Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen c1 ή kia picanto
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen c1 ή kia picanto
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    43
    791
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chris86 last edited by

      Ειμαι ανάμεσα σε αυτα
      C1
      Υπέρ
      Πιο εύκολο παρκάρισμα
      Μοντέρνο

      Κατα
      Όλα αφής
      Οχι cd
      Ανακλεινομενα πισω παράθυρα
      Οχι στροφομετρο στην 1η απο τις 2 εκδόσεις
      3κυλινδρο που απο οτι διαβάζω αντιλαμβάνεσαι το φρενάρισμα

      Picanto
      Υπέρ
      Ανοικτά πισω παράθυρα
      Ηχοσύστημα με cd με κουμπιά
      Λιγο πιο μεγάλο και πιο ψηλό οπότε πιο άνετο
      Το 4κυλινδρο ειναι καλό ή κακο;

      Κατα
      Πιο δύσκολο παρκάρισμα
      Κλασσικό τελείως
      Εχω διαβάσει οτι εχει συγκριτικά κατώτερο τιμόνι απο το c1

      Για τα 1200 κυβικά αναφέρομαι. Δίλημμα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        chris86 last edited by

        Ειμαι ανάμεσα σε αυτα
        C1
        Υπέρ
        Πιο εύκολο παρκάρισμα
        Μοντέρνο

        Κατα
        Όλα αφής
        Οχι cd
        Ανακλεινομενα πισω παράθυρα
        Οχι στροφομετρο στην 1η απο τις 2 εκδόσεις
        3κυλινδρο που απο οτι διαβάζω αντιλαμβάνεσαι το φρενάρισμα

        Picanto
        Υπέρ
        Ανοικτά πισω παράθυρα
        Ηχοσύστημα με cd με κουμπιά
        Λιγο πιο μεγάλο και πιο ψηλό οπότε πιο άνετο
        Το 4κυλινδρο ειναι καλό ή κακο;

        Κατα
        Πιο δύσκολο παρκάρισμα
        Κλασσικό τελείως
        Εχω διαβάσει οτι εχει συγκριτικά κατώτερο τιμόνι απο το c1

        Για τα 1200 κυβικά αναφέρομαι. Δίλημμα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chris86 last edited by

          Ειμαι ανάμεσα σε αυτα
          C1
          Υπέρ
          Πιο εύκολο παρκάρισμα
          Μοντέρνο

          Κατα
          Όλα αφής
          Οχι cd
          Ανακλεινομενα πισω παράθυρα
          Οχι στροφομετρο στην 1η απο τις 2 εκδόσεις
          3κυλινδρο που απο οτι διαβάζω αντιλαμβάνεσαι το φρενάρισμα

          Picanto
          Υπέρ
          Ανοικτά πισω παράθυρα
          Ηχοσύστημα με cd με κουμπιά
          Λιγο πιο μεγάλο και πιο ψηλό οπότε πιο άνετο
          Το 4κυλινδρο ειναι καλό ή κακο;

          Κατα
          Πιο δύσκολο παρκάρισμα
          Κλασσικό τελείως
          Εχω διαβάσει οτι εχει συγκριτικά κατώτερο τιμόνι απο το c1

          Για τα 1200 κυβικά αναφέρομαι. Δίλημμα

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gauss last edited by

            Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου. Γιατί όχι i10, up ή panda?
            Θεωρώ το i10 στα 1200cc το κορυφαίο στην κατηγορία, το up έχει υποδειγματική εκμετάλλευση χώρων το panda μου αρέσει πάντα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stormold last edited by

              Σε καινούριο αναφέρεται;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                chris86 last edited by

                Ο χρήστης Storm έγραψε:
                Σε καινούριο αναφέρεται;

                Ναι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chris86 last edited by

                  Ο χρήστης Gauss έγραψε:
                  Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου. Γιατί όχι i10, up ή panda?
                  Θεωρώ το i10 στα 1200cc το κορυφαίο στην κατηγορία, το up έχει υποδειγματική εκμετάλλευση χώρων το panda μου αρέσει πάντα!

                  Το panda δεν μου αρέσει, vw με την καμμια και το i10 ειναι ίδιο με το kia picanto αλλα μαρεσει λιγότερο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gauss last edited by

                    Το i10 είναι μια βελτιωμένη έκδοση του picanto και ως εκ τούτου και καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο. Ανάμεσα σε picanto και c1 εγώ θα ψήφιζα picanto πιο δοκιμασμένο με 7 χρόνια εγγύηση και μου μοιάζει πιο 'αυτοκίνητο' αν αποφασίσεις να κινηθείς εκτός πόλης... Εκτός αν θα παίζει το ρόλο δεύτερου ή θα κινείται μόνο εντός πόλης οπότε εκεί η πλάστιγγα γέρνει στο πιο φρέσκο c1...
                    Όπως και να έχει θεωρώ πολύ σοφή επιλογή την επιλογή σου να κινηθείς στα 1200cc και όχι στα 1000cc…

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      chris86 last edited by

                      Ο χρήστης Gauss έγραψε:
                      Το i10 είναι μια βελτιωμένη έκδοση του picanto και ως εκ τούτου και καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο. Ανάμεσα σε picanto και c1 εγώ θα ψήφιζα picanto πιο δοκιμασμένο με 7 χρόνια εγγύηση και μου μοιάζει πιο 'αυτοκίνητο' αν αποφασίσεις να κινηθείς εκτός πόλης... Εκτός αν θα παίζει το ρόλο δεύτερου ή θα κινείται μόνο εντός πόλης οπότε εκεί η πλάστιγγα γέρνει στο πιο φρέσκο c1...
                      Όπως και να έχει θεωρώ πολύ σοφή επιλογή την επιλογή σου να κινηθείς στα 1200cc και όχι στα 1000cc…

                      Για 1ο και μοναδικό

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης Gauss έγραψε:
                        Το i10 είναι μια βελτιωμένη έκδοση του picanto και ως εκ τούτου και καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο.

                        Μπα όχι. Το Picanto έχει πιο ενδιαφέρουσα συμπεριφορά (τα ΚΙΑ είναι πάντα πιο σπορτίβ από τα αντίστοιχα Χιουντάι), ενώ το i10 είναι απλά πιο ραφιναρισμένο. Διαλέγεις και παίρνεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gauss last edited by

                          Picanto για πρώτο από εμένα… Γενικά ένας 4 κύλινδρος είναι καλύτερος από έναν 3κύλινδρο στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του (λιγότερο θόρυβο, κραδασμούς κτλ). Ας μην σχολιάσω για το στροφόμετρo . Νομίζω ότι όπου και αν διαβάσεις ή ψάξεις η μεγάλη πλειοψηφία για πρώτο αυτοκίνητο θα σου προτείνει το Kia δες πχ και εδώ http://www.4troxoi.gr/odigoyme/sygkriti ... o-12-85-ps

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stormold last edited by

                            Ο χρήστης chris86 έγραψε:

                            Picanto
                            Κατα
                            Πιο δύσκολο παρκάρισμα

                            Αν και μεταξύ των δύο θα πρότεινα το PIcanto, ωστόσο το παραπάνω 'κατά' θέλει προσοχή γιατί σε μένα το αυτοκίνητο έδωσε την εντύπωση ότι πάσχει συνολικά στο θέμα ορατότητας.
                            Ειδικά η ορατότητα προς τα πίσω μου θύμισε τα κλασσικά hatchback αυτοκίνητα που 'παρκάρεις' στα τυφλά. Ήταν ο λόγος που του έβγαλα κόκκινη κάρτα και κοιτούσα για αυτοκίνητα που θα είναι πραγματικά ευέλικτα μέσα στην πόλη με μεγάλο πίσω τζάμι.

                            Δες και το Celerio και το SpaceStar.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              chris86 last edited by

                              Ο χρήστης Gauss έγραψε:
                              Picanto για πρώτο από εμένα… Γενικά ένας 4 κύλινδρος είναι καλύτερος από έναν 3κύλινδρο στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του (λιγότερο θόρυβο, κραδασμούς κτλ). Ας μην σχολιάσω για το στροφόμετρo . Νομίζω ότι όπου και αν διαβάσεις ή ψάξεις η μεγάλη πλειοψηφία για πρώτο αυτοκίνητο θα σου προτείνει το Kia δες πχ και εδώ http://www.4troxoi.gr/odigoyme/sygkriti ... o-12-85-ps

                              Ναι το καντράν εχει μονο την ταχύτητα.
                              Μαρεσει το kia αλλα θα ήθελα μια ζωντάνια μεσα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                chris86 last edited by

                                Ο χρήστης Storm έγραψε:

                                Picanto
                                Κατα
                                Πιο δύσκολο παρκάρισμα

                                Αν και μεταξύ των δύο θα πρότεινα το PIcanto, ωστόσο το παραπάνω 'κατά' θέλει προσοχή γιατί σε μένα το αυτοκίνητο έδωσε την εντύπωση ότι πάσχει συνολικά στο θέμα ορατότητας.
                                Ειδικά η ορατότητα προς τα πίσω μου θύμισε τα κλασσικά hatchback αυτοκίνητα που 'παρκάρεις' στα τυφλά. Ήταν ο λόγος που του έβγαλα κόκκινη κάρτα και κοιτούσα για αυτοκίνητα που θα είναι πραγματικά ευέλικτα μέσα στην πόλη με μεγάλο πίσω τζάμι.

                                Δες και το Celerio και το SpaceStar.

                                Οταν γράφω δύσκολο εννοώ οτι επειδή ειναι μεγαλύτερο απο τα αλλα μικρά, θα ειναι πιο δύσκολο να βρεις θέση. Τωρα για το πισω ευχαριστώ για την επισήμανση , θα το τσεκαρω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dimitris_43 last edited by

                                  Ξέρω ότι δεν πρωτοτυπώ: Picanto. Η εμπειρία από το προηγούμενο μοντέλο είναι εξαιρετική.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 3
                                    352554 last edited by

                                    Αν έχεις οικογένεια, το θέλεις για κάνα ταξιδάκι ή/και θα είναι το μοναδικό όχημα. Οπωσδήποτε Picanto. Το C1 δεν έχει χώρο αποσκευών που σημαίνει δύο πράγματα. Δεν χωράει ούτε σακούλα. Το πίσω τζάμι απέχει από το κεφάλι ενός επιβάτη πίσω λίγα εκατοστά. Αν από την άλλη είναι 2ο ή αποκλειστικά μέσα στην πόλη (και μόνο αν μιλάμε για κέντρο Αθήνας ή Θεσσαλονίκης) τότε και το C1 λέει. Κοίτα και τα skoda citigo/seat mii.
                                    Κάποια πράγματα που πρέπει να περιμένεις με c1/108/citigo/mii. Κατασκευάστηκαν με την λογική τα πάντα στην φτήνια. Το οποίο σημαίνει μικρές ελλείψεις (που δεν τα σκέφτεσαι παρά μόνο αν δεν τα έχεις, π.χ. διακόπτη για το δεξί παράθυρο στο μπράτσο του οδηγού), μεγάλες ελλείψεις (σε κάποια λείπει το esp κτλ) αλλά κ συναρμογή (τα c1/108/aygo είχαν κομμάτια (αυτοκίνητα) που έπαιρναν νερό (δεν ξέρω πόσα ή αν το διορθώσαν).
                                    Μεταξύ τον δύο εγώ πάντως προτιμώ picanto. Βασίκα, το των 3,7μ (i10 ή panda ή picando). Μεταξύ μας... Σκέφτηκες ότι το πολύ μικρο, ίσως είναι πολύ μικρό; Πέρα από τι χωράει μέσα, στο παρκάρισμα πόσο συχνά θα αποχωρεί αυτοκίνητο 3,5 μέτρων ώστε να μπεις εσύ. Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι μικρά (3,7μ), μεγάλα μικρά (4μ) και μικρομεσαία (άστο, παρκάρεις λιμάνι την φρεγάτα σου αν την έχεις). Με αυτοκίνητο 3,7μ νομίζω ότι θα είσαι οκ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chris86 last edited by

                                      Ο χρήστης 352554 έγραψε:
                                      Αν έχεις οικογένεια, το θέλεις για κάνα ταξιδάκι ή/και θα είναι το μοναδικό όχημα. Οπωσδήποτε Picanto. Το C1 δεν έχει χώρο αποσκευών που σημαίνει δύο πράγματα. Δεν χωράει ούτε σακούλα. Το πίσω τζάμι απέχει από το κεφάλι ενός επιβάτη πίσω λίγα εκατοστά. Αν από την άλλη είναι 2ο ή αποκλειστικά μέσα στην πόλη (και μόνο αν μιλάμε για κέντρο Αθήνας ή Θεσσαλονίκης) τότε και το C1 λέει. Κοίτα και τα skoda citigo/seat mii.
                                      Κάποια πράγματα που πρέπει να περιμένεις με c1/108/citigo/mii. Κατασκευάστηκαν με την λογική τα πάντα στην φτήνια. Το οποίο σημαίνει μικρές ελλείψεις (που δεν τα σκέφτεσαι παρά μόνο αν δεν τα έχεις, π.χ. διακόπτη για το δεξί παράθυρο στο μπράτσο του οδηγού), μεγάλες ελλείψεις (σε κάποια λείπει το esp κτλ) αλλά κ συναρμογή (τα c1/108/aygo είχαν κομμάτια (αυτοκίνητα) που έπαιρναν νερό (δεν ξέρω πόσα ή αν το διορθώσαν).
                                      Μεταξύ τον δύο εγώ πάντως προτιμώ picanto. Βασίκα, το των 3,7μ (i10 ή panda ή picando). Μεταξύ μας... Σκέφτηκες ότι το πολύ μικρο, ίσως είναι πολύ μικρό; Πέρα από τι χωράει μέσα, στο παρκάρισμα πόσο συχνά θα αποχωρεί αυτοκίνητο 3,5 μέτρων ώστε να μπεις εσύ. Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι μικρά (3,7μ), μεγάλα μικρά (4μ) και μικρομεσαία (άστο, παρκάρεις λιμάνι την φρεγάτα σου αν την έχεις). Με αυτοκίνητο 3,7μ νομίζω ότι θα είσαι οκ.

                                      Δεν εχω οικογένεια και ούτε πρόκειται, ειμαι 29. Είδα σημερα το Citroen και δεν. Ειναι οτι πρέπει για άτομα μεχρι 20 χρόνων. Μεσα ειναι πολυ ωραίο αλλα επειδή δεν γεννήθηκα με mp3, smartphone,Bluetooth μου φαίνεται κάπως όλη η υπερτεχνολογια. Σε λίγα χρονια θα ειναι όλα έτσι οπως εγινε με τα κινητά πριν το 2010. Τα πισω παράθυρα ανοίγουν για τα ματιά του κόσμου και απο οτι διάβασα σε φόρουμ της Σιτροέν και σε γνωστό μου σε συνεργείο τρίζει με το παραμικρό. Είδα το micra σε παρόμοιο γιατι τωρα τα πήραν τα ενοικιαζόμενα και ηταν ωραίο αλλα λιγο μεγάλο και η τιμή ξεφεύγει. Στην kia περιμένουν το καινούριο και αν δεν γίνει κατι τρελό παλι τοτε θα έρθει και σε 1200

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Ποιο γνωστο σου συνεργειο εχει δει τοσα νεα c1 και εχει και αποψη και σε ποιο φορουμ διαβασες οτι το νεο c1 τριζει? παρε οτι θες οτι αλλα μην ακους παραμυθια.. οντως ειναι πολυ νεανικο μεσα το c1.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chris86 last edited by

                                          Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                          Ποιο γνωστο σου συνεργειο εχει δει τοσα νεα c1 και εχει και αποψη και σε ποιο φορουμ διαβασες οτι το νεο c1 τριζει? παρε οτι θες οτι αλλα μην ακους παραμυθια.. οντως ειναι πολυ νεανικο μεσα το c1.

                                          Στο επίσημο φόρουμ της Citroen Ελλάς λενε οι ίδιοι οι κάτοχοι τα προβληματα τους. Όσο για το συνεργείο, εδω στην αθηνα βλέπουν και ακούν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stormold last edited by

                                            Ο χρήστης chris86 έγραψε:

                                            Δεν εχω οικογένεια και ούτε πρόκειται, ειμαι 29. Είδα σημερα το Citroen και δεν. Ειναι οτι πρέπει για άτομα μεχρι 20 χρόνων. Μεσα ειναι πολυ ωραίο αλλα επειδή δεν γεννήθηκα με mp3, smartphone,Bluetooth μου φαίνεται κάπως όλη η υπερτεχνολογια. Σε λίγα χρονια θα ειναι όλα έτσι οπως εγινε με τα κινητά πριν το 2010.

                                            Δυστυχώς ή ευτυχώς είναι όπως ακριβώς τα λες. Τα σύγχρονα μικρά αστικά αυτοκίνητα ποιο πολύ απευθύνονται σε νεανικές/εφηβικές ηλικίες και κυρίως γυναίκες που εντυπωσιάζονται από τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό ενός αυτοκινήτου (κυρίως το τηλεφωνικό εξοπλισμο) και από την εσωτερική σχεδίαση που παραπέμπει σε στυλ ρούχων benetton.
                                            Οπότε το αυτοκίνητο έχει φθάσει στο σημείο να αποτελεί αξεσουάρ της γκαρνταρόμπας.

                                            Εγώ πάντως θα σου πρότεινα ξανά, να δεις και το Celerio. Η δική μου άποψη είναι θετικότατη ειδικά οι χώροι του, η σχεδίαση του και η εσωτερική σχεδίαση που σίγουρα είναι πολύ ποιο 'σοβαρή' από τα 'αυτοκίνητα αξεσουάρ γυναικείας τσάντας'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr