-
Ο χρήστης jimptso έγραψε:
Στα 1000 χλμ terry είχες αλλάξει καθόλου λαδια;
Ποια λάδια σου έβαλαν; ; πρόσεξες ρευστότητα;Όχι δεν έχω αλλάξει καθόλου, 1η φορά σήμερα, αν και μου είχε πει συνάδερφος λόγω turbo και νέου κινητήρα για πιθανά ρινισματα κτλ καλό θα ήταν να τα άλλαζα αλλά δεν πήγα.
Castrol professional oe c5w40 4λτρ
φίλτρο λαδιού 1 τεμ
ροδέλα 1 τεμ
καθαριστικό παρμπρίζ 1 τεμ
καθαριστικό φρένων 500ml 1 τεμ
λιπαντικη συντήρηση -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Φανταζομαι να κινουμε με 4 ευρω στα 100 χιλιομετρα και ποσα αλλα ωραια πραγματα θα αγοραζα με αυτα τα 20αρικα για την οικογενεια και για εμενα αντι να τα δινω για αερα..:
Το αυτό...
ή
Θα αγόραζες τουλάχιστον 500χλμ -
Γεια σου ρε Λαπ! Είδες τώρα γιατί έχω φάει τα κολλήματά μου; Και πού να θυμίσω την κατανάλωση ξαδέλφου στη διάρκεια του στρωσίματος ενός VW UP: 1.90 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα!!!
Το καλό με τις πολλές πωλήσεις ελληνικών Arona CNG είναι ότι σε λίγα χρόνια θα έχουμε μπόλικα τέτοια μεταχειρισμένα. Ελπίζουμε βέβαια σε λογικές τιμές (κι όχι το χαλί που επικρατεί σήμερα) κι ανθρώπινα χιλιόμετρα. Όχι τετραετίας με 200 Κ χιλιόμετρα.
-
Σου έκαψε καθόλου λάδι στα 15000 χλμ terry?
Είχες συμπληρώσει καθόλου; ; -
Ζηκο ειναι οντως τεραστια η διαφορα. Περα απο την θεωρεια σημερα το καταλαβα που εμεινα χωρις μετρητα στο πορτοφολι στο σουπερμαρκετ.
Δηλαδη αντι για γαλα μπισκοτα και φαγητο, εβαλα βενζινη για να κινηθω και να παω να αγορασω τα απαραιτητα και εν τελη αγορασα τσιχλες και μαντιλακια.
Την καρτα την εδωσα για πληρωμες ρευματος κτλ και ετσι εμεινα με τις τσιχλες. Παντως ηταν νοστιμες
Στο γυρισμο πηγαινα με 90 χιλ τερμα δεξια μηπως και κρατησω το δεικτη στο ιδιο σημειο. Στην πολη εκανα επιταγχυνσεις σε ρυθμους που ρεταρει ο κινητηρας.
Ετσι δεν ευχαριστιεσαι αυτοκινητο.Καλα το 1,9 ευρω στα 100 χιλιομετρα δεν θελω να το ακουω. 2 ευρω κανει ο καφες που πινω το πρωι
Οντως ναι, περιμενω και εγω να γεμισει ο τοπος φυσικου αεριου να δω πως συμπεριφερονται και οι μεταλλικες δεξαμενες στην ελλαδα.
-
Τι οδηγάς τώρα;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Θεσσαλονίκη φτάνεις με φυσικό αέριο, φουλάρεις κι έχεις άλλα 400 χιλιόμετρα. Το λέω αν κινείσαι προς Θράκη.Και μετά στην επιστροφή, σε κάθε έξοδο που βρίσκεις να κατεβαίνεις για να φουλάρεις βενζίνη..
Κακά τα ψέμματα, cng έναντι diesel μου πρότειναν και εμένα το καλοκαίρι που πήγα για σέρβις στην αντιπροσωπεία της Κομοτηνής. Όταν ρώτησα όμως για πρατήριο με φυσικό αέριο..
-
Να πω και εγώ τους προβληματισμούς μου
Η αλήθεια είναι ότι:- με τα χρήματα του Arona CNG θα έπαιρνα το TSI με τον κινητήρα στα 115hp που είναι αρκετά πιο σβέλτο και πιο νευρικό.
- με χαλάει που θα έχω 120L χωρητικότητας λιγότερα από το TSI
- δε μου αρέσει το μικρό ντεπόζιτο βενζίνης των 160 χλμ,
ΑΛΛΑ ρε παιδιά,
κάνω περίπου 15.000 χλμ το χρόνο. Με τους υπολογισμούς μου με τις τρέχουσες τιμές καυσίμων θα γλιτώνω περίπου 1.000 ευρώ το χρόνο αν κινούμαι με φυσικό αέριο αντί για βενζίνη. Το προηγούμενό μου αυτοκίνητο (opel astra) το κράτησα 17 χρόνια. Αν το κρατήσω και αυτό το ίδιο, θα μου ξεπληρώσει τα χρήματα που έδωσα για να το αγοράσω... -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
2 ευρω κανει ο καφες που πινω το πρωι.Αν μπορείς (βάσει χρόνου) αγόρασε μία απλή μηχανή και συσκευασίες 250γρ κομμένο καφέ.. θα βγαίνει πολύ πιο οικονομικά...
-
Ο χρήστης jimptso έγραψε:
Σου έκαψε καθόλου λάδι στα 15000 χλμ terry?
Είχες συμπληρώσει καθόλου; ;Από τους ελέγχους που έκανα συχνά, δεν είχα διαφορά στη στάθμη και δεν έβαλα καθόλου συμπλήρωμα.
-
Μπράβο βρε terry..μπράβο..πολύ καλή είδηση αυτή..
Για την μικρή δεξαμενή βενζίνης να πω κάτι..
Όλοι μα όλοι που κινουμαστε με φυσικό αέριο....θέλουμε περισσότερη αυτονομία με το φυσικό αέριο. Δεν μας νοιάζει η βενζίνη..
Αυτό άκουσε η vw από εμάς,τους Ιταλούς, τους Γερμανούς κι έβαλε 3η δεξαμενή.
Τα αυτοκίνητα είναι μικρά.και ποιο οικονομικαπό...θα έχει και μικρότερο πόρτ παγκαζ..δε γίνεται να τα έχουμε όλα όπως τα θέλουμε..πρέπει να κάνουμε κάποιες παραχωρησεις.Αλλιώς πρέπει να πάτε σε κατηγορία οκταβια για τους χώρους..
Η να περιμένετε το skoda scala θα έχει 50 -70 λίτρα παραπάνω πόρτ μπαγκαζ.
Αλλά το τεπόζιτο βενζίνης θα είναι πάντα μικρό από εδώ και στο εξής.
Επίσης ένα ακόμη πλεονέκτημα..δεν θα μπουν σε αυτά τα αυτοκίνητα φίλτρο μικροσωματιδιον όπως έχουν τα ντιζελ και τα βενζίνης από εδώ και στο εξής.
Που θα θέλουν αναγέννηση και άλλες μακακιες... -
Να το τονίσω ότι επειδή μπαίνει τεπόζιτο βενζίνης κάτω από 15 λίτρα δε χρειάζεται να μπει φίλτρο μικροσωματιδιον.
Υπάρχει νομοθεσία. -
Ο χρήστης nireas έγραψε:
Να πω και εγώ τους προβληματισμούς μου
Η αλήθεια είναι ότι:- με τα χρήματα του Arona CNG θα έπαιρνα το TSI με τον κινητήρα στα 115hp που είναι αρκετά πιο σβέλτο και πιο νευρικό.
- με χαλάει που θα έχω 120L χωρητικότητας λιγότερα από το TSI
- δε μου αρέσει το μικρό ντεπόζιτο βενζίνης των 160 χλμ,
ΑΛΛΑ ρε παιδιά,
κάνω περίπου 15.000 χλμ το χρόνο. Με τους υπολογισμούς μου με τις τρέχουσες τιμές καυσίμων θα γλιτώνω περίπου 1.000 ευρώ το χρόνο αν κινούμαι με φυσικό αέριο αντί για βενζίνη. Το προηγούμενό μου αυτοκίνητο (opel astra) το κράτησα 17 χρόνια. Αν το κρατήσω και αυτό το ίδιο, θα μου ξεπληρώσει τα χρήματα που έδωσα για να το αγοράσω...Όλοι για τα φράγκα αγαπάμε το φυσικό αέριο. Αλλιώς έχει μόνο μειονεκτήματα. Το χιλιάρικο όμως ουδείς εμίσησε.
-
Έτσι όπως έχει η κατάσταση στην Ελλάδα αυτή την στιγμή, νομίζω πως σαν δεύτερο αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση στην δουλειά και στην πόλη και εφόσον έχεις και κοντά πρατήριο παίρνεις cng με κλειστά μάτια. Για βασικό οικογενειακό νομίζω θέλει λίγο σκέψη παραπάνω και για την αυτονομία που (δεν) θα έχεις και για τους χώρους που χάνεις και για την όλη ταλαιπωρία του να κοιτάς κάθε τρεις και λίγο την βελόνα μην και δεν σε φτάσει μέχρι το πρατήριο.
Τώρα βέβαια το ερώτημα είναι, για δεύτερο αυτοκίνητο θα πάρεις το Arona η κανένα Fiat Panta ίσα να κάνεις την δουλειά σου?
-
Ο χρήστης gchris7 έγραψε:
Έτσι όπως έχει η κατάσταση στην Ελλάδα αυτή την στιγμή, νομίζω πως σαν δεύτερο αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση στην δουλειά και στην πόλη και εφόσον έχεις και κοντά πρατήριο παίρνεις cng με κλειστά μάτια. Για βασικό οικογενειακό νομίζω θέλει λίγο σκέψη παραπάνω και για την αυτονομία που (δεν) θα έχεις και για τους χώρους που χάνεις και για την όλη ταλαιπωρία του να κοιτάς κάθε τρεις και λίγο την βελόνα μην και δεν σε φτάσει μέχρι το πρατήριο.Τώρα βέβαια το ερώτημα είναι, για δεύτερο αυτοκίνητο θα πάρεις το Arona η κανένα Fiat Panta ίσα να κάνεις την δουλειά σου?
Fiat Panta ίσα να κάνεις την δουλειά σου
-
Για τον καφε το γνωριζω οτι θα μου βγαινει πιο φθηνα, και με απλο ελληνικο ειμαι πανευτυχης, αλλα με πιανουν και τα συναισθηματικα μου και αγοραζω για να στηριξω μαγαζια νεων ανθρωπων.
-
Συντομα και στην Ελλαδα !!!
https://pro.autotriti.gr/data/news/prev ... 14.asp?a=7
-
Το βάζω στο θέμα του CNG.
-
Καλησπερα εγω θα ηθελα να πω οτι μια λυση στο μυαλο μου ειναι ενα δοχειο βενζινης 20λιτρων για τα μακρινα ταξιδια στο μπορμπαγκαζ του αρονα για οταν τελιωσει το cng .
-
Μια χαρά. Δε χάθηκε ο κόσμος για 1-2 ταξίδια το χρόνο. Που και πάλι, θα σου χρειαστεί μόνο σε διάσχιση της Πίνδου, όχι σε νορμάλ ταξίδι, όπου απλώς θα είναι σπαστικό νήσσα σταματάς κάθε λίγο.
Seat Arona 2017