασχίζουν να επιβιώσουν. Δεν έχουν χρόνο να διαβαζουν 100άδες οδηγίες που βγάζει η κάθε εταιρεία. Δουλευουν εμπειρικά. Εμπερικά μπορεί να το έχουν ακούσει μπορεί και όχι.

      Το καλύτερο για μένα ειναι, βρισκεις επαγγελματια που κανει ρεκτιφιέ και τον ρωτας αν έχει δουλεψει με τετοιο μοτερ (1nr fe) και τι λεει η εμπειρια του για αυτο. Φτιαχνεται? Έχει πρόβλημα να βρει πιστόνια και ανταλλακτικά ή υπάρχουν γενικά διαθέσιμα? Υπαρχει το ενδεχόμενο να το ανοίξει και να μην μπορεί να κανει ρεκτιφιε λόγω ελαχίστου πάχους των τοιχωμάτων των κυλίνδρων? κλπ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vk_yaris
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Σε ευχαριστούμε για όλη αυτήν την πληροφορία που μας δίνεις.

      Μήπως εσύ ή κάποιος άλλος παθών μπορεί να προτείνει ένα αξιόπιστο συνεργείο;

      Έχει τρομάξει το μάτι μου με την ταλαιπωρία που όλοι περνάμε. Αγόρασα του κουτιού yaris to 2019 περίπου 19000 (με αξεσουάρ) και δεν μπορώ να διανοηθώ ότι ανά πάσα στιγμή θα μείνω χωρίς αυτοκίνητο.

      Μια καλή πρόταση για συνεργείο είναι ανεκτίμητη!

      Ευχαριστώ και πάλι.

      Όλα τα πιθανά ενδεχόμενα για όσους θέλουν να ενημερωθούν σχετικά με το πρόβλημα και πιθανότατα να χρειάζονται επισκευή :

      Ερώτηση: Το πρόβλημα γιατί υπάρχει?
      Απάντηση: Γιατί υπάρχει λάθος σχεδιασμός σε πιστόνια, ελατήρια, ψευτοκάπακο και μπιέλες. (τα περιγράφει ακριβώς το TSB (Technical Service Bulletin) που έχει βγάλει η TOYOTA και πάει ανάλογα με το SN του κινητήρα). Συνοπτικά όλοι οι 1NR-FE που έχουν κατασκευαστεί έως τις αρχές του 2013, είναι προβληματικοί. To TSB που περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες σχετικά με το πρόβλημα μπορείτε να το βρείτε εδώ: https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 4#p3237574

      Ερώτηση: Που βρίσκω το SN του κινητήρα μου για να καταλάβω ποια μέρη του κινητήρα θέλουν αλλαγή ή να διαπιστώσω αν έχω κινητήρα ο οποίος δεν ανήκει στην προβληματική παρτίδα?
      Απάντηση: Το Serial Number του κινητήρα σας δεν υπάρχει στην άδεια του αυτοκινήτου ή σε κάποιο εύκολα προσβάσιμο σημείου του αυτοκινήτου. Μπορούν να σας το δώσουν σε επίσημο συνεργείο της ΤΟΥΟΤΑ ή να το ζητήσετε μέσω mail από την ΤΟΥΟΤΑ, αφού επισυνάψετε και την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Το mail είναι

      Ερώτηση: Ποιος είναι ο κινητήρας 1NR-FE ο οποίος έχει πρόβλημα?
      Απάντηση: Είναι ο κινητήρας κυβισμού 1.330cc με 99 ή 101ps (ανάλογα με το αν είναι start / stop ή όχι) του οποίου η παραγωγή έγινε από το 2008-2013. ΔΕΝ είναι ο κινητήρας με τα 86ps κλπ

      Ερώτηση: Η εγγύηση με καλύπτει?
      Απάντηση: Η εγγύηση είναι 6 χρόνια (ή 3 χρόνια αν πρόκειται για leasing όχημα). Για να γίνει κάλυψη της επισκευής μέσω της εγγύηση, πρέπει να είμαστε εντός αυτών των ετών και να έχουμε κατανάλωση λαδιού τουλάχιστον 1λ/1000χμ.
      Η επιβεβαίωση της κατανάλωσης γίνεται από το συνεργείο, όπου το επισκεπτόμαστε κάθε 1000χμ και μας μετράει την κατανάλωση λαδιού για αυτά τα χιλιόμετρα. Η επιβεβαίωση από το συνεργείο διαρκεί συνολικά 3000χμ, όπου κάθε 1000χμ όπως είπαμε, πηγαίνουμε για να καταγράψουν και να πιστοποιήσουν πόσο έχει κάψει το αυτοκίνητο.
      Πρακτικά το πρόβλημα και η κατανάλωση του 1λ/1000χμ, συμβαίνει μετά τη λήξη της εγγύησης, οπότε και η επισκευή χρεώνεται...

      Ερώτηση: Θα μπορούσα να κάνω κάτι να το αποφύγω εξ αρχής?
      Απάντηση: ΝΑΙ θα μπορούσες. Το πρόβλημα υπάρχει λόγω λανθασμένου σχεδιασμού του κινητήρα όπου βουλώνουν οι τρύπες επιστροφής λαδιού των πιστονιών και έτσι το λάδι καίγεται στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Τον προβληματικό σχεδιασμό, επιβαρύνουν οι χρήστες με :
      *Λάθος επιλογή λαδιών. Η ΤΟΥΟΤΑ προτείνει μόνο 0-20 ιξώδες και το αναγράφει στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου οδηγιών που έχει κάθε κάτοχος. Οι χρήστες λανθασμένα βάζουν 5-30 ή ακόμα χειρότερα πιο παχιά λάδια όπως 10-40.
      *Λάθος Διάστημα αλλαγών λαδιών. Λανθασμένα η ΤΟΥΟΤΑ προτείνει 15.000χμ. Ο μέγιστος αριθμός χιλιομέτρων για συνθετικά λάδια, είναι 7500χμ. Για ημισυνθετικά λάδια που ούτως ή άλλως δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται, είναι μέγιστο 5000χμ
      *Αργή οδήγηση. Αυτοκίνητα τα οποία κινούνται σε αστικό κύκλο, σε πόλη δηλαδή με χαμηλές στροφές δεν καθαρίζουν επαρκώς τα πιστόνια / ελατήρια κλπ. Για να καθαρίζει σωστά ένας κινητήρας πρέπει να δουλεύει σε σημαντικό χρόνο λειτουργίας του σε 4000-5000 στροφές.

      Διάβασε σχετική ανάλυση στο ακόλουθο link https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 0#p3236750

      Ερώτηση: Από τη στιγμή που ξεκινάει η κατανάλωση λαδιού, πόσο 'χρόνο ζωής' έχω?
      Απάντηση: Κατά μέσο όρο, 40.000χμ για να χρειαστεί επισκευή. Οι κινητήρες συνήθως ξεκινούν να καίνε στα 80.000χμ. Υπάρχουν και λίγοι κινητήρες όμως που ακόμα και στις 150.000χμ δεν έχουν ξεκινήσει να καίνε

      Ερώτηση: Αν αφήσω να καίει λάδια το αμάξι και δεν κάνω κάτι για αυτό, θα πάθει τίποτα?
      Απάντηση Θα καταστραφούν:
      *Αισθητήρας λ
      *Καταλύτης
      *Αυξημένες φθορές στον κινητήρα, που θα απαγορεύουν την επισκευή του και στο τέλος το κόστος επισκευής θα ξεπερνά την αξία του αυτοκινήτου.

      Ερώτηση: Για τη σωστή επισκευή τι πρέπει να γίνει?
      Απάντηση: Να κατέβει ο κινητήρας από μηχανικό, να μετρηθεί στο ρεκτιφιέ και αν είναι εντός προβλεπόμενων ανοχών, να αλλαχθούν όλα τα όσα αναφέρει το TSB της TOYOTA https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=3237574#p3237574

      Ερώτηση: Τα παραπάνω έχουν συνολικό κόστος 2500€? Δεν υπάρχει πιο οικονομικός τρόπος?
      Απάντηση: Αν κάποια ανταλλακτικά αγοραστούν από το εξωτερικό, ίσως κατέβει η τιμή μέχρι τα 1700€. Για να γίνει όμως η παραγγελία από το εξωτερικό, πρέπει να κατέβει ο κινητήρας και να μετρηθεί, και εφόσον οι ανοχές είναι καλές, μετά να γίνει η παραγγελία. Αυτό προϋποθέτει μεγάλη περίοδο αναμονής με ανοιγμένο τον κινητήρα του αυτοκινήτου και κάποιον να αναλάβει την αναζήτηση των ανταλλακτικών https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 0#p3236750

      Ερώτηση: Υπάρχει εναλλακτική λύση για επισκευή με λιγότερα χρήματα?
      Απάντηση: Θεωρούμε standard το κατέβασμα / μέτρημα. Αν είναι εντός ανοχών, μπορεί κάποιος να καθαρίσει τα πάντα και να βάλει ένα νέο σετ με ίδια προβληματικά ελατήρια και έπειτα να κλείσει τον κινητήρα. Θεωρητικά θα είναι πάλι προβληματικό το μοτέρ, αλλά με συχνές αλλαγές λαδιών, θα βγάλει 100.000χμ ακόμα. Κόστος περίπου στα 1000€

      Ερώτηση: Αν είναι εκτός ανοχών ο κινητήρας, τι κάνω?
      Απάντηση: Το ρεκτιφιέ πλανίζει τον κινητήρα και ψάχνει να βρει συμβατά πιστόνια κλπ στη μεγαλύτερη διάμετρο. Υπάρχει μεγάλη περίπτωση να μην βρει. Τότε θέλει αλλαγή και το μπλοκ για να έρθει στα ίδια μέτρα με τα αρχικά. Όμως λόγω και των ανταλλακτικών (πιστόνια κλπ) που απαιτούνται, το κόστος πάει πάνω από 3000€. Οπότε μοναδική λύση είναι μεταχειρισμένος ίδιος κινητήρας->

      Ερώτηση: Τι άλλο μπορώ να κάνω εφόσον είναι εκτός ανοχών?
      Απάντηση: Μονόδρομος το μεταχειρισμένο μοτέρ (500-800€). Δυστυχώς μπαίνουν μόνο τα 1.33 2008-2013 (που είναι και η προβληματική παρτίδα). Οπότε ακόμα και αλλαχθεί, σίγουρα είναι προβληματικό. Το πότε θα βγάλει πρόβλημα, είναι θέμα του προηγούμενου ιδιοκτήτη. Μπορεί να μην βγάλει ούτε 10.000χμ, μπορεί όμως να βγάλει και 100.000χμ. Μέχρι εκεί όμως. Περισσότερα δεν γίνεται να βγάλει. Είναι προβληματική η σχεδίαση του όπως είπαμε στην αρχή. Οπότε ουσιαστικά αλλάζουμε τον κινητήρα με άλλον, πάλι προβληματικό που είναι σε άγνωστη κατάσταση γιατί δεν μπορεί να φανεί εμφανισιακά η κατάσταση του.

      Ερώτηση: Μπορώ να βάλω άλλο τύπο κινητήρα ή πιο καινούργιο κινητήρα 1.33 (μετά το 2013 δηλαδή) ?
      Απάντηση: Μόνο αν βρεθεί τροπέτο (μαζί με πλεξούδες / εγκέφαλο κλπ). Το κόστος θα φτάσει πάλι κοντά τις 3000€. Αν τα διαθέτει κάποιος, αξίζει να ψάξει για VVTL-1 1800 192ps. Θα ξεπεράσει όμως τις 3000€.

      Ερώτηση: Τα 1.33 2013+ μπαίνουν?
      Απάντηση: Όχι. Είναι euro 6 και έχουν διαφορετική σχεδίαση, αισθητήρες και πλεξούδα. Μόνο αν κάποιος μηχανικός έχει ασχοληθεί ξανά και έχει βρει πατέντες. Να το κάνει από την αρχή, δεν τον ενδιαφέρει γιατί δεν πρόκειται να βγάλει χρήματα σε συνάρτηση με το χρόνο που θα φάει.

      Ερώτηση: Μπορώ να κάνω καθαρισμό με κάποιο τρόπο χωρίς να ανοίξω μοτέρ και να μειωθεί η κατανάλωση λαδιού?
      Απάντηση:
      -Με υδρογόνο δεν γίνεται κάτι γιατί το υδρογόνο δεν καθαρίζει ελατήρια / πιστόνια.
      -Με Engine Flush οι μεγαλύτερες πιθανότητες είναι να καταστρέψει όλες τις φλάντζες και να υπάρχουν παντού διαρροές λαδιών στο μοτέρ. Μετά πάει κατευθείαν για ανακατασκευή ή πέταμα αν κολλήσει. Ίσως με engine flush που δεν καταστρέφει λάστιχα, γίνει κάτι.

      • Μοναδικές λύσεις είναι καθαρισμός με τη μέθοδο piston soak όπου ένα υγρό (σπρέι ή υγρό φρένων) μπαίνει στο θάλαμο καύσης και καθαρίζει επιβεβαιωμένα τις βρομιές των ελατηρίων. Τα αποτελέσματα δεν είναι ξεκάθαρο αν διαρκούν (γιατί απαιτούνται αρκετά χιλιόμετρα για να φανεί αν το αποτέλεσμα του καθαρισμού διαρκεί). Διαβάστε σχετικά τα ακόλουθα:

      https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 8#p3259218
      https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 3#p3247473

      Ερώτηση: Με λίγα λόγια τι να κάνω και τι συμφέρει οικονομικά? Πως να ξεκινήσω?
      Απάντηση: Πάμε σε συνεργείο, ανοίγουμε κινητήρα και βλέπουμε αν χρειάζεται ρεκτιφιέ. Αν δεν χρειάζεται, βάζουμε καινούργια ελατήρια (ίδια με αυτά που έχει το μοτέρ - την προβληματική σειρά δηλαδή), κλείνουμε μοτέρ και αλλάζουμε συχνά λάδια (5-30 / 5000χμ-7500χμ). Το μοτέρ βάσει λογικής θα βγάλει 100.000χμ ακόμα - μέχρι εκεί όμως γιατί παραμένουν προβληματικά όλα τα εντόσθια του.Αν θέλει ρεκτιφιέ, δυστυχώς δεν υπάρχει εύκολη και φθηνή λύση. Εν ολίγοις μπορεί να ανοίξετε το μοτέρ και να μείνετε αυτομάτως χωρίς αυτοκίνητο (ή να το καθαρίσετε τα πάντα, και να τα βάλετε πάλι μέσα και να βγάλει λίγα χιλιόμετρα ακόμα). Δείτε τα παραπάνω ερωτήματα σχετικά με το 'όταν είναι εκτός ανοχών' για περισσότερα.

      Ερώτηση: Θέλω να πάρω μεταχειρισμένο Yaris/Auris με τον κινητήρα 1.33 μοντέλου έως τις αρχές του 2013 με τα 99 ή 101ps. Να το πάρω? τι να προσέξω?
      Απάντηση: Βάσει όλων των παραπάνω, δεν είναι καλή επιλογή η αγορά τέτοιου αυτοκινήτου. Είναι σαν μαυρη τρύπα που σύντομα θα ζητάει πολλά χρήματα και δεν θα υπάρχει λύση επισκευής. Φυσικά τα πάντα πουλιούνται στην κατάλληλη τιμή...

      • Η διαδικασία επισκευής είναι, ένας μηχανικός να βγάλει και να ανοίξει το μοτέρ (κόστος 300€-600€) -> να το στείλει στο ρεκτιφιέ να το μετρήσει, το ρεκτιφιέ να καθαρίσει το μοτέρ και αν χρειάζεται να κάνει πλάνισμα / ρεκτιφιέ στους κυλίνδρους (300€), να βρει όλα τα συμβατά ανταλλακτικά που υπάρχουν και να συναρμολογήσει το μοτέρ ξανά. Μετά το στέλνει στον μηχανικό για τοποθέτηση. Ουσιαστικά το ρεκτιφιέ αναλαμβάνει τα πάντα. Ο μηχανικός απλά το βγάζει. Δεν χρειάζεται φοβερή τεχνογνωσία με αυτό το μοτέρ. Το ρεκτιφιέ όμως χρειάζεται.

      **Φυσικά αλλάζονται με καινούργιες όλες οι φλάντζες και προτείνεται εφόσον κατεβαίνει το μοτέρ να αλλάζονται και δίσκος και αντλία νερού και λαδιού (γιατί έχουν ελάχιστα εργατικά εφόσον κατέβηκε το μοτέρ). Σε διαφορετική περίπτωση αν χρειαστεί αλλαγή με το μοτέρ πάνω στο αυτοκίνητο, τα εργατικά είναι πολλαπλάσια

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vk_yaris
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Καλησπέρα παιδιά,

      Εδώ και 2 χρόνια το yaris μου (έτος κατασκευής 2009) καίει λάδια. Έπειτα από πολύ ταλαιπωρία με την αντιπροσωπεία, καθώς δεν ανακαλεί τη συγκεκριμένη αστοχία, αποφάσισα να προχωρήσω σε επισκευή κινητήρα.

      Παρακαλώ μπορείτε με βάση την εμπειρία σας να μου προτείνεται κάποιο καλό συνεργείο όπου θα μπορούσα να κάνω την επισκευή με λογικό κόστος και εύλογο χρονικό διάστημα?

      Έχει κάποιος από εσάς προβεί σε επισκευή? Είναι αποτελεσματικό ή πετάμε τα χρήματά μας?

      Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vk_yaris
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr