-
Καλησπέρα στην παρέα!
Μια βοήθεια θέλω, για αγορά κλιματιστικού μιας και είμαι λίγο άσχετος.
Όσοι απο σας έχετε γνώσεις ή εχετε ήδη άποψη για κάποιο, πείτε την να βγάλω και γω μια άκρη.
Λοιπόν το θελω να είναι 9αρι και για υπνοδωματιο.
Θέρμανση με καλοριφέρ ηδη υπάρχει αλλα λογω αρκετης υγρασίας και λογω του οτι στο υπνοδωματι υπαρχει και ενα μωρο θα θελα να δουλευει προσθετα.
Να εχει καλα φίλτρα και το κυριότερο να είναι οσο το δυνατον πιο αθόρυβο.
Στην αρχη σκεφτόμουν για αφυγραντηρα αλλα το κέρδος με το κλιματιστικο είναι οτι θα εχω και ψύξη και το καλοκαιρι μιας και το δωματιο ειναι τρομερα ζεστο στις υψιλες θερμοκρασίες.Το Budget μου περιπου στα 500 ευρο.
-
Καλησπέρα στην παρέα!
Όσοι απο σας έχετε γνώσεις ή εχετε ήδη άποψη για κάποιο, πείτε την να βγάλω και γω μια άκρη.
Θέρμανση με καλοριφέρ ηδη υπάρχει αλλα λογω αρκετης υγρασίας και λογω του οτι στο υπνοδωματι υπαρχει και ενα μωρο θα θελα να δουλευει προσθετα.
Στην αρχη σκεφτόμουν για αφυγραντηρα αλλα το κέρδος με το κλιματιστικο είναι οτι θα εχω και ψύξη και το καλοκαιρι μιας και το δωματιο ειναι τρομερα ζεστο στις υψιλες θερμοκρασίες.Το Budget μου περιπου στα 500 ευρο.
-
Καλησπέρα στην παρέα!
-
Ο χρήστης gianniss07 έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα!
Το πρόβλημα της υγρασίας όμως δεν το λυνεις...κατά τα άλλα ακούω καλά λόγια για τα invertor...
-
Το θέμα του θορύβου θέλει προσοχή.
Πρόσφατα έβαλα δύο κλιματιστικά της AUX (σχετικά φτηνή μάρκα) διαφορετικά μοντέλα. Το ένα 12άρι το άλλο 9άρι.
Το 12άρι δεν το παίρνεις χαμπάρι ότι λειτουργεί.
Το 9άρι ενώ είναι αθόρυβο σαν λειτουργία έχει πρόβλημα με την διαστολή/συστολή των πλαστικών του. Ακούγονται τριγμοί συστολής/διαστολής στο ξεκίνημα και στο σταμάτημα, μέχρι να σταθεροποιηθεί η θερμοκρασία των πλαστικών του. -
Νομιζω οτι το κλιματιστικο δεν κανει αφυγρανση στην λειτουργια του ζεστου αερα, κοιταξε το αυτο.
-
Τα κλιματιστικά συνήθως έχουν λειτουργία αφυγρανσης και η λειτουργία του συμβολίζεται με σταγόνες νερού όπως στην παρακάτω εικόνα.