-
Όπως τα λέει ο τίτλος!
Αρχικά ξεκαθαρίζω ότι δεν ξέρω την τύφλα μου από μοτέρ ντίζελ και τι παίζει σε κάθε κατηγορία. Κοιτάζω B segment και βλέπουμε.
Γενικά τα κριτήρια είναι άνεση, κατανάλωση, χώροι πίσω για μεταφορά επιβατών. Πορτ παγκάζ αδιάφορο. Ποιότητα κατασκευής καλό είναι να υπάρχει σε λογικά πλαίσια.
Το Yaris εχει πολυ καλους χωρους μεσα αλλα ειναι ασχημο (υποκειμενικο, το ξεπερναμε αυτο δεν υπαρχει θεμα) και απ οτι ειδα ο κινητηρας 1.4D4D καίει αρκετά περισσότερο από τα PSA και Renault. Ξέρει κανείς αν ισχύει στην πράξη τέτοια διαφορά;
Μετά είναι το Clio με 75 και 90 άλογα που έχει καλή κατανάλωση αλλά πίσω είναι πολύ στριμωγμένο δυστυχώς.
Για 208 BlueHDI γνώμες; Έχει καλύτερους χώρους από Clio;
Αν δεν βρεθεί κάτι αξιόλογο σε μικρό θα κοιτάξω για μικρομεσαίο.
-
Όπως τα λέει ο τίτλος!
Αρχικά ξεκαθαρίζω ότι δεν ξέρω την τύφλα μου από μοτέρ ντίζελ και τι παίζει σε κάθε κατηγορία. Κοιτάζω B segment και βλέπουμε.
Γενικά τα κριτήρια είναι άνεση, κατανάλωση, χώροι πίσω για μεταφορά επιβατών. Πορτ παγκάζ αδιάφορο. Ποιότητα κατασκευής καλό είναι να υπάρχει σε λογικά πλαίσια.
Το Yaris εχει πολυ καλους χωρους μεσα αλλα ειναι ασχημο (υποκειμενικο, το ξεπερναμε αυτο δεν υπαρχει θεμα) και απ οτι ειδα ο κινητηρας 1.4D4D καίει αρκετά περισσότερο από τα PSA και Renault. Ξέρει κανείς αν ισχύει στην πράξη τέτοια διαφορά;
Μετά είναι το Clio με 75 και 90 άλογα που έχει καλή κατανάλωση αλλά πίσω είναι πολύ στριμωγμένο δυστυχώς.
Για 208 BlueHDI γνώμες; Έχει καλύτερους χώρους από Clio;
Αν δεν βρεθεί κάτι αξιόλογο σε μικρό θα κοιτάξω για μικρομεσαίο.
-
Όπως τα λέει ο τίτλος!
Αρχικά ξεκαθαρίζω ότι δεν ξέρω την τύφλα μου από μοτέρ ντίζελ και τι παίζει σε κάθε κατηγορία. Κοιτάζω B segment και βλέπουμε.
Γενικά τα κριτήρια είναι άνεση, κατανάλωση, χώροι πίσω για μεταφορά επιβατών. Πορτ παγκάζ αδιάφορο. Ποιότητα κατασκευής καλό είναι να υπάρχει σε λογικά πλαίσια.
Το Yaris εχει πολυ καλους χωρους μεσα αλλα ειναι ασχημο (υποκειμενικο, το ξεπερναμε αυτο δεν υπαρχει θεμα) και απ οτι ειδα ο κινητηρας 1.4D4D καίει αρκετά περισσότερο από τα PSA και Renault. Ξέρει κανείς αν ισχύει στην πράξη τέτοια διαφορά;
Μετά είναι το Clio με 75 και 90 άλογα που έχει καλή κατανάλωση αλλά πίσω είναι πολύ στριμωγμένο δυστυχώς.
Για 208 BlueHDI γνώμες; Έχει καλύτερους χώρους από Clio;
Αν δεν βρεθεί κάτι αξιόλογο σε μικρό θα κοιτάξω για μικρομεσαίο.
-
πόσα χλμ το χρόνο ;
&
σε τι διαδρομές ; -
15-20K χλμ και θα είναι σίγουρα ντίζελ (προτίμηση του πελάτη & χρηματοδότη).
Διαδρομές κυρίως εντός Αττικής αλλά θα κάνει και ταξίδια ως και 300χλμ.
-
Nissan Note 1,5d
Στα συν του οι χώροι του στην κατηγορία supermini.Γενικά σ' αυτή την κατηγορία (Corsa, Yaris, Clio, 208 κλπ) πάνω κάτω ίδια είναι στους χώρους.
Σε κάτι μεγαλύτερο θα κοιτούσα το Skoda Rapid Spaceback 1,6.
-
Αφου απο οσο κατάλαβα οι χώροι ειναι σημαντικοί για σένα θα πρότεινα kia rio,hyundai i20.
-
Και η ολη υποθεση εχει πλεον μεταφερθει σε 308 BlueHDI 120 vs Astra Bussiness Diesel 110 μιας και τα B segment βγαίνουν μικρά εν τέλη.
-
Peugeot Peugeot Peugeot
Peugeot Peugeot Peugeot Peugeot Peugeot Peugeot Peugeot Peugeot
-
Θα παω την αλλη βδομαδα να τα δω απο κοντα και τα δυο, το Astra λενε πως εχει πολυ περισσοτερο χωρο πισω αλλα η ποιοτητα του Peugeot πρεπει να ειναι πολυ καλυτερη.
-
Μπες στο πεζό και δες αν σε βολευει η βλακεια που χουν κανει με το τιμονι το οποιο κρύβει τον πίνακα οργανων
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Να δω στο πεζω που θα βαλει ενα ποτηρι καφε ή νερο και στο αστρα θα ηταν καλυτερο να επαιρνε με το μεγαλυτερο σε ιπποδυναμη με τα 136
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία τους έχει το pulsar,ρίξε μια ματιά
Στάλθηκε από το D2005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Θα παω την αλλη βδομαδα να τα δω απο κοντα και τα δυο, το Astra λενε πως εχει πολυ περισσοτερο χωρο πισω αλλα η ποιοτητα του Peugeot πρεπει να ειναι πολυ καλυτερη.και να προσθεσω εχει ενα εξαιρετικο 1.6 πετρελαιοκινητηρα, με εμφαση στην ησυχη λειτουργια κατα το δυνατο
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Θα παω την αλλη βδομαδα να τα δω απο κοντα και τα δυο, το Astra λενε πως εχει πολυ περισσοτερο χωρο πισω αλλα η ποιοτητα του Peugeot πρεπει να ειναι πολυ καλυτερη.To Peugeot ομως εχει 420lt χώρο αποσκευών ενω το Opel 370lt με κιτ επισκευής η 310lt με ρεζέρβα που είναι τιμή απαράδεκτη για το μεγεθος του
-
Στην προκειμένη είναι προτιμότερο να έχει μεγαλύτερο χώρο για τους επιβάτες παρά για αποσκευές. Ένας φίλος μου είπε ότι το 308 έχει χώρο επιβατών πίσω παραπλήσιο με το Polo, το οποίο αν ισχύει θα είναι κριμα γιατί κλίνω προς το 308 λόγω ποιότητας.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Στην προκειμένη είναι προτιμότερο να έχει μεγαλύτερο χώρο για τους επιβάτες παρά για αποσκευές. Ένας φίλος μου είπε ότι το 308 έχει χώρο επιβατών πίσω παραπλήσιο με το Polo, το οποίο αν ισχύει θα είναι κριμα γιατί κλίνω προς το 308 λόγω ποιότητας.Αυτο που σου ειπε ο φίλος οτι εχει παραπλησιο χωρο με ενα polo ΔΕΝ ισχύει σε καμια περιπτωση.. το 308 εχει μεταξόνιο 2620χλστ και το polo 2470. Μπορεις να καταλάβεις πόσο πιο ευρύχωρο ειναι ενα 308 απο ένα polo απο τις εσωτερικές μετρησεις χώρου που έχει κάνει γνωστο περιοδικό και τις οποίες παραθέτω:
Εσωτερικοί χώροι σε χλστ:
polo 308 Astra
Πλάτος εμπρός 1365 1422 1402
Πλάτος πίσω καθίσμ. 1275 1365 1369
Αέρας για κεφάλι πίσω -9 33 40
Γόνατα πίσω 75 112 168To 308 έχει τους ίδιους χώρους με το astra με εξαίρεση την απόσταση για τα γόνατα των πισω επιβατων που υπερτερει το astra αν και αυτό πιστεύω οφείλεται στην χρηση πιο λεπτών καθισμάτων για τους εμπρός σε σχεση με το 308. Εδω σε αυτη τη δοκιμή έχουν στα συν το χώρο πίσω θέσεων για το 308: http://www.autoblog.gr/2014/05/07/test- ... 308-e-hdi/
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Ένας φίλος μου είπε ότι το 308 έχει χώρο επιβατών πίσω παραπλήσιο με το Polo -
-
Οι υπόλοιπες διαστάσεις δεν είναι εύκολα συγκρισιμες αλλά το D στο Polo ειναι 943 ενώ στο 308 ειναι 874
Θα το δω από κοντά την επόμενη εβδομάδα βέβαια , αλλά wtf.
Diesel μέχρι 1.6