-
Χαιρετω σας - και να απαντησω κατα σειρα:
Συγκρινω ΜΟΝΟ με οικονομικα κριτηρια και οχι κατασκευαστικα των αυτοκινητων, το ...ξεσκαρτισμα θ' αρχισει αφου κατασταλαξω οριστικα στο τι θελω!
Criuser:
Το οικονομικο ειναι οντως θεμα, δεν περισσευουν τα 10χιλιαρα, μα εξηγησα παραπανω το σκεπτικο μου: η (σχετικη) εξασφαλιση οτι το διατεθειμενο κεφαλαιο για αντικατασταση του αυτ/του, σε μερικα χρονια θα υφισταται - ισως οχι ολικο μα το περισσοτερο. Να διευκρινισω ως προς την τιμη του Ινσιγνια, οτι οι 7000ε ηταν η αρχικη προσφορα απο την Οπελ που τοπικα ανεβηκε στα 9000ε (ενω βρεθηκε και αγοραστης που συζητα την τιμη των 12000ε - και οντως τα αξιζει το αυτ/το) - αρα ας μην κολλαμε στις 7000. Τωρα, γιατι σε 10 χρονια το νεο των 22000 θα αξιζει 10000 που ΔΕΝ 'αξιζει' το ινσιγνια των 28000 (τοσο κοστισε με τα εξτρα το 2009): οι λογοι ειναι πως το υπαρχον ειναι τεραστιο σε διαστασεις (οικογενειακο ομως) αλλα δυσκινητο δεν το λες (πλην που θελει χωρο για παρκαρισμα εξω) καιει βενζινα οταν τουρμπισει (με αεριο 11λ/100χλμ μεσα εξω), τελη κυκλοφοριας, εξοδα πιθανων αντικαταστασεων λογω γηρανσης, και γενικα ειναι 'εκτος μοδας'. Εχει βεβαια πολλα καλα χαρακτηριστικα (ανεση ταξιδιου, ασφαλεια, περιβαλλον) μα αυτα τα εκτιμας με την χρηση του. Με μια ερευνα στις αγγελιες μεταχειρισμενων, οντως αυτ/τα των 20000 δεκαετιας πωλουνται στη μιση τιμη (ενω το Ινσιγνια στο 1/3!!!), γι αυτο λεω πως των 20000 σημερα θα 'αφησει' μετα απο λιγα χρονια το επιπλεον απαιτουμενο 10χιλιαρο. Λαθος σκεπτομαι;
Vitara, οχι, δεν με συγκινει, Kuga σιγουρα μεγαλη μεταπωλητικη αξια μα δεν..., το Suzuki s cross δεν μου φαινεται ασχημο εξωτερικα, μα φθηνιαρικο (πολυ κιολας) εσωτερικα και δεδομενου οτι ο οδηγος/επιβατης βλεπει το 'μεσα', κρινεται απορριπτεον.Adriver αντιγραφω ακριβως τις αναγκες/προτεραιοτητες ενος συνταξιουχου γιατι τις εθεσες σωστα :
*'Θεωρώ προτεραιότητες για αυτοκίνητο για μεγάλη ηλικία την εξαιρετική ορατότητα στη θέση οδήγησης, δυνατά φώτα και ότι ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι δυνατά (π.χ. adaptive cruise control, anti-collision radar), οπωσδήποτε αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας. Τα ηλεκτρονικά για driver asisstance θα εμπλουτίζονται συνεχώς τα επόμενα χρόνια και θα φθηναίνουν (στην εξέλιξη προς αυτόνομη οδήγηση).
..................................... Εκδρομές και μεγάλες διαδρομές χρειάζονται πολυτέλεια σαλονιού, ησυχία στο εσωτερικό σε ψηλές ταχύτητες, καλή μουσική, cruise control, navigator (περίπτωση Ινσίγκνια?). Με προτεραιότητα μετακινήσεις σε αστικές περιοχές και καμιά φορά μεταφορά φίλων βολεύει ένα ευέλικτο supermini με εύκολες αλλαγές ταχυτήτων, που θα μπορεί να πάει και ταξίδια.' *
Αυτα ακριβως!
Και ναι, ειμαι (ειμαστε) ακρως ευχαριστημενοι απο το Ινσιγνια, απλα τωρα ειναι σαν υπερβολη για τις αναγκες μας και για αυτο προσβλεπω σε μικροτερο, βολικοτερο (και υψηλοτερο!)- και δεν υπαρχει αλλος οδηγος, νεωτερος, στο σπιτι πλεον, ειναι στα σπιτια τους! ΑΛΛΑ...
Αλλα, οπως ειπε και η νυφη μου χθες 'γιατι δεν δινεις, οσο δωσεις, το μεγαλο και να παρεις με επιπλεον λιγα (ή και καθολου) χρηματα ενα μεταχειρισμενο σαν κι αυτο που θελεις καινουργιο;'. Ναι μεν σοφη κουβεντα αλλα και οχι δε! Λογω ολικης απωλειας οποισδηποτε αξιας σε λιγα χρονια, ι΄αυτο 'οχι σοφη'. Απο την αλλη βεβαια θα 'εχω' το 10χιλιαρο στην ακρη, σωστο κι αυτο. Ελατε ομως που βλεπω οτι ειναι δυσκολο να βρεις αριστο αυτοκινητο μεταχειρισμενο, με λιγα χιλιομετρα - εκτος κι αν εχει ειδικο λογο που το δινει ο αλλος. Αλλα και παλι... μεταχειρισμενο;Ή να αρχισω να το σκεπτομαι;;;;
Και παλι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
-
Αγαπητε συνταξιουχε, άλλο 7Κ και άλλο 12Κ για το Όπελ σου. Αν σου δώσουν 12 δώστο και φυσικά βάλε αλλά 5 για καινούργιο σε σχέση με το να πάρεις μτχ που δεν ξέρεις τι πρόβλημα θα βγάλει η έχει ήδη βγάλει.
-
Λοιπόν εδώ είμαστε . Φτάνουμε στο ζουμί .
Αρχικά πες στην νύφη , ότι ευτυχώς που είσαι πεθερός και όχι πεθερά και εμείς οι άντρες είμαστε ψυχούλες...
Αλλιώς θα έτρωγε μια γλωσσοκοπάνα που θα ίσιωνε να μας πει για μτχ .
Ετσι είναι πάντα . Οι νεώτεροι μας βλέπουν σαν αρχαίους ...
Που νάξεραν τα ξενέρωτα νιάτα...
Ποιά που κάνουν 22000 καινούργια σήμερα κάνουν σαν μτχ δεκαετίας 10000 ?
Να πούμε ένα γκόλφ δεκαετίας ? Μια 116 ? Ενα Α3 ? Δεν νομίζω ότι κάνουν τόσο . Πολύ λιγότερο .
Αν τώρα για το Ινσίνια σου δίνουν 12000 , απλά το δίνεις και σκέφτεσαι τι θα πάρεις . Σε καινούργιο πάντα .
Για μένα οι χώροι επειδή έχεις καλομάθει και θα σου λείψουν είναι απαραίτητοι . Δεν ξέρω αν ταξιδεύτε ζευγάρια με φίλους , εμείς το κάνουμε και θα ήθελα να έχω χώρους .
Θεωρώ σαν ελάχιστο αμάξι , επειδή τα έχω δει όλα το Σιτροέν Αιρκρός και τα 2 Φίατ 500 , όπως και το Βιτάρα .
Μετά πάμε σε Κούγκα , Κατζάρ , Ατέκα , Τιγκουάν και 3008 .
Εδώ κοιτάς τι σου αρέσει περισσότερο και τι εξοπλισμό θέλεις . Αν πάρεις 12000 από το Κούγκα , τότε βλέπω να παίζεις μέχρι 25-28000 .
Αν τώρα δεν ταξιδεύεις ζευγάρια , αλλά μόνο οι δυό σας , συν το γεγονός ότι μπορεί στο μέλλον να έχετε και κανένα παιδικό κάθισμα πίσω για κάποιο εγγόνι , τότε παίζουν και τα μικρομεσαία χάτς , κυρίως γκόλφ , 308 , σιβίκ κλπ .
Εγώ πάντως δεν πρόκειται προς το παρόν να αλλάξω την C5 γιατί οι χώροι και η άνεση μου αρέσουν και δεν μου περισσεύουν να δώσω άλλα 20000 για να πάρω ένα suv μεσαίο ...
-
Πως λενε οι νεοι; σ΄ωραιος; αυτο ακριβως! Η λογικη σου σπαει κοκκαλα βεβαιως, προσεγγιζει της δικης μου, μα ελα που υπαρχουν και ...'διαολια' που βαζουν ιδεες
Καινουργιο και παλι καινουργιο! Θα εχουμε νεωτερα του... χρονου (να δουμε τι θα αποφασισει και ο ενδιαφερομενος για το Ινσιγνια).
Ξεχασα: για τιμες δεκαετιας κανε μια αναζητηση στο car.gr να δεις τι γινεται!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! -
Καινούργιο έχει νόημα για να έχει τα διάφορα ηλεκτρονικά, κάμερες κλπ.
Πάντως υπερυψωμένο δεν σημαίνει πάντα καλή ορατότητα, π.χ. η εντύπωση μου από Toyota C-HR. -
Καλά αυτό έχει ορατότητα εσωτερικού άρματος για να χαρεί και ο Δίας...
Για το Καρ τώρα .
Γκόλφ του 2008 με ισχύ άνω των 100 ίππων 113 αγγελίες μέση τιμή 7292
Αουντι Α3 του 2008 56 αγγελίες μέση τιμή 10165 , αλλά εδώ τα 22000 είναι η βασική τιμή και τα αμάξια κάνουν γύρω στα 25000
116 που επίσης ισχύουν τα ίδια 45 αγγελίες 8947...
Αν πάμε στα φτηνότερα που παίζουν στα 17-20000 το φόκους στα 6481
Αρα μάλλον δύσκολα θα πάρεις 10000 σε δεκαετίας των 22000 καινούργιο .
Για τα υπόλοιπα τα λέμε από του χρόνου...
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
-
Η προσπαθεια να πεισθει το ...αφεντικο συνεχιζεται (ευτυχως εχω συμπαραστατες!), και η αναζητηση προχωρησε σε:
- Renault captur: μου αρεσε εσωτερικα!
- KIA stonic: συνθισμενο μαυριδερο εντος, μαλλον οχι (μα η εγγυηση ειναι προκληση!)
Οδηγηση μαλλον μεθαυριο - ισως και του Arona, ενω αναμενονται Karoq (λογω υπαρχοντος skoda στην οικογενεια ισως παιχθει 'αλλιως' η αγορα) και T_roc
Διλημμα: πετρελαιο (θελω αλογα+ροπη) ή βενζινη;
-
Αν θες επιδόσεις, βενζίνη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν θες επιδόσεις, βενζίνη.Επιδοσεις πλεον, δεν θα το ελεγα. Μονον πολυ αξιοπρεπεις και ασφαλεις μετακινησεις, και βεβαιως ακομη και οικονομια. Το τελευταιο βεβαια κλινει προς πετρελαιο αλλα
- η διαφορα τιμων αγορας και το πότε θα 'κερδηθει' αυτη λογω χαμηλοτερης καταναλωσης (ακομη και η τιμη πετρελαιου να εξισωθει με της βενζινης), οταν διανυω πια μονο 12-15000 χλμ/ετος (πιο κοντα στις 12000)
- τα οσα διαβαζω περι προβληματων πετρελαιομηχανων (φιλτρα κλπ) με κανουν ακρως επιφυλακτικο. Σ΄αυτο ισως ειναι λυση η πολυετης εγγυηση (αν καλυπτει τετοια θεματα)
- ο αυξημενος θορυβος λειτουργιας του πετρελαιου - ή οχι πια;
Ο Γεναρης θα ειναι μηνας αποφασης: ή παραμενω με το insignia ή το αλλαζω, γιατι μαλλον το κουρασα το θεμα
-
Γιατί κούρασες . Αφού η διαδικασία της αγοράς μας ευχαριστεί όλους ακόμα και αν δεν την κάνουμε εμείς ...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Γιατί κούρασες . Αφού η διαδικασία της αγοράς μας ευχαριστεί όλους ακόμα και αν δεν την κάνουμε εμείς ... -
Βρεθηκε αγοραστης για το ινσιγνια (καλη τιμη) μα δεν πανηγυριζω, γιατι:
- οπως ειπαμε, συγκρινοντας το εσωτερικο του οπελ με τα κροσοβερακια που κοιταζω... μαυριλα και απογοητευση (αυτο επηρεαζει την κυρα πιο πολυ)
- μεχρι τα 20Κ € λιγα ενδιαφεροντα, και μαλιστα τουρμπο με μικρους 3κιλυνδρους κινητηρες (δεν ξερω, μα τους ...φοβαμαι!)
- βεβαιως και υπαρχουν επιλογες ... ομως τι να προτιμησω; σχετικα αγευστες (βλ Stonic) με μεγαλη εγγυηση (προκληση ε; ) ή πιο μουρατες (T roc, captur, arona, karoq) με περιορισμενη εγγυηση; (φοβουνται για την ποιοτητα των προϊοντων τους και δεν τα εγγυωνται; )
- θελω βεβαια και τη ροπουλα μου, οποτε ...πετρελαιο ή οχι;
= αυτοματο μηπως; μεγαλη ευκολια παντως
**criuser ** καπως εκφρασθηκες αρνητικα για τους χωρους του arona, τοσο πολυ; αλλα εσυ εισαι 1,90+! Το οδηγησες;
-
Εκλεισα την πόρτα του οδηγού και με πίεσε στο χέρι και ο δεξιός μου ώμος ακουμπούσε στο δεξί κάθισμα .
Φοράω σε πουκάμισο 47 και σε σακάκι 64 .
-
Εισαι ...ογκωδουλης! Εγω με το 1,75 (85κ - δεν εχω τοσο ογκο αναλογα με το βαρος - εχω βαρυ κοκκαλο!) αισθανομουν ανετα. Απο οδηγηση;
-
Πως να το οδηγήσω ? Μπήκα και βγήκα . Και μάλιστα 2 φορές με διαφορά 20 ημερών για να είμαι αντικειμενικός .
To Stonic μπροστά ήταν άνετο , αλλά όχι πίσω .
-
Χωρεσες στο 2008 (που μου φανηκε πολυ στεναχωρο) και οχι σε αυτο;
Για πισω δεν με πολυενδιαφερει. Αλλα τη στενοτητα του DS πισω δεν την εχει κανενα. Τι χαλι! -
Αυτό είναι επί τούτου αν μιλάς για το 4 , γιατί είναι λέει κουπέ με 4 πόρτες...
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
... ομως τι να προτιμησω; σχετικα αγευστες (βλ Stonic) με μεγαλη εγγυηση (προκληση ε; ) ή πιο μουρατες (T roc, captur, arona, karoq) με περιορισμενη εγγυηση; (φοβουνται για την ποιοτητα των προϊοντων τους και δεν τα εγγυωνται;Γνώμη μου είναι ότι σχετικά άγευστες με εγγύηση έχει νόημα αν πρόκειται να το 'πιέζεις', αλλά και τότε περισσότερη σημασία έχουν οι στατιστικές αξιοπιστίας από την εγγύηση.
Πιστεύω πως για κάποιον που κάνει λίγα χλμ δεν είναι αναμενόμενη μια σοβαρή μηχανική ζημιά λίγα χρόνια μετά τα πρώτα 3 έτη, με την έννοια ότι οι κατασκευαστικές αστοχίες μάλλον θα έχουν βγει. Τα άλλα είναι γκρίζα ζώνη ακόμα και για σοβαρές εταιρείες σαν την Toyota και πρέπει να παλεύεις απέναντι σε επιχειρήματα όπως 'λογική φθορά' που υπάρχει στα ψιλά γράμματα.
Προσωπικά δεν θα έπαιρνα 3κύλινδρο γιατί απλά το θεωρώ λιγότερη αξία για τα χρήματα. Και ίσως να μην πήγαινα και σε turbo αν υπήρχε οικονομικός ατμοσφαιρικός κινητήρας που δίνει 0-100 χλμ/ω έως περίπου 11 sec και τελική 190.
-
Σε επίπεδο τιμών περί τις 18000-20000 ευρώ, το επιτυχώς ανανεωμένο Renault Capture και Kia Stonic (7 χρόνια εγγύηση) στις πλούσιες εκδόσεις.
-
peugeot 308 facelift (οκ, δεν είναι crossover αλλά κάθεσαι σχετικά ψηλά και ευρύχωρα). Δεν ξέρω γιατί αλλά κατέβασαν το σήμα από το καπώ στην εμπρός μάσκα και έγινε πιο όμορφο. Άνετο εσωτερικά με καλούς χώρους, σχετικά πλούσιος εξοπλισμός και τιμή στα πλαίσια που συζητάμε.
Ποιο αυτοκινητο για ...συνταξιουχους;