Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Subaru WRX S4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Subaru WRX S4
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    15
    155
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_emperor last edited by

      http://www.drive.gr/news/nea-montela/ap ... -paragogis

      Tο απόλυτο Subaru WRX παραγωγής

      Το STI 4S tS έχει περισσότερη δύναμη, καλύτερο κράτημα και φρένα, και πιο επιθετική εμφάνιση.

      Η Subaru Tecnica International (STI) λανσάρισε μια νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής του WRX S4, η οποία εκμεταλλεύεται κάποιες από τις λύσεις του S207.

      Το νέο μοντέλο, με την ονομασία WRX S4 tS, έχει 10% καλύτερη ροπή στην επιτάχυνση, βελτίωση που έχει επιτευχθεί με τροποποιήσεις στην εισαγωγή κι εξαγωγή του κινητήρα. Επίσης φρενάρει καλύτερα χάρη στα μπροστινά φρένα Brembo με δαγκάνες 4 αντικριστών εμβόλων, και κρατάει καλύτερα χάρη σε μια εύκαμπτη μπάρα θόλων, την εμπρός ανάρτηση DampMatic II με ρυθμιζόμενη απόσβεση, και το σύστημα μεταφοράς ροπής εμπρός-πίσω Active Torque Vectoring.

      Εξωτερικά, το WRX S4 tS έχει μια μεγάλη επέκταση στο εμπρός σπόιλερ, κόκκινα σιρίτια στη μάσκα και τον πίσω προφυλακτήρα, μαύρη κεραία οροφής και 19άρες σφυρήλατες ζάντες BBS σχεδιασμένες από την STI. Στο εσωτερικό, έχει ένα ειδικό φωτεινό ταχύμετρο και μπάκετ της Recaro σε προδιαγραφές της STI.

      Ως έξτρα προσφέρεται και το πακέτο NBR Challenge Package, που γιορτάζει τις νίκες της Subaru στην κατηγορία SP3T στις 24 Ώρες του Nurburgring το 2015 και το 2016. Αυτό προσθέτει μαύρες σφυρήλατες 19άρες ζάντες αλουμινίου, ανθρακονημάτινη πίσω πτέρυγα με σήμα STI, τιμόνι ντυμένο με δέρμα σουέντ κι ένα ειδικό σήμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

      Οι τιμές στην Ιαπωνία ξεκινούν από τα 43.900 ευρώ, ενώ τα μοντέλα με το NBR Challenge Package κοστίζουν 46.800 ευρώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        http://www.drive.gr/news/nea-montela/ap ... -paragogis

        Tο απόλυτο Subaru WRX παραγωγής

        Το STI 4S tS έχει περισσότερη δύναμη, καλύτερο κράτημα και φρένα, και πιο επιθετική εμφάνιση.

        Η Subaru Tecnica International (STI) λανσάρισε μια νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής του WRX S4, η οποία εκμεταλλεύεται κάποιες από τις λύσεις του S207.

        Το νέο μοντέλο, με την ονομασία WRX S4 tS, έχει 10% καλύτερη ροπή στην επιτάχυνση, βελτίωση που έχει επιτευχθεί με τροποποιήσεις στην εισαγωγή κι εξαγωγή του κινητήρα. Επίσης φρενάρει καλύτερα χάρη στα μπροστινά φρένα Brembo με δαγκάνες 4 αντικριστών εμβόλων, και κρατάει καλύτερα χάρη σε μια εύκαμπτη μπάρα θόλων, την εμπρός ανάρτηση DampMatic II με ρυθμιζόμενη απόσβεση, και το σύστημα μεταφοράς ροπής εμπρός-πίσω Active Torque Vectoring.

        Εξωτερικά, το WRX S4 tS έχει μια μεγάλη επέκταση στο εμπρός σπόιλερ, κόκκινα σιρίτια στη μάσκα και τον πίσω προφυλακτήρα, μαύρη κεραία οροφής και 19άρες σφυρήλατες ζάντες BBS σχεδιασμένες από την STI. Στο εσωτερικό, έχει ένα ειδικό φωτεινό ταχύμετρο και μπάκετ της Recaro σε προδιαγραφές της STI.

        Ως έξτρα προσφέρεται και το πακέτο NBR Challenge Package, που γιορτάζει τις νίκες της Subaru στην κατηγορία SP3T στις 24 Ώρες του Nurburgring το 2015 και το 2016. Αυτό προσθέτει μαύρες σφυρήλατες 19άρες ζάντες αλουμινίου, ανθρακονημάτινη πίσω πτέρυγα με σήμα STI, τιμόνι ντυμένο με δέρμα σουέντ κι ένα ειδικό σήμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

        Οι τιμές στην Ιαπωνία ξεκινούν από τα 43.900 ευρώ, ενώ τα μοντέλα με το NBR Challenge Package κοστίζουν 46.800 ευρώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_emperor last edited by

          http://www.drive.gr/news/nea-montela/ap ... -paragogis

          Tο απόλυτο Subaru WRX παραγωγής

          Το STI 4S tS έχει περισσότερη δύναμη, καλύτερο κράτημα και φρένα, και πιο επιθετική εμφάνιση.

          Η Subaru Tecnica International (STI) λανσάρισε μια νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής του WRX S4, η οποία εκμεταλλεύεται κάποιες από τις λύσεις του S207.

          Το νέο μοντέλο, με την ονομασία WRX S4 tS, έχει 10% καλύτερη ροπή στην επιτάχυνση, βελτίωση που έχει επιτευχθεί με τροποποιήσεις στην εισαγωγή κι εξαγωγή του κινητήρα. Επίσης φρενάρει καλύτερα χάρη στα μπροστινά φρένα Brembo με δαγκάνες 4 αντικριστών εμβόλων, και κρατάει καλύτερα χάρη σε μια εύκαμπτη μπάρα θόλων, την εμπρός ανάρτηση DampMatic II με ρυθμιζόμενη απόσβεση, και το σύστημα μεταφοράς ροπής εμπρός-πίσω Active Torque Vectoring.

          Εξωτερικά, το WRX S4 tS έχει μια μεγάλη επέκταση στο εμπρός σπόιλερ, κόκκινα σιρίτια στη μάσκα και τον πίσω προφυλακτήρα, μαύρη κεραία οροφής και 19άρες σφυρήλατες ζάντες BBS σχεδιασμένες από την STI. Στο εσωτερικό, έχει ένα ειδικό φωτεινό ταχύμετρο και μπάκετ της Recaro σε προδιαγραφές της STI.

          Ως έξτρα προσφέρεται και το πακέτο NBR Challenge Package, που γιορτάζει τις νίκες της Subaru στην κατηγορία SP3T στις 24 Ώρες του Nurburgring το 2015 και το 2016. Αυτό προσθέτει μαύρες σφυρήλατες 19άρες ζάντες αλουμινίου, ανθρακονημάτινη πίσω πτέρυγα με σήμα STI, τιμόνι ντυμένο με δέρμα σουέντ κι ένα ειδικό σήμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

          Οι τιμές στην Ιαπωνία ξεκινούν από τα 43.900 ευρώ, ενώ τα μοντέλα με το NBR Challenge Package κοστίζουν 46.800 ευρώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the_emperor last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • nickthetrib
              nickthetrib last edited by

              ΑΑΑααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχ. ΚΑΨΟΥΡΑ ΜΕΓΑΛΗ !!!!!!

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                the_emperor last edited by

                Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
                ΑΑΑααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχ. ΚΑΨΟΥΡΑ ΜΕΓΑΛΗ !!!!!!

                Ίσως, όταν θα περνάμε την 'κρίση μέσης ηλικίας', να βρούμε ένα τέτοιο 'εργαλείο', για να ξαναγίνουμε για λίγο 'παιδιά'
                😉

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Απόλυτο μηχάνημα οδήγησης!

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dimitrioskosmas last edited by

                    τώρα που η mitsubishi αποσύρθηκε από το άθλημα...η subaru αλωνίζει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      To evo ήταν ένα επίσης πολύ καλό εργαλείο αλλά στα σημεία πάντα υστερούσε έστω κι ελάχιστα νομίζω έναντι των αντίστοιχων impreza. Φυσικά αυτό δεν το γράφω για να μειώσω την αξία του, για να μην παρεξηγηθώ...

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the_emperor last edited by

                        Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                        To evo ήταν ένα επίσης πολύ καλό εργαλείο αλλά στα σημεία πάντα υστερούσε έστω κι ελάχιστα νομίζω έναντι των αντίστοιχων impreza. Φυσικά αυτό δεν το γράφω για να μειώσω την αξία του, για να μην παρεξηγηθώ...

                        Χωρίς να έχω οδηγήσει evo - μόνο impreza του αδερφού μου με 370 ps είχα την τιμή... - σε συζητήσεις με τον ίδιο αλλά και με άλλους που είχαν και wrx και sti (δούλευαν σε εξουσιοδοτημένο της subaru και οι 3...και εκτός από μηχανικοί ήταν και κάτοχοι...) θυμάμαι να έλεγαν μάλλον το αντίθετο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Εγώ από ότι νομίζω πως θυμάμαι από κάποια συγκριτικά σε περιοδικά του χώρου και επειδή δεν μιλάμε για πρόσφατα φυσικά μπορεί να τα θυμάμαι και αντίστροφα.

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • nickthetrib
                            nickthetrib last edited by

                            Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                            To evo ήταν ένα επίσης πολύ καλό εργαλείο αλλά στα σημεία πάντα υστερούσε έστω κι ελάχιστα νομίζω έναντι των αντίστοιχων impreza. Φυσικά αυτό δεν το γράφω για να μειώσω την αξία του, για να μην παρεξηγηθώ...

                            Το evo από το 7αρι και μετά ήταν μόνο για μετατροπή σε όπλο αγώνων, το σουμπ ήταν πιο ολοκληρωμένο εργαλείο.
                            Από αυτή την έννοια είναι αντίστροφα. Πάντως το νόημα είναι:
                            Το ένα όπλο, εργαλείο το άλλο. Γ@μ@γ@ν και τα 2, τυχερός όποιος τα έχει οδηγήσει, κωλόφαρδος όποιος είναι κάτοχος και τα χαίρεται.

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Το σωστό να λέγεται! Κανένα από τα δύο δεν θα με χάλαγε!

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the_emperor last edited by

                                δυστυχώς με τις καταναλώσεις που έχουν...είναι μόνο αμάξια για χόμπι...
                                Εκτός και αν έχεις χορηγό κανένα βενζινάδικο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • nickthetrib
                                  nickthetrib last edited by

                                  Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                                  δυστυχώς με τις καταναλώσεις που έχουν...είναι μόνο αμάξια για χόμπι...
                                  Εκτός και αν έχεις χορηγό κανένα βενζινάδικο...

                                  Πρώτα μας κ@υλώνεις με τον πύραυλο εδάφους εδάφους και μετά μας ξενερώνεις με καταναλώσεις!!!
                                  Ρε Βασίλη τι είναι αυτά???

                                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Youtube Video

                                    Στο βιντεάκι φαίνονται στοιχεία που δείχνουν πως μάλλον έχω μείνει σε εποχές πριν το 2008. Ξεκάθαρα το evo δείχνει καλύτερο αλλά από εκεί και μετά και τα δύο δεν παίζονται...

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr