-
Καλημέρα. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να κρύβεται κάποιο πρόβλημα από πίσω από το θέμα που αντιμετωπίζω και γιαυτό θέλω τα φώτα σας.
Έχω παρατηρήσει εδώ και 2 χρόνια περίπου, ότι αν βάλω μπροστά το αμάξι και για κάποιο λόγο χρειαστεί πάνω στο πρώτο λεπτό λειτουργίας να σβήσω τη μηχανή, αν μετά από λίγα λεπτά (ή ακόμα χειρότερα αν σχεδόν αμέσως μετά) επιχειρήσω να ξαναβάλω μπροστά, ενώ μιζάρει το αμάξι δεν παίρνει, σαν να αρνείται να πάρει, ή, ίσως, σαν να μη στέλνει καύσιμο η αντλία. Κανά 2 φορές μου έχει ανάψει και λαμπάκι μηχανής, το οποίο ωστόσο μετά από λίγα λεπτά που έχω ξαναμιζάρει σβήνει μόνο του και το αμάξι εκκινεί κανονικά.
Είναι κάποιο είδος προστασίας του κινητήρα (ή ίσως και του καταλύτη) ή κάποιο πρόβλημα ενδεχομένως, πιθανά από θέματα ποιότητας καυσίμου/βρωμιάς στο ρεζερβουάρ, ή κάτι άλλο;
Τα φώτα σας παιδιά. Το μοτέρ είναι το opel Ζ18ΧΕ και μέχρι σήμερα, στα 165.000 χλμ από καινούριο, δουλεύει κατά τα άλλα άψογα με μηδέν βλάβες ή προβλήματα.
Επίσης, αν αυτό βοηθάει, έχω προσέξει τον τελευταίο χρόνο σε κρύα εκκίνηση (κάτω από 9-10 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία), ότι αφού πάρει ο κινητήρας, δυσκολεύεται να κρατήσει στροφές στο ρελαντί (κανονικά όταν πάρει, αρχικά έχει γύρω στις 1200 στροφές, και μετά από 1-3 λεπτά , ανάλογα τη θερμοκρασία, ρίχνει στροφές στις 750-800). Σε μένα λοιπόν, σε κρύα εκκίνηση όπως προανέφερα, η βελόνα στο στροφόμετρο παίζει αρχικά πάνω-κάτω, σαν να δυσκολεύεται να κρατήσει σταθερές στροφές, και με το που θα πατήσω λίγο το γκάζι στιγμιαία, αμέσως σταθεροποιείται, εκεί γύρω στις 1200 στροφές και μετά σιγά σιγά πέφτει όπως προβλέπεται στις 750-800.
Έχω σκεφτεί και το ενδεχόμενο βρωμιάς στο κύκλωμα της βενζίνης, ότι δηλ. όταν το σβήσεις όπως περιέγραψα, μήπως τραβάει βρωμιά και δεν έχει προλάβει να τραβήξει σωστό καύσιμο και γιαυτό αμέσως μετά δεν παίρνει..
Καμιά άποψη αν συνδέονται αυτά τα 2 και τι μπορεί να φταίει;
Μπουζί αλλάζω κάθε 2 χρόνια/30.000 χλμ και τελευταία αλλάχτηκαν πέρσι το καλοκαίρι (156000χλμ). Λάδια φίλτρα στην ώρα τους. Η μπαταρία επίσης αλλάχθηκε τέλη του 2013 αλλά γενικά λειτουργεί καλά ακόμα, φέτος τα πρωινά του χειμώνα (μιζάρει ζωηρά). -
Καλημέρα. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να κρύβεται κάποιο πρόβλημα από πίσω από το θέμα που αντιμετωπίζω και γιαυτό θέλω τα φώτα σας.
Έχω παρατηρήσει εδώ και 2 χρόνια περίπου, ότι αν βάλω μπροστά το αμάξι και για κάποιο λόγο χρειαστεί πάνω στο πρώτο λεπτό λειτουργίας να σβήσω τη μηχανή, αν μετά από λίγα λεπτά (ή ακόμα χειρότερα αν σχεδόν αμέσως μετά) επιχειρήσω να ξαναβάλω μπροστά, ενώ μιζάρει το αμάξι δεν παίρνει, σαν να αρνείται να πάρει, ή, ίσως, σαν να μη στέλνει καύσιμο η αντλία. Κανά 2 φορές μου έχει ανάψει και λαμπάκι μηχανής, το οποίο ωστόσο μετά από λίγα λεπτά που έχω ξαναμιζάρει σβήνει μόνο του και το αμάξι εκκινεί κανονικά.
Είναι κάποιο είδος προστασίας του κινητήρα (ή ίσως και του καταλύτη) ή κάποιο πρόβλημα ενδεχομένως, πιθανά από θέματα ποιότητας καυσίμου/βρωμιάς στο ρεζερβουάρ, ή κάτι άλλο;
Τα φώτα σας παιδιά. Το μοτέρ είναι το opel Ζ18ΧΕ και μέχρι σήμερα, στα 165.000 χλμ από καινούριο, δουλεύει κατά τα άλλα άψογα με μηδέν βλάβες ή προβλήματα.
Επίσης, αν αυτό βοηθάει, έχω προσέξει τον τελευταίο χρόνο σε κρύα εκκίνηση (κάτω από 9-10 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία), ότι αφού πάρει ο κινητήρας, δυσκολεύεται να κρατήσει στροφές στο ρελαντί (κανονικά όταν πάρει, αρχικά έχει γύρω στις 1200 στροφές, και μετά από 1-3 λεπτά , ανάλογα τη θερμοκρασία, ρίχνει στροφές στις 750-800). Σε μένα λοιπόν, σε κρύα εκκίνηση όπως προανέφερα, η βελόνα στο στροφόμετρο παίζει αρχικά πάνω-κάτω, σαν να δυσκολεύεται να κρατήσει σταθερές στροφές, και με το που θα πατήσω λίγο το γκάζι στιγμιαία, αμέσως σταθεροποιείται, εκεί γύρω στις 1200 στροφές και μετά σιγά σιγά πέφτει όπως προβλέπεται στις 750-800.
Έχω σκεφτεί και το ενδεχόμενο βρωμιάς στο κύκλωμα της βενζίνης, ότι δηλ. όταν το σβήσεις όπως περιέγραψα, μήπως τραβάει βρωμιά και δεν έχει προλάβει να τραβήξει σωστό καύσιμο και γιαυτό αμέσως μετά δεν παίρνει..
Καμιά άποψη αν συνδέονται αυτά τα 2 και τι μπορεί να φταίει;
Μπουζί αλλάζω κάθε 2 χρόνια/30.000 χλμ και τελευταία αλλάχτηκαν πέρσι το καλοκαίρι (156000χλμ). Λάδια φίλτρα στην ώρα τους. Η μπαταρία επίσης αλλάχθηκε τέλη του 2013 αλλά γενικά λειτουργεί καλά ακόμα, φέτος τα πρωινά του χειμώνα (μιζάρει ζωηρά). -
Καλημέρα. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να κρύβεται κάποιο πρόβλημα από πίσω από το θέμα που αντιμετωπίζω και γιαυτό θέλω τα φώτα σας.
Έχω παρατηρήσει εδώ και 2 χρόνια περίπου, ότι αν βάλω μπροστά το αμάξι και για κάποιο λόγο χρειαστεί πάνω στο πρώτο λεπτό λειτουργίας να σβήσω τη μηχανή, αν μετά από λίγα λεπτά (ή ακόμα χειρότερα αν σχεδόν αμέσως μετά) επιχειρήσω να ξαναβάλω μπροστά, ενώ μιζάρει το αμάξι δεν παίρνει, σαν να αρνείται να πάρει, ή, ίσως, σαν να μη στέλνει καύσιμο η αντλία. Κανά 2 φορές μου έχει ανάψει και λαμπάκι μηχανής, το οποίο ωστόσο μετά από λίγα λεπτά που έχω ξαναμιζάρει σβήνει μόνο του και το αμάξι εκκινεί κανονικά.
Είναι κάποιο είδος προστασίας του κινητήρα (ή ίσως και του καταλύτη) ή κάποιο πρόβλημα ενδεχομένως, πιθανά από θέματα ποιότητας καυσίμου/βρωμιάς στο ρεζερβουάρ, ή κάτι άλλο;
Τα φώτα σας παιδιά. Το μοτέρ είναι το opel Ζ18ΧΕ και μέχρι σήμερα, στα 165.000 χλμ από καινούριο, δουλεύει κατά τα άλλα άψογα με μηδέν βλάβες ή προβλήματα.
Επίσης, αν αυτό βοηθάει, έχω προσέξει τον τελευταίο χρόνο σε κρύα εκκίνηση (κάτω από 9-10 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία), ότι αφού πάρει ο κινητήρας, δυσκολεύεται να κρατήσει στροφές στο ρελαντί (κανονικά όταν πάρει, αρχικά έχει γύρω στις 1200 στροφές, και μετά από 1-3 λεπτά , ανάλογα τη θερμοκρασία, ρίχνει στροφές στις 750-800). Σε μένα λοιπόν, σε κρύα εκκίνηση όπως προανέφερα, η βελόνα στο στροφόμετρο παίζει αρχικά πάνω-κάτω, σαν να δυσκολεύεται να κρατήσει σταθερές στροφές, και με το που θα πατήσω λίγο το γκάζι στιγμιαία, αμέσως σταθεροποιείται, εκεί γύρω στις 1200 στροφές και μετά σιγά σιγά πέφτει όπως προβλέπεται στις 750-800.
Έχω σκεφτεί και το ενδεχόμενο βρωμιάς στο κύκλωμα της βενζίνης, ότι δηλ. όταν το σβήσεις όπως περιέγραψα, μήπως τραβάει βρωμιά και δεν έχει προλάβει να τραβήξει σωστό καύσιμο και γιαυτό αμέσως μετά δεν παίρνει..
Καμιά άποψη αν συνδέονται αυτά τα 2 και τι μπορεί να φταίει;
Μπουζί αλλάζω κάθε 2 χρόνια/30.000 χλμ και τελευταία αλλάχτηκαν πέρσι το καλοκαίρι (156000χλμ). Λάδια φίλτρα στην ώρα τους. Η μπαταρία επίσης αλλάχθηκε τέλη του 2013 αλλά γενικά λειτουργεί καλά ακόμα, φέτος τα πρωινά του χειμώνα (μιζάρει ζωηρά). -
πιθανος αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου.
-
Φίλε μου αν εννοείς τον αισθητήρα που βρίσκεται στο καβούκι του θερμοστάτη, αυτός αλλάχθηκε πέρσι το Μάρτη μαζί με το θερμοστάτη και μάλιστα μπήκε γνήσιος θερμοστάτης που πάει πακέτο με το γνήσιο αισθητήρα. Το πρόβλημα υπήρχε και πριν αυτή την αλλαγή και το έχω παρατηρήσει και μετά την αλλαγή όπως περιέγραψα παραπάνω.
-
Συνήθως αυτό φωνάζει βαλβίδα ψυχρής αλλά αφου λες οτι την άλλαξες...
-
Και εγω ειχα συμπτωματα βαλβιδας ψυχρης,την αλλαξα....τα ιδια και τελικα δεν εκαναν καλη επαφη οι ακροδεκτες.Κοληθηκαν με καλαι και ολα αψογα.
-
Υπάρχει περίπτωση να σχετίζεται με ανάγκη καθαρισμού πεταλούδας γκαζιού; Το σίγουρο είναι ότι στο συνεργείο είχαν ρίξει σπρέι καθαρισμού (προφανώς δεν την αφαίρεσαν) στα 57.000χλμ/4 χρόνια, κι έκτοτε δεν έχει καθαριστεί (έχει 165.000χλμ πλέον ο κινητήρας). Βέβαια, αν ήταν καθαρά θέμα καθαρισμού πεταλούδας, υποθέτω ότι θα είχα κι άλλα θέματα στο ρελαντί κι όχι μόνο σε κρύα εκκίνηση ή σε σβήσιμο και έναυση του κινητήρα μετά από πολύ μικρό διάστημα όπως προανέφερα.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Φίλε μου αν εννοείς τον αισθητήρα που βρίσκεται στο καβούκι του θερμοστάτη, αυτός αλλάχθηκε πέρσι το Μάρτη μαζί με το θερμοστάτη και μάλιστα μπήκε γνήσιος θερμοστάτης που πάει πακέτο με το γνήσιο αισθητήρα. Το πρόβλημα υπήρχε και πριν αυτή την αλλαγή και το έχω παρατηρήσει και μετά την αλλαγή όπως περιέγραψα παραπάνω.αν δεν με απαταει η μνημη μου αυτος ο αισθητηρας ειναι για τα βεντιλατερ, νομιζω οτι εχει αλλον για τον εγκεφαλο, ο καθαρισμος της πεταλουδας ειναι αναγκαιος οταν το προβλημα ειναι στο ρελαντι απο εκει ξεκινας παντα.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Υπάρχει περίπτωση να σχετίζεται με ανάγκη καθαρισμού πεταλούδας γκαζιού; Το σίγουρο είναι ότι στο συνεργείο είχαν ρίξει σπρέι καθαρισμού (προφανώς δεν την αφαίρεσαν) στα 57.000χλμ/4 χρόνια, κι έκτοτε δεν έχει καθαριστεί (έχει 165.000χλμ πλέον ο κινητήρας). Βέβαια, αν ήταν καθαρά θέμα καθαρισμού πεταλούδας, υποθέτω ότι θα είχα κι άλλα θέματα στο ρελαντί κι όχι μόνο σε κρύα εκκίνηση ή σε σβήσιμο και έναυση του κινητήρα μετά από πολύ μικρό διάστημα όπως προανέφερα.108.000χλμ χωρίς καθάρισμα είναι πολλά. Και στο προηγούμενο σίγουρα δεν την καθάρισαν καλά απο κάτω αφού δεν την έβγαλαν, οπότε φαντάσου πως θα είναι τώρα. Κάνε της ενα καλό δεν είναι τίποτα δύσκολο.
-
η βαλβίδα ψυχρής λογικά είναι πάνω στο μπλοκ , στο θερμοστάτη είνια για το όργανο
-
Παιδιά καλημέρα. Από ένα ψάξιμο που έκανα για τον κινητήρα μου, δεν μπόρεσα να βρω αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού διαφορετικό από αυτόν που περιέγραψα (στο καβούκι του θερμοστάτη). Είναι σίγουρο ότι υπάρχει κι άλλος ανάλογος αισθητήρας;
-
δεν ξέρω τον κινητήρα σου αλλά ρίξε μια ματιά εδω μήπως βοηθηθείς γιατί έχουν θέμα και με το καλώδιο:
http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... r_contact/ο αισθητήρας είναι αυτος:
Part no: 12992783 -
Αισθητηρας θεσης στροφαλου ισως. Ειναι στο σασμαν πανω στη πλευρα του βολαν συνηθως. Για τσεκαρε το.
Βασικα δεν ελεγχεται, αν ειναι φθηνος αλλαξε τον ή δοκιμαστε καποιον μεταχειρισμενο σε καποιο συνεργειο. -
Ο χρήστης TRiBaL81 έγραψε:
δεν ξέρω τον κινητήρα σου αλλά ρίξε μια ματιά εδω μήπως βοηθηθείς γιατί έχουν θέμα και με το καλώδιο:
http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... r_contact/ο αισθητήρας είναι αυτος:
Part no: 12992783Ευχαριστώ πολύ για τις υποδείξεις. Ο αισθητήρας που παρέθεσες είναι αυτός που άλλαξα και που κουμπώνει πάνω στο καβούκι του θερμοστάτη, οπότε η περίπτωση να παίζει κάτι με την καλωδίωση που μεταφέρει το σήμα από αυτόν ίσως να παίζει.
-
καλησπερα lazarefa εχω ακριβως τον ιδιο κινητιρα κ με κανει το ιδιο με το σβησιμο που λες κ περιμενω λιγο για να ξανα παρει μπρως μηπως τελικα βρηκες πιο ειναι το προβλημα??
Δεν παίρνει μπρος αν σβήσει μετά από σύντομη λειτουργία