-
Καλησπέρα σας! Eίμαι καινούριος στο forum και δεν γνωρίζω πάρα πολλά για τα αυτοκίνητα αλλά έχω προσπαθήσει να κάνω τρελή έρευνα γιατί όπου να ναι θα αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο. Είμαι φοιτητής εκτός της πόλης μόνιμης κατοικίας μου (Αθήνα) και θέλω να πάρω ένα αυτοκίνητο χαμηλής κατανάλωσης που να μην ''καίει'' πολύ στην πόλη, καθώς το χρειάζομαι κυρίως για να πηγαινοέρχομαι στο νοσοκομείο όπου έχω πλέον κάποια μαθήματα. Θα ήθελα κάποιες προτάσεις για αυτοκίνητα μέχρι 1200cc, από χρονολογία 2008 και πάνω (ο πατέρας μου επιθυμεί κάτι τέτοιο για δικούς του λόγους) και βάζω μια τιμή κοντά στα 5.000 (τώρα αν βρω κάτι τρελά επιθυμητό στα παραπάνω, το βλέπουμε). Να σας πω ότι με έρευνες που έκανα (δεν ξέρω αν ισχύουν βεβαίως βεβαίως) είδα ότι σε πολύ χαμηλή κατανάλωση είναι τα εξής μοντέλα
Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 107 (αυτά είναι τριδυμάκια απ' ότι δίαβασα), Suzuki Alto, Nissan Pixo. Αυτά βρήκα που έχουν τη χαμηλότερη κατανάλωση και για κάποιο λόγο ένιωσα να έχω μια κλίση προς το nissan pixo (ίσως λόγω του ότι ο πατέρας μου έχει Nissan Primera οπότε είμαι εξοικειωμένος με τη μάρκα), ενώ αρκετοί μου είπαν να αποφύγω για κάποιο λόγο τα τρίδυμα. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω ότι μπήκα σε ένα Aygo του 2007 και μου φάνηκε λίγο στενό και κοντό, σα να ήμουν πολύ κλεισμένος. Για οποιοδήποτε άλλο από τα παραπάνω δεν έχω άποψη. Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για το εν λόγω αυτοκίνητο (το Pixo) και αν έχετε να μου προτείνετε κάτι σε παρόμοια κατανάλωση ΕΝΤΟΣ πόλης (δεν έχουμε να δίνουμε σε βενζίνες παιδιά, κι έχω άλλα 2 χρόνια σχολής, και όσα δίνω θα τα μοιράζομαι και με άλλους συμφοιτητές μου που θα πηγαινοερχόμαστε μαζί) και με τα παραπάνω χαρακτηριστικά (σε κυβισμό-τιμή-χρονολογία). Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων, κάθε απάντηση θα μου φανεί χρήσιμη!
-