Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαφορετικές γνώμες μηχανικών...Τι να κάνω;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διαφορετικές γνώμες μηχανικών...Τι να κάνω;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    15
    920
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      undergroundland last edited by

      Καλησπέρα, έχω ένα Swift 1,3 και πριν μια βδομάδα που το πήγα για σέρβις, όχι σε επίσημο συνεργείο της suzuki, μιας και έχει λήξει η εγγύηση, αλλά σε μηχανικό που εμπιστεύομαι από παλιά αυτοκίνητα που τα πήγαινα εκεί. Την ώρα που το αμάξι ήταν στο αναβατόριο, με τους τροχούς να κρέμονται, ο γιος του μηχανικού πιάνει και κουνάει την μπροστά δεξιά ρόδα μέσα έξω και πάνω κάτω, με αποτέλεσμα να έχει ένα σοβαρό τζόγο, ειδικά στο πάνω κάτω. Πάει από αριστερά, τα ίδια. Μου λέει ο πιτσιρικάς, δεν σου κάνει κανένα θόρυβο σαν χτύπημα, όταν πέφτεις σε λακούβες; Όχι του λέω και όντως ούτε κάποιο γκαπ έκανε σε λακούβες ή σαμαράκια, ούτε κάποια περίεργη συμπεριφορά είχα αντιληφθεί μέχρι τότε. Έρχεται ο πατέρας του, το βλέπει και μου λέει δεν είναι τίποτα, έτσι κάνουν όλα τα swift όταν κρεμάνε οι τροχοί...
      Πάω προχτές να αλλάξω λάστιχα μπρος πίσω, κουνάει ο λαστιχάς τον δεξί μπροστά τροχό, τα ίδια. Μου λέει δεν το πας σε κάνα συνεργείο να δει τι είναι. Του εξηγώ τα παραπάνω και μου λέει, αποκλείεται να είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο!
      Το πάω σήμερα στο επίσημο της suzuki, να μου πουν κι εκεί τι παίζει. Λέω το πρόβλημα στον αρχιμηχανικό και μου λέει, χωρίς να το δει καν, είναι τα top mount, τα οποία κοστίζουν 140+60 εργασία=200€. Του λέω, καλά θα σου πω πότε θα το φτιάξουμε. Μου λέει, μέχρι τότε το νου σου, μην το πιέζεις, γιατί κάθε φορά που κουνιέται αλλάζει η ευθυγράμμιση. Ξαναπάω στον δικό μου μηχανικό, αμέσως μετά και για καλή μου τύχη, είχε ένα swift, ανεβασμένο, κούνησε πάλι τους μπροστινούς τροχούς και είχαν τον ίδιο ακριβώς τζόγο με το δικό μου. Είδες μου λέει, όλα το ίδιο κάνουν...
      Τι να κάνω ρε παιδιά; βοήθεια! Να το πάω στην suzuki, να δώσω 200€ να μου αλλάξουν τα top mounts,ή να μείνω στα λόγια του μηχανικού, που μου έδειξε και άλλο swift με τον ίδιο τζόγο; Να είναι τόσο σύμπτωση και το άλλο swift να έχει τι ίδιο πρόβλημα;

      Συγνώμη για το μακρινάρι, αλλά είμαι σε δίλημμα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        undergroundland last edited by

        Καλησπέρα, έχω ένα Swift 1,3 και πριν μια βδομάδα που το πήγα για σέρβις, όχι σε επίσημο συνεργείο της suzuki, μιας και έχει λήξει η εγγύηση, αλλά σε μηχανικό που εμπιστεύομαι από παλιά αυτοκίνητα που τα πήγαινα εκεί. Την ώρα που το αμάξι ήταν στο αναβατόριο, με τους τροχούς να κρέμονται, ο γιος του μηχανικού πιάνει και κουνάει την μπροστά δεξιά ρόδα μέσα έξω και πάνω κάτω, με αποτέλεσμα να έχει ένα σοβαρό τζόγο, ειδικά στο πάνω κάτω. Πάει από αριστερά, τα ίδια. Μου λέει ο πιτσιρικάς, δεν σου κάνει κανένα θόρυβο σαν χτύπημα, όταν πέφτεις σε λακούβες; Όχι του λέω και όντως ούτε κάποιο γκαπ έκανε σε λακούβες ή σαμαράκια, ούτε κάποια περίεργη συμπεριφορά είχα αντιληφθεί μέχρι τότε. Έρχεται ο πατέρας του, το βλέπει και μου λέει δεν είναι τίποτα, έτσι κάνουν όλα τα swift όταν κρεμάνε οι τροχοί...
        Πάω προχτές να αλλάξω λάστιχα μπρος πίσω, κουνάει ο λαστιχάς τον δεξί μπροστά τροχό, τα ίδια. Μου λέει δεν το πας σε κάνα συνεργείο να δει τι είναι. Του εξηγώ τα παραπάνω και μου λέει, αποκλείεται να είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο!
        Το πάω σήμερα στο επίσημο της suzuki, να μου πουν κι εκεί τι παίζει. Λέω το πρόβλημα στον αρχιμηχανικό και μου λέει, χωρίς να το δει καν, είναι τα top mount, τα οποία κοστίζουν 140+60 εργασία=200€. Του λέω, καλά θα σου πω πότε θα το φτιάξουμε. Μου λέει, μέχρι τότε το νου σου, μην το πιέζεις, γιατί κάθε φορά που κουνιέται αλλάζει η ευθυγράμμιση. Ξαναπάω στον δικό μου μηχανικό, αμέσως μετά και για καλή μου τύχη, είχε ένα swift, ανεβασμένο, κούνησε πάλι τους μπροστινούς τροχούς και είχαν τον ίδιο ακριβώς τζόγο με το δικό μου. Είδες μου λέει, όλα το ίδιο κάνουν...
        Τι να κάνω ρε παιδιά; βοήθεια! Να το πάω στην suzuki, να δώσω 200€ να μου αλλάξουν τα top mounts,ή να μείνω στα λόγια του μηχανικού, που μου έδειξε και άλλο swift με τον ίδιο τζόγο; Να είναι τόσο σύμπτωση και το άλλο swift να έχει τι ίδιο πρόβλημα;

        Συγνώμη για το μακρινάρι, αλλά είμαι σε δίλημμα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • U
          undergroundland last edited by

          Καλησπέρα, έχω ένα Swift 1,3 και πριν μια βδομάδα που το πήγα για σέρβις, όχι σε επίσημο συνεργείο της suzuki, μιας και έχει λήξει η εγγύηση, αλλά σε μηχανικό που εμπιστεύομαι από παλιά αυτοκίνητα που τα πήγαινα εκεί. Την ώρα που το αμάξι ήταν στο αναβατόριο, με τους τροχούς να κρέμονται, ο γιος του μηχανικού πιάνει και κουνάει την μπροστά δεξιά ρόδα μέσα έξω και πάνω κάτω, με αποτέλεσμα να έχει ένα σοβαρό τζόγο, ειδικά στο πάνω κάτω. Πάει από αριστερά, τα ίδια. Μου λέει ο πιτσιρικάς, δεν σου κάνει κανένα θόρυβο σαν χτύπημα, όταν πέφτεις σε λακούβες; Όχι του λέω και όντως ούτε κάποιο γκαπ έκανε σε λακούβες ή σαμαράκια, ούτε κάποια περίεργη συμπεριφορά είχα αντιληφθεί μέχρι τότε. Έρχεται ο πατέρας του, το βλέπει και μου λέει δεν είναι τίποτα, έτσι κάνουν όλα τα swift όταν κρεμάνε οι τροχοί...
          Πάω προχτές να αλλάξω λάστιχα μπρος πίσω, κουνάει ο λαστιχάς τον δεξί μπροστά τροχό, τα ίδια. Μου λέει δεν το πας σε κάνα συνεργείο να δει τι είναι. Του εξηγώ τα παραπάνω και μου λέει, αποκλείεται να είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο!
          Το πάω σήμερα στο επίσημο της suzuki, να μου πουν κι εκεί τι παίζει. Λέω το πρόβλημα στον αρχιμηχανικό και μου λέει, χωρίς να το δει καν, είναι τα top mount, τα οποία κοστίζουν 140+60 εργασία=200€. Του λέω, καλά θα σου πω πότε θα το φτιάξουμε. Μου λέει, μέχρι τότε το νου σου, μην το πιέζεις, γιατί κάθε φορά που κουνιέται αλλάζει η ευθυγράμμιση. Ξαναπάω στον δικό μου μηχανικό, αμέσως μετά και για καλή μου τύχη, είχε ένα swift, ανεβασμένο, κούνησε πάλι τους μπροστινούς τροχούς και είχαν τον ίδιο ακριβώς τζόγο με το δικό μου. Είδες μου λέει, όλα το ίδιο κάνουν...
          Τι να κάνω ρε παιδιά; βοήθεια! Να το πάω στην suzuki, να δώσω 200€ να μου αλλάξουν τα top mounts,ή να μείνω στα λόγια του μηχανικού, που μου έδειξε και άλλο swift με τον ίδιο τζόγο; Να είναι τόσο σύμπτωση και το άλλο swift να έχει τι ίδιο πρόβλημα;

          Συγνώμη για το μακρινάρι, αλλά είμαι σε δίλημμα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the-ace last edited by

            Εγώ θεωρητικά και πρακτικά ξέρω ότι οι τροχοί δεν πρέπει να έχουν κανένα τζόγο, για δεκάδες λόγους. Τώρα αν το Suzuki αποτελεί ειδική περίπτωση, τι να σου πω...

            Πάντως ο έλεγχος των top-mounts είναι σχετικά εύκολος, μπορεί να τα τσεκάρει ο μηχανικός και να σου πει αν όντως χρειάζονται αλλαγή (πέραν του τζόγου....) ή απλά να δουν στη πορεία ότι είναι ΟΚ και να ξαναβάλουν τα ίδια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by

              Τα Swift εχουν ευπαθεια στα τοπ μαουντ, αν εχουν τζογο θελουν αλλαγη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • U
                undergroundland last edited by

                Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
                The Ace, +1000, ότι δεν πρέπει να έχουν κανένα τζόγο! Πάντως και το δικό μου και αυτό που είδα σήμερα, με το που κούναγε προς τα πάνω τον τροχό, το σημείο που πιάνει το αμορτισέρ στον θόλο, ανέβαινε 1-2 εκατοστά από τον θόλο!
                Ξέρεις πως γίνετε ο έλεγχος των top-mounts? Δηλ. μπορώ να τον κάνω και μόνος μου, ή πρέπει να λυθεί το αμορτισέρ; Πάντως ο συγκεκριμένος της suzuki, μιας και δεν αφήνει κανέναν στο χώρο της δουλειάς, δεν νομίζω, ακόμα και αν είναι εντάξει τα παλιά, να μην βάλει τα καινούργια...

                Ηλία, λες και τα δύο swift να έχουν το ίδιο πρόβλημα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  O Ηλιας παντως ειναι μηχανικος αυτοκινητων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Σκεψου την ροδα σαν ενα ρολοι, με κρεμασμενη ροδα το ενα χερι στην ωρα 12 και το αλλο στην ωρα 6, με το ενα χερι τραβαμε και με το αλλο σπρωχνουμε ταυτοχρονα και αντιστρεφουμε την κινηση των χεριων μας 3 με 4 φορες. αν καταλαβεις τζογο και χτυπημα απο την πανω μερια ειναι τοπ μαουντ ή το καλαμι του αμορτισερ στο αυτοκινητο σου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      italakias last edited by

                      Το πρωι ανοιξε το καπο του αυτοκινητου και συγκρινε τον αριστερο με τον δεξι θολο.
                      Εαν στον εναν απο τους δυο το κεντρικο παξιμαδι ειναι πιο ψηλα ,σημαινει οτι υπαρχει προβλημα.

                      Η επομενη κινηση σε περιπτωση που δεν διαπιστωσεις κατι,ειναι να βγαλετε το αμορτισερ και το τοπ για να δειτε εαν οντως εχει προβλημα.
                      10 λεπτα δουλεια ειναι.

                      Παντως τα τοπ μαουντ κανουν καποια γκαπ γκουπ αναλογα με την κλιση του οχηματος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • U
                        undergroundland last edited by

                        Italakia, δεν μου κάνει κανένα γκαπ γκουπ στην κίνηση του οχήματος, ο τζόγος εμφανίζεται μόνο αν ο τροχός είναι κρεμασμένος, με το τροχό να ακουμπάει κάτω δεν έχει καθόλου τζόγο. Θα το δω αύριο το πρωί αυτό που λες με τα παξιμάδια.
                        Ηλία, αυτό ακριβώς κάνει, όπως το περιγράφεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cson last edited by

                          Τα top mount είναι κάτι το αναλώσιμο, καθόλου περίεργο να θέλουν αλλαγη. Το περίεργο σε όλη την υπόθεση είναι τα 200 ευρώ που θέλουν για αλλαγή. Σε καμια περιπτωση δεν κοστίζει τόσο αυτή η επισκευή.
                          https://www.onparts.gr/suzuki-swift-iii ... -amortiser

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • U
                            undergroundland last edited by

                            Εντάξει, ήξερα πως είναι κλεφ...εε ακριβοί ήθελα να πω στην suzuki, αλλά όχι και τόσο!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:
                              Τα top mount είναι κάτι το αναλώσιμο, καθόλου περίεργο να θέλουν αλλαγη. Το περίεργο σε όλη την υπόθεση είναι τα 200 ευρώ που θέλουν για αλλαγή. Σε καμια περιπτωση δεν κοστίζει τόσο αυτή η επισκευή.
                              https://www.onparts.gr/suzuki-swift-iii ... -amortiser

                              Αναλογως και το αμαξι και φυσικα ποσο τα βαραει η μαμα. Συμφωνω οτι στη ζωη του αυτοκινητου μια φορα τουλαχιστον πρεπει ν αλλαζονται.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Μπορείς να βρεις πάντως πολύ φτηνότερα από το internet.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  inertia last edited by

                                  Σε ποιό βαθμό τα ιμιτασιόν τοπ μαουντ μπορούν να αποδώσουν σε διάρκεια το ίδιο και καλύτερα από τα εργοστασιακά;
                                  Δεν αμφιβάλλω,
                                  αλλά επειδή και τα εργοστασιακά συνήθως δεν είναι απαγορευτικού κόστους,
                                  ποιές μάρκες τοπ μάουντ θα εμπιστευόσαστε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Όλες οι γνωστές μάρκες είναι αξιόπιστες. Εξάλλου και τις αυτοκινητοβιομηχανιες αυτοί τις προμηθεύουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr