-
Πιστευετε οτι θα μπορουσε να γινει πραγματικοτητα η επιθυμια του Καμινη για απαγορευση των diesel το 2025?
-
Πιστευετε οτι θα μπορουσε να γινει πραγματικοτητα η επιθυμια του Καμινη για απαγορευση των diesel το 2025?
-
Πιστευετε οτι θα μπορουσε να γινει πραγματικοτητα η επιθυμια του Καμινη για απαγορευση των diesel το 2025?
-
Το θεωρω αρκετα δυσκολο αφου η αγορα σημερα κινειται κατα κυριο λογο με diesel.
-
Να είσαι σίγουρος οτι θα επιβληθεί φόρος ρύπανσης στα πετρελαιοκίνητα. Το μόνο που δεν γνωρίζουμε ειναι το πότε.
Το κίνητρο είναι γνωστό (λείπουν λεφτά) και θα το ντύσουν με οικολογική ευαισθησία. -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Να είσαι σίγουρος οτι θα επιβληθεί φόρος ρύπανσης στα πετρελαιοκίνητα. Το μόνο που δεν γνωρίζουμε ειναι το πότε.
Το κίνητρο είναι γνωστό (λείπουν λεφτά) και θα το ντύσουν με οικολογική ευαισθησία.Σορρυ φιλε αλλα περισσοτερο μολυνει το 15ετιας βενζινοκινητο euro 3 που εχω απο το euro 6 πετρελαιοκινητο μου. Κατα τα αλλα συμφωνω. Απλα βρισκω λαθος την τακτικη. Εδω κυκλοφορει πολυς κοσμος χωρις καταλυτη και αντι να μαζεψουν αυτους θα πρεπει να πληρωσουν οι αλλοι την 'οικολογικη' συνειδηση? Εδω το 80% των ταξιτζηδων εχει ξηλωσει τα μισα φιλτρα απο τα καυσαερια του και μαυριζει ενα κυβικο αερα ανα γκαζιά και αυτος γιατι δεν πιανεται που πρεπει να την πληρωσει?
-
Σε αυτο το κράτος ζούμε.
Η αλληλουχία θα είναι η εξής. Θα απαγορευτεί εκ νεου το diesel (Αθήνα & Θεσ) και για τα υφιστάμενα οχήματα θα επιβληθεί φόρος ρύπανσης ώστε να κυκλοφορούν.
-
Το μόνο σίγουρο είναι πως κάποια στιγμή το κράτος θα βρει τρόπο να τα αρπάξει και από τους κατόχους diesel. Θα περιμένουν μερικά χρόνια ακόμα να πωληθούν κι άλλα diesel, τα οποία προς το παρών είναι πρώτα στις προτιμήσεις των αγοραστών και ύστερα με πρόφαση την οικολογία θα τους τα αρπάξουν χοντρά.
Αυτό δεν έκανε πάντα το κράτος άλλωστε; Πριν μερικά χρόνια έδινε κίνητρα για να αγοράσει κανείς αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού και ύστερα όταν κυκλοφόρησαν αρκετά, τους έσκισε κανονικά. Πριν 5 περίπου χρόνια επέτρεψε την αγορά των diesel στα δυο μεγάλα αστικά κέντρα και με δόλωμα τα μηδενικά ή σε πολλές περιπτώσεις χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας σε συνδυασμό με την οικονομία στη κατανάλωση, ώθησε κάθε νέο αγοραστή προς το πετρέλαιο.
Όσο η φορολογία στα αυτοκίνητα έχει καθαρά εισπρακτικό χαρακτήρα και ποτέ το πραγματικό κίνητρο δεν είναι το περιβάλλον, ας μην περιμένει κανείς τίποτα σωστό και δίκαιο... -
Πάντως στην πλειοψηφία των Δυτικών χωρών (τρομάρα μας ανήκουμε σε αυτές!!) το πετρέλαιο ως καύσιμο είναι στην ίδια τιμή ή και ακριβότερο (όπως π.χ. ΗΠΑ) της βενζίνης, οπότε η οικονομία είναι μεν υπαρκτή (λόγω κατανάλωσης), αλλά ως αξία σε χρήμα η διαφορά δεν είναι τόσο μεγάλη όσο στην Ελλάδα. Οπότε είναι 99.9% σίγουρο ότι αρκετά σύντομα θα αυξηθεί και η τιμή (βλ. φόρος) του πετρελαίου κίνησης και στην Ελλάδα.
ΥΓ: Εάν για κάποιο λόγο οι 'φωστήρες' της Ευρώπης και της Ελλάδας αποφασίσουν να απαγορευτεί το diesel στις μεγάλες πόλεις, να είμαστε σίγουροι ότι θα γίνει!
-
Ας αυξηθει οσο θελει. Ετσι και αλλιως εικασιες κανουμε οι οποιες θα εφαρμοστουν(η απαγορευση) σε βαθος δεκαετιας και αν. Οταν απαγορευτει ενα σημερινο αυτοκινητο θα ειναι ηδη δεκαετιας οποτε μικρο το κακο για καποιον που αγορασε σημερα.
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Ας αυξηθει οσο θελει. Ετσι και αλλιως εικασιες κανουμε οι οποιες θα εφαρμοστουν(η απαγορευση) σε βαθος δεκαετιας και αν. Οταν απαγορευτει ενα σημερινο αυτοκινητο θα ειναι ηδη δεκαετιας οποτε μικρο το κακο για καποιον που αγορασε σημερα.Αυτό εννοείται!! Μιλάμε για 10+ χρόνια. Το μόνο ίσως που θα αλλάξει θα είναι το κόστος χρήσης του diesel, που μάλλον θα αυξηθεί, παραμένοντας όμως κάτω από το κόστος της βενζίνης.
-
Το diesel είναι πιο φτηνό όχι γιατί είναι πιο φτηνό το καύσιμο, αλλά γιατί ο φόρος του είναι χαμηλότερος, μιας και το χρησιμοποιούν τα επαγγελματικά οχήματα.
Σε 10 χρόνια όπως είπα σε άλλο νήμα δε θα μας απασχολεί αν θα επιτρέπεται κανείς να οδηγεί με diesel στην Αθήνα αλλά αν θα επιτρέπεται να οδηγεί γενικά... Από το 2020 θα αρχίσουν να βγαίνουν στην αγορά αυτόνομα οχήματα με μίσθωση όπως τα ταξί και την υποστήριξη των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών (όχι απλά Tesla αλλά τύπου VW και Ford).
Αυτοκινητα diesel στην Αθηνα