Εντάξει, ήξερα πως είναι κλεφ...εε ακριβοί ήθελα να πω στην suzuki, αλλά όχι και τόσο!!!
undergroundland
@undergroundland
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by undergroundland
-
RE: Διαφορετικές γνώμες μηχανικών...Τι να κάνω;
-
RE: Διαφορετικές γνώμες μηχανικών...Τι να κάνω;
Italakia, δεν μου κάνει κανένα γκαπ γκουπ στην κίνηση του οχήματος, ο τζόγος εμφανίζεται μόνο αν ο τροχός είναι κρεμασμένος, με το τροχό να ακουμπάει κάτω δεν έχει καθόλου τζόγο. Θα το δω αύριο το πρωί αυτό που λες με τα παξιμάδια.
Ηλία, αυτό ακριβώς κάνει, όπως το περιγράφεις. -
RE: Διαφορετικές γνώμες μηχανικών...Τι να κάνω;
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
The Ace, +1000, ότι δεν πρέπει να έχουν κανένα τζόγο! Πάντως και το δικό μου και αυτό που είδα σήμερα, με το που κούναγε προς τα πάνω τον τροχό, το σημείο που πιάνει το αμορτισέρ στον θόλο, ανέβαινε 1-2 εκατοστά από τον θόλο!
Ξέρεις πως γίνετε ο έλεγχος των top-mounts? Δηλ. μπορώ να τον κάνω και μόνος μου, ή πρέπει να λυθεί το αμορτισέρ; Πάντως ο συγκεκριμένος της suzuki, μιας και δεν αφήνει κανέναν στο χώρο της δουλειάς, δεν νομίζω, ακόμα και αν είναι εντάξει τα παλιά, να μην βάλει τα καινούργια...Ηλία, λες και τα δύο swift να έχουν το ίδιο πρόβλημα;
-
RE: ΚΛΕΙΔΙ KEYLESS
Στο δικό μου swift, που έχει το σύστημα Keyless, έχει κλειδί κανονικό, με το οποίο κάνω την δουλειά μου, μέχρι να αλλάξω μπαταρία, ή χρησιμοποιώ το δεύτερο, αν έχω παρκάρει κοντά στο σπίτι και αν έχει και αυτό καλή μπαταρία. Η μπαταρία από το κλειδί κρατάει κάνα χρόνο περίπου.
-
Διαφορετικές γνώμες μηχανικών...Τι να κάνω;
Καλησπέρα, έχω ένα Swift 1,3 και πριν μια βδομάδα που το πήγα για σέρβις, όχι σε επίσημο συνεργείο της suzuki, μιας και έχει λήξει η εγγύηση, αλλά σε μηχανικό που εμπιστεύομαι από παλιά αυτοκίνητα που τα πήγαινα εκεί. Την ώρα που το αμάξι ήταν στο αναβατόριο, με τους τροχούς να κρέμονται, ο γιος του μηχανικού πιάνει και κουνάει την μπροστά δεξιά ρόδα μέσα έξω και πάνω κάτω, με αποτέλεσμα να έχει ένα σοβαρό τζόγο, ειδικά στο πάνω κάτω. Πάει από αριστερά, τα ίδια. Μου λέει ο πιτσιρικάς, δεν σου κάνει κανένα θόρυβο σαν χτύπημα, όταν πέφτεις σε λακούβες; Όχι του λέω και όντως ούτε κάποιο γκαπ έκανε σε λακούβες ή σαμαράκια, ούτε κάποια περίεργη συμπεριφορά είχα αντιληφθεί μέχρι τότε. Έρχεται ο πατέρας του, το βλέπει και μου λέει δεν είναι τίποτα, έτσι κάνουν όλα τα swift όταν κρεμάνε οι τροχοί...
Πάω προχτές να αλλάξω λάστιχα μπρος πίσω, κουνάει ο λαστιχάς τον δεξί μπροστά τροχό, τα ίδια. Μου λέει δεν το πας σε κάνα συνεργείο να δει τι είναι. Του εξηγώ τα παραπάνω και μου λέει, αποκλείεται να είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο!
Το πάω σήμερα στο επίσημο της suzuki, να μου πουν κι εκεί τι παίζει. Λέω το πρόβλημα στον αρχιμηχανικό και μου λέει, χωρίς να το δει καν, είναι τα top mount, τα οποία κοστίζουν 140+60 εργασία=200€. Του λέω, καλά θα σου πω πότε θα το φτιάξουμε. Μου λέει, μέχρι τότε το νου σου, μην το πιέζεις, γιατί κάθε φορά που κουνιέται αλλάζει η ευθυγράμμιση. Ξαναπάω στον δικό μου μηχανικό, αμέσως μετά και για καλή μου τύχη, είχε ένα swift, ανεβασμένο, κούνησε πάλι τους μπροστινούς τροχούς και είχαν τον ίδιο ακριβώς τζόγο με το δικό μου. Είδες μου λέει, όλα το ίδιο κάνουν...
Τι να κάνω ρε παιδιά; βοήθεια! Να το πάω στην suzuki, να δώσω 200€ να μου αλλάξουν τα top mounts,ή να μείνω στα λόγια του μηχανικού, που μου έδειξε και άλλο swift με τον ίδιο τζόγο; Να είναι τόσο σύμπτωση και το άλλο swift να έχει τι ίδιο πρόβλημα;Συγνώμη για το μακρινάρι, αλλά είμαι σε δίλημμα...
-
RE: Διαφορετικές γνώμες μηχανικών...Τι να κάνω;
Καλησπέρα, έχω ένα Swift 1,3 και πριν μια βδομάδα που το πήγα για σέρβις, όχι σε επίσημο συνεργείο της suzuki, μιας και έχει λήξει η εγγύηση, αλλά σε μηχανικό που εμπιστεύομαι από παλιά αυτοκίνητα που τα πήγαινα εκεί. Την ώρα που το αμάξι ήταν στο αναβατόριο, με τους τροχούς να κρέμονται, ο γιος του μηχανικού πιάνει και κουνάει την μπροστά δεξιά ρόδα μέσα έξω και πάνω κάτω, με αποτέλεσμα να έχει ένα σοβαρό τζόγο, ειδικά στο πάνω κάτω. Πάει από αριστερά, τα ίδια. Μου λέει ο πιτσιρικάς, δεν σου κάνει κανένα θόρυβο σαν χτύπημα, όταν πέφτεις σε λακούβες; Όχι του λέω και όντως ούτε κάποιο γκαπ έκανε σε λακούβες ή σαμαράκια, ούτε κάποια περίεργη συμπεριφορά είχα αντιληφθεί μέχρι τότε. Έρχεται ο πατέρας του, το βλέπει και μου λέει δεν είναι τίποτα, έτσι κάνουν όλα τα swift όταν κρεμάνε οι τροχοί...
Πάω προχτές να αλλάξω λάστιχα μπρος πίσω, κουνάει ο λαστιχάς τον δεξί μπροστά τροχό, τα ίδια. Μου λέει δεν το πας σε κάνα συνεργείο να δει τι είναι. Του εξηγώ τα παραπάνω και μου λέει, αποκλείεται να είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο!
Το πάω σήμερα στο επίσημο της suzuki, να μου πουν κι εκεί τι παίζει. Λέω το πρόβλημα στον αρχιμηχανικό και μου λέει, χωρίς να το δει καν, είναι τα top mount, τα οποία κοστίζουν 140+60 εργασία=200€. Του λέω, καλά θα σου πω πότε θα το φτιάξουμε. Μου λέει, μέχρι τότε το νου σου, μην το πιέζεις, γιατί κάθε φορά που κουνιέται αλλάζει η ευθυγράμμιση. Ξαναπάω στον δικό μου μηχανικό, αμέσως μετά και για καλή μου τύχη, είχε ένα swift, ανεβασμένο, κούνησε πάλι τους μπροστινούς τροχούς και είχαν τον ίδιο ακριβώς τζόγο με το δικό μου. Είδες μου λέει, όλα το ίδιο κάνουν...
Τι να κάνω ρε παιδιά; βοήθεια! Να το πάω στην suzuki, να δώσω 200€ να μου αλλάξουν τα top mounts,ή να μείνω στα λόγια του μηχανικού, που μου έδειξε και άλλο swift με τον ίδιο τζόγο; Να είναι τόσο σύμπτωση και το άλλο swift να έχει τι ίδιο πρόβλημα;Συγνώμη για το μακρινάρι, αλλά είμαι σε δίλημμα...
-
RE: Βάψιμο με Plasti Dip.
Εγώ θα ήθελα να μάθω τιμές για μεμβράνες και τιμές για κανονική βαφή, στο ίδιο χρώμα, για να βγάλω συμπεράσματα αν είναι λεφτά για πέταμα. Έτσι κι αλλιώς, και στις 3 περιπτώσεις, θα πας σε φαναρτζή για φτιάξιμο σε γρατζουνιές, μικροβαθουλώματα.
-
Βάψιμο με Plasti Dip.
Δεν ξέρω αν έχει γραφτεί κάτι σχετικό με το θέμα, πάντως στην αναζήτηση δεν μου βγάζει τίποτα. Αν υπάρχει αντίστοιχο θέμα, ας προσαρμοστεί εκεί.
Έπεσα σε κάτι βιντεάκια με βάψιμο όλου του αυτοκινήτου, αλλά και ξεχωριστά μέρη, ζάντες-σήματα-καθρέπτες και μου έκανε εντύπωση η λιγότερη προετοιμασία του αυτοκινήτου. Δηλ. δεν βγάζουν τίποτα από το αμάξωμα και η κάλυψη των μερών του αυτοκινήτου που θέλουμε να μη βαφτούν, δεν είναι τόσο 'αυστηρή', γιατί με το που στεγνώσει ξεκολλάει εύκολα από μέρη που δεν θέλουμε να βάψουμε. Δεν χρειάζεται φούρνο, μερικοί τα βάφουν και στον δρόμο!!! Θέλει 4-5 χέρια, μερικές φορές και 6.
Ρώτησα για το Swift μου τιμή, πιο πολύ γιατί μου έκανε εντύπωση η όλη διαδικασία. Το χρώμα για μαύρο ματ κοστίζει 300€ τα 12-13 λίτρα που χρειάζεται για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο + 200€ για να το βάψουν.
Ξέρει κανείς τίποτα άλλες πληροφορίες να συμπληρώσει; -
RE: Βάψιμο με Plasti Dip.
Δεν ξέρω αν έχει γραφτεί κάτι σχετικό με το θέμα, πάντως στην αναζήτηση δεν μου βγάζει τίποτα. Αν υπάρχει αντίστοιχο θέμα, ας προσαρμοστεί εκεί.
Έπεσα σε κάτι βιντεάκια με βάψιμο όλου του αυτοκινήτου, αλλά και ξεχωριστά μέρη, ζάντες-σήματα-καθρέπτες και μου έκανε εντύπωση η λιγότερη προετοιμασία του αυτοκινήτου. Δηλ. δεν βγάζουν τίποτα από το αμάξωμα και η κάλυψη των μερών του αυτοκινήτου που θέλουμε να μη βαφτούν, δεν είναι τόσο 'αυστηρή', γιατί με το που στεγνώσει ξεκολλάει εύκολα από μέρη που δεν θέλουμε να βάψουμε. Δεν χρειάζεται φούρνο, μερικοί τα βάφουν και στον δρόμο!!! Θέλει 4-5 χέρια, μερικές φορές και 6.
Ρώτησα για το Swift μου τιμή, πιο πολύ γιατί μου έκανε εντύπωση η όλη διαδικασία. Το χρώμα για μαύρο ματ κοστίζει 300€ τα 12-13 λίτρα που χρειάζεται για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο + 200€ για να το βάψουν.
Ξέρει κανείς τίποτα άλλες πληροφορίες να συμπληρώσει; -
RE: Car audio [#2]
Ναι αυτό εννοούσα κι εγώ με τον όρο 'εργοστασιακό'. Οπότε αν δεν με ενδιαφέρει να δείχνει 'εργοστασιακό' προτιμάω generic σύστημα.