-
Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ.1β της ΑΧΣ 316/2010 (ΦΕΚ 501Β/2012):
'Με την επιφύλαξη των διατάξεων του στοιχείου α), από την έναρξη ισχύος της παρούσας, επιτρέπεται η εμπορία στην ελληνική αγορά ντίζελ με περιεκτικότητα σε μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων (FAME) μεγαλύτερη από 7%, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία και ειδικά της παραγράφου 1 του άρθρου 15Α του Ν. 3054/2002 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει'.
FAME είναι το γνωστό σε όλους μας biodiesel. Και η παραπάνω απόφαση επιτρέπει η περιεκτικότητα του diesel σε biodiesel να είναι άνω του 7% που ήταν μέχρι πρόσφατα.
Τελευταία, ακούω όλο και πιο συχνά από γνωστούς, κατόχους οχημάτων diesel, ότι έχουν προβλήματα με την τροφοδοσία του κινητήρα τους. Απ' ό,τι λένε, το πρόβλημα οφείλεται στη μυκητολάσπη που δημιουργείται από το biodiesel. Και πράγματι, όταν χρησιμοποιούν ειδικά πρόσθετα πετρελαίου με προστασία από τη μυκητολάσπη, τα προβλήματα λύνονται. Το θέμα είναι ότι με αυτόν τον τρόπο χάνουν το πλεονέκτημα του φθηνού καυσίμου.
Οι περισσότερες εταιρείες καυσίμων διαθέτουν στην αγορά, εκτός του απλού, και κάποιο αναβαθμισμένο diesel, πχ η ΕΚΟ το Avio, η Shell το V-Power κλπ.
Γνωρίζει κανείς αν αυτά τα diesel έχουν επίσης θέμα με τη δημιουργία μυκητολάσπης; -
Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ.1β της ΑΧΣ 316/2010 (ΦΕΚ 501Β/2012):
'Με την επιφύλαξη των διατάξεων του στοιχείου α), από την έναρξη ισχύος της παρούσας, επιτρέπεται η εμπορία στην ελληνική αγορά ντίζελ με περιεκτικότητα σε μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων (FAME) μεγαλύτερη από 7%, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία και ειδικά της παραγράφου 1 του άρθρου 15Α του Ν. 3054/2002 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει'.
FAME είναι το γνωστό σε όλους μας biodiesel. Και η παραπάνω απόφαση επιτρέπει η περιεκτικότητα του diesel σε biodiesel να είναι άνω του 7% που ήταν μέχρι πρόσφατα.
Τελευταία, ακούω όλο και πιο συχνά από γνωστούς, κατόχους οχημάτων diesel, ότι έχουν προβλήματα με την τροφοδοσία του κινητήρα τους. Απ' ό,τι λένε, το πρόβλημα οφείλεται στη μυκητολάσπη που δημιουργείται από το biodiesel. Και πράγματι, όταν χρησιμοποιούν ειδικά πρόσθετα πετρελαίου με προστασία από τη μυκητολάσπη, τα προβλήματα λύνονται. Το θέμα είναι ότι με αυτόν τον τρόπο χάνουν το πλεονέκτημα του φθηνού καυσίμου.
Οι περισσότερες εταιρείες καυσίμων διαθέτουν στην αγορά, εκτός του απλού, και κάποιο αναβαθμισμένο diesel, πχ η ΕΚΟ το Avio, η Shell το V-Power κλπ.
Γνωρίζει κανείς αν αυτά τα diesel έχουν επίσης θέμα με τη δημιουργία μυκητολάσπης; -
Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ.1β της ΑΧΣ 316/2010 (ΦΕΚ 501Β/2012):
'Με την επιφύλαξη των διατάξεων του στοιχείου α), από την έναρξη ισχύος της παρούσας, επιτρέπεται η εμπορία στην ελληνική αγορά ντίζελ με περιεκτικότητα σε μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων (FAME) μεγαλύτερη από 7%, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία και ειδικά της παραγράφου 1 του άρθρου 15Α του Ν. 3054/2002 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει'.
FAME είναι το γνωστό σε όλους μας biodiesel. Και η παραπάνω απόφαση επιτρέπει η περιεκτικότητα του diesel σε biodiesel να είναι άνω του 7% που ήταν μέχρι πρόσφατα.
Τελευταία, ακούω όλο και πιο συχνά από γνωστούς, κατόχους οχημάτων diesel, ότι έχουν προβλήματα με την τροφοδοσία του κινητήρα τους. Απ' ό,τι λένε, το πρόβλημα οφείλεται στη μυκητολάσπη που δημιουργείται από το biodiesel. Και πράγματι, όταν χρησιμοποιούν ειδικά πρόσθετα πετρελαίου με προστασία από τη μυκητολάσπη, τα προβλήματα λύνονται. Το θέμα είναι ότι με αυτόν τον τρόπο χάνουν το πλεονέκτημα του φθηνού καυσίμου.
Οι περισσότερες εταιρείες καυσίμων διαθέτουν στην αγορά, εκτός του απλού, και κάποιο αναβαθμισμένο diesel, πχ η ΕΚΟ το Avio, η Shell το V-Power κλπ.
Γνωρίζει κανείς αν αυτά τα diesel έχουν επίσης θέμα με τη δημιουργία μυκητολάσπης; -
Φιλε μου ολα τα diesel εχουν βιο 7% αλλα θεωρητικα τα καλα καυσιμα εταιριων εχουν μεσα και καθαριστικα...Εγω σε καινουργιο εβαζα shell vpower και εδω και 5 μηνες μονο avin action best και καθε 3 μηνες ριχνω και antiBacteria στο τεποζιτο ΚΑΙ σταθερα απο ενα και μονο εταιρικο πρατηριο κρατωντας ολες τις αποδειξεις.....
-
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι: υπάρχει κάποιο diesel με το οποίο να μην χρειάζεται να βάζεις κι εσύ πρόσθετα;
-
Οι εταιρίες που έχουν δύο τύπους diesel συνήθως το ένα είναι με αντιβακτηριδιακό, ή τουλάχιστον έτσι λένε.
Shell V-power, Aegean κάτι που δεν θυμάμαι τώρα, Elin crystal κτλ.
Το αν είναι αρκετό είναι σχετικό υποθέτω. Οι ταξιτζήδες βάζουν shell v-power απ όσο ξέρω.
Εγώ κάθε τρεις μήνες βάζω πρόσθετο για να είμαι το δυνατόν σίγουρος. -
Καλημερα.Και το avin εχει μεσα προσθετα.Οι ταριφες βαζουν shell για 2 λογους: Γιατι το χουν προσφορα καθε εβδομαδα κ λενε οτι στα πρατηρια τηςshell κανουν πολλους ελεγχους.Απλα θελει προσοχη.
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
...
Τελευταία, ακούω όλο και πιο συχνά από γνωστούς, κατόχους οχημάτων diesel, ότι έχουν προβλήματα με την τροφοδοσία του κινητήρα τους....Θυμάσαι τι περίπου είπαν οι κάτοχοι αυτοί;
Γνωρίζει κανείς αν αυτά τα diesel έχουν επίσης θέμα με τη δημιουργία μυκητολάσπης;
Δε νομίζω να φταίει τι bio για τη λάσπη, άσχετα για το τι γράφεται.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Θυμάσαι τι περίπου είπαν οι κάτοχοι αυτοί;Δύσκολη έως αδύνατη εκκίνηση κινητήρα, βουλωμένα φίλτρα πετρελαίου.
Δε νομίζω να φταίει τι bio για τη λάσπη, άσχετα για το τι γράφεται.
Η μυκητολάσπη από το biodiesel είναι χαρακτηριστική και μοιάζει με μύξα. Αν υπάρχει τέτοια στο ρεζερβουάρ, τότε προέρχεται από το biodiesel.
Χημικός από εταιρεία καυσίμων μου είπε ότι η λύση για τη μυκητολάσπη είναι η εξής:
Βάζουμε ειδικό πρόσθετο στο ρεζερβουάρ και το αφήνουμε για δύο ημέρες, χωρίς να κινούμε το όχημα. Κατόπιν αδειάζουμε το ρεζερβουάρ, το γεμίζουμε με καύσιμο και προσθέτουμε ξανά πρόσθετο. Οικονομική λύση, δε λέω...
Α, και επειδή οι μύκητες είναι ζωντανοί οργανισμοί και το πρόσθετο που χρησιμοποιούμε είναι στην ουσία αντιβιοτικό, δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε το ίδιο πρόσθετο για πολύ καιρό, διότι στο τέλος οι μύκητες θα το συνηθίσουν και δεν θα έχει αποτέλεσμα. -
Άμα είναι έτσι που τα λέει, για ρώτησέ τον, αυτοί που χρησιμοποιούν όχι 7% που ισχύει προς το παρόν στη χώρα μας, αλλά 100% βιοντήζελ τι θα πρέπει να κάνουν;
-
Προσωπικά δεν έχω ακούσει από κανέναν να έχει τέτοια θέματα, ακόμα και ταρίφες που έχω ρωτήσει. Σχεδόν όλες οι βλάβες στα diesel οφείλονται στο νοθευμένο καύσιμο. Στο δικό μου άλλαξα το φίλτρο πετρελαίου προληπτικά στα 45.000 χλμ και ήταν σαν καινούριο. Βάζω αποκλειστικά avin diesel best action και shell v-power από συγκεκριμένα πρατήρια και όταν ο δείκτης καυσίμου φτάσει στη μέση το φουλάρω. Επίσης πάνω στην τάπα καυσίμου γράφει NO ADDITIVES...
-
Συνφωνω με τον mrclouzo το μεγαλυτερο θεμα ειναι με το νοθευμένο καύσιμο που περιεχει πολυ θειο μεσα.Τι αμαξι εχεις που γραφει NO ADDITIVES ?
-
Έχω την 116d. Από την στιγμή που ο ίδιος ο κατασκευαστής λέει μακριά από ματζούνια και μαγικά φίλτρα, γιατί να το ρισκάρω? Είναι πολλοί αυτοί που βάζουν τέτοια καθαριστικά προληπτικά ακόμα και σε καινούρια αυτοκίνητα. Σε παλιά diesel με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ίσως να έχει νόημα, δεν ξέρω. Πιστεύω ότι αν προσέχεις πού βάζεις πετρέλαιο και είσαι τυπικός με την συντήρηση δεν υπάρχει -πλέον- θέμα.
-
Και εγω εχω το suzuki s-cross αλλα δεν λεει κατι τετοιο.Εγω να πω την αληθεια βαζω προσθετα αν και βαζω στο ιδιο πρατηριο της avin (δεν εχω βαλει ποτε απλο diesel) αλλα δεν εχω εμπιστοσυνη στα ελληνικα καυσιμα.
-
Και να μην το έγραφε στην τάπα δεν θα έβαζα σε καινούριο αμάξι πρόσθετα. Το βασικό είναι να βρεις αξιόπιστο πρατήριο.
-
σε εμένα όταν πήρα το αυτοκίνητο (καινούργιο) η αντιπροσωπεία είπε ότι καλό θα είναι να βάζω πρόσθετο σε αραιά διαστήματα...
προβλήματα λόγω biodiesel