-
αν ενας ντηζελ παρει λιγο νερο απο την εισαγωγη αερα πριν το φιλτρο, πες 50 μλ τι γινεται;
προφανως βρεχεται και φουσκωνει το φιλτρο αερα , αν περασουν πιο μεσα ; θα εχει προβλημα ο κινητηρας; -
αν ενας ντηζελ παρει λιγο νερο απο την εισαγωγη αερα πριν το φιλτρο, πες 50 μλ τι γινεται;
προφανως βρεχεται και φουσκωνει το φιλτρο αερα , αν περασουν πιο μεσα ; θα εχει προβλημα ο κινητηρας; -
αν ενας ντηζελ παρει λιγο νερο απο την εισαγωγη αερα πριν το φιλτρο, πες 50 μλ τι γινεται;
προφανως βρεχεται και φουσκωνει το φιλτρο αερα , αν περασουν πιο μεσα ; θα εχει προβλημα ο κινητηρας; -
όπως όλα τα μοτέρ βενζίνη ή diesel ..... (ανάλογα το πόοοοσο νερό θα πάρει) = υδραυλική συμπίεση μοτέρ γιόκ
https://www.google.gr/search?q=υ%C ... swHXvrXYDA
-
εγραψα βιαστικα , οποτε τωρα που υπαρχει χρονος ας γραψω λεπτομερειες.
ανοιγω το καπω μετα απο ψιλοβροχη και βλεπω νερα πανω απο το το καλυμα της μπαταριας , τα λουκια τα εχω ξεβουλωσει και μου εκανε εντυπωση . κλεινω το καπω και με μια κανατα ριχνω νερο για να δω τι γινεται . ανοιγω και βλεπω να τρεχουν νερα στην μπαταρια πανω απο εγκεφαλο και κοντα στην εισαγωγη αερα που την ειχε σπασει (την σωληνα) ο μαστορας και χασκει ανοιχτη. μεχρι να βαλω κατι εκει φοβηθηκα μην μπηκαν τιποτα νερα μεσα .
χρειαστηκε να παω καπου επειγοντως και το δουλεψα καμμια ωρα χωρις προβληματα . αφου λουκια εχω καθαρισει κατι τρεχει επανω στα πλαστικα προφανως και μαλλον κακη συναρμολογηση απο μαστορα.ευχαριστω johnkyr ενδιαφερων
-
Αν σου έκανε υδραυλική θα έσπαγε επιτόπου.. Οπότε μην αγχώνεσαι ο κίνδυνος πέρασε!
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
... πες 50 μλ τι γινεται;...Η ποσότητα που γράφεις είναι αστεία εκτός εάν πρόκειται για κανένα παπάκι 100cc.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
... πες 50 μλ τι γινεται;...
Η ποσότητα που γράφεις είναι αστεία εκτός εάν πρόκειται για κανένα παπάκι 100cc.
Αστεια δεν είναι γιατι αν ριξεις 50μλ νερο μαζεμένα από την πεταλουδα δεν θα ισομοιραστουν σε ολους τους κυλίνδρους.....Γενικα παντως είναι δυσκολο να παρει νερα ενας κινητήρας......πιο πολύ πιστευω ότι χρειαζεται να το επιδιωξεις παρα να τυχει.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Γενικα παντως είναι δυσκολο να παρει νερα ενας κινητήρας......πιο πολύ πιστευω ότι **χρειαζεται να το επιδιωξεις **παρα να τυχει.ναι και οχι.
Alfa 146 αν θυμαμαι καλα, η εισοδος αερα ειναι στο φτερο του αυτοκινητου. Επεσε ο φιλος σε μια καλη και μεγαλη λακουβα, χαιρετησε επιτοπου ο κινητηρας. Στην ιδια λακουβα, περναγαν καθε μερα απειρα αυτοκινητα. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Γενικα παντως είναι δυσκολο να παρει νερα ενας κινητήρας......πιο πολύ πιστευω ότι **χρειαζεται να το επιδιωξεις **παρα να τυχει.
ναι και οχι.
Alfa 146 αν θυμαμαι καλα, η εισοδος αερα ειναι στο φτερο του αυτοκινητου. Επεσε ο φιλος σε μια καλη και μεγαλη λακουβα, χαιρετησε επιτοπου ο κινητηρας. Στην ιδια λακουβα, περναγαν καθε μερα απειρα αυτοκινητα.Μμμμμμ και πως περασαν τα νερα από το φιλτροκουτι στον κινητηρα?Βεβαια σε έναν μεγαλο βαθμο σκέφτομαι λανθεμενα λογω του δικου μου φιλτροκουτι-εισαγωγη......
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Γενικα παντως είναι δυσκολο να παρει νερα ενας κινητήρας......πιο πολύ πιστευω ότι **χρειαζεται να το επιδιωξεις **παρα να τυχει.
ναι και οχι.
Alfa 146 αν θυμαμαι καλα, η εισοδος αερα ειναι στο φτερο του αυτοκινητου. Επεσε ο φιλος σε μια καλη και μεγαλη λακουβα, χαιρετησε επιτοπου ο κινητηρας. Στην ιδια λακουβα, περναγαν καθε μερα απειρα αυτοκινητα.Μμμμμμ και πως περασαν τα νερα από το φιλτροκουτι στον κινητηρα?Βεβαια σε έναν μεγαλο βαθμο σκέφτομαι λανθεμενα λογω του δικου μου φιλτροκουτι-εισαγωγη......
Μπηκε σε φαση 'μπλουμ' σε λακκουβα, γκαζωσε να φυγει, ρουφηξε νερο, πηρε πουλο. Ετσι τουλαχιστον μου ειπε.
-
Συνηθως οταν το νερο καλυψει τον σωληνα αερα στο στομιο τοτε ο κινητηρας σβηνει λογο ελλειψης παροχης αερα. Μονο αν περασει τερμα γκαζωμενος υπαρχει περιπτωση να τραβηξει νερο μεσα λογο της υποπιεσης.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Συνηθως οταν το νερο καλυψει τον σωληνα αερα στο στομιο τοτε ο κινητηρας σβηνει λογο ελλειψης παροχης αερα. Μονο αν περασει τερμα γκαζωμενος υπαρχει περιπτωση να τραβηξει νερο μεσα λογο της υποπιεσης.Και παλι όμως συνηθως στα φιλτροκουτια ο αερας δεν εισερχεται από το κατω μερος?Δηλαδη το νερο πρεπει να σηκωθεί 30+εκατοστα +να περασει το φιλτρο....και να παει στον κινητηρα.....που ακομη κι αν γινει αυτό.....θα περασει τμηματικα και όχι ολο μαζι.
-
Συνηθως ο κινητηρας εχει σβησει πολυ πιο νωρις συμβουν ολα αυτα, απο ηλεκτρολογικα θεματα.
Πολυ επικυνδυνα ειναι τα βελτιωμενα αμαξια στην εισαγωγη τους που την εχουν χαμηλα με μονο μια φιλτροχοανη. Παραδειγμα τα honda civic type r που το κιτ βελτιωσης περιλαμβανει φιλτροχοανη που τραβαει αερα κατω χαμηλα πισω απο το προβολακι ομιχλης καταργωντας το φιλτροκουτι, ειναι πληρως εκτεθειμενο να τραβηξει νερα ο κινητηρας.
-
Είχε άραγε στοκ εισαγωγή η Alfa?
Γενικά με στοκ εισαγωγή δεν είναι και πολύ εύκολο.
-
Μπορει να ειχε καμμια 'τσαχπινια' τυπου Κ&Ν, δεν το ξερω. Μιλαμε για λακκουβες Ασπροπυργου, οχι απλα πραγματα.
Σε κατι φωτο που ειδα στο νετ για αλφα, το στομιο της εισαγωγης ηταν πιο κατω απο τον προβολεα.
-
Συνεβει σε ford Ka με δυνατη νεροποντη και προσπαθεια για serfing,ο κατοχος μου ειπε οτι η εισαγωγη αερα ειναι πισω απο το προβολακι! Μετα απο αυτο εκοψε την εισαγωγη στο υψος του προβολεα.......
-
Να πω την αμαρτια μου......ηθελα να κατεβασω την εισαγωγή αερα από την μετωπη του ψυγείου(που μπροστα από τον σωληνα εχει και μια φετα πλαστικο για να μην μπαινει ότι ναναι μεσα)και να την παω σε αεραγωγο των φρενων
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Να πω την αμαρτια μου......ηθελα να κατεβασω την εισαγωγή αερα από την μετωπη του ψυγείου(που μπροστα από τον σωληνα εχει και μια φετα πλαστικο για να μην μπαινει ότι ναναι μεσα)και να την παω σε αεραγωγο των φρενωνΓι'αυτο υπαρχει το φιλτρο αερα........
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Να πω την αμαρτια μου......ηθελα να κατεβασω την εισαγωγή αερα από την μετωπη του ψυγείου(που μπροστα από τον σωληνα εχει και μια φετα πλαστικο για να μην μπαινει ότι ναναι μεσα)και να την παω σε αεραγωγο των φρενων
Γι'αυτο υπαρχει το φιλτρο αερα........
Η σκεψη ηταν καλη.....να εχω μια διατομή 25-30cm x 15cm αλλα με απετρεψαν τα σκουπίδια που θα γεμιζε το φιλτρο.....
νερο σε κιν. ντηζελ