-
Δεν ξέρω αν έχει γραφτεί κάτι σχετικό με το θέμα, πάντως στην αναζήτηση δεν μου βγάζει τίποτα. Αν υπάρχει αντίστοιχο θέμα, ας προσαρμοστεί εκεί.
Έπεσα σε κάτι βιντεάκια με βάψιμο όλου του αυτοκινήτου, αλλά και ξεχωριστά μέρη, ζάντες-σήματα-καθρέπτες και μου έκανε εντύπωση η λιγότερη προετοιμασία του αυτοκινήτου. Δηλ. δεν βγάζουν τίποτα από το αμάξωμα και η κάλυψη των μερών του αυτοκινήτου που θέλουμε να μη βαφτούν, δεν είναι τόσο 'αυστηρή', γιατί με το που στεγνώσει ξεκολλάει εύκολα από μέρη που δεν θέλουμε να βάψουμε. Δεν χρειάζεται φούρνο, μερικοί τα βάφουν και στον δρόμο!!! Θέλει 4-5 χέρια, μερικές φορές και 6.
Ρώτησα για το Swift μου τιμή, πιο πολύ γιατί μου έκανε εντύπωση η όλη διαδικασία. Το χρώμα για μαύρο ματ κοστίζει 300€ τα 12-13 λίτρα που χρειάζεται για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο + 200€ για να το βάψουν.
Ξέρει κανείς τίποτα άλλες πληροφορίες να συμπληρώσει; -
Δεν ξέρω αν έχει γραφτεί κάτι σχετικό με το θέμα, πάντως στην αναζήτηση δεν μου βγάζει τίποτα. Αν υπάρχει αντίστοιχο θέμα, ας προσαρμοστεί εκεί.
Έπεσα σε κάτι βιντεάκια με βάψιμο όλου του αυτοκινήτου, αλλά και ξεχωριστά μέρη, ζάντες-σήματα-καθρέπτες και μου έκανε εντύπωση η λιγότερη προετοιμασία του αυτοκινήτου. Δηλ. δεν βγάζουν τίποτα από το αμάξωμα και η κάλυψη των μερών του αυτοκινήτου που θέλουμε να μη βαφτούν, δεν είναι τόσο 'αυστηρή', γιατί με το που στεγνώσει ξεκολλάει εύκολα από μέρη που δεν θέλουμε να βάψουμε. Δεν χρειάζεται φούρνο, μερικοί τα βάφουν και στον δρόμο!!! Θέλει 4-5 χέρια, μερικές φορές και 6.
Ρώτησα για το Swift μου τιμή, πιο πολύ γιατί μου έκανε εντύπωση η όλη διαδικασία. Το χρώμα για μαύρο ματ κοστίζει 300€ τα 12-13 λίτρα που χρειάζεται για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο + 200€ για να το βάψουν.
Ξέρει κανείς τίποτα άλλες πληροφορίες να συμπληρώσει; -
Δεν ξέρω αν έχει γραφτεί κάτι σχετικό με το θέμα, πάντως στην αναζήτηση δεν μου βγάζει τίποτα. Αν υπάρχει αντίστοιχο θέμα, ας προσαρμοστεί εκεί.
Έπεσα σε κάτι βιντεάκια με βάψιμο όλου του αυτοκινήτου, αλλά και ξεχωριστά μέρη, ζάντες-σήματα-καθρέπτες και μου έκανε εντύπωση η λιγότερη προετοιμασία του αυτοκινήτου. Δηλ. δεν βγάζουν τίποτα από το αμάξωμα και η κάλυψη των μερών του αυτοκινήτου που θέλουμε να μη βαφτούν, δεν είναι τόσο 'αυστηρή', γιατί με το που στεγνώσει ξεκολλάει εύκολα από μέρη που δεν θέλουμε να βάψουμε. Δεν χρειάζεται φούρνο, μερικοί τα βάφουν και στον δρόμο!!! Θέλει 4-5 χέρια, μερικές φορές και 6.
Ρώτησα για το Swift μου τιμή, πιο πολύ γιατί μου έκανε εντύπωση η όλη διαδικασία. Το χρώμα για μαύρο ματ κοστίζει 300€ τα 12-13 λίτρα που χρειάζεται για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο + 200€ για να το βάψουν.
Ξέρει κανείς τίποτα άλλες πληροφορίες να συμπληρώσει; -
Το plasti dip ειναι ένας εύκολος, γρήγορος και οικονομικός τρόπος για να αλλάξεις την εμφάνιση του αυτοκινήτου σου αρκεί να ειναι σε παρα πολυ κατάσταση το αμάξωμα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Προσωπικα θα προτιμουσα αυτοκολλητο.
Plasti dip μονο για τιποτα ζαντες κτλ. -
Πεταμενα λεφτα το plasti dip κατα τη γνωμη μου. Εκτος αν εχεις αποδεχθει οτι σε χωρα σα την Ελλαδα εχει ημερομηνια ληξης και μαλιστα μικρη.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πεταμενα λεφτα το plasti dip κατα τη γνωμη μου. Εκτος αν εχεις αποδεχθει οτι σε χωρα σα την Ελλαδα εχει ημερομηνια ληξης και μαλιστα μικρη.Τι εννοείς; Αναλύσε το παραπάνω.
Ps δεν ειναι ερώτηση παγίδα, δεν ξερω τίποτα για το ζήτημα και εχω περιέργεια να μάθω. -
Εγώ θα ήθελα να μάθω τιμές για μεμβράνες και τιμές για κανονική βαφή, στο ίδιο χρώμα, για να βγάλω συμπεράσματα αν είναι λεφτά για πέταμα. Έτσι κι αλλιώς, και στις 3 περιπτώσεις, θα πας σε φαναρτζή για φτιάξιμο σε γρατζουνιές, μικροβαθουλώματα.
-
2 χρονια σκαρτα εβγαλε το πλαστικ ντιπ, σε κοκκινο χρωμα , χωρις τριβες κλπ απο πλυσιμο...Βεβαια δεν ειχα περασει βερνικια, αλλα πιστευω η μεμβρανη ειναι πιο εμφανισιμη κ σχεδον τα ιδια λεφτα για το αμαξι που εχεις
Βάψιμο με Plasti Dip.