-
Στην αναζήτηση αγοράς αυτοκινήτου που θα γίνει σχετικά άμεσα θέλω να διευκρινήσω κάτι που πραγματικά με έχει μπερδέψει. Κοιτώντας το Kia Rio και οδηγώντας το θέλω να μάθω ποια έκδοση είναι η facelift και ποια η παλιά. Οδήγησα το πετρέλαιο ως test car και είχε μέσα τον συγκεκριμένο πίνακα οργάνων :
.
Το εσωτερικό ήταν ακριβώς ίδιο με το συγκεκριμένο λεβιέ ταχυτήτων, τις ίδιες βελόνες στο ταμπλό και την τετράγωνη οθόνη κάτω.
Η facelift έκδοση έχω την εντύπωση πως είναι η συγκεκριμένη όμως :
Με την κυκλική οθόνη και κάποια χειριστήρια στα μέρη που συνδέουν το τιμόνι με το κάτω μέρος.
Εγώ ενδιαφέρομαι για τον 1.2 βενζίνη inmotion. Παίζει αυτό ρόλο και η f/l έκδοση έχει τον παλιό σχεδιασμό; Μιλώντας με τον πωλητή μου είπε πως η έκδοση που οδήγησα ήταν η τελευταία. Πως όμως αναφέρεται παντού η κάτω έκδοση ως η καινούργια; Παρακαλώ κατόχους ή γνώστες να βοηθήσουν!
-
Στην αναζήτηση αγοράς αυτοκινήτου που θα γίνει σχετικά άμεσα θέλω να διευκρινήσω κάτι που πραγματικά με έχει μπερδέψει. Κοιτώντας το Kia Rio και οδηγώντας το θέλω να μάθω ποια έκδοση είναι η facelift και ποια η παλιά. Οδήγησα το πετρέλαιο ως test car και είχε μέσα τον συγκεκριμένο πίνακα οργάνων :
.
Το εσωτερικό ήταν ακριβώς ίδιο με το συγκεκριμένο λεβιέ ταχυτήτων, τις ίδιες βελόνες στο ταμπλό και την τετράγωνη οθόνη κάτω.
Η facelift έκδοση έχω την εντύπωση πως είναι η συγκεκριμένη όμως :
Με την κυκλική οθόνη και κάποια χειριστήρια στα μέρη που συνδέουν το τιμόνι με το κάτω μέρος.
Εγώ ενδιαφέρομαι για τον 1.2 βενζίνη inmotion. Παίζει αυτό ρόλο και η f/l έκδοση έχει τον παλιό σχεδιασμό; Μιλώντας με τον πωλητή μου είπε πως η έκδοση που οδήγησα ήταν η τελευταία. Πως όμως αναφέρεται παντού η κάτω έκδοση ως η καινούργια; Παρακαλώ κατόχους ή γνώστες να βοηθήσουν!
-
Στην αναζήτηση αγοράς αυτοκινήτου που θα γίνει σχετικά άμεσα θέλω να διευκρινήσω κάτι που πραγματικά με έχει μπερδέψει. Κοιτώντας το Kia Rio και οδηγώντας το θέλω να μάθω ποια έκδοση είναι η facelift και ποια η παλιά. Οδήγησα το πετρέλαιο ως test car και είχε μέσα τον συγκεκριμένο πίνακα οργάνων :
.
Το εσωτερικό ήταν ακριβώς ίδιο με το συγκεκριμένο λεβιέ ταχυτήτων, τις ίδιες βελόνες στο ταμπλό και την τετράγωνη οθόνη κάτω.
Η facelift έκδοση έχω την εντύπωση πως είναι η συγκεκριμένη όμως :
Με την κυκλική οθόνη και κάποια χειριστήρια στα μέρη που συνδέουν το τιμόνι με το κάτω μέρος.
Εγώ ενδιαφέρομαι για τον 1.2 βενζίνη inmotion. Παίζει αυτό ρόλο και η f/l έκδοση έχει τον παλιό σχεδιασμό; Μιλώντας με τον πωλητή μου είπε πως η έκδοση που οδήγησα ήταν η τελευταία. Πως όμως αναφέρεται παντού η κάτω έκδοση ως η καινούργια; Παρακαλώ κατόχους ή γνώστες να βοηθήσουν!
-
Όταν οι εταιρίες κανουν ανανεώσεις σε μοντέλα τους τις κάνουν μαζικά σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου. Ενίοτε προσθέτει ή καταργεί εκδόσεις αλλά αυτές που παραμένουν είναι με τις f/l αλλαγές. Αποκλείεται να κάνει σε κάποια και σε άλλα να μην κάνει. Αν ισχύει αυτό μάλλον η Kia πρωτοτυπει που δεν νομίζω...
Στα Kia Rio f/l και σε όσες εκδόσεις μηχανικές ή εξοπλιστικες κυκλοφορεί έχει αυτό τον πίνακα οργάνων:
Με οποιονδήποτε άλλον δεν είναι f/l.ΥΓ 1. Οι f/l εκδόσεις εχουν και εξωτερικές αλλαγές. Δύσκολα να τις μπερδεψει κάποιος.
ΥΓ 2. Ζήτημα με το f/l και το προf/l θυμάμαι να συζητιέται και σε άλλο θέμα που αφορά επίσης το Rio.From my SMO72HD via Tapatalk
-
Αναφέρθηκε οτι μια έκδοση προ f/l ειναι σε στοκ εδώ στην Ελλάδα. Ενδέχεται να ειναι η βενζινοκίνητη που δεν είχε μεγάλες πωλήσεις.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πηγα και στην 2η αντιπροσωπεια σημερα στη Θεσσαλονικη και μου ειπαν πως υπαρχει αυτο με την τετραγωνη οθονη. Σε 2 αυτοκινητα της εκθεσης τους και τα 2 ειχαν με την τετραγωνη οθονη και ηταν πετρελαιο.
Στο car.gr ολα τα Rio που πωλουνται καινουργια εχουν την τετραγωνη οθονη. Τα ελεγξα ενα - ενα.Επισης στο βιβλιο κατασκευαστη του 2016 δειχνει πως υπαρχουν 2 τυποι ταμπλο και εχει τις αναλογες ενδειξεις για τον καθε ενα :
Δηλαδη και οι 2 αντιπροσωπειες προσπαθουν να πουλησουν προηγουμενο μοντελο ενω υπαρχει και σε πετρελαιο;;; -
Το μοντελο που διατιθετε απο τον φεβρουαριο του 2015 είναι το Facelift,επίσης υπάρχει και μια εκδοσει (uptown) η οποια ειναι 1.1 diesel και ειναι το προ facelift μοντέλο το οποίο προφανώς τους έμεινε στοκ μετα την ελευση του facelift μοντέλου, και πωλείτε παραληλα και φτηνότερα απο την αντίστοιχη έκδοση σε εξοπλισμό και κυβισμό του αντιστοιχο facelift. οσο για το καντράν απο οτι γνωρίζω ειναι το απλο, και το ηλεκτρονικο το οποιο υπαρχει μονο κατοπιν παραγγελίας και μονο στην πλούσια έκδοση.
-
Αρα σιγα σιγα ξεκαθαριζει το τοπιο και μπορω να προχωρησω σε παραγγελια του inmotion με το απλο καντραν αφου θα ειναι η f/l εκδοση!
-
Αν δεν κανω λαθος σε βενζίνη βγαίνει σε 2 εκδόσεις, inmotion και upgrade
-
Ναι σωστά εγώ για την inmotion βλέπω. Άλλο ένα χαρακτηριστικό της fl πρέπει να είναι τα γωνιακα αντανακλαστικα στον πίσω προφυλακτηρα.
-
Παιδιά καλησπέρα σας, δεν ξέρω αν είμαι Off topic. Πρόσφατα πριν 15 μέρες παρήγγειλα από Εσκιάδη - Μπαλοδήμο (Θεσσαλονίκη) Kia Rio 1.2 βενζίνη inmotion . Με τα όσα αναφέρθηκαν για Δάβαρη και εν γένει την αντιπροσωπεία αγχώθηκα.
Κατέληξα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο λόγω του ότι ήταν ο ορισμός του vfm, προτίμηση σε ασιατικό και μετά από 2 test drive είδα υπεροχή έναντι του i20 που κοιτούσα. Για το i20 έπρεπε να περιμένω 3 μήνες ενώ το Rio υπάρχει ετοιμοπαράδοτο, περιμένω απλά την ψήφιση της απόσυρσης ώστε να εκτελωνιστεί και να έρθει (1 μήνα αναμονή περίπου). Σε συνομιλία μου με μηχανικό Nissan μου πρότεινε με κλειστά τα μάτια Hyundai/Kia λόγω αξιοπιστίας.
Όμως αρχίζουν να μπαίνουν ψύλλοι στα αυτιά μου με τα γραφόμενα περί εισαγωγέα.
-
Χεστον εισαγωγεα αφου το γουσταρεις.- Service μπορεις να κανεις οπου θες αρκει να σφραγιζεται το βιβλιο.
-
Τόσο χάλια δηλαδή είναι η κατάσταση στον Δάβαρη; Αναμένεται κλείσιμο; Δυστυχώς δεν ξέρω αλλά νομίζω πως θα επηρεάσει τους καταναλωτές το κλείσιμο ενός επίσημου εισαγωγέα όπως του Δάβαρη, στην Ελλάδα. Το αμάξι πραγματικά μου άρεσε όχι μόνο οδηγικά αλλά και τιμολογιακά (καλή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό, πλούσιο εξοπλισμό, 7 χρόνια εγγύηση + 2 χρόνια δωρεάν service από τον αντιπρόσωπο) όμως θέλω να γνωρίζω και την γενική κατάσταση.
-
Γενικο ηταν το σχολιο μου. Πρωτη φορα ακουω οτι θα κλεισει.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Χεστον εισαγωγεα αφου το γουσταρεις.- Service μπορεις να κανεις οπου θες αρκει να σφραγιζεται το βιβλιο.Ειλικρινά τώρα θες και τα γράφεις αυτά; Σε καινούργιο αυτοκίνητο να μην σε πειράζει αν κλείσει ο εισαγωγέας; και ποιος θα τηρεί την εγγύηση;
-
Πρωτη φορα που ακουω οτι ουσιαστικα hyundai και KIA θα φυγουν απο την Ελλαδα ,δε ξερω απο που προερχεται αυτο. Φυσικα καταλαβαινω οτι θα υπαρξει προβλημα ετσι οπως τιθεται τωρα το θεμα, αλλα να μη το παρει επειδη καπου το ακουσε αυτο δεν ειναι υπερβολη? Αν εχεις κατι πιο 'χειροπιαστο' οτι ερχεται μπιστολι απο τον Δαβαρη παρακαλω παρεθεσε το γιατι το θεωρω ραδιο αρβυλα.
-
Ο χρήστης kotsos4u έγραψε:
Τόσο χάλια δηλαδή είναι η κατάσταση στον Δάβαρη; Αναμένεται κλείσιμο;Μην αγχώνεσαι. Αν συμβεί κάτι, η αντιπροσωπεία θα πάει σε άλλον εισαγωγέα ή θα υπάρξει αυτονόμηση της Hyundai Hellas. Δεν πρόκειται να αποχωρήσει η Hyundai/KIA από την Ελλάδα.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Χεστον εισαγωγεα αφου το γουσταρεις.- Service μπορεις να κανεις οπου θες αρκει να σφραγιζεται το βιβλιο.
Ειλικρινά τώρα θες και τα γράφεις αυτά; Σε καινούργιο αυτοκίνητο να μην σε πειράζει αν κλείσει ο εισαγωγέας; και ποιος θα τηρεί την εγγύηση;
Και εκτος του παραπανω που απαντησα.. δε νομιζω κανενας με mazda να εμεινε ξεκρεμαστος.. απ οσο ξερω εγινε μια αναδιοργανωση του δικτυου και καλυψη των εγγυησων, το ιδιο και με τη daihatsu που εκει ειναι πιο ευκολα τα πραγματα και λογω toyota.
-
Μέχρι στιγμής στα τόσα χρόνια κανένας κάτοχος δεν έμεινε ξεκρέμαστος από aftersales από εταιρίες που έπαψαν να υπάρχουν στην χώρα ή σε περιπτώσεις αλλαγών εισαγωγέων.
Για την συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει τίποτα επίσημο και το να αναπαράγουμε αδιασταυρωτες πληροφορίες σίγουρα δεν έχουν κανένα όφελος.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Και εκτος του παραπανω που απαντησα.. δε νομιζω κανενας με mazda να εμεινε ξεκρεμαστος.. απ οσο ξερω εγινε μια αναδιοργανωση του δικτυου και καλυψη των εγγυησων,Ισχύει αυτό που λες. Δεν έχουμε θέμα με το 2αρι σε ανταλλακτικά κλπ. Ανέλαβε η Ford μέχρι να επανέλθουν.
Και όταν η Renault έκανε την αλλαγή από Mava σε PGA που ήταν μια χρονοβόρα αλλαγή πάλι δεν είχα τότε κανά θέμα.
Kia Rio facelift - παλιό μοντέλο ΒΟΗΘΕΙΑ