Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλήματα λόγω biodiesel
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλήματα λόγω biodiesel
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    15
    1211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      scrooge last edited by

      Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ.1β της ΑΧΣ 316/2010 (ΦΕΚ 501Β/2012):
      'Με την επιφύλαξη των διατάξεων του στοιχείου α), από την έναρξη ισχύος της παρούσας, επιτρέπεται η εμπορία στην ελληνική αγορά ντίζελ με περιεκτικότητα σε μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων (FAME) μεγαλύτερη από 7%, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία και ειδικά της παραγράφου 1 του άρθρου 15Α του Ν. 3054/2002 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει'.
      FAME είναι το γνωστό σε όλους μας biodiesel. Και η παραπάνω απόφαση επιτρέπει η περιεκτικότητα του diesel σε biodiesel να είναι άνω του 7% που ήταν μέχρι πρόσφατα.
      Τελευταία, ακούω όλο και πιο συχνά από γνωστούς, κατόχους οχημάτων diesel, ότι έχουν προβλήματα με την τροφοδοσία του κινητήρα τους. Απ' ό,τι λένε, το πρόβλημα οφείλεται στη μυκητολάσπη που δημιουργείται από το biodiesel. Και πράγματι, όταν χρησιμοποιούν ειδικά πρόσθετα πετρελαίου με προστασία από τη μυκητολάσπη, τα προβλήματα λύνονται. Το θέμα είναι ότι με αυτόν τον τρόπο χάνουν το πλεονέκτημα του φθηνού καυσίμου.
      Οι περισσότερες εταιρείες καυσίμων διαθέτουν στην αγορά, εκτός του απλού, και κάποιο αναβαθμισμένο diesel, πχ η ΕΚΟ το Avio, η Shell το V-Power κλπ.
      Γνωρίζει κανείς αν αυτά τα diesel έχουν επίσης θέμα με τη δημιουργία μυκητολάσπης;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        scrooge last edited by

        Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ.1β της ΑΧΣ 316/2010 (ΦΕΚ 501Β/2012):
        'Με την επιφύλαξη των διατάξεων του στοιχείου α), από την έναρξη ισχύος της παρούσας, επιτρέπεται η εμπορία στην ελληνική αγορά ντίζελ με περιεκτικότητα σε μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων (FAME) μεγαλύτερη από 7%, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία και ειδικά της παραγράφου 1 του άρθρου 15Α του Ν. 3054/2002 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει'.
        FAME είναι το γνωστό σε όλους μας biodiesel. Και η παραπάνω απόφαση επιτρέπει η περιεκτικότητα του diesel σε biodiesel να είναι άνω του 7% που ήταν μέχρι πρόσφατα.
        Τελευταία, ακούω όλο και πιο συχνά από γνωστούς, κατόχους οχημάτων diesel, ότι έχουν προβλήματα με την τροφοδοσία του κινητήρα τους. Απ' ό,τι λένε, το πρόβλημα οφείλεται στη μυκητολάσπη που δημιουργείται από το biodiesel. Και πράγματι, όταν χρησιμοποιούν ειδικά πρόσθετα πετρελαίου με προστασία από τη μυκητολάσπη, τα προβλήματα λύνονται. Το θέμα είναι ότι με αυτόν τον τρόπο χάνουν το πλεονέκτημα του φθηνού καυσίμου.
        Οι περισσότερες εταιρείες καυσίμων διαθέτουν στην αγορά, εκτός του απλού, και κάποιο αναβαθμισμένο diesel, πχ η ΕΚΟ το Avio, η Shell το V-Power κλπ.
        Γνωρίζει κανείς αν αυτά τα diesel έχουν επίσης θέμα με τη δημιουργία μυκητολάσπης;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          scrooge last edited by

          Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ.1β της ΑΧΣ 316/2010 (ΦΕΚ 501Β/2012):
          'Με την επιφύλαξη των διατάξεων του στοιχείου α), από την έναρξη ισχύος της παρούσας, επιτρέπεται η εμπορία στην ελληνική αγορά ντίζελ με περιεκτικότητα σε μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων (FAME) μεγαλύτερη από 7%, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία και ειδικά της παραγράφου 1 του άρθρου 15Α του Ν. 3054/2002 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει'.
          FAME είναι το γνωστό σε όλους μας biodiesel. Και η παραπάνω απόφαση επιτρέπει η περιεκτικότητα του diesel σε biodiesel να είναι άνω του 7% που ήταν μέχρι πρόσφατα.
          Τελευταία, ακούω όλο και πιο συχνά από γνωστούς, κατόχους οχημάτων diesel, ότι έχουν προβλήματα με την τροφοδοσία του κινητήρα τους. Απ' ό,τι λένε, το πρόβλημα οφείλεται στη μυκητολάσπη που δημιουργείται από το biodiesel. Και πράγματι, όταν χρησιμοποιούν ειδικά πρόσθετα πετρελαίου με προστασία από τη μυκητολάσπη, τα προβλήματα λύνονται. Το θέμα είναι ότι με αυτόν τον τρόπο χάνουν το πλεονέκτημα του φθηνού καυσίμου.
          Οι περισσότερες εταιρείες καυσίμων διαθέτουν στην αγορά, εκτός του απλού, και κάποιο αναβαθμισμένο diesel, πχ η ΕΚΟ το Avio, η Shell το V-Power κλπ.
          Γνωρίζει κανείς αν αυτά τα diesel έχουν επίσης θέμα με τη δημιουργία μυκητολάσπης;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lemouz75 last edited by

            Φιλε μου ολα τα diesel εχουν βιο 7% αλλα θεωρητικα τα καλα καυσιμα εταιριων εχουν μεσα και καθαριστικα...Εγω σε καινουργιο εβαζα shell vpower και εδω και 5 μηνες μονο avin action best και καθε 3 μηνες ριχνω και antiBacteria στο τεποζιτο ΚΑΙ σταθερα απο ενα και μονο εταιρικο πρατηριο κρατωντας ολες τις αποδειξεις.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              scrooge last edited by

              Αυτό που με ενδιαφέρει είναι: υπάρχει κάποιο diesel με το οποίο να μην χρειάζεται να βάζεις κι εσύ πρόσθετα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 3
                352554 last edited by

                Οι εταιρίες που έχουν δύο τύπους diesel συνήθως το ένα είναι με αντιβακτηριδιακό, ή τουλάχιστον έτσι λένε.
                Shell V-power, Aegean κάτι που δεν θυμάμαι τώρα, Elin crystal κτλ.
                Το αν είναι αρκετό είναι σχετικό υποθέτω. Οι ταξιτζήδες βάζουν shell v-power απ όσο ξέρω.
                Εγώ κάθε τρεις μήνες βάζω πρόσθετο για να είμαι το δυνατόν σίγουρος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lemouz75 last edited by

                  Καλημερα.Και το avin εχει μεσα προσθετα.Οι ταριφες βαζουν shell για 2 λογους: Γιατι το χουν προσφορα καθε εβδομαδα κ λενε οτι στα πρατηρια τηςshell κανουν πολλους ελεγχους.Απλα θελει προσοχη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostas-chania last edited by

                    Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
                    ...
                    Τελευταία, ακούω όλο και πιο συχνά από γνωστούς, κατόχους οχημάτων diesel, ότι έχουν προβλήματα με την τροφοδοσία του κινητήρα τους....

                    Θυμάσαι τι περίπου είπαν οι κάτοχοι αυτοί;

                    Γνωρίζει κανείς αν αυτά τα diesel έχουν επίσης θέμα με τη δημιουργία μυκητολάσπης;

                    Δε νομίζω να φταίει τι bio για τη λάσπη, άσχετα για το τι γράφεται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      scrooge last edited by

                      Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                      Θυμάσαι τι περίπου είπαν οι κάτοχοι αυτοί;

                      Δύσκολη έως αδύνατη εκκίνηση κινητήρα, βουλωμένα φίλτρα πετρελαίου.

                      Δε νομίζω να φταίει τι bio για τη λάσπη, άσχετα για το τι γράφεται.

                      Η μυκητολάσπη από το biodiesel είναι χαρακτηριστική και μοιάζει με μύξα. Αν υπάρχει τέτοια στο ρεζερβουάρ, τότε προέρχεται από το biodiesel.

                      Χημικός από εταιρεία καυσίμων μου είπε ότι η λύση για τη μυκητολάσπη είναι η εξής:
                      Βάζουμε ειδικό πρόσθετο στο ρεζερβουάρ και το αφήνουμε για δύο ημέρες, χωρίς να κινούμε το όχημα. Κατόπιν αδειάζουμε το ρεζερβουάρ, το γεμίζουμε με καύσιμο και προσθέτουμε ξανά πρόσθετο. Οικονομική λύση, δε λέω...
                      Α, και επειδή οι μύκητες είναι ζωντανοί οργανισμοί και το πρόσθετο που χρησιμοποιούμε είναι στην ουσία αντιβιοτικό, δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε το ίδιο πρόσθετο για πολύ καιρό, διότι στο τέλος οι μύκητες θα το συνηθίσουν και δεν θα έχει αποτέλεσμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostas-chania last edited by

                        Άμα είναι έτσι που τα λέει, για ρώτησέ τον, αυτοί που χρησιμοποιούν όχι 7% που ισχύει προς το παρόν στη χώρα μας, αλλά 100% βιοντήζελ τι θα πρέπει να κάνουν;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mrclouzo last edited by

                          Προσωπικά δεν έχω ακούσει από κανέναν να έχει τέτοια θέματα, ακόμα και ταρίφες που έχω ρωτήσει. Σχεδόν όλες οι βλάβες στα diesel οφείλονται στο νοθευμένο καύσιμο. Στο δικό μου άλλαξα το φίλτρο πετρελαίου προληπτικά στα 45.000 χλμ και ήταν σαν καινούριο. Βάζω αποκλειστικά avin diesel best action και shell v-power από συγκεκριμένα πρατήρια και όταν ο δείκτης καυσίμου φτάσει στη μέση το φουλάρω. Επίσης πάνω στην τάπα καυσίμου γράφει NO ADDITIVES...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lemouz75 last edited by

                            Συνφωνω με τον mrclouzo το μεγαλυτερο θεμα ειναι με το νοθευμένο καύσιμο που περιεχει πολυ θειο μεσα.Τι αμαξι εχεις που γραφει NO ADDITIVES ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              mrclouzo last edited by

                              Έχω την 116d. Από την στιγμή που ο ίδιος ο κατασκευαστής λέει μακριά από ματζούνια και μαγικά φίλτρα, γιατί να το ρισκάρω? Είναι πολλοί αυτοί που βάζουν τέτοια καθαριστικά προληπτικά ακόμα και σε καινούρια αυτοκίνητα. Σε παλιά diesel με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ίσως να έχει νόημα, δεν ξέρω. Πιστεύω ότι αν προσέχεις πού βάζεις πετρέλαιο και είσαι τυπικός με την συντήρηση δεν υπάρχει -πλέον- θέμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lemouz75 last edited by

                                Και εγω εχω το suzuki s-cross αλλα δεν λεει κατι τετοιο.Εγω να πω την αληθεια βαζω προσθετα αν και βαζω στο ιδιο πρατηριο της avin (δεν εχω βαλει ποτε απλο diesel) αλλα δεν εχω εμπιστοσυνη στα ελληνικα καυσιμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mrclouzo last edited by

                                  Και να μην το έγραφε στην τάπα δεν θα έβαζα σε καινούριο αμάξι πρόσθετα. Το βασικό είναι να βρεις αξιόπιστο πρατήριο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tempo last edited by

                                    σε εμένα όταν πήρα το αυτοκίνητο (καινούργιο) η αντιπροσωπεία είπε ότι καλό θα είναι να βάζω πρόσθετο σε αραιά διαστήματα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr