Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 (2008) ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ LPG
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. SUZUKI SX4 (2008) ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ LPG
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    14
    1814
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      billaroni last edited by

      Καλημέρα στην ομάδα,
      είναι η πρώτη φορά που γράφω ελπίζω να μην έχω κάνει καμιά πατάτα στα θέματα.

      Απόκτησα πρόσφατα ένα Suzuki SX4 του 2008 και σκέφτομαι να το κάνω μετατροπή σε υγραέριο.
      Κάνω το μήνα 1000 Km στην πόλη και το αυτοκίνητο έχει 138000 Κm. H κατανάλωση που δείχνει το αυτοκίνητο είναι 8.2 Lt/100Km και η κατάσταση του κινητήρα είναι άριστη.

      Ψάχνοντας στο διαδίκτυο δεν έχω βρει κάποια σχετική συζήτηση για SX4 με LPG. Γίνεται μετατροπή; Το έχει κάνει κάποιος:
      Υπάρχει κάποια επιβάρυνση στον κινητήρα ή κάποια σημαντική φθορά; (οι επιφυλάξεις μου είναι τεχνικές και όχι εμπορικές)

      Ευχαριστώ πολύ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • B
        billaroni last edited by

        Καλημέρα στην ομάδα,
        είναι η πρώτη φορά που γράφω ελπίζω να μην έχω κάνει καμιά πατάτα στα θέματα.

        Απόκτησα πρόσφατα ένα Suzuki SX4 του 2008 και σκέφτομαι να το κάνω μετατροπή σε υγραέριο.
        Κάνω το μήνα 1000 Km στην πόλη και το αυτοκίνητο έχει 138000 Κm. H κατανάλωση που δείχνει το αυτοκίνητο είναι 8.2 Lt/100Km και η κατάσταση του κινητήρα είναι άριστη.

        Ψάχνοντας στο διαδίκτυο δεν έχω βρει κάποια σχετική συζήτηση για SX4 με LPG. Γίνεται μετατροπή; Το έχει κάνει κάποιος:
        Υπάρχει κάποια επιβάρυνση στον κινητήρα ή κάποια σημαντική φθορά; (οι επιφυλάξεις μου είναι τεχνικές και όχι εμπορικές)

        Ευχαριστώ πολύ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          billaroni last edited by

          Καλημέρα στην ομάδα,
          είναι η πρώτη φορά που γράφω ελπίζω να μην έχω κάνει καμιά πατάτα στα θέματα.

          Απόκτησα πρόσφατα ένα Suzuki SX4 του 2008 και σκέφτομαι να το κάνω μετατροπή σε υγραέριο.
          Κάνω το μήνα 1000 Km στην πόλη και το αυτοκίνητο έχει 138000 Κm. H κατανάλωση που δείχνει το αυτοκίνητο είναι 8.2 Lt/100Km και η κατάσταση του κινητήρα είναι άριστη.

          Ψάχνοντας στο διαδίκτυο δεν έχω βρει κάποια σχετική συζήτηση για SX4 με LPG. Γίνεται μετατροπή; Το έχει κάνει κάποιος:
          Υπάρχει κάποια επιβάρυνση στον κινητήρα ή κάποια σημαντική φθορά; (οι επιφυλάξεις μου είναι τεχνικές και όχι εμπορικές)

          Ευχαριστώ πολύ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            sxinthecity last edited by

            Το έχει κάνει φίλος μου.Έχει διανύσει 180000 χμ,τα 50 με υγραέριο χωρίς να του βγάλει προβλήματα.Θα ρωτήσω ποιο σύστημα έβαλε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dimsabas last edited by

              Δες στο Google 'Γκέκας υγραέριο'. Πάρε τηλέφωνο και ρώτα. Εξαιρετικός εγκαταστάτης και βάζει τα κορυφαία ιταλικά συστήματα BRC.
              Βέβαια, ό,τι πληρώνεις, παίρνεις. Χαλάλι του!

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nonos last edited by

                Φιλε κανε ενα κοπο και γραψου στο greekcitroenclub και απευθυνσου στο μελος bakevang απο μενα. Το πουλησε πριν ενα χρονο με 260.000km και το ξερει καλα το θέμα sx4 και υγραεριο. Ειναι προθυμοτατος για βοηθεια παντα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  billaroni last edited by

                  Παιδιά σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση. nonos θα μπω στον κόπο. dimsabas εννοείται οτι σε τέτοιες περιπτώσεις κάνεις το καλύτερο που μπορείς. sxinthecity αν μπορείς να μάθεις το σύστημα που έχει ο φίλος και δεν έχει προβλήματα θα ήμουν ευγνώμον.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    cson last edited by

                    Συμφωνω για τον Γκέκα άριστος εγκατάστατης, κοίταξε επίσης την alfa gas στο περιστέρι που έχω προσωπική εμπειρία απο τα αμάξια μου και απο φιλων που εχουν βαλει εκει με παρα πολλά απροβληματιστα χλμ με υγραέριο. Τώρα τελευταια έχει φέρει και βάζει την τελευταια γενιά του omvl που είναι απο τα κορυφαία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      gth last edited by

                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                      Δες στο Google 'Γκέκας υγραέριο'. Πάρε τηλέφωνο και ρώτα. Εξαιρετικός εγκαταστάτης και βάζει τα κορυφαία ιταλικά συστήματα BRC.
                      Βέβαια, ό,τι πληρώνεις, παίρνεις. Χαλάλι του!

                      Καλό, πράγματι, το BRC αλλά ... το δικό μου τουλάχιστον, δεν ξέρω αν είναι θέμα μοντέλου της BRC, δεν παίρνει μπροστά με υγραέριο. Σε άλλες μάρκες γίνεται να βάλεις μπροστά με πατημένο το κουμπί του υγραερίου ακόμα κι αν τα έχει φτύσει η αντλία βενζίνης, πράγμα συχνό αν δουλεύει με υγραέριο. Σε αυτή την περίπτωση περιμένεις την οδική βοήθεια για επιστροφή στο σπίτι 500 χμ μακριά από εκεί, όπως έκανα εγώ ο τυχερός πριν 10 μέρες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Δεν τον έχω ρωτήσει, δε με είχε απασχολήσει ποτέ να σκεφτώ τι θα γίνει αν χαλάσει η αντλία βενζίνης. Θα το ρωτήσω πάντως, σε ευχαριστώ που το ανέφερες.
                        Είμαι κι εγώ ένας πολύ ευχαριστημένος υγραεριοκίνητος. Έψαξα πολύ το ζήτημα γιατί το φοβόμουν. Διάβασα, ρώτησα, κατέληξα στο ότι τέσσερα πράγματα έχουν σημασία:
                        καλός εγκαταστάτης, καλό σύστημα, μοτέρ που δεν είναι στα απαγορευμένα, ρυθμίσεις όσο πιο ασφαλείς γίνεται. Π.χ. από τις 1500 σαλ και πάνω, σε μένα ψεκάζει και βενζίνη. Κι από τις 4500 σαλ και πάνω ρίχνει μόνο βενζίνη.

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          kostassc last edited by

                          Φίλε αν κανεις 1000 χλμ το μήνα, δηλ. 12000 το χρόνο δεν αξίζει να ρισκάρεις την αξιοπιστία του αυτοκινήτου σου... Και υπολόγισε σε πόσο καιρό θα κάνεις απόσβεση το σύστημα για να δεις ποτε θα αρχίσεις να έχεις κέρδος..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • N
                            nonos last edited by

                            +1 στο παραπανω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              puntofato last edited by

                              Σαν τεχνικός, όσα έχουν έρθει είχαν κάψει βαλβίδες με την έννοια ότι το διάκενο των βαλβίδων μειώθηκε και είναι πολύ 'μανίκι' να ρυθμίσεις βαλβίδες σε αυτό. Σε ένα που τις είχαμε 'φέρει' σωστά είχε κάψει έδρα και πήγαινε για κυλινδροκεφαλή. Η αντιπροσωπεία θα σου πει να βγει καθρέπτης και να βγουν οι εκκεντροφόροι για να αλλάξεις τα ποτηράκια και να το ρυθμίσεις αλλά όπως είπα μπορεί και να μην γίνει και να πληρώσεις πολύ χαβαλέ. Γενικά οι βαλβίδες του είναι μάπα για αέριο.
                              Υπολόγισε να μπει πολλή βενζίνη σε φορτία ή μια ελπίδα είναι το TAP μπας και το σώσει λίγο.
                              Αλλιώς βάζε στην άκρη για κυλινδροκεφαλή και κράτα το κέρδος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                ΤΑΡ;

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • J
                                  john-krystallis last edited by

                                  Δυστυχώς δεν προτείνω την μετατροπή διότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν 'αντεχει' τις θερμοκρασίες που πιθανόν ανεβαίνουν με την χρήση του αερίου.

                                  Έτσι την πάτησα, λυπάμαι

                                  (όλοι θέλουν να κερδίσουν δυστυχώς, πάει ο κινητήρας)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr