-
Παιδιά συγνώμη αλλά αυτό είναι κλοπή με μπόλικη τρέλα. Μόνο που το αναφέρετε το θεωρώ προσβολή για την νοημοσύνη του πελάτη ακόμα και αν αυτός έρχεται να αγοράσει cash το όχημα. Θα απέφευγα (θα αποφύγω για την ακρίβεια) να περάσω ακόμα και απέξω από αντιπροσωπείες που φέρονται έτσι και διαβάζω για αυτές εδώ. 'Χαίρομαι' που διαβάζω αυτές τις γραμμές...
-
και ολα αυτα για ενα αυτοκινητο που ΔΕΝ πουλαει & θεωρητικα θα επρεπε να το σπρωξουν με μια ελκυστικη χρηματοδοτηση
-
Καλά αυτό δεν το σχολιάζουμε καν, οι περισσότερες εταιρείες είναι να απορείς με τις κινήσεις τους.
Τελικά σίγουρα καλύτερο χρηματοδοτικό η Ford αλλά ακρίβυνε το Focus 2.5Κ αφαιρώντας παράλληλα εξοπλισμό.
Κανείς που να σκέφτεται να παραγγείλει το δίλιτρο Leon?
Εν τω μεταξύ η Xcellence σε σχέση με την FR τι διαφορές έχει πέραν από τα σήματα και τις μεγαλύτερες ζάντες της δεύτερης;
-
και ολα αυτα για ενα αυτοκινητο που ΔΕΝ πουλαει & θεωρητικα θα επρεπε να το σπρωξουν με μια ελκυστικη χρηματοδοτηση
Για το Λεόν λέμε ότι δεν πουλάει;
Πουλάει μια χαρά και πέρυσι ήταν πανευρωπαϊκά 4ο κατά σειρά πωλήσεων non-premium C-segment hatchback ,
πίσω από το πρώτο Golf, το δεύτερο Focus και το τρίτο Corolla .
Αν μιλάμε δε με μερίδια αγοράς, το Leon το 2020 πούλησε αυξητικά σε μερίδιο αγοράς (σε αντίθεση πχ με το πρώτο Golf που συρρικνώθηκε το μερίδιό του).Και στη γενικότερη εικόνα της αγοράς, το Λεόν παραδοσιακά πουλάει από λίγο παραπάνω έως πολύ περισσότερο σε σχέση με τα υπόλοιπα hatchback του C-segment (βλέπε 308, Megane. Astra, Ceed, i30, C4, Civic κοκ).
Στη δε γκάμα της μάρκας, το νο1 σε πωλησεις μοντέλο, σχεδόν διπλάσια από το Ίμπιζα λχ.
Μια χαρά καλοπουλάει το Λεόν .
-
Και το θέμα με το μπαλουν που κάνουν vw, seat, skoda είναι ότι είναι κουτοπόνηροι , αυτά τα κόστη δεν τα αναλύουν πουθενά! Σου πετάνε 30% προκαταβολή και 36 ή 48 δόσεις με 3.9% και μια μεγαλύτερη δόση στο τέλος χωρίς να σου πουν τα ποσά που σου χρεώνουν επιμέρους! Μαύρο κουτί! Πρέπει να επιμείνεις δύο και τρεις φορές για να πάρεις απάντηση και αν.... παραπλανούν τον κόσμο.
Ζήτησα σήμερα ανάλυση για καπέλο 2500 όπως το υπολογίζω για την οκταβια (2500 δεν είναι οι τόκοι είναι οι κρυφές χρεώσεις για το αν πχ η 3 ετης ασφάλιση είναι μικτη, δεν βγαίνουν αλλιώς τα νούμερα ) και δεν νομίζω να πάρω καν απαντήσεις.
Η αλήθεια είναι ότι το μπαλουν της σεατ αν και με 1% παραπάνω επιτόκιο από την Σκόντα είναι πιο συμφέρον. Στην σεατ δέχονται να μην προχρεωσουν τα σέρβις , ασφαλίζουν μόνη ασφάλεια για 6 μήνες και το 300 αρι εξόδων φακέλου δεν το βάζουν στο πρόγραμμα.
Θεωρητική ερώτηση μεταξύ sports wagon Octavia 1.5 manual και leonsportourer ποιο θα παιρνατε;
Το Σκόντα είναι λίγο πιο γρήγορο και πιο οικονομικό λίγο λόγω καλύτερης αεροδυναμικής.
Το Λεόν λίγο πιο στριφτερο με λιγότερους αεροδυναμικους θορύβους που κρατά μάλλον λίγο περισσότερο την τιμή του.
Αποσκευές πιο καλό λίγο το οκταβια χώρους πίσω λίγο καλύτερα το Λεόν.
Σαλόνι λίγο πιο ποιοτικό το Σκόντα.
Ακριβότερο το οκταβια στα μετρητά.
Φρένα καλύτερο το οκταβια.
Αξιοπιστία λίγο πιο ψηλά η Σκόντα εγγύηση 4 χρόνια το σεατ το Σκόντα 4 με πληρωμένα τα 2 σε επέκταση.
Πιο άνετο μπες βγες το Σκόντα.
Εμφάνιση κανένα δεν έχω δει από κοντά. Το οκταβια μου φαίνεται λίγο πιο ωραίο συνολικά.
Και αν βάζαμε και το φοκους ακτιβ βαγκον με τον 1.0 155? Εύκολα το φοκους με την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος;
-
Αξιοπιστία λίγο πιο ψηλά η Σκόντα
Συγνωμη αλλά αυτό κάθε φορά που το ακούω, είναι κάπως.
Μεγαλύτερη πατάτα δεν πρέπει να υπάρχει...
Δε θα γίνει πιο αξιόπιστο το DSG και ο κινητήρας της VW επειδή η θυγατρική πουλάει έναν αέρα μάρκετινγκ.Για τα υπόλοιπα δε θα πω, είναι υποκειμενικά.
-
Δεν μιλάω για αξιοπιστία dsg αλλά για το αμάξι το χειροκίνητο συνολικά. Στις περισσότερες μετρήσεις η Σκόντα είναι πιο ψηλά από την σεατ από ότι βλέπω.
Τώρα σαν αξιόπιστια Λεόν vs Octavia δεν ξέρω. Τα ταξί εννοείται 9 οκταβια 1 Λεόν και ουτε , βέβαια αυτό έχει να κάνει με την πολιτική της κάθε εταιρείας και πόσο διείσδυει στην συγκεκριμένη αγορά που σίγουρα έχει τους δικούς της κανόνες , αν πχ το οκταβια έχει καλύτερο φθηνότερο δίκτυο σέρβις τραβάει και πωλήσεις και ας είναι πχ ο κάτοχος του Λεόν πιο ευχαριστημένος από την συχνότητα βλαβων περισσότερο από του Σκόντα....
-
Καλά αυτό δεν το σχολιάζουμε καν, οι περισσότερες εταιρείες είναι να απορείς με τις κινήσεις τους.
Τελικά σίγουρα καλύτερο χρηματοδοτικό η Ford αλλά ακρίβυνε το Focus 2.5Κ αφαιρώντας παράλληλα εξοπλισμό.
Κανείς που να σκέφτεται να παραγγείλει το δίλιτρο Leon?
Εν τω μεταξύ η Xcellence σε σχέση με την FR τι διαφορές έχει πέραν από τα σήματα και τις μεγαλύτερες ζάντες της δεύτερης;
Τις ζάντες μην τις προσπερνάς έτσι το xc με τις 17αρες θα έχει λιγότερο κοπανημα σίγουρα. Έχουν διαφορετικές επενδύσεις και στα καθίσματα και στο ταμπλό και το κυριότερο είναι ότι το xc δεν βγαίνει σε 150 ,οπότε η πιο καλοεξοπλισμενη και ηλιοροφή είναι η fr plus.
Προσωπικά αν η xc έβγαινε με 150 θα την προτιμούσα από την άλλη.
-
@Tkin73 εγώ το focus θα προτιμούσα σύμφωνα με τα 3 που αναφέρεις να έχω και τα 8 χρόνια εγγύηση και καλύτερη εργονομία με διακόπτες και δεν ξέρω αν έχει ακόμη ανεξάρτητη το active.
Τώρα διάφορες από XC με FR αν κάνεις ένα κόπο να μπεις στο site στα έντυπα έχει αναλυτικό εξοπλισμό και τα βλέπεις
Σίγουρα εκτός από κινητήρα είναι το body kit, 18αρες, καθίσματα, τιμόνι, λεβιές
Το XC νομίζω έχει KESSY και αισθητήρες μπροστά , δεν θυμάμαι ακριβώς.
Επίσης δεν έρχεται σε DSG , αλλά full LED και ηλιοροφή μπαίνει με παραγγελία
Το ιδανικό αν μπορούσες να παραγγείλεις θα ήταν XC + Πακέτο Plus + DCC + Full Link + Ambient Light , θα ήταν πιο άνετο με την 17αρα και το DCC από το FR
-
Δεν μιλάω για αξιοπιστία dsg αλλά για το αμάξι το χειροκίνητο συνολικά. Στις περισσότερες μετρήσεις η Σκόντα είναι πιο ψηλά από την σεατ από ότι βλέπω.
Τώρα σαν αξιόπιστια Λεόν vs Octavia δεν ξέρω. Τα ταξί εννοείται 9 οκταβια 1 Λεόν και ουτε , βέβαια αυτό έχει να κάνει με την πολιτική της κάθε εταιρείας και πόσο διείσδυει στην συγκεκριμένη αγορά που σίγουρα έχει τους δικούς της κανόνες , αν πχ το οκταβια έχει καλύτερο φθηνότερο δίκτυο σέρβις τραβάει και πωλήσεις και ας είναι πχ ο κάτοχος του Λεόν πιο ευχαριστημένος από την συχνότητα βλαβων περισσότερο από του Σκόντα....
Το αμάξι το χεροκίνητο συνολικά διαφέρει πιστεύεις ένα Σεατ κι ένα Σκόντα;
Η VW παίρνει τους αξιόπιστους εγκεφάλους και τα αξιόπιστα καλώδια και τα δίνει στη Σκόντα;
Πώς το σκεφτόμαστε δηλαδή;Δεν έχω καμία πρόθεση να προσβάλω κανένα, αλλά κάποια στιγμή πρέπει κανείς να επικαλείται την κοινή λογική...
Λες και δεν υπάρχει το μάρκετινγκ. -
Εντάξει ένας παράγοντας σημαντικός είναι τα υλικά και άλλοι σημαντικοί παράγοντες είναι η συναρμολόγηση , η διαδικασία παραγωγής και οι επιμέρους ποιοτικοί έλεγχοι στα διάφορα στάδια παραγωγής.
Αν έχεις ίδια υλικά και ίδιο εργοστάσιο παραγωγής ναι έχεις ίδια αμάξια με διαφορετικά λογοτυπα. Εδώ δεν συμβαίνει αυτό. Δεν ξέρω ποιος φτιάχνει καλύτερα αμάξια οι Τσέχοι ή οι Ισπανοί , πάντως η Σκόντα είναι μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία από την σεατ με μεγαλύτερο αντίκτυπο δεν τίθεται θέμα (αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι απαραίτητα βγάζει καλύτερα αμάξια).
-
Εντάξει ένας παράγοντας σημαντικός είναι τα υλικά και άλλοι σημαντικοί παράγοντες είναι η συναρμολόγηση , η διαδικασία παραγωγής και οι επιμέρους ποιοτικοί έλεγχοι στα διάφορα στάδια παραγωγής.
Αν έχεις ίδια υλικά και ίδιο εργοστάσιο παραγωγής ναι έχεις ίδια αμάξια με διαφορετικά λογοτυπα. Εδώ δεν συμβαίνει αυτό. Δεν ξέρω ποιος φτιάχνει καλύτερα αμάξια οι Τσέχοι ή οι Ισπανοί , πάντως η Σκόντα είναι μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία από την σεατ με μεγαλύτερο αντίκτυπο δεν τίθεται θέμα (αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι απαραίτητα βγάζει καλύτερα αμάξια).
Μπαίνουμε στη σφαίρα του φαντασιακού αν είναι να μιλάμε με υποθέσεις.
Υπάρχει νομίζεις διαφορετική συναρμολόγηση; Περνάνε λες αλλιώς τα καλώδια και τα σωληνάκια; Βιδώνονται με άλλες ροπές τα παξιμάδια; Οι εργάτες της Σκόντα έχουν βρει το μυστικό των ποιοτικών ελέγχων και δεν το λένε στη VW; Το ήξεραν κι από παλιά; Είχε η Τσεχία μεγάλη φήμη στον τομέα αυτό; Πως το σκεφτόμαστε δηλαδή; Θέλω λίγη λογική.
Χωριστά εργοστάσια; Δε θα το λεγα. Σκόντα φτιάχνονται σε εργοστάσια εκτός Τσεχίας μαζί με άλλα του ομιλου, όπως και άλλα του ομίλου φτιάχνονται σε εργοστάσια της Τσεχίας.
Να λέγαμε για τα επιμέρους εξαρτήματα; Ας πούμε για τα κιβώτια και τους κνητήρες που κατασκευάζονται από κοινού σε χωριστά εργοστ'ασια από αυτά της συναρμολόγησης;Δε μπαίνω στη διαδικασία ποιά είναι μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία, κι οι δυο είναι εμπορικά σήματα του ίδιου γκρουπ που έχουν κοινά εργοστάσια, προμηθευτες, εξαρτήματα, ανθρώπινο δυναμικό κλπ κλπ.
Κι αν το θέλαμε διαφορετικά, μεγαλύτερη αυτοκινητοπαραγωγή έχει η Ισπανία αν σώνει και ντε πρέπει να.Τέλος πάντων θέλω να καταλήξω ότι χρειάζεται λίγο ψάξιμο και λίγο φιλτράρισμα σε ό,τι ακούμε.
Ένα Ατέκα κι ένα Καρόκ φτιάχνονται μαζί στο ίδιο εργοστάσιο, ένα Μιι κι ένα Σιτιγκο επίσης.ΥΓ: Το Οκτάβια ένας βασικός λόγος που πουλάει στα ταξί και δεν πουλάνε τα άλλα του γκρουπ,
είναι πως είναι το μόνο liftback του γκρουπ και έχει ευρύχωρο πορτμπαγκάζ.
Όταν κάποτε υπήρξε liftback Σεατ Τολέντο, πούλαγε αυτό και όχι κάποιο Σκόντα ή Vw . -
Ναι δεν δουλεύουν όλα τα εργοστάσια με τον ίδιο τρόπο , δεν λέω ότι το Σκόντα δουλεύει καλύτερα, ούτε έχουν τους ίδιους επιμέρους ελέγχους , δεν λέω ότι αυτό κάνει ένα αμάξι από το 3 να πάει στο 9 αλλά από 3 μπορεί να πάει στο 5 αν ελέγχει περισσότερο και πιο επισταμένα.
Παίζουν άπειρα πράγματα ρόλο σε μια παραγωγική διαδικασία. Μηχανικός είμαι έχω άποψη έχω μπει σε αρκετά εργοστάσια και έχω δει παραγωγικές διαδικασίες από κοντά και όχι μόνο από το ίντερνετ. Από μακριά όλα ίδια φαίνονται.
Ίσα ίσα που επειδή είσαι μηχανικός θα έπρεπε να καταλαβαίνεις.
Η Σκόντα Άουτο (υπάρχει και Σκόντα σκέτο που είναι άλλο πράγμα) είναι δημιούργημα της VW.
Την τεχνογνωσία, την τεχνολογία, την παραγωγική ικανότηα, τα εξαρτηματα, όλα τα παρέχει η VWAG.
Δε θα κάψει λιγότερο λάδι ο κινητήρας που παρηχθη στην Ουγγαρία
και τοποθετηθηκε στη γραμμή παραγωγής της Σκόντα στην Τσεχία
από το αν τοποθετηθεί στη γραμμή παραγωγής της Σεατ στο ίδιο εργοστάσιο στην Τσεχία.Κι επειδή είσαι μηχανικός θα έπρεπε να αναζητάς λογική και τεκμηρίωση, αντί να κάνεις υποθέσεις από το ίντερνετ.
Άπειρα πράγματα παίζουν ρόλο υποθετικά. Στην πράξη θέλεις αποδείξεις για να υποστηρίξεις μια άποψη. -
Νομίζω είπα την άποψη μου παραπάνω με 23 χρόνια εμπειρίας στον κατασκευαστικό τομέα, ας μην μπερδεουμε άλλο το νήμα.
-
Ναι δεν δουλεύουν όλα τα εργοστάσια με τον ίδιο τρόπο , δεν λέω ότι το Σκόντα δουλεύει καλύτερα, ούτε έχουν τους ίδιους επιμέρους ελέγχους , δεν λέω ότι αυτό κάνει ένα αμάξι από το 3 να πάει στο 9 αλλά από 3 μπορεί να πάει στο 5 αν ελέγχει περισσότερο και πιο επισταμένα.
Παίζουν άπειρα πράγματα ρόλο σε μια παραγωγική διαδικασία. Μηχανικός είμαι έχω άποψη έχω μπει σε αρκετά εργοστάσια και έχω δει παραγωγικές διαδικασίες από κοντά και όχι μόνο από το ίντερνετ. Από μακριά όλα ίδια φαίνονται.
Έχω τελικό βιομηχανικό προϊόν παρτίδας από δύο διαφορετικές βάρδιες με άλλους εργοδηγους και τρομάζες να πεις ότι είναι από την ίδια γραμμή!
Άλλο προϊόν βγάζει δυστυχώς ένας τεχνίτης την 1η ώρα άλλο την 3η και άλλο 2 λεπτά πριν σχολάσει!
Όταν 2 ίδια αμάξια το ένα βγάζει θέματα και το άλλο όχι φταίει η αστοχία υλικού φταίει ο σιδεροφαγος οδηγός αλλά μπορεί να φταίει και η παραγωγή!
Όταν του ενός τρίζει και του άλλου όχι δεν φταίει μόνο ότι ο ένας το σπάει στον δρόμο. Μπορεί να φταίει και ότι μονταδορος τον έπαιζε εκείνη την ώρα.
Και εμείς λέμε ότι επειδή η vw εξαγόρασε την σεατ στην Βαρκελώνη και την Σκόντα στην πόλη που φτιάχνει τα αμάξια τέλος πάντων υποχρεωτικά τα αμάξια είναι καρμπον!
Εννοείται οι παραγωγικές διαδικασίες , τα πιστοποιητικά ποιότητας και τα πολλά iso που έχει κάθε εργοστάσιο και η ρομποτοποιηση των παντων προσπαθούν να εκμηδενίσουν τον ανθρώπινο παράγοντα αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς είναι πάντα εκεί...
-
Ναι βλέπω τις μετρήσεις δεν έχω πάει στα εργοστάσια ούτε Σκόντα ούτε της σεατ!
Ούτε μηχανικός αυτοκινήτων είμαι για να έχω κατεβάσει μηχανή και να έχω δει τα εντόσθια τους! Εσύ τα έχεις δει;
Εσύ που φαντάζομαι έχεις δει όλα τα βιντεάκια παραγωγής των δύο εργοστασίων που έχεις καταλήξει;
Σου εξηγώ καποια πράγματα διαδικασιών και ανθρώπινου παράγοντα και εσύ απαντάς ότι όλα είναι μάρκετινγκ! Οκ ! Και όλα είναι ατμός επίσης....
-
Νομίζω είπα την άποψη μου παραπάνω με 23 χρόνια εμπειρίας στον κατασκευαστικό τομέα, ας μην μπερδεουμε άλλο το νήμα.
συγνώμη αλλά το να λες το «Στις περισσότερες μετρήσεις η Σκόντα είναι πιο ψηλά»
και να το συνδυάζεις με το «23 χρόνια εμπειρίας στον κατασκευαστικό τομέα»,
είναι κάτι πολύ διαφορετικό από ένα άλμα της λογικήςΣεατ Μιι και Σκοντα Σιτιγκο είναι το ίδιο αυτοκίνητο και φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο,
οι «μετρήσεις» θα σου πούνε ότι έχουν άλλη αξιοπιστία
κι εσύ όχι μόνο λαμβάνεις δεδομένη την αξιοπιστία των «μετρήσεων» αλλά δίνεις και ερμηνείακαλό βράδυ
-
Οκ καλό βράδυ...
-
Ναι βλέπω τις μετρήσεις δεν έχω πάει στα εργοστάσια ούτε Σκόντα ούτε της σεατ!
Ούτε μηχανικός αυτοκινήτων είμαι για να έχω κατεβάσει μηχανή και να έχω δει τα εντόσθια τους! Εσύ τα έχεις δει;
Εσύ που φαντάζομαι έχεις δει όλα τα βιντεάκια παραγωγής των δύο εργοστασίων που έχεις καταλήξει;
Σου εξηγώ καποια πράγματα διαδικασιών και ανθρώπινου παράγοντα και εσύ απαντάς ότι όλα είναι μάρκετινγκ! Οκ ! Και όλα είναι ατμός επίσης....
Πλαστογραφείς το επιχείρημα.
Χρεώνεις στα λόγια μου κάτι που δεν λέω, για να αποδείξεις την ορθότητα του ισχυρισμού σου.
Τα μειωτικά του στυλ «βλέπεις τα βιντεάκια» ασχολίαστα. Δε στέκομαι σε βιντεάκια για να βγάλω συμπεράσματα της κοινης λογικής.
Και το ότι στις προηγούμενες σελίδες οι απορίες για τα τεχνικά ήταν δικές σου και τις απαντήσεις τις πήρες από μένα, το αφήνω στην άκρη για το ποιός μπορεί να έχει μια γνώση παραπάνω.Δε λέω ότι δεν υπάρχουν διαφορετικοί δείκτες ποιότητας και αξιοπιστίας σε μια γραμμή παραγωγής αναλόγως του ανθρωπίνου δυναμικού, των διαδικασιών κοκ.
Αυτό το χρεώνεις αυθαίρετα στα δικά μου λεγόμενα.
Λέω όμως ότι δεν τεκμαίρεται πως οι δείκτες ποιότητας και αξιοπιστίας της γραμμής παραγωγής της Σκόντα μπορούν να κριθούν από το ίντερνετ.
Και για κάποια πράγματα όπως τα εργοστάσια παραγωγής, κωδικοί κλπ, συμβαίνει να έχω ψαχτεί κάμποσο καιρό που δε μπορείς να ξέρεις.Και εξίσου αυθαίρετοι είναι και οι υπόλοιποί σου συλλογισμοί:
- λαμβάνεις δεδομένο αυτό που δεν είναι, δηλαδή την αξιοπιστία των μετρήσεων,
- ερμηνεύεις το περιεχόμενο πολλών από τις μετρησεις (που πολλές είναι μετρήσεις ικανοποίησης και όχι αξιοπιστίας)
- επινοείς μια αιτιώδη σχέση ανάμεσα στις μετρήσεις και την παραγωγή που να ταιριάζει στο συμπέρασμα που θες να εξάγεις
η λογική σειρά των πραγμάτων δεν είναι αυτή, ούτε είναι επιστημοσύνη αυτό όλο το πράγμα
-
Ναι μωρέ καλό βράδυ.
Μια τιμή την νιώθω που παρά τα 23 χρόνια εμπειρίας σου στον κατασκευαστικό τομέα
και εγώ από τα βίντεο που φαντάζεσαι ότι παρακολουθώ,
έφτασα να σου απαντώ στις απορίες σου...petermeter wrote:
Το Formentor έχει τα εξής αυτόματα κιβώτια (που και τα δυο είναι υγρού τύπου)
- DQ381
- DQ400E (το plug-in hybrid)
Το Leon έχει τα εξής αυτόματα κιβώτια (κάποια ξηρού και άλλα υγρού τύπου)
- AQ160
- DQ200
- AQ300
- DQ381
- DQ400E
Προμηθευτές των κιβωτίων διαφοροι πχ BorgWarner, Aisin κλπ.
ΥΓ: Το Kamq έχει τα εξής αυτόματα κιβώτια
- AQ160
- DQ200
Ωραία το 1.5 mhev στο Λεόν τι είναι υγρού ή ξηρού; Στο καμικ υγρού τύπου ποιο είναι το 1.5 ή το 1.0?
Μπράβο μου.
ΥΓ;Εξηγείς σε κάποιους που έχουν τόση αυτοπεποίθηση όση και άγνοια
πως μεταξύ άλλων δεν είναι μονοδιάστατα τα πράγματα εργοστάσιο=μάρκα=αξιοπιστία.Λχ ένα ισπανικό Σεατ μπορεί να φτιάχνεται στην Γερμανία, ένα γερμανικό VW/Audi στην Ισπανία, ένα τσεχικό Σκόντα στη Σλοβακία ή ότι και από τις ίδιες γραμμές παραγωγής από τα ίδια χέρια στα ίδια εργοστάσια μπορεί να συναρμολογούνται.
Αυτοί σε ειρωνεύονται «όλα είναι μάρκετινγκ! Οκ ! Και όλα είναι ατμός επίσης....»
Ε τί να πούμε, άγνωσται αι βουλαί...
Seat Leon Mk4 (2020)