-
http://www.drive.gr/news/nea-montela/ap ... -paragogis
Tο απόλυτο Subaru WRX παραγωγής
Το STI 4S tS έχει περισσότερη δύναμη, καλύτερο κράτημα και φρένα, και πιο επιθετική εμφάνιση.
Η Subaru Tecnica International (STI) λανσάρισε μια νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής του WRX S4, η οποία εκμεταλλεύεται κάποιες από τις λύσεις του S207.
Το νέο μοντέλο, με την ονομασία WRX S4 tS, έχει 10% καλύτερη ροπή στην επιτάχυνση, βελτίωση που έχει επιτευχθεί με τροποποιήσεις στην εισαγωγή κι εξαγωγή του κινητήρα. Επίσης φρενάρει καλύτερα χάρη στα μπροστινά φρένα Brembo με δαγκάνες 4 αντικριστών εμβόλων, και κρατάει καλύτερα χάρη σε μια εύκαμπτη μπάρα θόλων, την εμπρός ανάρτηση DampMatic II με ρυθμιζόμενη απόσβεση, και το σύστημα μεταφοράς ροπής εμπρός-πίσω Active Torque Vectoring.
Εξωτερικά, το WRX S4 tS έχει μια μεγάλη επέκταση στο εμπρός σπόιλερ, κόκκινα σιρίτια στη μάσκα και τον πίσω προφυλακτήρα, μαύρη κεραία οροφής και 19άρες σφυρήλατες ζάντες BBS σχεδιασμένες από την STI. Στο εσωτερικό, έχει ένα ειδικό φωτεινό ταχύμετρο και μπάκετ της Recaro σε προδιαγραφές της STI.
Ως έξτρα προσφέρεται και το πακέτο NBR Challenge Package, που γιορτάζει τις νίκες της Subaru στην κατηγορία SP3T στις 24 Ώρες του Nurburgring το 2015 και το 2016. Αυτό προσθέτει μαύρες σφυρήλατες 19άρες ζάντες αλουμινίου, ανθρακονημάτινη πίσω πτέρυγα με σήμα STI, τιμόνι ντυμένο με δέρμα σουέντ κι ένα ειδικό σήμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Οι τιμές στην Ιαπωνία ξεκινούν από τα 43.900 ευρώ, ενώ τα μοντέλα με το NBR Challenge Package κοστίζουν 46.800 ευρώ.
-
http://www.drive.gr/news/nea-montela/ap ... -paragogis
Tο απόλυτο Subaru WRX παραγωγής
Το STI 4S tS έχει περισσότερη δύναμη, καλύτερο κράτημα και φρένα, και πιο επιθετική εμφάνιση.
Η Subaru Tecnica International (STI) λανσάρισε μια νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής του WRX S4, η οποία εκμεταλλεύεται κάποιες από τις λύσεις του S207.
Το νέο μοντέλο, με την ονομασία WRX S4 tS, έχει 10% καλύτερη ροπή στην επιτάχυνση, βελτίωση που έχει επιτευχθεί με τροποποιήσεις στην εισαγωγή κι εξαγωγή του κινητήρα. Επίσης φρενάρει καλύτερα χάρη στα μπροστινά φρένα Brembo με δαγκάνες 4 αντικριστών εμβόλων, και κρατάει καλύτερα χάρη σε μια εύκαμπτη μπάρα θόλων, την εμπρός ανάρτηση DampMatic II με ρυθμιζόμενη απόσβεση, και το σύστημα μεταφοράς ροπής εμπρός-πίσω Active Torque Vectoring.
Εξωτερικά, το WRX S4 tS έχει μια μεγάλη επέκταση στο εμπρός σπόιλερ, κόκκινα σιρίτια στη μάσκα και τον πίσω προφυλακτήρα, μαύρη κεραία οροφής και 19άρες σφυρήλατες ζάντες BBS σχεδιασμένες από την STI. Στο εσωτερικό, έχει ένα ειδικό φωτεινό ταχύμετρο και μπάκετ της Recaro σε προδιαγραφές της STI.
Ως έξτρα προσφέρεται και το πακέτο NBR Challenge Package, που γιορτάζει τις νίκες της Subaru στην κατηγορία SP3T στις 24 Ώρες του Nurburgring το 2015 και το 2016. Αυτό προσθέτει μαύρες σφυρήλατες 19άρες ζάντες αλουμινίου, ανθρακονημάτινη πίσω πτέρυγα με σήμα STI, τιμόνι ντυμένο με δέρμα σουέντ κι ένα ειδικό σήμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Οι τιμές στην Ιαπωνία ξεκινούν από τα 43.900 ευρώ, ενώ τα μοντέλα με το NBR Challenge Package κοστίζουν 46.800 ευρώ.
-
http://www.drive.gr/news/nea-montela/ap ... -paragogis
Tο απόλυτο Subaru WRX παραγωγής
Το STI 4S tS έχει περισσότερη δύναμη, καλύτερο κράτημα και φρένα, και πιο επιθετική εμφάνιση.
Η Subaru Tecnica International (STI) λανσάρισε μια νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής του WRX S4, η οποία εκμεταλλεύεται κάποιες από τις λύσεις του S207.
Το νέο μοντέλο, με την ονομασία WRX S4 tS, έχει 10% καλύτερη ροπή στην επιτάχυνση, βελτίωση που έχει επιτευχθεί με τροποποιήσεις στην εισαγωγή κι εξαγωγή του κινητήρα. Επίσης φρενάρει καλύτερα χάρη στα μπροστινά φρένα Brembo με δαγκάνες 4 αντικριστών εμβόλων, και κρατάει καλύτερα χάρη σε μια εύκαμπτη μπάρα θόλων, την εμπρός ανάρτηση DampMatic II με ρυθμιζόμενη απόσβεση, και το σύστημα μεταφοράς ροπής εμπρός-πίσω Active Torque Vectoring.
Εξωτερικά, το WRX S4 tS έχει μια μεγάλη επέκταση στο εμπρός σπόιλερ, κόκκινα σιρίτια στη μάσκα και τον πίσω προφυλακτήρα, μαύρη κεραία οροφής και 19άρες σφυρήλατες ζάντες BBS σχεδιασμένες από την STI. Στο εσωτερικό, έχει ένα ειδικό φωτεινό ταχύμετρο και μπάκετ της Recaro σε προδιαγραφές της STI.
Ως έξτρα προσφέρεται και το πακέτο NBR Challenge Package, που γιορτάζει τις νίκες της Subaru στην κατηγορία SP3T στις 24 Ώρες του Nurburgring το 2015 και το 2016. Αυτό προσθέτει μαύρες σφυρήλατες 19άρες ζάντες αλουμινίου, ανθρακονημάτινη πίσω πτέρυγα με σήμα STI, τιμόνι ντυμένο με δέρμα σουέντ κι ένα ειδικό σήμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Οι τιμές στην Ιαπωνία ξεκινούν από τα 43.900 ευρώ, ενώ τα μοντέλα με το NBR Challenge Package κοστίζουν 46.800 ευρώ.
-
-
ΑΑΑααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχ. ΚΑΨΟΥΡΑ ΜΕΓΑΛΗ !!!!!!
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
ΑΑΑααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχ. ΚΑΨΟΥΡΑ ΜΕΓΑΛΗ !!!!!!Ίσως, όταν θα περνάμε την 'κρίση μέσης ηλικίας', να βρούμε ένα τέτοιο 'εργαλείο', για να ξαναγίνουμε για λίγο 'παιδιά'
-
Απόλυτο μηχάνημα οδήγησης!
-
τώρα που η mitsubishi αποσύρθηκε από το άθλημα...η subaru αλωνίζει
-
To evo ήταν ένα επίσης πολύ καλό εργαλείο αλλά στα σημεία πάντα υστερούσε έστω κι ελάχιστα νομίζω έναντι των αντίστοιχων impreza. Φυσικά αυτό δεν το γράφω για να μειώσω την αξία του, για να μην παρεξηγηθώ...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
To evo ήταν ένα επίσης πολύ καλό εργαλείο αλλά στα σημεία πάντα υστερούσε έστω κι ελάχιστα νομίζω έναντι των αντίστοιχων impreza. Φυσικά αυτό δεν το γράφω για να μειώσω την αξία του, για να μην παρεξηγηθώ...Χωρίς να έχω οδηγήσει evo - μόνο impreza του αδερφού μου με 370 ps είχα την τιμή... - σε συζητήσεις με τον ίδιο αλλά και με άλλους που είχαν και wrx και sti (δούλευαν σε εξουσιοδοτημένο της subaru και οι 3...και εκτός από μηχανικοί ήταν και κάτοχοι...) θυμάμαι να έλεγαν μάλλον το αντίθετο...
-
Εγώ από ότι νομίζω πως θυμάμαι από κάποια συγκριτικά σε περιοδικά του χώρου και επειδή δεν μιλάμε για πρόσφατα φυσικά μπορεί να τα θυμάμαι και αντίστροφα.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
To evo ήταν ένα επίσης πολύ καλό εργαλείο αλλά στα σημεία πάντα υστερούσε έστω κι ελάχιστα νομίζω έναντι των αντίστοιχων impreza. Φυσικά αυτό δεν το γράφω για να μειώσω την αξία του, για να μην παρεξηγηθώ...Το evo από το 7αρι και μετά ήταν μόνο για μετατροπή σε όπλο αγώνων, το σουμπ ήταν πιο ολοκληρωμένο εργαλείο.
Από αυτή την έννοια είναι αντίστροφα. Πάντως το νόημα είναι:
Το ένα όπλο, εργαλείο το άλλο. Γ@μ@γ@ν και τα 2, τυχερός όποιος τα έχει οδηγήσει, κωλόφαρδος όποιος είναι κάτοχος και τα χαίρεται. -
Το σωστό να λέγεται! Κανένα από τα δύο δεν θα με χάλαγε!
-
δυστυχώς με τις καταναλώσεις που έχουν...είναι μόνο αμάξια για χόμπι...
Εκτός και αν έχεις χορηγό κανένα βενζινάδικο... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
δυστυχώς με τις καταναλώσεις που έχουν...είναι μόνο αμάξια για χόμπι...
Εκτός και αν έχεις χορηγό κανένα βενζινάδικο...Πρώτα μας κ@υλώνεις με τον πύραυλο εδάφους εδάφους και μετά μας ξενερώνεις με καταναλώσεις!!!
Ρε Βασίλη τι είναι αυτά??? -
Στο βιντεάκι φαίνονται στοιχεία που δείχνουν πως μάλλον έχω μείνει σε εποχές πριν το 2008. Ξεκάθαρα το evo δείχνει καλύτερο αλλά από εκεί και μετά και τα δύο δεν παίζονται...
Subaru WRX S4