-
Πόσο χλμ έφτασες Στόρμ ?
Λίγα. Κάτω από 500χλμ. Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα τα ξεπεράσω σίγουρα. Ιδανικό θα ήταν μέχρι τον Δεκέμβριο να φθάσω τις 3000χλμ, αλλά αυτό αποκλείεται να συμβεί.
Καθημερινές δεν το οδηγώ, γιατί ως γνωστόν κινούμαι με δίτροχο. Ειδικά όσο έχει καλοκαιρία το δίτροχο είναι ιδανικό μεταφορικό μέσο.
-
Καθημερινές δεν το οδηγώ, γιατί ως γνωστόν κινούμαι με δίτροχο. Ειδικά όσο έχει καλοκαιρία το δίτροχο είναι ιδανικό μεταφορικό μέσο.
Μπορείς να μου το δίνεις εμένα τις καθημερινές (έχω πάρκινγκ στην δουλειά) εαν θες να κάνεις χιλιόμετρα...αχαχαχα!!
-
-
Πολυ πρωτες εντυπωσεις λοιπον,ουτε 6 μηνες δεν εκανε για να ερθει btw
Αν και δεν ειναι αυτο με τα λαστιχα για offroad,δεν εντυπωσιαστηκα απο την αποσβεση κραδασμων,καλη αλλα οχι εκθαμβωτικη.
Αυτοματο με 1,2,αναμενομενα δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο,fair enough,επιταχυνει με σταθερο τροπο χωρις κλωτσιες
Οι ταχυτητες δεν αναγραφονται πανω στο λεβιε αλλα στον πινακα οργανων και σε κατι δυσδιακριτα λαμπακια πισω απο τον λεβιε,χαμηλα.
Το συστημα πλοηγησης ειναι με αγγλικους χαρακτηρες
Συνδεση με apple bluetooth εγινε ευκολα και γρηγορα,με ενα android θα χρειαστει καποιος γνωστης γιατι εγω δεν.
Επισης στο πολυ λιγο που το δουλεψα δεν ειδα να μπορει να φορτωσει ονοματα και προσφατη λιστα κλησεων απο το τηλεφωνο
-
Καλοτάξιδο.
Με τι λάστιχα ήρθε;
Μου φαίνεται ότι δεν ενθουσιάστηκες ή κάνω λάθος;
-
Με γειές Τίγρη (δεν είναι δικό σου σωστά?)....εύχομαι πολλά χαρούμενα χιλιόμετρα.
Μας είχες ξαναγράψει, αλλά (τόσοι μήνες περάσανε) θύμισε μου σε παρακαλώ χρώμα, έκδοση και επιπλέον εξοπλισμό.
@Storm: Έκανες καμια μεγάλη βόλτα Νίκο? Έχεις επιπλέον εντυπώσεις να μας γράψεις?
-
@Storm: Έκανες καμια μεγάλη βόλτα Νίκο? Έχεις επιπλέον εντυπώσεις να μας γράψεις?
Λίγα πράγματα. Mέχρι Σκάλα Ωροπού και επιστροφή από Αγίους Αποστόλους και Κάλαμο.
Από εντυπώσεις μόνο θετικές. Αρνητικό δεν έχω βρει κάτι ώστε να μου χαλάσει τη διάθεση.
-
Λίγα πράγματα. Mέχρι Σκάλα Ωροπού και επιστροφή από Αγίους Αποστόλους και Κάλαμο.
Storm,επειδή αυτή τη διαδρομή την κάνω ως οδηγός εδώ και 25 χρόνια και στο πίσω κάθισμα άλλα 22 , μ'ενδιαφέρει η άποψη σου, για το πως σου φάνηκε το aircross σαν κράτημα και άνεση συγκρινόμενο με άλλα αμάξια που έχεις οδηγήσει;
-
Μην ξεχνάμε ότι το 3 αιρκρος έχει μεν άνετη ανάρτηση , αλλά είναι πιο σφικτό από το απλό 3 , γιατί έχει μεγαλύτερο ύψος να αντιμετωπίσει , ενώ δεν έχει την ανάρτηση με τα διπλά αμορτισέρ που έχει ο κάκτος , που είναι ακόμα πιο άνετος και έχει πολύ καλή απόσβεση . Αλλά έχει και μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές και βυθίσματα στο φρενάρισμα .
Η καλύτερη υλοποίηση της ανάρτησης αυτής είναι στο 5 αιρκρός και ίσως λογικά την βάλουν στο 3 αιρκρος στο φέισλιφτ του 2021 .
-
Storm,επειδή αυτή τη διαδρομή την κάνω ως οδηγός εδώ και 25 χρόνια και στο πίσω κάθισμα άλλα 22 , μ'ενδιαφέρει η άποψη σου, για το πως σου φάνηκε το aircross σαν κράτημα και άνεση συγκρινόμενο με άλλα αμάξια που έχεις οδηγήσει;
Το Aircross μέχρι στιγμής έχει την καλύτερη ανάρτηση που είχα ποτέ σε αυτοκίνητο. Απλά τα πράγματα. Δεν είχα ποτέ δικό μου Citroen παρά μόνο άκουγα για την άνεση της ανάρτησης. Όταν είχα οδηγήσει το μικρό C3 είχα γράψει και εδώ ότι σε ανωμαλίες στο δρόμο έδινε μία αίσθηση σαν να έπλεε, κάτι σαν 'βάρκα'. Πολύ μαλακή ανάρτηση. Αυτό το φαινόμενο ήταν και ο 'φόβος' μου για το Aircross πριν το κάνω test drive.
Τελικά το Aircross επουδενί δεν έχει αυτή την αίσθηση. Μάλλον είναι αυτό που γράφει και ο criuser για την ποιο σφιχτή ανάρτηση. Σε στροφές, φρεναρίσματα κλπ... δεν έχω παρατηρήσει κάτι αρνητικό. Μια χαρά στρίβει το αυτοκίνητο, στα πλαίσια πάντα του χαρακτήρα του.
Για μένα η ανάρτησή του είναι η χρυσή τομή για τα ελληνικά οδοστρώματα.
Από εκεί και πέρα μεγάλη σημασία δίνω στο τιμόνι, στο κιβώτιο και στα κουμπώματα, στην αίσθηση στα πεντάλ, στην ηχομόνωση, ορατότητα, αίσθηση στη θέση του οδηγού και στις ηλεκτρονικές ευκολίες που κάνουν ποιο εύκολη τη χρήση μέσα στην πόλη. Με τα θετικά δεν τα πάω και πολύ καλά, συνήθως δεν εκδηλώνομαι. Με τα αρνητικά όμως έχω. Οπότε αν δω κάτι αρνητικό θα το αναφέρω αμέσως.
-
Τα Citroen έχουν συγκεκριμένα 'αρνητικά' . Δεν έχουν στήσιμο , αν θέλουν βέβαια έχουν όπως έχουμε δει και στο παρελθόν και στους αγώνες , αλλά η επιλογή τους είναι να μην έχουν στήσιμο . Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν στρίβουν με πολλά , αλλά ότι αυτό το κάνουν μόνο όταν υπάρχει ανάγκη , γιατί η λογική τους είναι να πηγαίνεις στην Θεσσαλονίκη και μετά να λες που θα πάμε τώρα , έτσι ξεκούραστοι που είμαστε .
Συνήθως έχουν καλούς χώρους και καλό εξοπλισμό για την τιμή τους . Παίζουν με την εμφάνιση και την αισθητική και έτσι υπάρχει κόσμος που θέλει πιο συντηρητικά σχήματα και δεν τους αρέσουν .
Από πλευράς ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας εγώ είμαι ευχαριστημένος . Σίγουρα δεν είναι τέλεια , αλλά για τα λεφτά τους έχουν εξαιρετική ποιότητα και αξιοπιστία .
Εδώ επειδή έχω κάποιο θέμα , όταν κάτι πλασάρεται ως πρίμιουμ και ακριβό , δεν δέχομαι να έχουν προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας . Ετσι θα πρέπει γενικά να κρίνουμε τα αμάξια .
Σίγουρα θα ήταν ωραιότερο το αιρκρός να είχε μαλακά πλαστικά στο ταμπλό , αλλά από την άλλη πόσοι θα αγοράσουν το ds3 crossback επειδή τα έχει όλα αυτά . Θα τα αγοράσουν κάποιοι , όπως αγοράζουν για παράδειγμα το κάντρυμαν , που σπονσονάρεται από σύλλογο ορθοπεδικών με τόσα κουσούρια που θα σου αφήσει στην μέση με την απαράδεκτη ανάρτηση που έχει .
Στόρμ όπως θα δεις και από το κλάμπ , έστω και αν τώρα η σιτροέν δεν είναι όπως παλιά , όσοι αγοράζουν συχνά κολλάνε με την μάρκα . Οπως παλιά κόλλαγαν με την άλφα , που τώρα η φίατ την έχει αφήσει στην τύχη της .
Γιατί κάποιες εταιρείες έχουν χαρακτήρα , ενώ άλλες είναι ψυγεία....
-
Στόρμ όπως θα δεις και από το κλάμπ , έστω και αν τώρα η σιτροέν δεν είναι όπως παλιά , όσοι αγοράζουν συχνά κολλάνε με την μάρκα . Οπως παλιά κόλλαγαν με την άλφα , που τώρα η φίατ την έχει αφήσει στην τύχη της .
Στο Aircross όταν μπήκα και έκατσα μέσα, αισθάνθηκα σαν να το ήξερα το αυτοκίνητο. Αρκετά σημεία ήταν πολύ οικεία και μου θύμισαν τα Peugeot που είχα. Οπότε αυτό από μόνο του έπαιξε μεγάλο ρόλο. Άλλωστε λίγες μέρες πριν κλείσω το Aircross 'έτρεχα' και έκανα test drive ένα Peugeot 308. Που σημαίνει ότι ήθελα να γυρίσω σε Γαλλικό αυτοκίνητο.
Γιατί κάποιες εταιρείες έχουν χαρακτήρα , ενώ άλλες είναι ψυγεία....
Και αυτός είναι ο λόγος που ήθελα να γυρίσω σε Γαλλικό...
Προσπαθούσα να αποφύγω να το γράψω αυτό, αλλά καλώς ή κακώς και για μένα κάποιες εταιρείες έχουν χαρακτήρα και άλλες είναι ψυγεία. Και αν παρατηρήσεις έκανα μία μετάβαση από SKODA (VW) σε CITROEN (PSA). Νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα. Από το Fabia στο Aircross... Αυτή και αν είναι μετάβαση...
-
Από το Fabia στο Aircross... Αυτή και αν είναι μετάβαση...
Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο το Aircross από το Fabia σε ΟΛΑ τα επίπεδα....δεν υπάρχει σύγκριση!
-
Με γειές Τίγρη (δεν είναι δικό σου σωστά?)....εύχομαι πολλά χαρούμενα χιλιόμετρα.
Μας είχες ξαναγράψει, αλλά (τόσοι μήνες περάσανε) θύμισε μου σε παρακαλώ χρώμα, έκδοση και επιπλέον εξοπλισμό.
Παραγγελια εγινε τελη Απριλιου ....περασαν μηνες.
Ειναι 1.2 ΕΑΤ iFeel Touch στο δημοφιλες μπεζ
Pack Auto
Εσωτερικό Metropolitan Grey (ποιο ωραιο απο κοντα απο οτι φαινεται στο site)
Pack Family Safety
Σύστημα εισόδου χωρίς κλειδίΔεν εχω κανει χλμ καθοτι δεν το οδηγω εγω,μικρη διαδρομη μονο so far.
Την αναρτηση την ειδα οτι ευκολα το γυριζει σε βαρκα-γυαλο, δεν ειναι προβλημα για την χρηση που προοριζεται (εντος πολης)
-
Υπάρχει το πεδίο για ένδειξη της ώρας στην ψηφιακή οθόνη και απλά είναι κενό. Μετά από ψάξιμο που έκανα η ένδειξη είναι ενεργοποιημένη στις εκδόσεις που δεν υπάρχει οθόνη αφής π.χ. Live. Σε αυτές τις εκδόσεις οι ρυθμίσεις του αυτοκινήτου (ώρα, ημερομηνία κλπ...) γίνονται από τα κουμπιά στο καντράν.
Σε γενικές γραμμές η ψηφιακή οθόνη στα όργανα ενώ είναι μεγάλη και μπορεί να φιλοξενήσει πολλές ενδείξεις παρόλο αυτό φαίνεται άδεια από την απουσία κάποιων ενδείξεων.
π.χ. θα μπορούσε να είχε την ώρα αφού υπάρχει ήδη το πεδίο,** θα μπορούσε να είχε ένδειξη προτεινόμενης ταχύτητας στο κιβώτιο **και αναγνώριση κουμπωμένης ταχύτητας, θα μπορούσε να είχε περισσότερες ταυτόχρονες ενδείξεις του trip computer. Επίσης θα μπορούσε να είχε κάποιες ενδείξεις media από την οθόνη αφής. Στο Fabia για παράδειγμα στην ψηφιακή οθόνη είχα και ενδείξεις media από την οθόνη αφής (Mp3, radio, volume κλπ...).
Ευτυχώς που η οθόνη αφής στο Aircross είναι μεγάλη και ευκρινέστατη και δεν προκαλεί πρόβλημα θέασης. Σε αντίθεση με το Fabia όπου η 5άρα οθόνη αφής είχε σοβαρό πρόβλημα θέασης την ημέρα.
Διόρθωση: Έχει ένδειξη προτεινόμενης ταχύτητας στο κιβώτιο. Δεν την είχα προσέξει.
-
Για πες χλμ και εντυπώσεις . Αντε πες τες αύριο βράδυ μετά τις βόλτες του ΣΚ .
-
Φίλε criuser σε λάθος άνθρωπο κάνεις αυτές τις ερωτήσεις! χα!χα!
-
Καλά μην λές εντυπώσεις . Πες για καταναλώσεις , να δούμε αξίζει να δώσει κάποιος τα 1800 € παραπάνω για να πάρει ντίζελ ?
-
Ρε συ εγώ θέλω να γράψω εντυπώσεις και να αναφέρω και καταναλώσεις, αλλά τι να γράψω ο έρμος αφού ακόμη είμαι στα 350χλμ στο κοντέρ;;;;;;
Να είχα κάνει 10.000χλμ να σου γράψω ότι θέλεις.
Προς το παρόν θα αναφέρω ότι με έχουν πάρει δύο φορές τηλέφωνο από την Citroen.
Την 1η φορά από την ΩΜΕΓΑ για να με ρωτήσουν για το αυτοκίνητο, εντυπώσεις, απορίες, τυχόν θέματα, παράπονα, προβλήματα.
Την 2η φορά από τα κεντρικά για αξιολόγηση της ΩΜΕΓΑ, των υπηρεσιών πώλησης και πολλά άλλα που αφορούσαν την επιλογή του Aircross, αν έχω μείνει ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, ποια αυτοκίνητα κοιτούσα, πως και γιατί κατέληξα στο Aircross και απέρριψα τα άλλα...κλπ...κλπ... Κανονική συνέντευξη.
Μια χαρά.
-
Βασικά ξυπνάς την Κυριακή το πρωί και κάνεις μία εκδρομή μέχρι την Θεσσαλονίκη , όπου τρώς για μεσημέρι κατά τις 1.30-2 .
Μετά παίρνεις την Εγνατία και πηγαίνεις μέχρι τα Γιάννενα όπου πίνεις το καφεδάκι σου παρά τη Λίμνη .
Κατά τις 5.30 το απόγευμα ξεκινάς την κατηφόρα για την Πάτρα και πίνεις ένα ελαφρύ ποτό είτε εκεί , είτε στην Ναύπακτο και κατά τις 9,30 το βράδυ αρχίζεις την επιστροφή στην Αθήνα , ώστε ξεκούραστος και χορτάτος να πέσεις για ύπνο ...
Citroen C3 Aircross 2018