Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 149
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 186
    • 187
    • 151 / 187
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    3735
    81287
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis @lap last edited by

      @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

      Τώρα στις εποχές πληθωρισμού, το ποσό λείπει ένα baleno από την αγορά δεν λέγεται

      Ή το baleno cross που ψήνεται ...
      27046742-993b-48a6-aba8-8687a7c9bc47-image.png

      Moments before detonation...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        antonmone last edited by

         Πηρα  σερι μια βδομαδα το swift της συζυγου για τη δουλεια 130 χλμ καθημερινα.Ειχα καιρο να το οδηγησω εθνικη για μεγαλη αποσταση,τελευταια φορα ηταν μηνες πριν σε ενα ταξιδι στο Γυθειο.
         Θα γραψω καποια στιγμη συνολικες εντυπωσεις επειδη ομως μπορει να το ξεχασω απλα θα πω οτι μπορει να κοπαναει αρκετα ειδικα για αμαξι πολης,μπορει η ηχομονωση που εχει να ειναι απο τα Lidl αλλα 720!!!! χλμ με 35 λιτρα βενζινης με 115-120 σταθερη ταχυτητα πραγματικα ειναι εκπληκτικο!!!!Εχω παει Γυθειο με επιστροφη με 120-125 και ειχε γραψει 4.8 απλα τοτε δεν ειχα δωσει σημασια να το τσεκαρω στην αντλια με γεμισμα.  
        

        Να σημειωσω οτι δεν ειναι το υβριδικο αλλα το τελευταιο που εβγαλε με τους 90 ιππους χωρις την υποβοηθηση.Στα βιαστικα να πω μεγαλο συν οτι παρκαρεις απλα παντου χωρις προσπαθεια και οτι η απιστευτη εμπορικοτητα του.Προχθες μιλαγα για αλλο θεμα με τον υπευθυνο μεταχειρισμενων στον Κηφισσο και μου ειπε μεταξυ αστειου και σοβαρου:αστο μου το πρωι και το μεσημερι θα το εχω δωσει!!!Αυτα τα λιγα θα ξαναγραψω με περισσοτερες λεπτομερειες

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • L
          lap last edited by lap

          Όπως και κάθε swift. Φεύγουν αμέσως, έχουν τεράστια γκάμα υποψήφιων αγοραστών διότι κάθονται ακριβώς στην μέση μεταξύ a seg και b seg.

          https://www.car.gr/classifieds/cars/view/323583752-suzuki-swift

          13Κ η τέρμα βασική με 45κ χλμ.

          Έχουν ξεφύγει οι τιμές.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            antonmone last edited by

            Έκανα βλακεία και δεν βγήκε ολόκληρη η δημοσίευση!!!
            Θα το γράψω σωστά το πρωί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antonmone @lap last edited by

              @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

              Όπως και κάθε swift. Φεύγουν αμέσως, έχουν τεράστια γκάμα υποψήφιων αγοραστών διότι κάθονται ακριβώς στην μέση μεταξύ a seg και b seg.

              https://www.car.gr/classifieds/cars/view/323583752-suzuki-swift

              13Κ η τέρμα βασική με 45κ χλμ.

              Έχουν ξεφύγει οι τιμές.

              Δεν είναι η τέρμα βασική αλλά δεν είναι και αυτή που λέει ο έμπορος.
              Είναι η μεσαία gl+ η τέρμα βασική δεν έχει οθόνη και η glx που λέει αυτός έχει κλιματισμό cruise control ηλεκτρικά πίσω και keyless.
              Καμμία σχέση δηλαδή με αυτό που πουλαει

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by

                Πανάκριβο το βρίσκω

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonmone last edited by

                  Πανάκριβο και εισαγωγής με παραπλανητικά στοιχεία αγγελίας!Ακομα μετανιώνω που δεν άλλαξα της συζύγου με ενα από τα δυο swift sport που έπαιζαν στο car πριν κανένα 8μηνο στα 18.000!
                  Ένα ιδιώτη και ένα του Χανιωτη λευκό πολύ όμορφο.
                  Απλά το δικό μας είχε μόνο 20.000 χλμ και το λυπήθηκα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Τελικά σου αρεσε το swift;

                    Τέτοιες ευκαιρίες δεν τις αφήνεις..... Κρίμα.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      antonmone @lap last edited by

                      @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                      Τελικά σου αρεσε το swift;

                      Τέτοιες ευκαιρίες δεν τις αφήνεις..... Κρίμα.

                      Έχουμε swift το 1.2 με τα 90 το τελευταίο μη υβριδικό.
                      Το έχω μετανιώσει που δεν της το άλλαξα αλλά μάλλον τότε θα το έπαιρνα για μένα!!! Εδώ τώρα που πλέον δεν χωράνε με τίποτα δυο καθισματάκια και ένα παιδί στη μέση και μάλλον θα πρέπει να το αλλάξουμε υποχρεωτικά ,είναι τόσο βολικό και οικονομικό που το λυπάμαι να πουληθει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        antonmone last edited by antonmone

                        Ας γράψω τώρα αυτό που κατά λάθος σβήστηκε από μένα πριν.
                        Είχα για μια εβδομάδα το swift της συζύγου για να πηγαίνω στη δουλειά.Διαδρομή περίπου 130 χιλιόμετρα καθημερινά Εθνική χωρίς κίνηση το πρωί και το γνωστό ψιλόπηξιμο στην επιστροφή το μεσημέρι.
                        Ταχύτητα 115-120. Ναι το αμάξι κοπανάει αρκετα,ναι έχει ηχομόνωση από τα Lidl,ο ήχος του μοτέρ δεν με ενοχλεί ο θόρυβος κύλισης είναι έντονος αλλά όλα αυτά τα ξεχνάς όταν κανείς άνετα 720χλμ με σκάρτα 35 λιτρα βενζινης!!!!
                        Είχα κάνει ένα ταξίδι στο Γυθειο αναγκαστικά με το μικρό πριν αρκετό καιρό και μου είχε κάνει εντύπωση ότι στην επιστροφή ο δείκτης έγραψε 4.8 με ταχύτητες 120-125 σταθερά αλλά τότε δεν μπορεσα να το τσεκάρω στην αντλία!
                        Το panda που είχαμε για λίγο στη δουλειά σίγουρα καίει πιο πολύ αν και πιο αδύναμο και ένα i10 με τους 84 ίππους που είχα για ένα μήνα στην Κρήτη από τη Hertz καινούριο ήταν λίγο πιο πάνω σε κατανάλωση αλλά πολύ καλό γενικά !
                        Γενικά το swift έχει πολλά θετικα, είναι όμορφο μέσα έξω ειδικά σε κάποια χρώματα,παρκάρει παντού με ευκολία,είναι πολύ οικονομικό με πολύ καλα φρένα αν και έχει ταμπουρά πίσω και με τρομερή μεταπώληση.
                        Στα αρνητικά έχει αρκετό έως πολύ θόρυβο κύλισης,κοπανάει αρκετα και έχει κάποιες άκυρες επιλογές εξοπλισμού τουλάχιστον για την Ελλάδα.Δηλαδή ειναι εντελώς άκυρο για μένα να έρχεται η μεσαία και πιο εμπορική έκδοση με θερμαινόμενα καθίσματα αλλά χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα πίσω!!!
                        Αυτά και σορρυ για το σεντόνι!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Το glx έχει δισκόφρενα πίσω.

                          Ωραίος.

                          Ας ελπίσουμε το νέο να βελτιωθεί στους δεικτες nvh.

                          Γενικά τα νέα βενζινοκίνητα έχουν παρόμοια κατανάλωση με τα diesel, για αυτό και τα καταργούν σταδιακά.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          N 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • N
                            nikos-golf @lap last edited by nikos-golf

                            @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                            Το glx έχει δισκόφρενα πίσω.

                            Ωραίος.

                            Ας ελπίσουμε το νέο να βελτιωθεί στους δεικτες nvh.

                            Γενικά τα νέα βενζινοκίνητα έχουν παρόμοια κατανάλωση με τα diesel, για αυτό και τα καταργούν σταδιακά.

                            Τα βενζίνης έχουν παρόμοια κατανάλωση με τα πετρελαίου σε cruising στην εθνική όχι σε χρήση πόλης και επιταχύνσεις όπου εκεί μεγαλώνει πάρα πολύ η διαφορά.
                            Άλλοι είναι οι λόγοι που δε τα εξελίσσουν τόσο όσο παλια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Πάντως και μέσα στην πόλη δεν βλέπεις πλέον με τα mild hybrid βενζίνης πανω από 5,5-6. Και μιλάμε για κίνηση όχι απλά λεωφόρους. Ίδια δηλαδή και με τα diesel.

                              Καλά δεν συζητώ για τα full hybrid, δεν υπάρχει καμία σύγκριση.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonmone last edited by

                                Στην πόλη με κίνηση 5.5-6 το πολύ έχει το μη υβριδικό που είναι πολύ καλά!
                                Η ψαλίδα με τα ντίζελ ανοίγει πολύ έως υπερβολικά στα μεγάλα αυτοκίνητα και σε ταχύτητες μετά τα 140-150. Όσο ανεβαίνεις μετά από τα 130-140 στη βενζινη βλέπεις νούμερα που σε κάνουν φίλο πολύ καλό του πρατηριουχου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Υπολόγισε με πολύ μποτιλιάρισμα, στενά πόλης όπου στρίβεις με χαμηλή ταχύτητα και ξαναναπτυσεις και ξανά φρενάρεις και ξαναστριβεις και δεν περνάς τα 30 χλμ/ώρα απο -1 έως -1,2 λίτρα το mhev. Σε πιο ανοιχτό δρόμο όπως λεωφόροι και εθνικη οδό και τα δύο, (μη mhev και mhev) καταναλωνουν τα ίδια ακριβώς. Δηλαδή εκεί πέριξ των 4,8λιτρα/100χλμ.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Τα φουλ υβριδικά και τα plug-in, έχουν χαμηλές καταναλώσεις.

                                    Τα μούφα υβριδικά με τα 48 βολτ και τα απλά βενζίνης, δεν βλέπουν καταναλώσεις ντίζελ ούτε με το κυάλι.

                                    Στην πόλη το ντίζελ θα κάψει γύρω στα 5,5-6,5 ανάλογα με το μέγεθος του, το αν είναι αυτόματο ή χειροκίνητο.

                                    Στο ταξίδι στον επαρχιακό το ντίζελ θα είναι κάτω από 5, ίσως και κάτω από 4 κάποια, ενώ στον αυτοκινητόδρομο, σε νόμιμες κάτω από 5,5 και σε παράνομες μέχρι 6,5 στις υπερπαράνομες.

                                    Τα βενζίνης απλά είναι παντού 1,5-2 λίτρα πάνω, τα μούφα υβριδικά μέχρι 1,5, τα υβριδικά κατά μέσο όρο κοντά, αλλά έχουμε και διαφορά τιμής καυσίμου, υπέρ του ντίζελ.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      antonmone last edited by

                                      Τα βενζίνης σε παράνομες ταχύτητες είναι παραπάνω από 1,5 με 2 λίτρα από αντίστοιχης ιπποδύναμης πετρέλαια.
                                      Αν θυμάμαι καλά σε ταξίδι προ ετών με 170-180 εγώ με 1.8 βενζινη ήμουν στα 10-11.5,φίλος με forester 2.0 4x4 χαλαρά 14-16 και ένα 1.8 πετρέλαιο στα 7.5 με 8.2!!!!
                                      Όλα με ιππδυναμεις περι τα 150 άλογα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        antonmone @lap last edited by

                                        @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                        Υπολόγισε με πολύ μποτιλιάρισμα, στενά πόλης όπου στρίβεις με χαμηλή ταχύτητα και ξαναναπτυσεις και ξανά φρενάρεις και ξαναστριβεις και δεν περνάς τα 30 χλμ/ώρα απο -1 έως -1,2 λίτρα το mhev. Σε πιο ανοιχτό δρόμο όπως λεωφόροι και εθνικη οδό και τα δύο, (μη mhev και mhev) καταναλωνουν τα ίδια ακριβώς. Δηλαδή εκεί πέριξ των 4,8λιτρα/100χλμ.

                                        Με το κομμένο τιμόνι ευχαριστιέσαι στριψιμο(στα στενά)!!!!Λιγο καλύτερης ποιότητας δέρμα θέλαμε ρε Suzuki!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Παιδιά μετράει και το βάρος, και η αεροδυναμική και χίλια δυο. Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά. Αλλά είναι υπαρκτή.

                                          Εγώ ξέρω στην πράξη και όχι στην θεωρεία, όπως ο ταξιδευτής που λέει γενικουρες και έχει και μετοχές, πως με ένα αυτοκίνητο πόλης έχω την ίδια κατανάλωση με το 1,2tdi φίλου σε αυτοκίνητο πόλης. Ναι λόγω μικρού βάρους αλλά και λόγω υβριδικού mhev.

                                          Να πω εδώ ότι κάνω τις μισές αλλαγές στο κιβώτιο από ότι το 1,2tdi γιατι έχω ηλ ροπή από τις 1000 Σαλ . Στρίβω σε στενά με 3η και 4η σχέση ενώ το 1,2tdi κατεβάζει σε 2α μη πω και 1η σε ανηφόρες.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          A C 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            antonmone last edited by

                                            Σίγουρα σε απαγορεύτηκες ταχύτητες με το 2.0 forester φίλου έχω πάει Πειραιά-Καλαματα 230 χλμ δηλαδή και μόλις μπήκα στην πόλη άναψε λαμπάκι!!!!! Έκαψα σχεδόν ενα ρεζερβουαρ βενζινη!
                                            Με ντίζελ απλά δεν γίνεται αυτό!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 151 / 187
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr