-
Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα 2 παραπανω επαγγελματικα (χρονολογιας 2000+) με ανοιχτη καροτσα. Τα χιλιομετρα που κανω δεν ειναι πολλα, ουτε το φορτιο τοσο βαρυ, αλλα το ζητουμενο ειναι η αξιοπιστια.... Καποιος που να εχει ενα απο τα δυο ή σχετικη πειρα? Επισης, πετρελαιο ή βενζινη? Κινουμαι κυριως αθηνα κ περιξ.Προτιμω να τα δινω σε καυσιμο, παρα σε ζημιες απο νοθευμενο καυσιμο. Γι αυτο σκεφτομαι βενζινη, αν και τα περισσοτερα που κυκλοφορουν ειναι diesel και ετσι μου περιοριζει τις επιλογες καλου μεταχειρισμενου...Για πειτε την αποψη σας.
-
Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα 2 παραπανω επαγγελματικα (χρονολογιας 2000+) με ανοιχτη καροτσα. Τα χιλιομετρα που κανω δεν ειναι πολλα, ουτε το φορτιο τοσο βαρυ, αλλα το ζητουμενο ειναι η αξιοπιστια.... Καποιος που να εχει ενα απο τα δυο ή σχετικη πειρα? Επισης, πετρελαιο ή βενζινη? Κινουμαι κυριως αθηνα κ περιξ.Προτιμω να τα δινω σε καυσιμο, παρα σε ζημιες απο νοθευμενο καυσιμο. Γι αυτο σκεφτομαι βενζινη, αν και τα περισσοτερα που κυκλοφορουν ειναι diesel και ετσι μου περιοριζει τις επιλογες καλου μεταχειρισμενου...Για πειτε την αποψη σας.
-
Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα 2 παραπανω επαγγελματικα (χρονολογιας 2000+) με ανοιχτη καροτσα. Τα χιλιομετρα που κανω δεν ειναι πολλα, ουτε το φορτιο τοσο βαρυ, αλλα το ζητουμενο ειναι η αξιοπιστια.... Καποιος που να εχει ενα απο τα δυο ή σχετικη πειρα? Επισης, πετρελαιο ή βενζινη? Κινουμαι κυριως αθηνα κ περιξ.Προτιμω να τα δινω σε καυσιμο, παρα σε ζημιες απο νοθευμενο καυσιμο. Γι αυτο σκεφτομαι βενζινη, αν και τα περισσοτερα που κυκλοφορουν ειναι diesel και ετσι μου περιοριζει τις επιλογες καλου μεταχειρισμενου...Για πειτε την αποψη σας.
-
Ολοι σε γραφειο παιδια?
-
Στην Εταιρεία έχουμε ένα ford transit με ανοικτή καρότσα που έχει περάσει τα πάντα. Κάθε μέρα όμως τόσα χρόνια το βλέπω ετοιμοπόλεμο ενώ δεν ισχύει ας πούμε το ίδιο με τα βανακια της vw. Από εκεί και μετά τα fiat καλά χρυσά και άγια αλλά οι καλές απόψεις που έχω αντιληφθεί σχετίζονται με τα μικρά έως και τα οικογενειακά μικρά της φίρμας, αντε και εκείνο το πολυμορφικό που ο σχεδιαστής του πρέπει χρόνια τώρα να έχει απολυθεί ή θα πρέπει αυτό να γίνει στην περίπτωση που ακόμη εργάζεται για την φίρμα. Προσωπικά και με αρκετή δόση άγνοιας όμως, θα πήγαινα σε ford. Βέβαια όμως όταν μιλάμε για μεταχειρισμένο και μάλιστα επαγγελματικό θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί.
-
Ευχαριστω πολυ φιλε μου. Για vw δεν το συζητω καν...Βασικα ουτε fiat θελω, απλα ηλπιζα μηπως στα επαγγελματικα ειναι λιγο πιο αξιοπιστοι οι ιταλοι απ οτι στα επιβατηγα...αλλα μαλλον μια απο τα ιδια θα ισχυει κ εδω.
-
Ο χρήστης kotsifos έγραψε:
Ευχαριστω πολυ φιλε μου. Για vw δεν το συζητω καν...Βασικα ουτε fiat θελω, απλα ηλπιζα μηπως στα επαγγελματικα ειναι λιγο πιο αξιοπιστοι οι ιταλοι απ οτι στα επιβατηγα...αλλα μαλλον μια απο τα ιδια θα ισχυει κ εδω.Το fiat Ducato θεωρείτε εξαιρετικά αξιόπιστο και ειναι ίδιο με ενα Peugeot και το Citroen jumper.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Ευχαριστω πολυ φιλε μου. Για vw δεν το συζητω καν...Βασικα ουτε fiat θελω, απλα ηλπιζα μηπως στα επαγγελματικα ειναι λιγο πιο αξιοπιστοι οι ιταλοι απ οτι στα επιβατηγα...αλλα μαλλον μια απο τα ιδια θα ισχυει κ εδω.
Το fiat Ducati θεωρείτε εξαιρετικά αξιόπιστο και ειναι ίδιο με ενα Peugeot και το Citroen jumper.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το fiat Ducati παντως θα κανει τις μεταφορες παιχνιδακι....με την υψηλη τελικη του....[emoji3]
Στάλθηκε από το 9005X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kotsifos έγραψε:
Ολοι σε γραφειο παιδια?Για vito σε παιρνει? Δε ξερω τι παιζει απο τιμες αλλα ειναι οτι πιο αξιοπιστο απ οτι ακουω γυρω μου. Και υπαρχει οργανωση-τιμες και πληθωρα σε ανταλλακτικα.
-
Από την δική μου εμπειρία,με μεγάλη έρευνα αγοράς 6 μηνών, πριν καταλήξω στην αγορά βαν σε συμβουλεύω να αποφύγεις οποιοδήποτε ford diesel. Μπορεί τα βενζινοκίνητα ,όσα υπάρχουν,να είναι άριστα αλλά σε πετρέλαιο είναι στην πλειοψηφία τους προβληματικά ακόμη και αγορασμένα καινούργια.
Τα Fiat είναι σίγουρα πολύ καλύτερα – αξιόπιστα(!),αλλά και σημαντικά ακριβότερα.
Γενικά για πετρελαιοκίνητο μικρό φορτηγό (έως 3,5t) επέλεξε κάτι από
1.Mercedes (εκτός sprinter)
2. Fiat (εκτός Scudo 1,6L)
3.Renault
4.Opel ή VW ως τελευταία επιλογή.
Φρόντισε να είναι όσο το δυνατόν νεότερο μοντέλο (μετά το 2008) -
Opel Vivaro 2.0 DTI του 2010 ειχαμε 4 στην εταιρεια και τα 4 ξεπερασαν το 1000000 χλμ σε ανοιχτο δρομο σε 30 διαφορετικα χερια χωρις σοβαρες βλαβες....Transit του 2006 σπασμενα μοτερ απο τις 17000χλμ....Citroen Jumper του 2013 προβληματα και αλλαγη κινητηρα μετα τις 350000χλμ....παντα μιλαω για 4 αυτοκινητα με χρηση πσνω απο 1000 χλμ την ημερα το καθενα..
Στάλθηκε από το 9005X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ναι παιδια πιο πολυ σε βενζινη κοιταω, αλλα μ αυτα που μου ειπατε, ειμαι παλι στο μηδεν.
Πιο αξιοπιστα τα fiat απο τα ford? παντως οι τιμες των ιταλικων ειναι πολυ χαμηλοτερες...
Για mercedes, δυστυχως, δεν με παιρνει οικονομικα και οντως εχω ακουσει καλα λογια.
FORD TRANSIT VS FIAT DUCATO