-
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 138316.asp
Νέο Renault Koleos
Διαβάστηκε από 1550 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2016
Η Renault επωφελείται από τη συνεργασία της με τη Nissan και προσθέτει στην γκάμα το νέο Koleos, το οποίο βασίζεται στο Nissan X-Trail και υπόσχεται να ενισχύσει την θέση των Γάλλων στη δημοφιλή κατηγορία των SUV.Εγγραφή στο Newsletter
Tweet Αποστολή του άρθρου με e-mail
Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Και όχι μόνο μεταξύ Renault-Nissan. Συγκεκριμένα, η Nissan διαθέτει στη γκάμα της το Qashqai, το οποίο πάει «τρένο» στις πωλήσεις στην Ευρώπη, και η συνεργάτιδα Renault ακολουθεί με το alter ego, το Kadjar.
Στην προκειμένη περίπτωση τώρα, έχουμε κάτι αντίστοιχο. Η ιαπωνική εταιρεία έχει στην γκάμα της το X-Trail και η Renault ακολουθεί με το «αδελφό» Koleos. Το οποίο, μάλιστα, σωστά σας θυμίζει κάτι. Το όνομα Koleos υπήρχε και πριν, όμως η πρώτη γενιά (για την κατασκευή της οποίας συνέβαλε η Samsung) δεν είχε καλή εμπορική πορεία. Περισσότερο «πέρασε και δεν ακούμπησε». Ωστόσο, το δεύτερης γενιάς Koleos, το οποίο ανήκει σε άλλη κατηγορία και το οποίο έχει γερή βάση, υπόσχεται περισσότερα. Ας το δούμε λίγο πιο αναλυτικά.Δυναμικό και με καμπύλες
Αναφορικά με την εξωτερική σχεδίαση είναι ξεκάθαρο πως το Koleos ακολουθεί τη πιο σύγχρονη αισθητική της Renault που συναντούμε στα Kadjar και Talisman.Το μπροστινό μέρος με το μυώδες καπό και τη μεγάλη μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες από χρώμιο είναι επιβλητικό, ενώ η led γραμμή των φώτων ημέρας στις άκρες του προφυλακτήρα δίνει ένα high-tech χαρακτήρα. Σε αυτό προσθέστε τα φανάρια που είναι τεχνολογίας «full LED Pure Vision» και τα οποία είναι 20% πιο ισχυρά από τα συμβατικά, όπως και τα 3D πίσω τεχνολογίας «Edge Light» και το «γλυκό έδεσε». Το νέο Renault Koleos έχει χαρακτήρα και δεν περνάει απαρατήρητο.Κινητήρες από τα 1.600 κυβικά
Επίσημα στοιχεία για την γκάμα των κινητήρων η Renault δεν έχει δώσει ακόμη, όμως σίγουρο είναι πως αυτή θα προέρχεται από το X-Trail και «εκπλήξεις» όπως στο ζευγάρι Qashqai-Kadjar, το πιθανότερο να μην υπάρχουν. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες μας λένε πως ως προσθιοκίνητο diesel θα ξεκινάει από τα 1.600 κυβικά και τα 130 άλογα, θα υπάρχει ο 1,6 dCi των 160 ίππων, ενώ ως βενζινοκίνητο θα ξεκινάει πάλι από τα 1,6 λίτρα με τον 1,6 TCe των 150 ίππων.Τετρακίνηση All Mode 4x4i
Για την μετάδοση της κίνησης στις τετρακίνητες εκδόσεις θα φροντίζει η τετρακίνηση All Mode 4x4i της Nissan, η οποία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ασφάλεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Συγκεκριμένα, διαθέτει τρία modes λειτουργίας και ενσωματώνει συστήματα όπως το Active Ride Control, Active Energy Braking και Active Trace Control. Στο 2WD το Koleos θα μπορεί να οδηγηθεί σαν προσθιοκίνητο, ενώ στο Auto Mode μέχρι και το 50% της δύναμης θα μπορεί να πάει στον πίσω άξονα. Τέλος, στο Lock Mode, το οποίο λειτουργεί μέχρι μια ορισμένη ταχύτητα, το σύστημα κρατάει κλειδωμένο αυτό το ποσοστό, για πιο σκληρές, εκτός δρόμου δοκιμασίες.Όπως αναφέραμε και προηγουμένως το Renault Koleos βασίζεται στην πλατφόρμα του X-Trail, την CMF C/D, όμως αναφορικά με τις διαστάσεις είναι ελαφρώς μεγαλύτερο. Το μήκος του ανέρχεται στα 4.672 χλστ. (4.643 είναι στο X-Trail), το πλάτος είναι στα 1.843 χλστ., το μεταξόνιο στα 2.710 χλστ., ενώ εντυπωσιακή είναι η απόσταση από το έδαφος (213 χλστ.).
Full σε τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας
Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας του Renault Koleos είναι πλήρης, αφού περιλαμβάνει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, ειδοποίηση για ύπαρξη αυτοκινήτου στη «νεκρή» γωνία, προειδοποίηση για τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας, αναγνώριση των οδικών σημάτων, προειδοποίηση για παραβίαση του ορίου ταχύτητας, αναγνώριση της κούρασης του οδηγού, σύστημα εύκολου παρκαρίσματος και αυτόματη ρύθμιση της φωτεινότητας των εμπρός φαναριών. Από την άλλη, ο εξοπλισμός άνεσης στην κορυφαία έκδοση διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις Nappa, θερμαινόμενα και ψυχόμενα καθίσματα, σύστημα ήχου κορυφαίας ποιότητας και ζάντες αλουμινίου διάστασης 19 ιντσών.Το εσωτερικό του νέου Koleos είναι μοντέρνο σχεδιαστικά και παραπέμπει αρκετά σε αυτό του μικρότερου Kadjar. Σημείο συζήτησης, λοιπόν, είναι η μεγάλη οθόνη στην κεντρική κονσόλα που θυμίζει τάμπλετ, ενώ όμορφος και μοντέρνος είναι ο πίνακας οργάνων. Αναφορικά με τους χώρους, αυτοί αναμένονται πολύ καλοί για πέντε επιβάτες, ενώ άξιο λόγου είναι το ότι σύμφωνα με την Renault o αέρας για τα γόνατα θα είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Σε ό,τι αφορά τέλος στο χώρο των αποσκευών, υπολογίστε μια τιμή περίπου στα 550 λίτρα.
Η άποψή μας
Το Renault Koleos φαίνεται ως μια ενδιαφέρουσα πρόταση στα μεγάλα SUV που έλειπε από τη Renault. To ότι έχει να αντιμετωπίσει άλλα ηχηρά ονόματα (Skoda Kodiaq, Honda CRV κ.λπ.) θα του είναι δύσκολο, από την άλλη όμως έχει και μια άκρως γερή βάση. -
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 138316.asp
Νέο Renault Koleos
Διαβάστηκε από 1550 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2016
Η Renault επωφελείται από τη συνεργασία της με τη Nissan και προσθέτει στην γκάμα το νέο Koleos, το οποίο βασίζεται στο Nissan X-Trail και υπόσχεται να ενισχύσει την θέση των Γάλλων στη δημοφιλή κατηγορία των SUV.Εγγραφή στο Newsletter
Tweet Αποστολή του άρθρου με e-mail
Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Και όχι μόνο μεταξύ Renault-Nissan. Συγκεκριμένα, η Nissan διαθέτει στη γκάμα της το Qashqai, το οποίο πάει «τρένο» στις πωλήσεις στην Ευρώπη, και η συνεργάτιδα Renault ακολουθεί με το alter ego, το Kadjar.
Στην προκειμένη περίπτωση τώρα, έχουμε κάτι αντίστοιχο. Η ιαπωνική εταιρεία έχει στην γκάμα της το X-Trail και η Renault ακολουθεί με το «αδελφό» Koleos. Το οποίο, μάλιστα, σωστά σας θυμίζει κάτι. Το όνομα Koleos υπήρχε και πριν, όμως η πρώτη γενιά (για την κατασκευή της οποίας συνέβαλε η Samsung) δεν είχε καλή εμπορική πορεία. Περισσότερο «πέρασε και δεν ακούμπησε». Ωστόσο, το δεύτερης γενιάς Koleos, το οποίο ανήκει σε άλλη κατηγορία και το οποίο έχει γερή βάση, υπόσχεται περισσότερα. Ας το δούμε λίγο πιο αναλυτικά.Δυναμικό και με καμπύλες
Αναφορικά με την εξωτερική σχεδίαση είναι ξεκάθαρο πως το Koleos ακολουθεί τη πιο σύγχρονη αισθητική της Renault που συναντούμε στα Kadjar και Talisman.Το μπροστινό μέρος με το μυώδες καπό και τη μεγάλη μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες από χρώμιο είναι επιβλητικό, ενώ η led γραμμή των φώτων ημέρας στις άκρες του προφυλακτήρα δίνει ένα high-tech χαρακτήρα. Σε αυτό προσθέστε τα φανάρια που είναι τεχνολογίας «full LED Pure Vision» και τα οποία είναι 20% πιο ισχυρά από τα συμβατικά, όπως και τα 3D πίσω τεχνολογίας «Edge Light» και το «γλυκό έδεσε». Το νέο Renault Koleos έχει χαρακτήρα και δεν περνάει απαρατήρητο.Κινητήρες από τα 1.600 κυβικά
Επίσημα στοιχεία για την γκάμα των κινητήρων η Renault δεν έχει δώσει ακόμη, όμως σίγουρο είναι πως αυτή θα προέρχεται από το X-Trail και «εκπλήξεις» όπως στο ζευγάρι Qashqai-Kadjar, το πιθανότερο να μην υπάρχουν. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες μας λένε πως ως προσθιοκίνητο diesel θα ξεκινάει από τα 1.600 κυβικά και τα 130 άλογα, θα υπάρχει ο 1,6 dCi των 160 ίππων, ενώ ως βενζινοκίνητο θα ξεκινάει πάλι από τα 1,6 λίτρα με τον 1,6 TCe των 150 ίππων.Τετρακίνηση All Mode 4x4i
Για την μετάδοση της κίνησης στις τετρακίνητες εκδόσεις θα φροντίζει η τετρακίνηση All Mode 4x4i της Nissan, η οποία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ασφάλεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Συγκεκριμένα, διαθέτει τρία modes λειτουργίας και ενσωματώνει συστήματα όπως το Active Ride Control, Active Energy Braking και Active Trace Control. Στο 2WD το Koleos θα μπορεί να οδηγηθεί σαν προσθιοκίνητο, ενώ στο Auto Mode μέχρι και το 50% της δύναμης θα μπορεί να πάει στον πίσω άξονα. Τέλος, στο Lock Mode, το οποίο λειτουργεί μέχρι μια ορισμένη ταχύτητα, το σύστημα κρατάει κλειδωμένο αυτό το ποσοστό, για πιο σκληρές, εκτός δρόμου δοκιμασίες.Όπως αναφέραμε και προηγουμένως το Renault Koleos βασίζεται στην πλατφόρμα του X-Trail, την CMF C/D, όμως αναφορικά με τις διαστάσεις είναι ελαφρώς μεγαλύτερο. Το μήκος του ανέρχεται στα 4.672 χλστ. (4.643 είναι στο X-Trail), το πλάτος είναι στα 1.843 χλστ., το μεταξόνιο στα 2.710 χλστ., ενώ εντυπωσιακή είναι η απόσταση από το έδαφος (213 χλστ.).
Full σε τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας
Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας του Renault Koleos είναι πλήρης, αφού περιλαμβάνει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, ειδοποίηση για ύπαρξη αυτοκινήτου στη «νεκρή» γωνία, προειδοποίηση για τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας, αναγνώριση των οδικών σημάτων, προειδοποίηση για παραβίαση του ορίου ταχύτητας, αναγνώριση της κούρασης του οδηγού, σύστημα εύκολου παρκαρίσματος και αυτόματη ρύθμιση της φωτεινότητας των εμπρός φαναριών. Από την άλλη, ο εξοπλισμός άνεσης στην κορυφαία έκδοση διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις Nappa, θερμαινόμενα και ψυχόμενα καθίσματα, σύστημα ήχου κορυφαίας ποιότητας και ζάντες αλουμινίου διάστασης 19 ιντσών.Το εσωτερικό του νέου Koleos είναι μοντέρνο σχεδιαστικά και παραπέμπει αρκετά σε αυτό του μικρότερου Kadjar. Σημείο συζήτησης, λοιπόν, είναι η μεγάλη οθόνη στην κεντρική κονσόλα που θυμίζει τάμπλετ, ενώ όμορφος και μοντέρνος είναι ο πίνακας οργάνων. Αναφορικά με τους χώρους, αυτοί αναμένονται πολύ καλοί για πέντε επιβάτες, ενώ άξιο λόγου είναι το ότι σύμφωνα με την Renault o αέρας για τα γόνατα θα είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Σε ό,τι αφορά τέλος στο χώρο των αποσκευών, υπολογίστε μια τιμή περίπου στα 550 λίτρα.
Η άποψή μας
Το Renault Koleos φαίνεται ως μια ενδιαφέρουσα πρόταση στα μεγάλα SUV που έλειπε από τη Renault. To ότι έχει να αντιμετωπίσει άλλα ηχηρά ονόματα (Skoda Kodiaq, Honda CRV κ.λπ.) θα του είναι δύσκολο, από την άλλη όμως έχει και μια άκρως γερή βάση. -
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 138316.asp
Νέο Renault Koleos
Διαβάστηκε από 1550 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2016
Η Renault επωφελείται από τη συνεργασία της με τη Nissan και προσθέτει στην γκάμα το νέο Koleos, το οποίο βασίζεται στο Nissan X-Trail και υπόσχεται να ενισχύσει την θέση των Γάλλων στη δημοφιλή κατηγορία των SUV.Εγγραφή στο Newsletter
Tweet Αποστολή του άρθρου με e-mail
Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Και όχι μόνο μεταξύ Renault-Nissan. Συγκεκριμένα, η Nissan διαθέτει στη γκάμα της το Qashqai, το οποίο πάει «τρένο» στις πωλήσεις στην Ευρώπη, και η συνεργάτιδα Renault ακολουθεί με το alter ego, το Kadjar.
Στην προκειμένη περίπτωση τώρα, έχουμε κάτι αντίστοιχο. Η ιαπωνική εταιρεία έχει στην γκάμα της το X-Trail και η Renault ακολουθεί με το «αδελφό» Koleos. Το οποίο, μάλιστα, σωστά σας θυμίζει κάτι. Το όνομα Koleos υπήρχε και πριν, όμως η πρώτη γενιά (για την κατασκευή της οποίας συνέβαλε η Samsung) δεν είχε καλή εμπορική πορεία. Περισσότερο «πέρασε και δεν ακούμπησε». Ωστόσο, το δεύτερης γενιάς Koleos, το οποίο ανήκει σε άλλη κατηγορία και το οποίο έχει γερή βάση, υπόσχεται περισσότερα. Ας το δούμε λίγο πιο αναλυτικά.Δυναμικό και με καμπύλες
Αναφορικά με την εξωτερική σχεδίαση είναι ξεκάθαρο πως το Koleos ακολουθεί τη πιο σύγχρονη αισθητική της Renault που συναντούμε στα Kadjar και Talisman.Το μπροστινό μέρος με το μυώδες καπό και τη μεγάλη μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες από χρώμιο είναι επιβλητικό, ενώ η led γραμμή των φώτων ημέρας στις άκρες του προφυλακτήρα δίνει ένα high-tech χαρακτήρα. Σε αυτό προσθέστε τα φανάρια που είναι τεχνολογίας «full LED Pure Vision» και τα οποία είναι 20% πιο ισχυρά από τα συμβατικά, όπως και τα 3D πίσω τεχνολογίας «Edge Light» και το «γλυκό έδεσε». Το νέο Renault Koleos έχει χαρακτήρα και δεν περνάει απαρατήρητο.Κινητήρες από τα 1.600 κυβικά
Επίσημα στοιχεία για την γκάμα των κινητήρων η Renault δεν έχει δώσει ακόμη, όμως σίγουρο είναι πως αυτή θα προέρχεται από το X-Trail και «εκπλήξεις» όπως στο ζευγάρι Qashqai-Kadjar, το πιθανότερο να μην υπάρχουν. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες μας λένε πως ως προσθιοκίνητο diesel θα ξεκινάει από τα 1.600 κυβικά και τα 130 άλογα, θα υπάρχει ο 1,6 dCi των 160 ίππων, ενώ ως βενζινοκίνητο θα ξεκινάει πάλι από τα 1,6 λίτρα με τον 1,6 TCe των 150 ίππων.Τετρακίνηση All Mode 4x4i
Για την μετάδοση της κίνησης στις τετρακίνητες εκδόσεις θα φροντίζει η τετρακίνηση All Mode 4x4i της Nissan, η οποία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ασφάλεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Συγκεκριμένα, διαθέτει τρία modes λειτουργίας και ενσωματώνει συστήματα όπως το Active Ride Control, Active Energy Braking και Active Trace Control. Στο 2WD το Koleos θα μπορεί να οδηγηθεί σαν προσθιοκίνητο, ενώ στο Auto Mode μέχρι και το 50% της δύναμης θα μπορεί να πάει στον πίσω άξονα. Τέλος, στο Lock Mode, το οποίο λειτουργεί μέχρι μια ορισμένη ταχύτητα, το σύστημα κρατάει κλειδωμένο αυτό το ποσοστό, για πιο σκληρές, εκτός δρόμου δοκιμασίες.Όπως αναφέραμε και προηγουμένως το Renault Koleos βασίζεται στην πλατφόρμα του X-Trail, την CMF C/D, όμως αναφορικά με τις διαστάσεις είναι ελαφρώς μεγαλύτερο. Το μήκος του ανέρχεται στα 4.672 χλστ. (4.643 είναι στο X-Trail), το πλάτος είναι στα 1.843 χλστ., το μεταξόνιο στα 2.710 χλστ., ενώ εντυπωσιακή είναι η απόσταση από το έδαφος (213 χλστ.).
Full σε τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας
Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας του Renault Koleos είναι πλήρης, αφού περιλαμβάνει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, ειδοποίηση για ύπαρξη αυτοκινήτου στη «νεκρή» γωνία, προειδοποίηση για τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας, αναγνώριση των οδικών σημάτων, προειδοποίηση για παραβίαση του ορίου ταχύτητας, αναγνώριση της κούρασης του οδηγού, σύστημα εύκολου παρκαρίσματος και αυτόματη ρύθμιση της φωτεινότητας των εμπρός φαναριών. Από την άλλη, ο εξοπλισμός άνεσης στην κορυφαία έκδοση διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις Nappa, θερμαινόμενα και ψυχόμενα καθίσματα, σύστημα ήχου κορυφαίας ποιότητας και ζάντες αλουμινίου διάστασης 19 ιντσών.Το εσωτερικό του νέου Koleos είναι μοντέρνο σχεδιαστικά και παραπέμπει αρκετά σε αυτό του μικρότερου Kadjar. Σημείο συζήτησης, λοιπόν, είναι η μεγάλη οθόνη στην κεντρική κονσόλα που θυμίζει τάμπλετ, ενώ όμορφος και μοντέρνος είναι ο πίνακας οργάνων. Αναφορικά με τους χώρους, αυτοί αναμένονται πολύ καλοί για πέντε επιβάτες, ενώ άξιο λόγου είναι το ότι σύμφωνα με την Renault o αέρας για τα γόνατα θα είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Σε ό,τι αφορά τέλος στο χώρο των αποσκευών, υπολογίστε μια τιμή περίπου στα 550 λίτρα.
Η άποψή μας
Το Renault Koleos φαίνεται ως μια ενδιαφέρουσα πρόταση στα μεγάλα SUV που έλειπε από τη Renault. To ότι έχει να αντιμετωπίσει άλλα ηχηρά ονόματα (Skoda Kodiaq, Honda CRV κ.λπ.) θα του είναι δύσκολο, από την άλλη όμως έχει και μια άκρως γερή βάση. -
To X-Trail είναι σχετικά ατσούμπαλο, αλλά άσχημο δεν είναι. Πως κατάφερνα οι Γάλλοι να κάνουν άσχημο το Κολεός είναι απορίας άξιο. Κρατάω μια επιφύλαξη να το δώ από κοντά, αλλά στις φωτογραφίες δεν μου αρέσει, ειδικά σε σχέση με το Nissan.
-
Με τέτοιο όνομα πάντως δεν πρόκειται να προχωρήσει στην Ελλάδα, φέρνει κάτι σε κολιό το ψάρι ή στον κwλο.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Με τέτοιο όνομα πάντως δεν πρόκειται να προχωρήσει στην Ελλάδα, φέρνει κάτι σε κολιό το ψάρι ή στον κwλο.Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν ειναι μονο το ονομα. Εχει και κακη προιστορια
-
Πάντως σε σχέση με το παλιό μοντέλο - το οποίο στα δικά μου μάτια είναι κακάσχημο - το νέο, χωρίς να είναι το πιο ωραίο, είναι σαφώς πιο καλό...
Άντε να διαβάσουμε κριτικές και για τον 160άρη κινητήρα soon... -
Σε ένα τεστ που διάβασα από Αυστραλία πάντως πατώνει, ειδικά στην οδική συμπεριφορά......προβλέπω να πάει κι αυτό άκλαφτο...
Medium SUV Comparison
Hyundai Tucson Highlander v Mazda CX-5 GT v Renault Koleos Intens v Volkswagen Tiguan 132TSI Comfortlinehttp://www.caradvice.com.au/481541/medi ... mfortline/
H μούρη όμως και το πίσω πολύ πιο ωραία από το κατζάρ, ισως στο επόμενο...
Νέο Renault Koleos