-
Καλησπέρα σε όλους !
Τον τελευταίο καιρό έχω πέσει με τα μούτρα σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.Ψάχνω για 5πορτο, έως 1300 cc, να είναι Euro 5 (για λόγους που έχουν να κάνουν με τέλη - φορολογία / που αν δεν κάνω λάθος συνήθως σημαίνει ότι κοιτάω για μέσα 2011 και μετά), με μικρή κατανάλωση (το αμάξι που είχα μέχρι πριν λίγο καιρό είχε μέση κατανάλωση 10/100 χλμ ! - ψάχνω κάτι που στην χειρότερη να έχει μικτό έως 8/100) και η χρήση του θα είναι πιο πολύ πόλη, και που και που λίγα ταξίδια (σχετικά κοντινά όμως - και όχι πολύ συχνά). Η ταχύτητα παντα μου άρεσε αλλά έχω εδώ και καιρό εξοικειωθεί με την ιδέα ενός όχι ιδιαίτερα γρήγορου αμαξιού. Θα ήθελα όμως να βρω κάτι από 85 αλογα και πάνω. Δεν θα με χαλούσε καθόλου κάποιο οικονομικό turbo. Σημαντικό το ότι θα προτιμούσα να έχει καδένα κι όχι ιμάντα. Ισως μάλιστα αυτό να καταλήξει στην πορεία να είναι και ...αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση. Επίσης λογικό το ότι θα προτιμούσα να πάρω κάτι από ιδιώτη κι όχι από μαντρά. Εννοείται ότι θα κάνω έλεγχο είτε σε αντιπροσωπεια είτε με spotmechanic (ή και τα 2..).
Παρακάτω κάποια μοντέλα που για τα οποία έχω ενδιαφερθεί, το καθένα με τα θετικά και αρνητικά που έχω ...διαβάσει.
Corsa D 1.3 Diesel 95 αλογα
Ηταν η πρώτη επιλογή μου λόγω της προφανούς οικονομίας του πετρελαιοκινητήρα. Δυστυχώς η όρεξη μου καταποντίστηκε γρήγορα όταν μπήκα και διάβασα τα όσα γίνονται με το φίλτρο μικροσωματιδίων και τα σχετικά θέματα που έχουν αντιμετωπίσει οι κατοχοι του. Στην έρευνά μου, ένας πωλητής της Best Car + ένας από τους πιο αξιόπιστους μηχανικούς αντιπροσωπείας Opel μου είπαν ότι αν το θέλω πιο πολύ για την πόλη, δεν αξίζει να το πάρω. Στα (μάλλον) μείον ότι τα περισσότερα πωλούνται απο μαντράδες και είναι πρώην leasing / εταιρικά.Corsa D 1.2 85 αλογα
Γενικά το Corsa D από εμφάνιση μου αρέσει πολύ. Διαβάζω για βαρύ αμάξωμα / ότι σερνεται με τα 85 αλογα και την σχετικα χαμηλη ροπή καθως και για οχι καλα πλαστικα. Επίσης πάρα πολλά είναι με γυρισμένα χιλιόμετρα. Προφανώς κυρίως από μαντράδες. Διαβάζω και για σχετικά μεγάλη κατανάλωση...Corsa D 1.2 LPG / βενζίνη
Από τα ελάχιστα LPG εργοστασιακά της Opel στη χώρα μας, προφανώς από leasing. 83 άλογα σε LPG. 85 οταν το κινεις με βενζινη. Μου φαίνεται ελκυστική πρόταση σε επίπεδο οικονομίας, (και φυσικά αν ο έλεγχος το βγάλει σε καλή κατάσταση) αλλά ισχύουν κι εδώ τα όσα έγραψα για το Corsa 1.2 πιο πάνω.Suzuki Swift 1.3 βενζίνη
Ακούω από παντού τα καλύτερα για την αξιοπιστία του, τις λίγες ζημιές το γεγονός ότι είναι γιαπωνέζικο (είναι όντως... πέρα από το BRAND ή τελικά κατασκευάζεται σε καμια Τουρκία / Βραζιλία κλπ; )
Οι τιμές του για μοντέλα euro 5 (2011 και μετά) είναι συνήθως πιο πάνω από τα άλλα μεταχειρισμένα της ιδιας κατηγορίας και γενικά αν έχω καταλάβει καλά ο κοσμος που το έχει δεν το δίνει εύκολα.
Να μια (φαινομενικά τουλάχιστον) καλή ευκαιρία, σε σούπερ έκδοση και καλή τιμή που δεν πρόλαβα / 1250 κυβικα, 94 αλογα GLX edition facelift, κλπ :http://www.gravalos.gr/el/metaxeirismena-aftokinita/crid/150
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καταφέρει να βρω πολλές πληροφορίες για την κατανάλωσή του και γενικά για την οδηγική του συμπεριφορά (κύλιση, κρατήματα, ρεπρίζ, βάρος, κλπ).
Toyota Yaris 2 1.3 (βενζίνη)
Πάνω κάτω τα ίδια με το Suzuki Swift. Ούτε και γι αυτό ξέρω πολλά σχετικά με την κατανάλωσή του. Δυστυχώς οι απλές εκδόσεις (που είναι και λίγο πιο προσιτές) είναι μέσα σπαρτιάτικες με αισθητική από τα ...90's αλλά είμαι διατεθειμένος να το ξεπεράσω αυτό, αν δεν βρω καλή έκδοση (π.χ. Luna, κλπ). Φαντάζομαι δεν είναι τυχαίο το ότι στα μεταχειρισμένα, Swift + Yaris σχεδόν πάντα είναι 500 με 1500 ευρώ πιο πανω από άλλα αμάξια της ίδια (σχεδόν) κατηγορίας. Εχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια για τον κινητήρα του αλλά δεν ξέρω αν αυτό αρκεί.Polo 1.2 TDI
Πετρελαιο μεν, με κάποια προβλήματα γενικά σύμφωνα με κάποιες απόψεις, αν μου τα έχουν πει καλά. Επίσης ακριβό (?) service και εξίσου (αν όχι περισσότερο από Swift + Yaris) υψηλές τιμές στην κατηγορία του ως μεταχειρισμένο. Δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει με τον diesel κινητήρα κι αν εχει παρόμοια θέματα με το 1.3 της Fiat που έχει το Corsa. Τα 75 αλογα που δινει μου φαινονται απελπιστικα λιγα, γενικα αλλα και σε σχέση με άλλα της κατηγορίας.Polo 1.2 TSI
Θα με ενδιέφερε περισσότερο η έκδοση με τα 105 άλογα. Εχω μια σχετικά αρνητική προδιάθεση γενικά με την VW. Αλλά αν βρω μια καλή περίπτωση / ευκαιρία δεν θα πω οχι. Δεν ξέρω αν έχει θέματα η όχι ο κινητήρας αυτός.Renault Clio 3 1.2 TCE 101 άλογα
Αυτο το αμάξι για διάφορους λόγους (και από παρουσιάσεις που έχω διαβάσει) μου φαίνεται οτι ίσως είναι η πιο δίκαιη πρόταση στην κατηγορία που ψάχνω. Πολλά άλογα, χαμηλά τέλη, καλή συμπεριφορα. Στα μείον το σαλόνι του που είναι λίγο σαν παιδότοπος με 90's αισθητική, αλλα το ξεπερνώ αν βρω κατι καλό. Στο μυαλό μου έχει κολλήσει από παλιες θεωρίες / συζητήσεις ότι η Renault έχει ακριβά services και κυρίως ακριβά ανταλλακτικά + πολλά προβλήματα στα ηλεκτρολογικά.Fiat Punto 1.2 / 1.3 diesel
Για μενα ισως το πιο ομορφο στην κατηγορία του, κι ας κυκλοφορει 8 χρόνια τώρα με μικρο-αλλαγές (εξωτερικά).
Ο Diesel 1.3 με προβληματίζει για τους λογους που έγραψα πιο πάνω στην περίπτωση του Corsa. Βέβαια δεν έχω καταλάβει αν κυκλοφορούν 2 εκδόσεις (το ένα με start-stop + DPF και το αλλο χωρίς αυτά τα 2).http://www.auto-data.net/gr/?f=showSubModel&modeli_id=761
Οι κινητήρες με τα 65, 69 και 75 αλογα δεν με ενδιαφέρουν. Οι τιμές στα παραπάνω άλογα μάλλον είναι πάνω από το budget μου.
Ford Fiesta 1.2 82 bhp
Εχω ακούσει καλά λόγια αλλα οι τιμές μάλλον είναι κι εδώ πάνω από το budget μου. Δεν έχω ιδέα για τις πραγματικές τιμές σε κατανάλωση. Το 1000αρι ecoboost με τα 100 αλογα ειναι πανακριβο.Αυτά πάνω-κάτω. Προφανώς και δεν ισχυρίζομαι ότι οι παραπάνω πληροφορίες είναι σωστές. Απλά είναι μια εικόνα που έχω γενικά σχηματίσει έως τώρα.
Θα εκτιμούσα αν όσοι θέλετε / γνωρίζετε καταγράφατε τις απόψεις / εμπειρίες σας και λεπτομέρειες που ίσως θα με βοηθούσαν (και ίσως και άλλους αναγνώστες) στην επιλογή μου. -
Καλησπέρα σε όλους !
Τον τελευταίο καιρό έχω πέσει με τα μούτρα σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.Ψάχνω για 5πορτο, έως 1300 cc, να είναι Euro 5 (για λόγους που έχουν να κάνουν με τέλη - φορολογία / που αν δεν κάνω λάθος συνήθως σημαίνει ότι κοιτάω για μέσα 2011 και μετά), με μικρή κατανάλωση (το αμάξι που είχα μέχρι πριν λίγο καιρό είχε μέση κατανάλωση 10/100 χλμ ! - ψάχνω κάτι που στην χειρότερη να έχει μικτό έως 8/100) και η χρήση του θα είναι πιο πολύ πόλη, και που και που λίγα ταξίδια (σχετικά κοντινά όμως - και όχι πολύ συχνά). Η ταχύτητα παντα μου άρεσε αλλά έχω εδώ και καιρό εξοικειωθεί με την ιδέα ενός όχι ιδιαίτερα γρήγορου αμαξιού. Θα ήθελα όμως να βρω κάτι από 85 αλογα και πάνω. Δεν θα με χαλούσε καθόλου κάποιο οικονομικό turbo. Σημαντικό το ότι θα προτιμούσα να έχει καδένα κι όχι ιμάντα. Ισως μάλιστα αυτό να καταλήξει στην πορεία να είναι και ...αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση. Επίσης λογικό το ότι θα προτιμούσα να πάρω κάτι από ιδιώτη κι όχι από μαντρά. Εννοείται ότι θα κάνω έλεγχο είτε σε αντιπροσωπεια είτε με spotmechanic (ή και τα 2..).
Παρακάτω κάποια μοντέλα που για τα οποία έχω ενδιαφερθεί, το καθένα με τα θετικά και αρνητικά που έχω ...διαβάσει.
Corsa D 1.3 Diesel 95 αλογα
Ηταν η πρώτη επιλογή μου λόγω της προφανούς οικονομίας του πετρελαιοκινητήρα. Δυστυχώς η όρεξη μου καταποντίστηκε γρήγορα όταν μπήκα και διάβασα τα όσα γίνονται με το φίλτρο μικροσωματιδίων και τα σχετικά θέματα που έχουν αντιμετωπίσει οι κατοχοι του. Στην έρευνά μου, ένας πωλητής της Best Car + ένας από τους πιο αξιόπιστους μηχανικούς αντιπροσωπείας Opel μου είπαν ότι αν το θέλω πιο πολύ για την πόλη, δεν αξίζει να το πάρω. Στα (μάλλον) μείον ότι τα περισσότερα πωλούνται απο μαντράδες και είναι πρώην leasing / εταιρικά.Corsa D 1.2 85 αλογα
Γενικά το Corsa D από εμφάνιση μου αρέσει πολύ. Διαβάζω για βαρύ αμάξωμα / ότι σερνεται με τα 85 αλογα και την σχετικα χαμηλη ροπή καθως και για οχι καλα πλαστικα. Επίσης πάρα πολλά είναι με γυρισμένα χιλιόμετρα. Προφανώς κυρίως από μαντράδες. Διαβάζω και για σχετικά μεγάλη κατανάλωση...Corsa D 1.2 LPG / βενζίνη
Από τα ελάχιστα LPG εργοστασιακά της Opel στη χώρα μας, προφανώς από leasing. 83 άλογα σε LPG. 85 οταν το κινεις με βενζινη. Μου φαίνεται ελκυστική πρόταση σε επίπεδο οικονομίας, (και φυσικά αν ο έλεγχος το βγάλει σε καλή κατάσταση) αλλά ισχύουν κι εδώ τα όσα έγραψα για το Corsa 1.2 πιο πάνω.Suzuki Swift 1.3 βενζίνη
Ακούω από παντού τα καλύτερα για την αξιοπιστία του, τις λίγες ζημιές το γεγονός ότι είναι γιαπωνέζικο (είναι όντως... πέρα από το BRAND ή τελικά κατασκευάζεται σε καμια Τουρκία / Βραζιλία κλπ; )
Οι τιμές του για μοντέλα euro 5 (2011 και μετά) είναι συνήθως πιο πάνω από τα άλλα μεταχειρισμένα της ιδιας κατηγορίας και γενικά αν έχω καταλάβει καλά ο κοσμος που το έχει δεν το δίνει εύκολα.
Να μια (φαινομενικά τουλάχιστον) καλή ευκαιρία, σε σούπερ έκδοση και καλή τιμή που δεν πρόλαβα / 1250 κυβικα, 94 αλογα GLX edition facelift, κλπ :http://www.gravalos.gr/el/metaxeirismena-aftokinita/crid/150
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καταφέρει να βρω πολλές πληροφορίες για την κατανάλωσή του και γενικά για την οδηγική του συμπεριφορά (κύλιση, κρατήματα, ρεπρίζ, βάρος, κλπ).
Toyota Yaris 2 1.3 (βενζίνη)
Πάνω κάτω τα ίδια με το Suzuki Swift. Ούτε και γι αυτό ξέρω πολλά σχετικά με την κατανάλωσή του. Δυστυχώς οι απλές εκδόσεις (που είναι και λίγο πιο προσιτές) είναι μέσα σπαρτιάτικες με αισθητική από τα ...90's αλλά είμαι διατεθειμένος να το ξεπεράσω αυτό, αν δεν βρω καλή έκδοση (π.χ. Luna, κλπ). Φαντάζομαι δεν είναι τυχαίο το ότι στα μεταχειρισμένα, Swift + Yaris σχεδόν πάντα είναι 500 με 1500 ευρώ πιο πανω από άλλα αμάξια της ίδια (σχεδόν) κατηγορίας. Εχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια για τον κινητήρα του αλλά δεν ξέρω αν αυτό αρκεί.Polo 1.2 TDI
Πετρελαιο μεν, με κάποια προβλήματα γενικά σύμφωνα με κάποιες απόψεις, αν μου τα έχουν πει καλά. Επίσης ακριβό (?) service και εξίσου (αν όχι περισσότερο από Swift + Yaris) υψηλές τιμές στην κατηγορία του ως μεταχειρισμένο. Δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει με τον diesel κινητήρα κι αν εχει παρόμοια θέματα με το 1.3 της Fiat που έχει το Corsa. Τα 75 αλογα που δινει μου φαινονται απελπιστικα λιγα, γενικα αλλα και σε σχέση με άλλα της κατηγορίας.Polo 1.2 TSI
Θα με ενδιέφερε περισσότερο η έκδοση με τα 105 άλογα. Εχω μια σχετικά αρνητική προδιάθεση γενικά με την VW. Αλλά αν βρω μια καλή περίπτωση / ευκαιρία δεν θα πω οχι. Δεν ξέρω αν έχει θέματα η όχι ο κινητήρας αυτός.Renault Clio 3 1.2 TCE 101 άλογα
Αυτο το αμάξι για διάφορους λόγους (και από παρουσιάσεις που έχω διαβάσει) μου φαίνεται οτι ίσως είναι η πιο δίκαιη πρόταση στην κατηγορία που ψάχνω. Πολλά άλογα, χαμηλά τέλη, καλή συμπεριφορα. Στα μείον το σαλόνι του που είναι λίγο σαν παιδότοπος με 90's αισθητική, αλλα το ξεπερνώ αν βρω κατι καλό. Στο μυαλό μου έχει κολλήσει από παλιες θεωρίες / συζητήσεις ότι η Renault έχει ακριβά services και κυρίως ακριβά ανταλλακτικά + πολλά προβλήματα στα ηλεκτρολογικά.Fiat Punto 1.2 / 1.3 diesel
Για μενα ισως το πιο ομορφο στην κατηγορία του, κι ας κυκλοφορει 8 χρόνια τώρα με μικρο-αλλαγές (εξωτερικά).
Ο Diesel 1.3 με προβληματίζει για τους λογους που έγραψα πιο πάνω στην περίπτωση του Corsa. Βέβαια δεν έχω καταλάβει αν κυκλοφορούν 2 εκδόσεις (το ένα με start-stop + DPF και το αλλο χωρίς αυτά τα 2).http://www.auto-data.net/gr/?f=showSubModel&modeli_id=761
Οι κινητήρες με τα 65, 69 και 75 αλογα δεν με ενδιαφέρουν. Οι τιμές στα παραπάνω άλογα μάλλον είναι πάνω από το budget μου.
Ford Fiesta 1.2 82 bhp
Εχω ακούσει καλά λόγια αλλα οι τιμές μάλλον είναι κι εδώ πάνω από το budget μου. Δεν έχω ιδέα για τις πραγματικές τιμές σε κατανάλωση. Το 1000αρι ecoboost με τα 100 αλογα ειναι πανακριβο.Αυτά πάνω-κάτω. Προφανώς και δεν ισχυρίζομαι ότι οι παραπάνω πληροφορίες είναι σωστές. Απλά είναι μια εικόνα που έχω γενικά σχηματίσει έως τώρα.
Θα εκτιμούσα αν όσοι θέλετε / γνωρίζετε καταγράφατε τις απόψεις / εμπειρίες σας και λεπτομέρειες που ίσως θα με βοηθούσαν (και ίσως και άλλους αναγνώστες) στην επιλογή μου. -
Καλησπέρα σε όλους !
Τον τελευταίο καιρό έχω πέσει με τα μούτρα σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.Ψάχνω για 5πορτο, έως 1300 cc, να είναι Euro 5 (για λόγους που έχουν να κάνουν με τέλη - φορολογία / που αν δεν κάνω λάθος συνήθως σημαίνει ότι κοιτάω για μέσα 2011 και μετά), με μικρή κατανάλωση (το αμάξι που είχα μέχρι πριν λίγο καιρό είχε μέση κατανάλωση 10/100 χλμ ! - ψάχνω κάτι που στην χειρότερη να έχει μικτό έως 8/100) και η χρήση του θα είναι πιο πολύ πόλη, και που και που λίγα ταξίδια (σχετικά κοντινά όμως - και όχι πολύ συχνά). Η ταχύτητα παντα μου άρεσε αλλά έχω εδώ και καιρό εξοικειωθεί με την ιδέα ενός όχι ιδιαίτερα γρήγορου αμαξιού. Θα ήθελα όμως να βρω κάτι από 85 αλογα και πάνω. Δεν θα με χαλούσε καθόλου κάποιο οικονομικό turbo. Σημαντικό το ότι θα προτιμούσα να έχει καδένα κι όχι ιμάντα. Ισως μάλιστα αυτό να καταλήξει στην πορεία να είναι και ...αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση. Επίσης λογικό το ότι θα προτιμούσα να πάρω κάτι από ιδιώτη κι όχι από μαντρά. Εννοείται ότι θα κάνω έλεγχο είτε σε αντιπροσωπεια είτε με spotmechanic (ή και τα 2..).
Παρακάτω κάποια μοντέλα που για τα οποία έχω ενδιαφερθεί, το καθένα με τα θετικά και αρνητικά που έχω ...διαβάσει.
Corsa D 1.3 Diesel 95 αλογα
Ηταν η πρώτη επιλογή μου λόγω της προφανούς οικονομίας του πετρελαιοκινητήρα. Δυστυχώς η όρεξη μου καταποντίστηκε γρήγορα όταν μπήκα και διάβασα τα όσα γίνονται με το φίλτρο μικροσωματιδίων και τα σχετικά θέματα που έχουν αντιμετωπίσει οι κατοχοι του. Στην έρευνά μου, ένας πωλητής της Best Car + ένας από τους πιο αξιόπιστους μηχανικούς αντιπροσωπείας Opel μου είπαν ότι αν το θέλω πιο πολύ για την πόλη, δεν αξίζει να το πάρω. Στα (μάλλον) μείον ότι τα περισσότερα πωλούνται απο μαντράδες και είναι πρώην leasing / εταιρικά.Corsa D 1.2 85 αλογα
Γενικά το Corsa D από εμφάνιση μου αρέσει πολύ. Διαβάζω για βαρύ αμάξωμα / ότι σερνεται με τα 85 αλογα και την σχετικα χαμηλη ροπή καθως και για οχι καλα πλαστικα. Επίσης πάρα πολλά είναι με γυρισμένα χιλιόμετρα. Προφανώς κυρίως από μαντράδες. Διαβάζω και για σχετικά μεγάλη κατανάλωση...Corsa D 1.2 LPG / βενζίνη
Από τα ελάχιστα LPG εργοστασιακά της Opel στη χώρα μας, προφανώς από leasing. 83 άλογα σε LPG. 85 οταν το κινεις με βενζινη. Μου φαίνεται ελκυστική πρόταση σε επίπεδο οικονομίας, (και φυσικά αν ο έλεγχος το βγάλει σε καλή κατάσταση) αλλά ισχύουν κι εδώ τα όσα έγραψα για το Corsa 1.2 πιο πάνω.Suzuki Swift 1.3 βενζίνη
Ακούω από παντού τα καλύτερα για την αξιοπιστία του, τις λίγες ζημιές το γεγονός ότι είναι γιαπωνέζικο (είναι όντως... πέρα από το BRAND ή τελικά κατασκευάζεται σε καμια Τουρκία / Βραζιλία κλπ; )
Οι τιμές του για μοντέλα euro 5 (2011 και μετά) είναι συνήθως πιο πάνω από τα άλλα μεταχειρισμένα της ιδιας κατηγορίας και γενικά αν έχω καταλάβει καλά ο κοσμος που το έχει δεν το δίνει εύκολα.
Να μια (φαινομενικά τουλάχιστον) καλή ευκαιρία, σε σούπερ έκδοση και καλή τιμή που δεν πρόλαβα / 1250 κυβικα, 94 αλογα GLX edition facelift, κλπ :http://www.gravalos.gr/el/metaxeirismena-aftokinita/crid/150
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καταφέρει να βρω πολλές πληροφορίες για την κατανάλωσή του και γενικά για την οδηγική του συμπεριφορά (κύλιση, κρατήματα, ρεπρίζ, βάρος, κλπ).
Toyota Yaris 2 1.3 (βενζίνη)
Πάνω κάτω τα ίδια με το Suzuki Swift. Ούτε και γι αυτό ξέρω πολλά σχετικά με την κατανάλωσή του. Δυστυχώς οι απλές εκδόσεις (που είναι και λίγο πιο προσιτές) είναι μέσα σπαρτιάτικες με αισθητική από τα ...90's αλλά είμαι διατεθειμένος να το ξεπεράσω αυτό, αν δεν βρω καλή έκδοση (π.χ. Luna, κλπ). Φαντάζομαι δεν είναι τυχαίο το ότι στα μεταχειρισμένα, Swift + Yaris σχεδόν πάντα είναι 500 με 1500 ευρώ πιο πανω από άλλα αμάξια της ίδια (σχεδόν) κατηγορίας. Εχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια για τον κινητήρα του αλλά δεν ξέρω αν αυτό αρκεί.Polo 1.2 TDI
Πετρελαιο μεν, με κάποια προβλήματα γενικά σύμφωνα με κάποιες απόψεις, αν μου τα έχουν πει καλά. Επίσης ακριβό (?) service και εξίσου (αν όχι περισσότερο από Swift + Yaris) υψηλές τιμές στην κατηγορία του ως μεταχειρισμένο. Δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει με τον diesel κινητήρα κι αν εχει παρόμοια θέματα με το 1.3 της Fiat που έχει το Corsa. Τα 75 αλογα που δινει μου φαινονται απελπιστικα λιγα, γενικα αλλα και σε σχέση με άλλα της κατηγορίας.Polo 1.2 TSI
Θα με ενδιέφερε περισσότερο η έκδοση με τα 105 άλογα. Εχω μια σχετικά αρνητική προδιάθεση γενικά με την VW. Αλλά αν βρω μια καλή περίπτωση / ευκαιρία δεν θα πω οχι. Δεν ξέρω αν έχει θέματα η όχι ο κινητήρας αυτός.Renault Clio 3 1.2 TCE 101 άλογα
Αυτο το αμάξι για διάφορους λόγους (και από παρουσιάσεις που έχω διαβάσει) μου φαίνεται οτι ίσως είναι η πιο δίκαιη πρόταση στην κατηγορία που ψάχνω. Πολλά άλογα, χαμηλά τέλη, καλή συμπεριφορα. Στα μείον το σαλόνι του που είναι λίγο σαν παιδότοπος με 90's αισθητική, αλλα το ξεπερνώ αν βρω κατι καλό. Στο μυαλό μου έχει κολλήσει από παλιες θεωρίες / συζητήσεις ότι η Renault έχει ακριβά services και κυρίως ακριβά ανταλλακτικά + πολλά προβλήματα στα ηλεκτρολογικά.Fiat Punto 1.2 / 1.3 diesel
Για μενα ισως το πιο ομορφο στην κατηγορία του, κι ας κυκλοφορει 8 χρόνια τώρα με μικρο-αλλαγές (εξωτερικά).
Ο Diesel 1.3 με προβληματίζει για τους λογους που έγραψα πιο πάνω στην περίπτωση του Corsa. Βέβαια δεν έχω καταλάβει αν κυκλοφορούν 2 εκδόσεις (το ένα με start-stop + DPF και το αλλο χωρίς αυτά τα 2).http://www.auto-data.net/gr/?f=showSubModel&modeli_id=761
Οι κινητήρες με τα 65, 69 και 75 αλογα δεν με ενδιαφέρουν. Οι τιμές στα παραπάνω άλογα μάλλον είναι πάνω από το budget μου.
Ford Fiesta 1.2 82 bhp
Εχω ακούσει καλά λόγια αλλα οι τιμές μάλλον είναι κι εδώ πάνω από το budget μου. Δεν έχω ιδέα για τις πραγματικές τιμές σε κατανάλωση. Το 1000αρι ecoboost με τα 100 αλογα ειναι πανακριβο.Αυτά πάνω-κάτω. Προφανώς και δεν ισχυρίζομαι ότι οι παραπάνω πληροφορίες είναι σωστές. Απλά είναι μια εικόνα που έχω γενικά σχηματίσει έως τώρα.
Θα εκτιμούσα αν όσοι θέλετε / γνωρίζετε καταγράφατε τις απόψεις / εμπειρίες σας και λεπτομέρειες που ίσως θα με βοηθούσαν (και ίσως και άλλους αναγνώστες) στην επιλογή μου. -
Έγραψες ένα σωρό πράγματα, ανέφερες σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα αλλά τα χιλιόμετρα που κάνεις τον χρόνο και που θα κινείσαι αν δεν κάνω λάθος δεν μας τα είπες...
-
Οντως πες μας χιλιομετρα. Αστο lpg.. ή ντιζελ ή βενζινη αναλογως των χιλιομετρων ανα ετος.
Προσωπικα, και εφοσον δε θελεις πανω απο 1.3 οποτε και το grande punto 105 φευγει απο την εξισωση (αληθεια μηπως κατω απο το οριο ο ακριβης κυβισμος?), αναμεσα σε polo 1.2 tsi και clio 1.2 tce θα ημουν. Και τα 2 καδενα δεν εχουν? To polo ειναι καλυτερο μεσα και η κλειω απ εξω. Κοστη παρομοια και μαλλον φτηνοτερα απο opel.
Αυτα αν εισαι εκει γυρω στα 12.000km/ ετος. -
To είχα ψάξει πολύ και εγώ πρόσφατα.
Είχα καταλήξει στο Κλειό αλλά εσωτερικά με χάλαγε. Είχα φτάσει στο σημείο να κοιτάω για επενδύσεις με απομίμηση αλουμινίου και καρμπόν (σίγουρα θα βελτίωναν πολύ την εικόνα).
Το ϊμπιζα 1.2 είναι σαφώς καλύτερη επιλογή από το Πόλο (πιο φτηνό, ελαφρά πιο σφικτή ανάρτηση) αλλά με μοτέρ που έχει θέματα κατανάλωσης λαδιου.
Σε αυτή την κατηγορία τα βενζινοκίνητα είναι πολύ πιο ευχάριστα από τα πετρελαιοκίνητα. Αν κάνεις κάτω από 15.000 χλμ/έτος μην κοιτάς πετρέλαιο, εκτός αν δεν σε απασχολεί ότι δεν πάνε βήμα για τα ίδια λεφτά, σε σχέση με τα βενζινοκίνητα συν του ότι το μοναδικό δυνατό (Κόρσα) έχει θέματα με το DPF. -
Απο προσωπικη εμπειρια θα σου ελεγα jazzακι... Καδενα, αθανατο, μονο μπουζι-βενζινη-λαδι 1.300cc, μεταφερεις 2 ψυγεια αν ριξεις καθισματα, καταναλωση με αυγο στο γκαζι εχω δει και 4.2lt/100 σε ταξιδι (με μοντελο 2002) . To μονο κακο ειναι πως με 7κ δεν παιρνεις 2011 μοντελο...ισως λιγο πιο παλιο ή με 1-2 χιλιαρικα ακομη...Α και 100 αλογακια
-
Jazz μονο για δευτερης γενιας αν ειναι.
-
Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Η χρήση του αμαξιού (θα) είναι λίγο ...μετρημένη αλλά όχι πολύ ξεκάθαρη. Τι εννοω:
Φανταστείτε ότι το προηγούμενό μου (που πούλησα) ήταν 1.8cc με πολλά τέλη κλπ. Λόγω υψηλού κόστους συντήρησης (αλλά βασικά μεγάλης κατανάλωσης) δεν το χρησιμοποιούσα πολύ τα τελευταία χρόνια (το πήρα με 37.000 το 2009 και το έδωσα φέτος με 94.000, δηλαδή μιλάμε για μόλις 8.000 χλμ ανα έτος) και από το 2012 έχω και ενα scooter για την πόλη. Θεωρώ ότι και με το νέο που θα πάρω, πάνω από 12.000 το χρόνο δεν θα κάνω.
Τα ταξίδια με auto αναγκαστικά τα έχω μειώσει και προτιμώ αεροπλάνο, πχ για μακρινές απόστάσεις, γιατι με βενζινες / διοδια κλπ τα έξοδα πλέον πήγαιναν στον Θεό, ενώ ο μισθός μειώθηκε πολύ.Δεν ξέρω πως να περιγράψω με ακρίβεια την χρήση που θα του κάνω, γιατί με τα όσα έχουν γίνει σε οικονομικό επίπεδο στην χώρα μας, κάποια πράγματα και συνήθειες εχουν κανιβαλιστεί και δεν γίνονται συστηματικά και ξεκάθαρα όπως παλιότερα, αλλα αν βοηθάει κάπως, οι σκέψεις που κάνω είναι να μπορώ χωρίς τύψεις πλέον να πάρω μια κρύα ή βροχερή μέρα (που στο σκούτερ δεν θα παλευονταν) το 1.2 και να πάω για ένα ποτό ή μια δουλειά, η ξερω γω ενα ταξιδάκι με την κοπέλα μου 'με υπομονη' προς Θεσσαλία ή Καλάβρυτα, κλπ.
Και δεν σας κρυβω οτι -επειδή και φιλαράκια μου το κάνουν κι ας χρειάζεται έξτρα υπομονή- αν κάποια στιγμή τα επόμενα χρόνια έρθει κι ένα παιδάκι (έστω το 1ο) έλεγα να βολευτώ για αρχή με το αμάξι αυτό και καμιά μπαγκαζιέρα οροφής, πριν παω μετά πάλι για μεγάλο / οικογενειακό.Αν όντως το Clio 1.2 TCE 100 bhp είναι με καδένα, κατά πάσα πιθανότητα το βάζω πρωτο στόχο, κι ας είναι εσωτερικά λίγο απογοητευτικό. Απλά δεν θέλω να βιαστώ. Οπότε ολες οι απόψεις δεκτές και με το παραπάνω.
EDIT: από όσα διαβάζω εδώ (http://www.greekrenaultclub.gr/forum/index.php?topic=2468.msg419812#msg419812), το 1.2 TCE έχει ιμαντα κι όχι καδένα >Ο 1,2TCe έχει ιμάντα και όχι καδένα.. Ο 1,4TCe είναι αυτός που έχει καδένα!p.s. Για το εργοστασιακό LPG τι παίζει και δεν το προτείνετε;
-
Mitsubishi colt...
-
Από όλα αυτά Κλειώ άνετα.
Τώρα για το εσωτερικό... Καμία μεμβράνη, κανένα σωστό βάψιμο,
κάνουν δουλειά. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Από όλα αυτά Κλειώ άνετα.
Τώρα για το εσωτερικό... Καμία μεμβράνη, κανένα σωστό βάψιμο,
κάνουν δουλειά.Καλημέρα.
Τελικά εσύ αυτό είχες / έχεις πάρει; -
Από αυτά που προτείνεις θα προτιμούσα το swift.
Επίσης το colt που προτάθηκε είναι καλή επιλογή, το λέω από προσωπική εμπειρία. -
Εκτιμώ την Mistubishi (μηχανολογικά μόνο, γιατί το αμάξι μεσα ειναι εντελως σπαρτιατικο και απο εμφανιση εξωτερικά δεν μου λεει πολλά) αλλά ετσι κι αλλιως σε μεταχειρισμένα στα μετρα που θελω βρίσκω λίγα και παλιά (2004, 2007, 2008) μόνο. Νομίζω εδώ και λίγα χρόνια έχει σταματήσει η παραγωγή του (?) με νεοτερο το 1.3 CZ2 (95Hp) που δεν ξερω καν τι ρυπους βγαζει.
-
Ο χρήστης stark έγραψε:
Από όλα αυτά Κλειώ άνετα.
Τώρα για το εσωτερικό... Καμία μεμβράνη, κανένα σωστό βάψιμο,
κάνουν δουλειά.Καλημέρα.
Τελικά εσύ αυτό είχες / έχεις πάρει;Δεν το πήρα γιατί αποφάσισα να μην 'χαρίσω' την 166 που είχα για πούλημα.
Οδηγικά, το Ίμπιζα ήταν λίγο πιο καλό (σφικτό) αλλά το Κλειώ είχε αυτό το πολύ ωραίο Γαλλικό πάτημα που για την πόλη ήταν τέλειο.
Επίσης, η καδένα στο μοτέρ δεν είναι λόγος επιλογής !!! -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Επίσης, η καδένα στο μοτέρ δεν είναι λόγος επιλογής !!!
Σε αυτό συμφωνώ.
Δεν είναι και τόσο μεγάλο το κόστος αλλαγής κάθε 100.000χιλ. -
Τα swift θελουν προσοχη. Τα ουγγρικα δεν ειναι κανα κελεπουρι, καλυτερα το colt σε σχεση με τα ουγγρικα. 13 ανακλησεις ειχαν...Τα κατασκευης Ιαπωνιας αλλη ιστορια τελειως. Τα καταλαβαινεις που φτιαχτηκαν απο μικρες διαφορες π.χ. κεραια.
-
Δες Kia Rio 1.2. Πολυ καλοφτιαγμενο, ευρυχωρο, καλα εξοπλισμενο σε ολες τις εκδοσεις και ανετο. Το βρισκεις φτηνα γιατι η μεταπωλητικη τους αξια ειναι χαμηλη. Στα συν η 7ετης εγγυηση που θα σε καλυπτει για πολυ καιρο.
-
i20 προηγούμενης γενιάς. Πολύ καλό.
-
Μου αρέσει το** RIO (μοντέλο 2011 και μετά).**
Σε πετρέλαιο, 1.1 CC βγάζει μόνο 75 άλογα που δεν ξέρω καθόλου αν είναι αρκετά για να σηκώσουν το αμάξωμα που δεν το λες και μικρό. Για τη ροπή του δεν ξέρω να κρίνω (170?). Οπως και να χει, σε πετρέλαιο στα μεταχειρισμένα είναι εκτός του budget μου. Οι τιμές (μιλάω για ελληνικά κι όχι εισαγωγής) ξεκινούν από 9.300 και πάνω.
Εχω βρει κι ένα 1.2 βενζίνη σε καλή τιμή, με 84 άλογα (ροπή 121). Και πάλι, αν (δεχτούμε ότι) π.χ. το Corsa D 1.2 σέρνεται με τα 85 άλογα (ροπή 115), το RIO που είναι ακόμα πιο βαρύ δεν θα έχει το ίδιο θέμα;
Για Hyundai i20 έχω ρίξει μια ματιά.
1.2 cc 78 bhp βενζίνη. Δεν είμαι σίγουρος γιατί κάποιος θα το προτιμούσε από τα άλλα 1.2.Επίσης αυτά που γίνονται με τον αντιπρόσωπο KIA + Hyundai στη χώρα μας φυσικά και μου προκαλούν ανησυχία, αν και κάπου διάβασα ότι πέρασαν στον Βασιλάκη πλέον και απομένει να γίνει και επίσημο αυτό.
Αγορά μεταχειρισμένου 1.2 / 1.3 cc έως 7.500 € - Απόψεις;