Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    νερο σε κιν. ντηζελ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. νερο σε κιν. ντηζελ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    22
    1343
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso last edited by

      αν ενας ντηζελ παρει λιγο νερο απο την εισαγωγη αερα πριν το φιλτρο, πες 50 μλ τι γινεται;
      προφανως βρεχεται και φουσκωνει το φιλτρο αερα , αν περασουν πιο μεσα ; θα εχει προβλημα ο κινητηρας;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        otso last edited by

        αν ενας ντηζελ παρει λιγο νερο απο την εισαγωγη αερα πριν το φιλτρο, πες 50 μλ τι γινεται;
        προφανως βρεχεται και φουσκωνει το φιλτρο αερα , αν περασουν πιο μεσα ; θα εχει προβλημα ο κινητηρας;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otso last edited by

          αν ενας ντηζελ παρει λιγο νερο απο την εισαγωγη αερα πριν το φιλτρο, πες 50 μλ τι γινεται;
          προφανως βρεχεται και φουσκωνει το φιλτρο αερα , αν περασουν πιο μεσα ; θα εχει προβλημα ο κινητηρας;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            όπως όλα τα μοτέρ βενζίνη ή diesel ..... (ανάλογα το πόοοοσο νερό θα πάρει) = υδραυλική συμπίεση μοτέρ γιόκ

            https://www.google.gr/search?q=υ%C ... swHXvrXYDA

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              otso last edited by

              εγραψα βιαστικα , οποτε τωρα που υπαρχει χρονος ας γραψω λεπτομερειες.
              ανοιγω το καπω μετα απο ψιλοβροχη και βλεπω νερα πανω απο το το καλυμα της μπαταριας , τα λουκια τα εχω ξεβουλωσει και μου εκανε εντυπωση . κλεινω το καπω και με μια κανατα ριχνω νερο για να δω τι γινεται . ανοιγω και βλεπω να τρεχουν νερα στην μπαταρια πανω απο εγκεφαλο και κοντα στην εισαγωγη αερα που την ειχε σπασει (την σωληνα) ο μαστορας και χασκει ανοιχτη. μεχρι να βαλω κατι εκει φοβηθηκα μην μπηκαν τιποτα νερα μεσα .
              χρειαστηκε να παω καπου επειγοντως και το δουλεψα καμμια ωρα χωρις προβληματα . αφου λουκια εχω καθαρισει κατι τρεχει επανω στα πλαστικα προφανως και μαλλον κακη συναρμολογηση απο μαστορα.

              ευχαριστω johnkyr ενδιαφερων

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nickolas last edited by

                Αν σου έκανε υδραυλική θα έσπαγε επιτόπου.. Οπότε μην αγχώνεσαι ο κίνδυνος πέρασε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kostas-chania last edited by

                  Ο χρήστης otso έγραψε:
                  ... πες 50 μλ τι γινεται;...

                  Η ποσότητα που γράφεις είναι αστεία εκτός εάν πρόκειται για κανένα παπάκι 100cc.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                    ... πες 50 μλ τι γινεται;...

                    Η ποσότητα που γράφεις είναι αστεία εκτός εάν πρόκειται για κανένα παπάκι 100cc.

                    Αστεια δεν είναι γιατι αν ριξεις 50μλ νερο μαζεμένα από την πεταλουδα δεν θα ισομοιραστουν σε ολους τους κυλίνδρους.....Γενικα παντως είναι δυσκολο να παρει νερα ενας κινητήρας......πιο πολύ πιστευω ότι χρειαζεται να το επιδιωξεις παρα να τυχει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                      Γενικα παντως είναι δυσκολο να παρει νερα ενας κινητήρας......πιο πολύ πιστευω ότι **χρειαζεται να το επιδιωξεις **παρα να τυχει.

                      ναι και οχι.
                      Alfa 146 αν θυμαμαι καλα, η εισοδος αερα ειναι στο φτερο του αυτοκινητου. Επεσε ο φιλος σε μια καλη και μεγαλη λακουβα, χαιρετησε επιτοπου ο κινητηρας. Στην ιδια λακουβα, περναγαν καθε μερα απειρα αυτοκινητα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • W
                        w202-amg last edited by

                        Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                        Γενικα παντως είναι δυσκολο να παρει νερα ενας κινητήρας......πιο πολύ πιστευω ότι **χρειαζεται να το επιδιωξεις **παρα να τυχει.

                        ναι και οχι.
                        Alfa 146 αν θυμαμαι καλα, η εισοδος αερα ειναι στο φτερο του αυτοκινητου. Επεσε ο φιλος σε μια καλη και μεγαλη λακουβα, χαιρετησε επιτοπου ο κινητηρας. Στην ιδια λακουβα, περναγαν καθε μερα απειρα αυτοκινητα.

                        Μμμμμμ και πως περασαν τα νερα από το φιλτροκουτι στον κινητηρα?Βεβαια σε έναν μεγαλο βαθμο σκέφτομαι λανθεμενα λογω του δικου μου φιλτροκουτι-εισαγωγη......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          trident1971 last edited by

                          Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                          Γενικα παντως είναι δυσκολο να παρει νερα ενας κινητήρας......πιο πολύ πιστευω ότι **χρειαζεται να το επιδιωξεις **παρα να τυχει.

                          ναι και οχι.
                          Alfa 146 αν θυμαμαι καλα, η εισοδος αερα ειναι στο φτερο του αυτοκινητου. Επεσε ο φιλος σε μια καλη και μεγαλη λακουβα, χαιρετησε επιτοπου ο κινητηρας. Στην ιδια λακουβα, περναγαν καθε μερα απειρα αυτοκινητα.

                          Μμμμμμ και πως περασαν τα νερα από το φιλτροκουτι στον κινητηρα?Βεβαια σε έναν μεγαλο βαθμο σκέφτομαι λανθεμενα λογω του δικου μου φιλτροκουτι-εισαγωγη......

                          Μπηκε σε φαση 'μπλουμ' σε λακκουβα, γκαζωσε να φυγει, ρουφηξε νερο, πηρε πουλο. Ετσι τουλαχιστον μου ειπε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Συνηθως οταν το νερο καλυψει τον σωληνα αερα στο στομιο τοτε ο κινητηρας σβηνει λογο ελλειψης παροχης αερα. Μονο αν περασει τερμα γκαζωμενος υπαρχει περιπτωση να τραβηξει νερο μεσα λογο της υποπιεσης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:
                              Συνηθως οταν το νερο καλυψει τον σωληνα αερα στο στομιο τοτε ο κινητηρας σβηνει λογο ελλειψης παροχης αερα. Μονο αν περασει τερμα γκαζωμενος υπαρχει περιπτωση να τραβηξει νερο μεσα λογο της υποπιεσης.

                              Και παλι όμως συνηθως στα φιλτροκουτια ο αερας δεν εισερχεται από το κατω μερος?Δηλαδη το νερο πρεπει να σηκωθεί 30+εκατοστα +να περασει το φιλτρο....και να παει στον κινητηρα.....που ακομη κι αν γινει αυτό.....θα περασει τμηματικα και όχι ολο μαζι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Συνηθως ο κινητηρας εχει σβησει πολυ πιο νωρις συμβουν ολα αυτα, απο ηλεκτρολογικα θεματα.

                                Πολυ επικυνδυνα ειναι τα βελτιωμενα αμαξια στην εισαγωγη τους που την εχουν χαμηλα με μονο μια φιλτροχοανη. Παραδειγμα τα honda civic type r που το κιτ βελτιωσης περιλαμβανει φιλτροχοανη που τραβαει αερα κατω χαμηλα πισω απο το προβολακι ομιχλης καταργωντας το φιλτροκουτι, ειναι πληρως εκτεθειμενο να τραβηξει νερα ο κινητηρας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Είχε άραγε στοκ εισαγωγή η Alfa?

                                  Γενικά με στοκ εισαγωγή δεν είναι και πολύ εύκολο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    trident1971 last edited by

                                    Μπορει να ειχε καμμια 'τσαχπινια' τυπου Κ&Ν, δεν το ξερω. Μιλαμε για λακκουβες Ασπροπυργου, οχι απλα πραγματα.

                                    Σε κατι φωτο που ειδα στο νετ για αλφα, το στομιο της εισαγωγης ηταν πιο κατω απο τον προβολεα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Συνεβει σε ford Ka με δυνατη νεροποντη και προσπαθεια για serfing,ο κατοχος μου ειπε οτι η εισαγωγη αερα ειναι πισω απο το προβολακι! Μετα απο αυτο εκοψε την εισαγωγη στο υψος του προβολεα.......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • W
                                        w202-amg last edited by

                                        Να πω την αμαρτια μου......ηθελα να κατεβασω την εισαγωγή αερα από την μετωπη του ψυγείου(που μπροστα από τον σωληνα εχει και μια φετα πλαστικο για να μην μπαινει ότι ναναι μεσα)και να την παω σε αεραγωγο των φρενων

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                                          Να πω την αμαρτια μου......ηθελα να κατεβασω την εισαγωγή αερα από την μετωπη του ψυγείου(που μπροστα από τον σωληνα εχει και μια φετα πλαστικο για να μην μπαινει ότι ναναι μεσα)και να την παω σε αεραγωγο των φρενων

                                          Γι'αυτο υπαρχει το φιλτρο αερα........

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                            Να πω την αμαρτια μου......ηθελα να κατεβασω την εισαγωγή αερα από την μετωπη του ψυγείου(που μπροστα από τον σωληνα εχει και μια φετα πλαστικο για να μην μπαινει ότι ναναι μεσα)και να την παω σε αεραγωγο των φρενων

                                            Γι'αυτο υπαρχει το φιλτρο αερα........

                                            Η σκεψη ηταν καλη.....να εχω μια διατομή 25-30cm x 15cm αλλα με απετρεψαν τα σκουπίδια που θα γεμιζε το φιλτρο.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr