-
Και πιο παλια ειχε κιβωτια χωρις συχρονιζε, και ηθελαν διπλη συμπλεξη αποσυμπλεξη σε καθε αλλαγη. Οδηγαρες οι τοτε οδηγοι ε;
Οι ικανοτητες για εμενα, χωριζονται σε διαφορες κατηγοριες. Δηλαδη ενα ντουγανι στο παρκαριαμα στην πιστα μπορει να πηγαινει αερα και το αντιθετο.
Καποιος αλλος εχει τρομακτικα γρηγορα αντανακλαστικα.
Καποιος αλλος εχει αγνοια κινδυνου και θεωρει πως ειναι καλος οδηγος μιας και δεν φρεναρει πριν τις στροφες (το ακουω συχνα αυτο )
Κτλ -
Εχω διαβάσει όλα τα posts κανά δυο φορές και πόσο πολύ συμφωνώ με όλα..με άλλα περισσότερο με άλλα λιγότερο αλλά όλα δείχνουν την διαφορετική προσέγγιση και την υποκειμενική κρίση του καθενός μας..για λόγους που προκύπτουν από συνδυασμούς απόψεων και μετά από επίσκεψη σε αντίστοιχες αντιπροσωπείες καταλήγω σε ένα μόνο δίλημμα.
Το νέο t roc 1.0 έκδοση advance με πακέτο διχρωμίας κτλ στα 22500 (μακάρι να είχε led φώτα μπροστά και όχι φανάρι κάτω που μου θυμίζει το passat έτους 2000) ή το nissan qashqai 1.2 n connecta στα 23000. Και τα δύο με το κλειδί στο χέρι. Τα οδήγησα και τα δύο και θα τα ξαναοδηγήσω και θα δούμε.. -
Ο χρήστης parlapipis έγραψε:
Εχω διαβάσει όλα τα posts κανά δυο φορές και πόσο πολύ συμφωνώ με όλα..με άλλα περισσότερο με άλλα λιγότερο αλλά όλα δείχνουν την διαφορετική προσέγγιση και την υποκειμενική κρίση του καθενός μας..για λόγους που προκύπτουν από συνδυασμούς απόψεων και μετά από επίσκεψη σε αντίστοιχες αντιπροσωπείες καταλήγω σε ένα μόνο δίλημμα.
Το νέο t roc 1.0 έκδοση advance με πακέτο διχρωμίας κτλ στα 22500 (μακάρι να είχε led φώτα μπροστά και όχι φανάρι κάτω που μου θυμίζει το passat έτους 2000) ή το nissan qashqai 1.2 n connecta στα 23000. Και τα δύο με το κλειδί στο χέρι. Τα οδήγησα και τα δύο και θα τα ξαναοδηγήσω και θα δούμε..Το πήγες απο δω, το πήγες απο κει, στο δίλημμα που έφτασα στο τέλος και εγώ κατέληξες...
Έγω το βρήκα με τα full led τελικά το T-ROC, οπότε βγήκα απ 'το αδιέξοδο, αλλιώς ακόμα θα αμφιταλαντευόμουν νομίζω.
Πάντως οδηγικά ήταν αισθητή η διαφορά μεταξύ των δύο. Στα υπόλοιπα όμως το QQ ήταν εκπληκτικό σε αυτή την έκδοση, με αυτά τα λεφτά.
Ξαναοδήγησέ τα όσο περισσότερο μπορείς, βάλτα όλα κάτω και καλή τύχη. Πάντως όποιο απ'τα δύο και να διαλέξεις, θα έχεις πάρει θεωρώ καλό αμάξι.
Αλήθεια, το Karoq γιατί το απέρριψες; -
Το πήγες απο δω, το πήγες απο κει, στο δίλημμα που έφτασα στο τέλος και εγώ κατέληξες...
Έγω το βρήκα με τα full led τελικά το T-ROC, οπότε βγήκα απ 'το αδιέξοδο, αλλιώς ακόμα θα αμφιταλαντευόμουν νομίζω.
Πάντως οδηγικά ήταν αισθητή η διαφορά μεταξύ των δύο. Στα υπόλοιπα όμως το QQ ήταν εκπληκτικό σε αυτή την έκδοση, με αυτά τα λεφτά.
Ξαναοδήγησέ τα όσο περισσότερο μπορείς, βάλτα όλα κάτω και καλή τύχη. Πάντως όποιο απ'τα δύο και να διαλέξεις, θα έχεις πάρει θεωρώ καλό αμάξι.
Αλήθεια, το Karoq γιατί το απέρριψες;Ευχαριστώ πολύ , ελπίζω να διαλέξω ορθά και σύντομα.. παρακολουθούσα τα posts στο thread που ξεκίνησες και νόμιζα ότι παρακολουθώ κάποιο παράλληλο σύμπαν. Και να φανταστείς ότι πούλησα την alfa 147 (2006 model) πριν τρεις εβδομάδες..
Δεν ξέρω γιατί , αλλά το skoda δεν μου έκατσε οπτικά και ως θέση οδηγού καθόλου.
Θα δω τι θα κάνω..Αν καταλήξω στο t roc θα πάρω μπλε ravenna με λευκό , qashqai grey. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Εχει γυρω στα 400€ διαφορα τετοια συστηματα. Ναι απο οσο καταλαβαινω στην εργοστασιακη οθονη παιζουνΜπροστά πίσω να το καταλάβω, αλλά στα πλαϊνα για περιμετρική θέαση , μόνο αν παίξεις με τις αυθεντικές.
Δώσε παράδειγμα να δούμε γιατί στο διαδίκτυο.. ιντερ-νιετ...
-
Αν σε προβληματίζει το θέμα 'λεντ' η Nissan κάνει δώρο λεντ πακέτο με την αγορά QQ n connecta το βάζουν οι ίδιοι και έχει καλό φωτισμό και δε στραβώνει..
-
Και αλλο ενα
https://www.aliexpress.com/item/2016-ne ... 4635&tpp=1
-
https://www.aliexpress.com/item/2017-ne ... e1evmObDki
Ενα τυχαιο, δεν βαζω πολλες φορες λινκ για να μην κανω διαφημιση σε εταιρειες που δεν ξερω καθολου. Απλα λεω οτι υπαρχει, το εχω δει.
-
Απλά ενημέρωσε τους πως σε περίπτωση που ενδιαφέρονται για αγορά θα επιβαρυνθούν και τελωνείο για να τους έρθει.
-
Καλα, εννοηται αυτο. Δεν κανω διαφημιση. Τυχαια εγραψα και το βρηκα στο διαδικτυο.
Οποιος θελει να αγορασει ρωταει και μαθαινει.
Σιγουρα εχει και αλλα πολλα.Ιδεα της στιγμης: με ενα μαραφετι ο ηλεκτρονικος ηλεκτρολογος που θα το τοποθετησει μπορει να ενεργοποιησει μια εξωτερικη θεαση του αυτοκινητου καθε φορα που αναβει ο οδηγος το φλας για να μην υπαρχουν νεκρες γωνιες. Θα ταν απιστευτα πρακτικο.
-
Δεν χρειάζεται καν μαραφετι, το έχω εγώ στο τουοτα μου, παίρνει ρεύμα απο το φανάρι όπως ακριβώς και η όπισθεν.
Φίλος μου πήρε απο το διακόπτη του φλας απευθείας μιας που είχε φτιάξει σύστημα σαν των νισσαν να καταλάβεις και το καλώδιο περνούσε απευθείας απ τον καθρέφτη.
Όρεξη να χει ο μάστορας και εσύ να διώξεις τον φόβο για τριγμούς, μιας που θα ξηλώσει πλαστικά.
-
Κινεζιά και 400+ (μπορεί και 500), καλύτερα εργοστασιακό ή κλασσικό μπιπ-μπιπ..
-
Ελα, μη το κάνεις και συ σαν τον πατέρα μου...
Κινέζικο = σαπίλα...Όλα εκεί φτιάχνονται και τα περισσότερα brand είναι φασον...
Παρ'όλα αυτά, ανεξαρτήτως κόστος, θα πρέπει να σκεφτεί οτι μιας που καινούριο αμάξι θα πρέπει να ξηλωθει το αμάξι για να τα περάσει και φυσικά να το φτιάξει μερακλής για να μην γίνει Ζημία ή μείνουν κενά και ακούει θορύβους...
-
Αρχικά να πω στον φίλο που τον έβαζε ο πατέρας του να ξεκινήσει στην ανηφόρα , ότι τότε που μας το έκαναν το μόνο που δεν σε ένοιαζε ήταν η τιμή της βενζίνης....
Οσο για τον φίλο που καταλήγει στο Τ-ροκ ή στο Κασκάι , να του πω ότι και τα δύο μου αρέσουν , αλλά όπως του έγραψα άλλες 2 φορές , το βασικότερο όταν ψάχνουμε να πάρουμε κάτι , είναι να έχουμε αποφασίσει ακριβώς ΤΙ ΠΟΣΟ ΧΡΗΜΑΤΩΝ μπορούμε να διαθέσουμε .
Γιατί μέσα σε ένα εύρος των 18-26000 έχεις το 90 % της αγοράς . Οπότε πρέπει να βάλεις κάτω προτεραιότητες και να μειώνεις πολύ την λίστα υποψηφίων γιατί στο τέλος θα βρεθείς σε κομφούζιο...
Εγώ θεωρώ ότι όλα τα αμάξια πλέον είναι από πολύ καλά έως σχεδόν άριστα και βέβαια μοιάζουν πολύ μεταξύ τους αφού έχουμε μεγάλες συνέργειες και συνεργασίες και εξαγορές μεταξύ των εταιρειών και των σημάτων .
Δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο επίπεδο των λευκών συσκευών που διαφέρουν μόνο στο σήμα ... , αλλά πλησιάζουμε ταχέως ...
Τα κριτήρια μας είναι αισθητικής , χώρων , εξοπλισμού , κινητήρων , τρόπου κίνησης και βέβαια οικονομικά .
Ετσι το γεγονός ότι καταλήγεις σε αμάξι με μικρό κινητήρα σε μεσαία έκδοση εξοπλισμού και μικρούς χώρους , προφανώς γίνεται γιατί τελικά υπερισχύουν λόγοι αισθητικής . Φτάνεις στα 22500 για το Τ-ροκ , όταν μέχρι πριν 2 μέρες μίλαγες για το αιρκρός το οποίο στην αντίστοιχη έκδοση κάνει 17400 και έχει 3ετή άτοκο διακανονισμό και κάτι θα σου κόψει και ο έμπορος... Καταλαβαίνεις ότι η διαφορά περνάει το 40 % . Αν το βάλεις πάνω στα 22500 περνάς τα 30000 ....
Αρα πρέπει να ξεκινάμε με όσο πιο μικρότερο εύρος μπάτζετ μπορούμε , γιατί όπως έγραψε και ένας άλλος σε ανάλογο θέμα για έναν φίλο του , ξεκίνησε για αμάξι 25000-30000 και χιλιάρικο - χιλιάρικο , πήρε τελικά βόλβο στα 44000 ....
Αυτό βέβαια το φαινόμενο το περνάμε όλοι , ιδιαίτερα όταν στην αρχή της κρίσης της μέσης ηλικίας θέλουμε να κάνουμε ένα δωράκι στον εαυτό μας και το να χωρίσουμε έχει αυξημένο κόστος και ρίσκο....
-
χαχαχαχα! Η τελευταία παράγραφος όλα τα λεφτά!
-
Η αλήθεια είναι πως το aircross 1.2 130 hp εξατάχυτο , με διχρωμία , keyless entry , family safety , active safety brake , color pack μου βγαίνει 22000 ( 5 χρόνια εγγύηση)
Το t roc μου βγαίνει 22500 όπως γνωρίζετε.(4 χρόνια εγγύηση)
Το qashqai 23000 επίσης όπως γνωρίζετε.
Κατόπιν των παραπάνω δεν θεωρώ ότι έχω μεγάλες αποκλίσεις στο budget, οπως αναφέρεις αν αναλογιστείς το εξής που παρατήρησα. Και εξηγώ : σε όλα τα test drives πήγα με κινητό, καφέ ,ατζέντα και κλειδιά σπιτιού ανά χείρας. Μπαίνοντας στο aircross δεν είχα που να τα ακουμπήσω (θέμα πρακτικό καθημερινό) .η μόνη λύση να τα πετάξω στο κάθισμα συνοδηγού αν είναι άδειο( μετά τον χωρισμο!!!!)..
Και δεν έχει αισθητήρες μπροστά ούτε τεμπέλη. ( εκτός αυτόν τύπου κτελ που τον πληρώνεις και εξτρά) .για τους λόγους αυτούς το άφησα εκτός αναζήτησης. Με υποκειμενικά κριτήρια δηλαδή , όπως ο καθένας.
Σε αντίθετη κατάσταση σε t roc & qashqai. Και τα πράγματα σε θέσεις - θήκες και τεμπέληδες και αισθητήρες παντού.
Θεωρώ λοιπόν ότι η διαφορά είτε είναι 200 είτε 800 ευρώ δεν σημαίνει ότι δεν ξέρω το budget μου , αλλά ότι το διαμορφώνω κατ' εκτίμηση σε σχέση με τα παρεχόμενα ή καλύτερα λόγω των μη παρεχόμενων.
Και δεν μπορώ να αποφασίσω ακόμη αν θέλω το vw ή το nissan...αυτά και σόρυ αν κούρασα.. -
Σε παρόμοιο δίλημμα βρίσκομαι και εγώ.Το Σάββατο πήγα καρεντα καί είδα troc.Μου αρέσει πολύ εμφανισιακά, ενώ οι χώροι του μου φάνηκαν ικανοποιητικοι.22500 Χιλ, έκδοση advanced,2-3 μήνες παράδοση.
Μέσ'την βδομάδα πάω Nissan.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δες το xtrail
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Για το qq οι ιδιοκτήτες της προ fl έκδοσης ανέφεραν σημαντικά θέματα τριγμων - προσαρμογής. Ιςως ειναι κατι που πρέπει να έχεις υπόψη.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Για το qq οι ιδιοκτήτες της προ fl έκδοσης ανέφεραν σημαντικά θέματα τριγμων - προσαρμογής. Ιςως ειναι κατι που πρέπει να έχεις υπόψη.
αυτό ακριβώς διάβαζα τώρα κάπου στο φόρουμ και μια απίστευτη ιστορία ενός συμφορουμίτη και πόση ταλαιπωρία βίωσε...
αγορά νέου οικογενειακού αυτοκινήτου