-
Υπάρχουν και τα δικαστήρια, ακόμα
-
Για να γυρίσουμε στα του αυτοκινήτου..
Μεταμόρφωση (Αττικής) - Θεσσαλονίκη με 1.6 tdi με πρόγραμμα revo : 4:06h, 489km, μέση ταχύτητα 119km/h , καταναλωση 6,5lt/100!
Με βενζίνη σίγουρα 9 θα ήταν..
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Υπάρχουν και τα δικαστήρια, ακόμαΤα Δικαστήρια δικάζουν βάσει των Νόμων του Κράτους. Εκτός αν κριθεί ένας Νόμος ως Αντισυνταγματικός. Δεν παίζει κάτι τέτοιο εδώ.
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Για να γυρίσουμε στα του αυτοκινήτου..Μεταμόρφωση (Αττικής) - Θεσσαλονίκη με 1.6 tdi με πρόγραμμα revo : 4:06h, 489km, μέση ταχύτητα 119km/h , καταναλωση 6,5lt/100!
Με βενζίνη σίγουρα 9 θα ήταν..
Έλα μην το λες! Το ντίζελ συμφέρει απο τα 20000 και πάνω! Για ταξιδακι Αθήνα Θεσσαλονίκη σαν το 10αρι της βενζινας δεν έχει!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Εσκασε η 400αρα τελικαΑπο τον γερμανικο configurator
164 g/km το 1.5 χειροκινητο (401,8 ευρω)
167 g/km το 1.5 dsg (409,15 ευρω)Μενει μονο να δουμε μηπως γινει κανενα μαγικο και βγει αδεια με ρυπους nedc 2.0 και οχι wltp
Για οποιον θελει να δει και να χαρει και μονος του τα αποτελεσματα, ας παει στον γερμανικο configurator και πρεπει να φτασει εως το τελος την διαδικασια και εκει να πατησει 'technische daten'.
Υποψιν οτι επελεξα comfort line και δεν εβαλα τιποτα extra136 140 145 το manual & το auto 3008 1.5 ανάλογα και την έκδοση
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Για να γυρίσουμε στα του αυτοκινήτου..Μεταμόρφωση (Αττικής) - Θεσσαλονίκη με 1.6 tdi με πρόγραμμα revo : 4:06h, 489km, μέση ταχύτητα 119km/h , καταναλωση 6,5lt/100!
Με βενζίνη σίγουρα 9 θα ήταν..
δεν ξέρω για προγράμματα αλλά το καλοκαίρι όσα ταξίδια πήγα δεν είδα από 5,8-6,5 το πολύ -1.4 125ps
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Με ταχύτητες ΚΤΕΛ? Γιατί αν το πας όπως ο φίλος παραπάνω (140-150 σταθερά) θα έβλεπες διψήφια νούμερα. Στανταράκι.
Στάλθηκε από το VF-1397 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Με ταχύτητες ΚΤΕΛ? Γιατί αν το πας όπως ο φίλος παραπάνω (140-150 σταθερά) θα έβλεπες διψήφια νούμερα. Στανταράκι.Στάλθηκε από το VF-1397 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πιθανοτατα, αλλα προσωπικα δεν προκειται να πηγαινα με τετοιες ταχυτητες οσο και να εκαιγε. Σε ταξιδια με την οικογενεια πανω απο 140 σε ευθεια δεν παω ποτε και αυτο για οσο νιωθω ανετα ή σε κανενα προσπερασμα, μετα επιστροφη στην μεσαια λωριδα και πεσιμο στα 120-130. adaptive cruise control για αυτο θελω αλλωστε, να το βαζω στα 120 να προχωραω και αν εμφανιστει κανενας μπροστα μου, κλικ στα 130, αριστερο φλας και παλι επιστροφη σε ταχυτητες cruising.
Το καλοκαιρι ανεβηκα με το χιλιαρακι polo μου θεσσαλονικη και ηταν απιστευτα ξεκουραστη η οδηγηση με αυτον τον τροπο (με το acc στα 110km/h και καταναλωση οσο ημουν εθνικη και με ac ανοιχτο να φτανει εως τα 6.5l/100km) -
Έχω ξενερώσει τόσο πολύ με τα τέλη που μέχρι reviews για το T Roc διαβάζω. Βρε τι πάθαμε στα γεραματααααα....
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
136 140 145 το manual & το auto 3008 1.5 ανάλογα και την έκδοσηΣτάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για τις βενζινες, που συζηταμε για δες λιγο εδω https://peugeot.bassadone.fi/peugeot/docs/Peugeot_3008_tekniset_tiedot.pdf
1.2 αυτοματο active = 158 (292 ευρω δηλαδη)
1.2 αυτοματο allure = 164 (402 ευρω)
1.6 αυτοματο allure = 173 (424 ευρω) -
Ο χρήστης louis k έγραψε:
Έχω ξενερώσει τόσο πολύ με τα τέλη που μέχρι reviews για το T Roc διαβάζω. Βρε τι πάθαμε στα γεραματααααα....Πρόσεχε μην στην προσπάθεια σου να γλυτώσεις 1-2 κατοσταρικα το χρόνο, καταλήξεις με κάτι που δεν σε ικανοποιεί και δεν καλύπτει τις ανάγκες της οικογένειας σου. Φιλικά πάντα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στην τελική είναι και παράνομο να πείς ότι ένα αυτοκίνητο επειδή άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού των ρύπων είναι πιο βλαβερό απο ένα με τον προηγούμενο τρόπο υπολογσμού, που στην ουσία είναι τι ίδιο αυτοκίνητο.
Οι Νόμοι ορίζονται από το Κράτος. Νόμιμο λοιπόν είναι ό,τι πει το Κράτος.
Μπα, νόμος είναι το δίκιο του εργάτη [emoji12]
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Για να γυρίσουμε στα του αυτοκινήτου..
Μεταμόρφωση (Αττικής) - Θεσσαλονίκη με 1.6 tdi με πρόγραμμα revo : 4:06h, 489km, μέση ταχύτητα 119km/h , καταναλωση 6,5lt/100!
Με βενζίνη σίγουρα 9 θα ήταν..
Έλα μην το λες! Το ντίζελ συμφέρει απο τα 20000 και πάνω! Για ταξιδακι Αθήνα Θεσσαλονίκη σαν το 10αρι της βενζινας δεν έχει!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μα τι κόλλημα τρως ρε συ.
Αν κανεις μια φορα το χρόνο το εν λόγω ταξίδι και γενικά κανεις λίγα χιλιόμετρα κατ έτος (δεν ξέρω αν είναι 20 ή 15, εγώ που κάνω 5-6 ξέρω ξεκάθαρα τι θέλω) γιατί να θες σώνει και καλά πετρέλαιο; Για τα 20 ευρω διαφοράς κόστους καυσίμου;Και στην τελική επειδή γράφονται παλαβά πάλι 1.500 αυτόματη βενζινης Χ1 τιγκα φόρτωμενη με 2 ενηλικες και 2 παιδια με ταχύτητες από 120-150 το καλοκαίρι που μας πέρασε στο ίδιο ταξίδι δεν ξεπερασε τα 7,5 στο τριπ (8 στο Fuelly)
Ίδιο ταξίδι πρόπερσι με τις ίδιες ακριβως συνθήκες (οκ χωρίς τα τούνελ στα Τεμπη) με το QQ 1500 diesel κατανάλωση 7. -
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Για να γυρίσουμε στα του αυτοκινήτου..Μεταμόρφωση (Αττικής) - Θεσσαλονίκη με 1.6 tdi με πρόγραμμα revo : 4:06h, 489km, μέση ταχύτητα 119km/h , καταναλωση 6,5lt/100!
Με βενζίνη σίγουρα 9 θα ήταν..
Πολύ καλές τιμές και με πρόγραμμα. Όλο γυροφέρνει στο μυαλό μου να το βάλω και εγώ. Πάντως επειδή πριν είχα βενζίνη (1.6 150hp) και φοβόμουν την μετάβαση σε 1.6 tdi η οικονομία που κάνω σε κάθε μεγάλο ταξίδι είναι σημαντική
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Στην τελική είναι και παράνομο να πείς ότι ένα αυτοκίνητο επειδή άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού των ρύπων είναι πιο βλαβερό απο ένα με τον προηγούμενο τρόπο υπολογσμού, που στην ουσία είναι τι ίδιο αυτοκίνητο.
Οι Νόμοι ορίζονται από το Κράτος. Νόμιμο λοιπόν είναι ό,τι πει το Κράτος.
Μπα, νόμος είναι το δίκιο του εργάτη [emoji12]
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Για να γυρίσουμε στα του αυτοκινήτου..
Μεταμόρφωση (Αττικής) - Θεσσαλονίκη με 1.6 tdi με πρόγραμμα revo : 4:06h, 489km, μέση ταχύτητα 119km/h , καταναλωση 6,5lt/100!
Με βενζίνη σίγουρα 9 θα ήταν..
Έλα μην το λες! Το ντίζελ συμφέρει απο τα 20000 και πάνω! Για ταξιδακι Αθήνα Θεσσαλονίκη σαν το 10αρι της βενζινας δεν έχει!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μα τι κόλλημα τρως ρε συ.
Αν κανεις μια φορα το χρόνο το εν λόγω ταξίδι και γενικά κανεις λίγα χιλιόμετρα κατ έτος (δεν ξέρω αν είναι 20 ή 15, εγώ που κάνω 5-6 ξέρω ξεκάθαρα τι θέλω) γιατί να θες σώνει και καλά πετρέλαιο; Για τα 20 ευρω διαφοράς κόστους καυσίμου;Και στην τελική επειδή γράφονται παλαβά πάλι 1.500 αυτόματη βενζινης Χ1 τιγκα φόρτωμενη με 2 ενηλικες και 2 παιδια με ταχύτητες από 120-150 το καλοκαίρι που μας πέρασε στο ίδιο ταξίδι δεν ξεπερασε τα 7,5 στο τριπ (8 στο Fuelly)
Ίδιο ταξίδι πρόπερσι με τις ίδιες ακριβως συνθήκες (οκ χωρίς τα τούνελ στα Τεμπη) με το QQ 1500 diesel κατανάλωση 7.Προσπαθώ να βγάλω την καραμέλα των χλμ από το ταμπλό της επιχειρηματολογίας! Όλοι θεωρώ που γράφουμε εδώ έχουμε βγάλει το σχολείο οπότε μπορούμε να κάνουμε πολλαπλασιασμό και διαίρεση για να βγάλουμε για το μοντέλο που μας ενδιαφέρει βάσει των προσφορών που έχουμε για βενζίνη ή ντίζελ στα πόσα χλμ μας συμφέρει η κάθε επιλογή.
Υγ: το 7 για το qq 1.5 μου φαίνεται κομματάκι φουσκωμένο. Το συγκεκριμένο μοντέλο το είχα ψάξει και έβγαζε ελάχιστα πάνω καναλωσεις από το 5 αρι που βγάζει το scross στο Αθήνα Θεσσαλονίκη. Πάντως όχι 7. Δλδ αν είχες το 1.6 κασκαι θα έβγαζες 8 ; Ποιο πολύ από το 1.5 της Χ1 ; Κάτι δεν μας λες καλά ή δεν θυμάσαι καλά...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Και πάλι είναι συνθέτη η εξίσωση γιατί πέρα από τα χιλιόμετρα μετρα και η οδηγική απόλαυση, ο θόρυβος της dieselοτρατας, τα χιλιόμετρα και κυριως οι διαδρομές εκτός πόλης, οι περίοδοι ακινησίας κλπ.
Προφανώς ταμπέλες περί 20, 15 ή άλλων χιλιάδων χιλιομέτρων είναι μάλλον αυθαίρετες.
Παντως το μόνο σαφές πλεονέκτημα που βλέπω εγώ στο diesel έχοντας περάσει και από αυτό και έχοντας δοκιμάσει τα πάντα είναι τα πολλά μεγάλα ανοιχτά ταξίδια. -
Τι ακριβως οδηγικη απολαυση εχουν τα 136 αλογατα ενος σχεδον 2τονου φορτωμενου suv?????
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Τι ακριβως οδηγικη απολαυση εχουν τα 136 αλογατα ενος σχεδον 2τονου φορτωμενου suv?????Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Την βρίσκεις...όταν αφήνεις το μπρελόκ στο τραπεζάκι της καφετέριας και της ταβέρνας!
Ποιος παρήγγειλε τα μύδια σαγανάκι; Αυτός με την μπεμβε!!!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Τι ακριβως οδηγικη απολαυση εχουν τα 136 αλογατα ενος σχεδον 2τονου φορτωμενου suv?????Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καταρχήν μιλάω γενικά.
Κατά δεύτερο τα διαφορετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας ενος diesel κινητήρα και ενος κινητήρα βενζινης θα έπρεπε να σου είναι γνωστά.
Σίγουρα παντως καλύτερη απόλαυση είναι το εύρος στροφών και η δύναμη ψηλά ενος βενζινης από τα τυπικά 115 άλογα ενος αντίστοιχου 2τονου suv πετρελαίου με 2000 στροφες (και πολύ λέω) ανεκτού εύρους λειτουργίας.Δες παρακάτω ποσο ακόμα έχει να δώσει το βενζινης που κοροϊδεύεις [emoji6]
VW Tiguan 2016