-
γεια σας σε ολους!
μπροστα σας εχετε εναν απελπισμενο ανθρωπο που δεν μπορει να καταληξει αν θα αγορασει το yaris 1.4 diesel active+ ή το yaris red angel hybrid.κανω 22.000 με 25.000 χλμ.
στην πολη θα κινηθω και ΑΟ και στο κεντρο, μεικτα..
ταξιδια τον χρονο κανω μεχρι 10 μαξιμουμ.. (β, ευβοια το καλοκαιρι , και κανα βουνο τον χειμωνα)
κοιταω πρωτα απ ολα την οικονομια και μετα τον 'χαρακτηρα' του αμαξιου.. χωρις αυτο βεβαια να σημαινει οτι με πηραν τα χρονια(25) και θα ειμαι ο παντα 'ησυχος' οδηγος ... (ελπιζω να γινομαι κατανοητος)
ειναι το Hybrid τοσο οικονομικοτερο, που θα με κανει τα ξεχασω τον turbo diesel κινητηρα?? αυτη μαλλον ειναι και η πιο σωστη ερωτηση... αυτα!ΥΓ : ΕΠΕΙΓΟΝ !!!!!!!!!!
-
γεια σας σε ολους!
μπροστα σας εχετε εναν απελπισμενο ανθρωπο που δεν μπορει να καταληξει αν θα αγορασει το yaris 1.4 diesel active+ ή το yaris red angel hybrid.κανω 22.000 με 25.000 χλμ.
στην πολη θα κινηθω και ΑΟ και στο κεντρο, μεικτα..
ταξιδια τον χρονο κανω μεχρι 10 μαξιμουμ.. (β, ευβοια το καλοκαιρι , και κανα βουνο τον χειμωνα)
κοιταω πρωτα απ ολα την οικονομια και μετα τον 'χαρακτηρα' του αμαξιου.. χωρις αυτο βεβαια να σημαινει οτι με πηραν τα χρονια(25) και θα ειμαι ο παντα 'ησυχος' οδηγος ... (ελπιζω να γινομαι κατανοητος)
ειναι το Hybrid τοσο οικονομικοτερο, που θα με κανει τα ξεχασω τον turbo diesel κινητηρα?? αυτη μαλλον ειναι και η πιο σωστη ερωτηση... αυτα!ΥΓ : ΕΠΕΙΓΟΝ !!!!!!!!!!
-
γεια σας σε ολους!
μπροστα σας εχετε εναν απελπισμενο ανθρωπο που δεν μπορει να καταληξει αν θα αγορασει το yaris 1.4 diesel active+ ή το yaris red angel hybrid.κανω 22.000 με 25.000 χλμ.
στην πολη θα κινηθω και ΑΟ και στο κεντρο, μεικτα..
ταξιδια τον χρονο κανω μεχρι 10 μαξιμουμ.. (β, ευβοια το καλοκαιρι , και κανα βουνο τον χειμωνα)
κοιταω πρωτα απ ολα την οικονομια και μετα τον 'χαρακτηρα' του αμαξιου.. χωρις αυτο βεβαια να σημαινει οτι με πηραν τα χρονια(25) και θα ειμαι ο παντα 'ησυχος' οδηγος ... (ελπιζω να γινομαι κατανοητος)
ειναι το Hybrid τοσο οικονομικοτερο, που θα με κανει τα ξεχασω τον turbo diesel κινητηρα?? αυτη μαλλον ειναι και η πιο σωστη ερωτηση... αυτα!ΥΓ : ΕΠΕΙΓΟΝ !!!!!!!!!!
-
Μόνο diesel με τόσα χιλιόμετρα. Κατανάλωση 5-5.5 σε εθνική οδό με φουλ γκαζια και μάξιμουμ 6.5 εντός πόλης. Ωραιο και γρήγορο αμάξι με εκπληκτικά φρένα και ποιότητα κατασκευής και οδήγησης.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Μόνο diesel με τόσα χιλιόμετρα. Κατανάλωση 5-5.5 σε εθνική οδό με φουλ γκαζια και μάξιμουμ 6.5 εντός πόλης. Ωραιο και γρήγορο αμάξι με εκπληκτικά φρένα και ποιότητα κατασκευής και οδήγησης.συμφωνω μαζι του. Υβδριδικο θα επαιρνα μονο εαν ειχα κατα 70% χρήση σε πολη καθως εκει το diesel και υστερει αλλα και εχει και θεμα με το dpf.
Για μεικτη χρηση και τοσα χλμ θα προτιμουσα το diesel. (αυτο έχω κιολας)
-
Αποστόλη πάρε το ντίζελ και συνέχισε τα ταξίδια σου. Το ζήτημα σου (τα πολλά χλμ ετησίως) είναι λυμένη άσκηση πλέον.
-
Diesel.
Το κοστος ειναι το ιδιο?
Μπορεις να βαλεις τις προσφορες που εχεις και τον εξοπλισμο;
-
16800 το diesel , 17100 to hybrid me extra clima, φιμε πισω τζαμια και πορτμπαγκαζ, αυτοματο , led φωτα, πιο ωραιες ζαντες, διακριτικη αεροτομη.
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Diesel.Το κοστος ειναι το ιδιο?
Μπορεις να βαλεις τις προσφορες που εχεις και τον εξοπλισμο;
-
σας ευχαριστω πολυ ολους!
-
Το πετρελαιοκίνητο είναι οικονομικότερο, 40 λεπτά λιγότερο έχει αυτή τη στιγμή το πετρέλαιο, όσο λιγότερο και να κάψει το υβρίδιο δεν μπορεί να καλύψει αυτή τη διαφορά. Την μετριάζει αρκετά όμως, είναι ζήτημα αν στην πράξη έχεις περισσότερα από 250 ευρώ διαφορά το χρόνο με βάση αυτούς τους συσχετισμούς τιμών καυσίμων και χλμ.
Από την άλλη είναι το ίδια αυτοκίνητα? Σαν κάτοχος υβριδικού λέω όχι. Το υβρίδιο είναι αυτόματο, μακράν σε άλλη κλάση από το άλλο που είναι χειροκίνητο. Επίσης έχει και πολύ πιο ήσυχη καμπίνα. Σε αυτούς τους τομείς ένα βενζινοκίνητο αυτόματο υβρίδιο σκίζει ότι κινείται.
Βάλε στη ζυγαριά από τη μια πλευρά λοιπόν την οικονομία των 250 ευρώ, το θορυβώδη κινητήρα και το χειροκίνητο σαζμάν και από την άλλη την αφάνταστη ευκολία χρήσης που σου δίνει ένα αυτόματο με λειτουργία σαν CVT και αποφάσισε.ΥΓ. Μην ψάχνεις μάταια για οδηγοκεντρικό χαρακτήρα σε τέτοια μπρίκια, έχουν σχεδιαστεί με άλλες προτεραιότητες. Και επίσης αν είσαι τύπος που πουλάει συχνά το αμάξι του, τότε πάρε το πετρέλαιο, τα υβρίδια προς το παρόν δεν τα αγοράζει κανείς, γι' αυτό είναι και εξαιρετικές επιλογές σαν μετάχειρα, τα παίρνεις μπιρ παρά.
-
To diesel μοιάζει πιο λογική επιλογή όμως επειδή δεν εμπιστευομαι ακόμα τα Ελληνικά καύσιμα και κυρίως το πετρέλαιο θα πήγαινα σε hybrid (παθών απο πετρέλαιο). Το δε υβριδικό σύστημα της ΤΟΥΟΤΑ έχει αποδειχθεί πολύ αξιόπιστο... Βέβαια εμένα θα με χαλούσε κάπως το αυτόματο κιβώτιο αλλά αν οδηγάς αρκετά σε πόλη θα το λατρέψεις.
16800 για το diesel στα μάτια μου φαίνονται πολλά στο υβριδικό ξέρεις ότι πληρώνεις και την τεχνολογία και το αποδέχεσαι πιο εύκολα...
Σε αυτά τα χρήματα πάντως δεν θα έπαιρνα yaris, υπάρχουν πολύ ανώτερα αυτοκίνητα...
Κατα τα άλλα νομίζω o dstou προσεγγίζει το θέμα απο τη σωστή του πλευρα...
βοηθεια στην επιλογη! yaris diesel-hybrid