-
Η ιστορία πάντως δείχνει πως τα γαλλικά χάνουν την αξία τους σχετικά γρήγορα..
-
Ισχύει για αυτό ίσως αυτό το αμάξι συμφέρει τελικά να το πάρεις με χρονομισθωση . Το κρατάς 4 χρονακια με μικτή ασφάλεια χωρίς άγχος μην στο κοπανισουν και το επιστρέφεις χωρίς να σε νοιάζει η μεταπώληση του ή το αγοράζεις και το παντρεύεσαι γιατί μετά από 6-7 χρόνια αν πας να το δώσεις θα χάσεις πολλά.
Βέβαια για να μην στοχοποιούνται τα γαλλικά δες και την 116d. Από 28Κ την βρίσκεις 14!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Διαφωνω με αυτα που λετε περι μεταπωλιτικης αξίας.. Το 3008 πιστεύω θα κρατήσει υψηλή μεταπωλιτική αξία γιατί είναι ένα πολύ επιτυχημένο μοντέλο και ακόμα και μετά από 6 χρόνια άμα το πουλήσεις θα δείχνει σαν καινούργιο και σύγχρονο.. Ενώ κάτι άλλα οπως για παραδειγμα το tucson που το εσωτερικό του δειχνει από τώρα 20 χρόνια πίσω άμα πας να το πουλήσεις μετά από 6 χρόνια θα μοιάζει σαν παλιατζούρα.. Μέχρι στιγμής πάντως το 3008 δείχνει να κρατάει υψηλή μεταπωλιτική αξία από αγγελίες που έχω δει στο car.. Tα πουλάνε σε υψηλή τιμή και φεύγουν και αμέσως γιατί τις περισσότερες αγγελίες που είχα δει με 3008 δεν τις βρίσκω πλέον.. Πουλήθηκαν κιόλας.. Συγκριτικά πάντως με τα υπόλοιπα της κατηγορίας του δείχνει μέχρι στιγμής να κρατάει την αξία του περισσότερο από όλα... Εδώ βλέπουμε να πουλάνε το 3008 1.6 auto allure diesel με 46.776 km στα 30.990 ευρω https://www.car.gr/13198366-peugeot-300 ... ip-navi-3d ενω την αντίστοιχη diesel gla σε αυτοματη, urban έκδοση με 18αρες και δερματινα καθίσματα με μόλις 10.000km να την δείνουν 30.800?? Η συγκεκριμένη έκδοση καινούργιο είχε τουλάχιστον 40.000 ευρω https://www.car.gr/13463427-mercedes-be ... utobesikos
H βλέπω έναν ιδιώτη να πουλάει 28.850 σε συζητησημη τιμή την gla diesel αυτόματη με xenon και led, 18αρες, navi και γενικά τα πάντα από εξοπλισμό και χιλιόμετρα 33.000km Η συγκεκριμένη με τέτοιο εξοπλισμό παίζει να είχε 45.000 ευρώ τιμή καταλόγου https://www.car.gr/12551624-mercedes-benz-gla-180 Γενικά έκανα σύγκριση με mercedes που έχει υποτίθεται υψηλή μεταπωλιτική αξία -
Η οποία βέβαια GLA είναι με τον αστείο 1.5 και τα 109 ψωριάρικα.
Σε ότι αφορά τη μεταπωλητική του 3008, δείτε τι παίζει και με το προηγούμενο μοντέλο που ήταν εντελώς μέτριο και πολύ φθηνότερο. Έχει κρατήσει ικανοποιητικότατη αξία οπότε το ίδιο αναμένω και για το τωρινό που είναι και απείρως καλύτερο αυτοκίνητο.
-
Το προηγούμενο κράτα τιμη γιατί όλοι ασχολούνται με το 3008 . ...το σημερινό! Ποιος ασχολούταν με το παλιό 3008 πριν βγει το νέο;....
Όσο ότι το 3008 είναι πολύ μπροστά και θα κρατά την τιμή του μετά από 6 χρόνια τα έχουμε ακούσει και για άλλα. Ήδη όπως είπαμε στο car πωλούνται allure με δερμα με κάτω από 27Κ και αυτόματο με κάτω από 29.5 . Και όπως όλοι ξέρουμε οι τιμές στο καρ είναι αφετηρία...για προς τα κάτω...
Επίσης οι μοντέρνες ηλεκτρονικές οθόνες που τώρα χαλβαδιαζουμε σε 2-3 χρόνια από τώρα θα τις έχουν και τα αμάξια των 15Κ στάνταρ.... οπότε το 3008 δεν θα νοιώθει τόση μοναξιά....
Οσοι δεν καίγονται για αλλαγή στο 2021 θα παίρνουν gt line auto με 30Κ ( και πάλι θα το σκέφτονται γιατί θα είναι στα σκαριά το ....νέο 3008 που θα κάνει...παπάδες! Με αυτόνομη οδήγηση υβριδικό και δεν συμαζευεται...)Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλά δε μας λες κάτι που δεν ξέρουμε. Αυτά ισχύουν για όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και τα premium. Δες πχ πόσο πωλείται τώρα ένα ολοκαίνουριο, αρκετά εξοπλισμένο Q3 που είναι μουσειακό πλέον σα μοντέλο.
-
Ναι δεν ξέρω αν είναι μουσειακο το q3 εκείνο που ξέρω για τον εαυτό μου πλέον ότι αμάξι θα αγοράσω στον τέλος του κύκλου ζωής του. Όταν θα έχει περάσει όλες τις παιδικές ασθένειες θα έχει φορτωμένα όλα τα έξτρα χωρίς να τα ακριβοπληρωνεις. Τώρα είναι επιλογή του καθένα σε ποια αμάξια στοχεύει. Αν αγοράσεις το τουσον σε 2 χρόνια με το εσωτερικό που έχει που είναι από το 2008 μαλλον θα κάνεις λάθος. Αν παρεις όμως το 3008 θα έχεις κάνει καλή κίνηση.
Αυτά ισχύουν για αγορά αμαξιού. Για χρονομισθωση τα πράγματα αλλάζουν.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Η οποία βέβαια GLA είναι με τον αστείο 1.5 και τα 109 ψωριάρικα.Σε ότι αφορά τη μεταπωλητική του 3008, δείτε τι παίζει και με το προηγούμενο μοντέλο που ήταν εντελώς μέτριο και πολύ φθηνότερο. Έχει κρατήσει ικανοποιητικότατη αξία οπότε το ίδιο αναμένω και για το τωρινό που είναι και απείρως καλύτερο αυτοκίνητο.
Ε καλά και το 3008 11 παραπάνω άλογα έχει αλλά σιγουρα του 3008 είναι πιο σύγχρονος κινητήρας με adblue και περισσότερη ροπή.. Εδώ βλέπουμε αγγελία με gla βενζίνη 1.991cc με 211 άλογα αυτάματη με 36.000km να την δείνουν 32.500ευρώ η οποία έχει τιμη καταλόγου από 47.095 ευρώ https://www.car.gr/11755008-mercedes-be ... 250-7g-dct
Τώρα σχετικα με το παράδειγμα για την αγγελία του 3008 1.6diesel χειροκίνητο allure + δερμα που το δείνουν 27.000 ευρώ... Που είναι η απαξίωση εδώ?? το συγκεκριμένο αμάξι έχει και 40.000 χιλιόμετρα πάνω του.. δηλαδή πόσο να το έδιναν?? Και το ότι έχει δέρμα σιγά το έξτρα.. Είναι δέρμα με ύφασμα . δεν είναι εντελώς δερμάτινο.. Η συγκεκριμένη έκδοση έχει τιμή καταλόγου 33.500 αλλά με τις εκπτώσεις που έπαιζαν το πολύ 32.000 θα είχε καινούργιο και τώρα που έπαιζαν μεγαλύτερες εκπτώσεις επειδή αλλάζει ο κινητήρας το πολύ 31.000 θα το έδιναν καινούργιο.. Οπότε και αν πουλιέται τωρα 27.000ευρώ με 40.000km που είναι η απαξίωση??? Μάλλον πρέπει να μιλήσουμε για καμιά αγγελία με κανά Γερμανικό αυτοκίνητο να δούμε τι σημαίνει πραγματική απαξίωση.. Αν και θεωρώ ότι όλα τα αμάξια πάνω κάτω την ίδια απαξίωση έχουν με εξαίρεση τα Toyota που κρατάν συνήθως κάπως καλύτερη την αξία τους.. Όπως επίσης κρατάν υψηλή μεταπωλιτική αξία και τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού.. Πάντως το 3008 πιστεύω μια χαρά θα κρατάει την αξία του γιατί είναι σύγχρονο και είναι μια κατηγορία από μόνο του.. Για τα υπόλοιπα της κατηγορίας του αμφιβάλλω και ήδη έφερα παραδείγματα και τώρα και πριν για την απαξίωση της gla -
Βασικά βλέπω ότι την 1.6 diesel allure την έδιναν 31.500 όχι 33.500 όπως ανέφερα .. Εδώ οι τιμές όταν βγήκε https://www.autoblog.gr/2016/11/28/oi-t ... hn-ellada/ Οπότε αν από 31.500 το δίνουν 27.000 με 40.000km δείχνει ότι κρατάει υψηλή μεταπωλιτική αξία .. Ούτε Toyota να ήταν
-
Σε ένα μόλις χρόνο έχει χάσει το +15% της αξίας του από 32 σε 27 είναι λίγο ; Και πέρα από τα ημιδερματινα έχει και εκκίνηση χωρίς κλειδί που και αυτό είναι έξτρα δεν είναι το στάνταρ allire.Και μιλάμε για το αμάξι που μιλά όλη η Ελλάδα εδώ και ένα χρονο.! Δλδ πόσο περίμενες να το έδινε για να σου έκανε εντύπωση 20?
Η έκδοση η συγκεκριμένη έχει 33900 μέχρι πρότινος με την κάρτα χωρίς φυσικά έκπτωση. Οπότε μιλάμε για 20% κάτω από 1/2017 που κυκλοφόρησεΣτάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είναι το αναμενόμενο βασικά. Με το που πατήσει λάστιχο εκτός αντιπροσωπείας ξεκινάει η απαξίωση.
Αυτή τη στιγμή πάντως η Active έχει 31.5Κ και η Allure 33.5K. Πάντα για αρχικές λιανικής και προ εκπτώσεων. Η Allure ειναι σίγουρα τσιμπημένη (πχ σε σχέση με το Tiguan) αλλά είναι και πολύ πιο καλά εξοπλισμένη.
-
Ο ρυθμος απομειωσης ειναι παντα πολυ υψηλος στα πρωτα δυο ετη και μετα ευθυγραμμιζεται σε βαθος χρονου.
Για αυτο οσοι ασχολουνται με επενδυσεις παντα αγοραζουν στους πρωτους μηνες του υψηλου ρυθμου απομειωσης και οχι καινουργιο.Ιδιαιτερα μετα απο ενα 6μηνο - 9μηνο και λογω του υψηλου ρυθμου εμφανιζεται η πραγματικη αξια του αυτοκινητου χωρις τον λεγομενο 'αερα' της αντιπροσωπειας και του κερδους.
-
Σωστός και ωραία προσέγγιση! 27000 χιλιάδες έπρεπε να κάνει το allure καινούργιο! Και 31 το gt line auto! Τα υπόλοιπα είναι ... φούσκα... λόγω του γκελ που κάνει το αμάξι! Όταν θα κατσει η σκόνη εκεί νομίζω θα πάει...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Άμα κάνει γκελ το αμάξι τότε πως είναι φούσκα? Φούσκα είναι να τιμολογείς ακριβά και να μην πουλάς κιόλας. Μιλάμε για καταναλωτικά αγαθά που διέπονται από κάποιους 'νόμους' των οικονομικών επιστημών. Δεν υπάρχει 'θα πρεπε να κάνει τόσο'. Αυτό είναι ευσεβής πόθος.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Σε ένα μόλις χρόνο έχει χάσει το +15% της αξίας του από 32 σε 27 είναι λίγο ;Είτε 15% είτε 20% είτε από 32 σε 27 είτε από 34 σε 27 λογική απαξίωση μου φαίνεται.. Μιλάμε για ένα μοντέλο με 40.000km και ταξινόμηση από 1/2017.. Απόλυτα λογικό να χάσει τόση αξία.. Τα περισσότερα στις αγγελίες με 40.000km έχουν ακόμα μεγαλύτερη απαξίωση από το 3008.. Εδώ καινούργιο αυτοκίνητο οποιασδήποτε μάρκας και αν αγοράσω και το κρατήσω μόνο μια μέρα και κάνω μόνο 1 χιλιόμετρο αν αποφασίσω να το πουλήσω θα το δωσω 10% κάτω.. Που το παράλογο λοιπόν ένα 3008 με 40.000km να είναι 20% κάτω ? Δηλαδή τι πρέπει να πούμε για αυτήν την αγγελία που δινουν το Audi Q3 26.900 με μόνο 4.250 km από τιμή καινούργιου 32.035 όπως λέει στην περιγραφή... https://www.car.gr/12622555-audi-q3-1-4-tfsi-150ps-cod
-
Επίσης βλέπω αγγελία με Audi Q2 1.6 diesel να το δίνουν 30.300 με μόνο 9.790 χιλιόμετρα από τιμή καινούργιου όπως γράφει 44.602.. https://www.car.gr/11842691-audi-q2-des ... tdi-116-ps Τεράστια απαξίωση.. Πρέπει να είναι 35% απαξίωση και είναι και Premium υποτίθεται.. Οπότε καλύτερα να σχολιάσετε για την απαξίωση των γερμανικών premium που έχει πάρει την κατρακύλα και ας αφήσουμε το 3008 στην ησυχία του
-
Μειωση 15% για ενα αμαξι με 40000 χλμ ειναι πολυ μικρη και θα θεωρουσα μ@@@ οποιον ασχοληθει να το αγορασει..
Επισης για τις συγκρισεις στην Ελλαδα που η αγορα ειναι τελειως οτι ναναι τα πετρελαια κραταν αυτη τη στιγμη πολυ καλυτερα την αξια τους απο τα βενζινης...
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Οι τιμές που ζητάνε οι πωλητές στο car δεν είναι και απόλυτα αντικειμενικές, παίζουν πολλά πράγματα ρόλο πχ αν υπάρχουν διαθέσιμα 5 αυτοκίνητα ή... 50, τι εξοπλισμό έχουν, πόσο καίγεται ο άλλος να το δώσει, γιατί θέλει να το πουλήσει καινούριο αμάξι κλπ κλπ. Επίσης, δεν θα μάθουμε ποτέ πόσο πωλήθηκε τελικά το οποιοδήποτε αμάξι, ανεξαρτήτως αν ζητούσε ο ιδιοκτήτης 5 ή 50 ή 500 χιλιάρικα. Σκεφτείτε και το εξής, όσο ακριβότερο το αμάξι τόσο πιο δύσκολο να βρεθεί υποψήφιος αγοραστής με το μετρητό στο χέρι για να καλύψει τα ποσά που ζητάνε οι ιδιώτες, ενώ οι εμπορίες έχουν και τη δυνατότητα διακανονισμού.
Έστω παράδειγμα ότι πουλάει ιδιώτης 30.000, αν βρεθεί αγοραστής με 27-28 στο χέρι, ή ενδεχομένως και 25, θα του πει οχι? Κι αν το εχει σε αγγελία 3-6-10 μήνες, δεν θα το σκεφτεί αλλιώς?
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έτσι είναι. Και αν έχεις 27 χιλιάδες στο χέρι γιατί να μην τα δώσεις σε μια αντιπροσωπεία και να μην βάλεις αλλά 10 σε δοσεις να πάρεις το υπερτουμπανο με μηδέν πραγματικά χλμ;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Και μιλάμε για το αμάξι που μιλά όλη η Ελλάδα εδώ και ένα χρονο.!Εδώ και πολλά χρόνια όμως η Ελλάδα και η νοοτροπία της λέει μακριά από peugeot, πολλά προβλήματα στα ηλεκτρονικά κτλ κτλ
Tα πουλάνε σε υψηλή τιμή και φεύγουν και αμέσως γιατί τις περισσότερες αγγελίες που είχα δει με 3008 δεν τις βρίσκω πλέον.. Πουλήθηκαν κιόλας..
ήταν κυρίως td με ελάχιστα χλμ
2021 θα παίρνουν gt line auto με 30Κ
Το 508 φλερτάρει τόσο καιρό στα 28-30.000 και ας είναι στο τέλος του κύκλου ζωής. Μεταχειρισμένα με λίγα χλμ πάνε -10 χιλιάρικα.
Και αν έχεις 27 χιλιάδες στο χέρι γιατί να μην τα δώσεις σε μια αντιπροσωπεία και να μην βάλεις αλλά 10 σε δοσεις να πάρεις το υπερτουμπανο με μηδέν πραγματικά χλμ;
Ειδικά μπορεί, γενικά αρκετά δύσκολο. Αυτά τα 10 σε αυτές τις τιμές γίνονται αέρας.. Τα χάνεις αυτομάτως.
Ας μην γελιόμαστε, το 3008 είναι φρέσκο και state-of-the-art αυτή τη στιγμή, εύπεπτο και αρκετά όμορφο στο μάτι. Έχει αναφερθεί πολλάκις πως είναι σχετικά ακριβό, αλλά τα πάει σίγουρα καλά στο target group του. Εδώ η ίδια η peugeot το 'απαξίωσε' πρώτον κατεβάζοντας εν μια νυκτί την τιμή μερικές χιλιάδες ευρώ για να ξεστοκάρει και δεύτερον λόγω αλλαγής κινητήρα. Όσον αφορά το δεύτερο, ας δούμε σε λίγο καιρό τι θα γίνει στο εξωτερικό..
Το αν θα κρατήσει υψηλή τιμή ή όχι σαν μεταχειρισμένο θα φανεί μετά από 2-3 χρόνια και ανάλογα με τα πόσα κομμάτια έχει πουλήσει και υπάρχουν στην αγορά μτχ. Επίσης, σε αυτά τα χρονικά περιθώρια βάλε και τα μτχ που θα έρθουν από εξωτερικό. Λογικό είναι τώρα να χάσει μερικές χιλιάδες ευρώ, σε βάθος 4-5ετίας όμως να δούμε τι θα γίνει.
Αν είναι να πάρεις καινούριο αμάξι και να σκέφτεσαι μετά από 5 χρόνια πως θα το πουλήσεις καλύτερα να κοιτάξεις κάτι σε leasing ή vfm ή 'περπατημένο' ή μικρό.
Οι τιμές που ζητάνε οι πωλητές στο car δεν είναι και απόλυτα αντικειμενικές, παίζουν πολλά πράγματα ρόλο πχ αν υπάρχουν διαθέσιμα 5 αυτοκίνητα ή... 50, τι εξοπλισμό έχουν, πόσο καίγεται ο άλλος να το δώσει, γιατί θέλει να το πουλήσει καινούριο αμάξι κλπ κλπ. Επίσης, δεν θα μάθουμε ποτέ πόσο πωλήθηκε τελικά το οποιοδήποτε αμάξι, ανεξαρτήτως αν ζητούσε ο ιδιοκτήτης 5 ή 50 ή 500 χιλιάρικα. Σκεφτείτε και το εξής, όσο ακριβότερο το αμάξι τόσο πιο δύσκολο να βρεθεί υποψήφιος αγοραστής με το μετρητό στο χέρι για να καλύψει τα ποσά που ζητάνε οι ιδιώτες, ενώ οι εμπορίες έχουν και τη δυνατότητα διακανονισμού.
Έστω παράδειγμα ότι πουλάει ιδιώτης 30.000, αν βρεθεί αγοραστής με 27-28 στο χέρι, ή ενδεχομένως και 25, θα του πει οχι? Κι αν το εχει σε αγγελία 3-6-10 μήνες, δεν θα το σκεφτεί αλλιώς?
+1
Peugeot 3008 2016