-
Ειμαι ανάμεσα σε αυτα
C1
Υπέρ
Πιο εύκολο παρκάρισμα
ΜοντέρνοΚατα
Όλα αφής
Οχι cd
Ανακλεινομενα πισω παράθυρα
Οχι στροφομετρο στην 1η απο τις 2 εκδόσεις
3κυλινδρο που απο οτι διαβάζω αντιλαμβάνεσαι το φρενάρισμαPicanto
Υπέρ
Ανοικτά πισω παράθυρα
Ηχοσύστημα με cd με κουμπιά
Λιγο πιο μεγάλο και πιο ψηλό οπότε πιο άνετο
Το 4κυλινδρο ειναι καλό ή κακο;Κατα
Πιο δύσκολο παρκάρισμα
Κλασσικό τελείως
Εχω διαβάσει οτι εχει συγκριτικά κατώτερο τιμόνι απο το c1Για τα 1200 κυβικά αναφέρομαι. Δίλημμα
-
Ειμαι ανάμεσα σε αυτα
C1
Υπέρ
Πιο εύκολο παρκάρισμα
ΜοντέρνοΚατα
Όλα αφής
Οχι cd
Ανακλεινομενα πισω παράθυρα
Οχι στροφομετρο στην 1η απο τις 2 εκδόσεις
3κυλινδρο που απο οτι διαβάζω αντιλαμβάνεσαι το φρενάρισμαPicanto
Υπέρ
Ανοικτά πισω παράθυρα
Ηχοσύστημα με cd με κουμπιά
Λιγο πιο μεγάλο και πιο ψηλό οπότε πιο άνετο
Το 4κυλινδρο ειναι καλό ή κακο;Κατα
Πιο δύσκολο παρκάρισμα
Κλασσικό τελείως
Εχω διαβάσει οτι εχει συγκριτικά κατώτερο τιμόνι απο το c1Για τα 1200 κυβικά αναφέρομαι. Δίλημμα
-
Ειμαι ανάμεσα σε αυτα
C1
Υπέρ
Πιο εύκολο παρκάρισμα
ΜοντέρνοΚατα
Όλα αφής
Οχι cd
Ανακλεινομενα πισω παράθυρα
Οχι στροφομετρο στην 1η απο τις 2 εκδόσεις
3κυλινδρο που απο οτι διαβάζω αντιλαμβάνεσαι το φρενάρισμαPicanto
Υπέρ
Ανοικτά πισω παράθυρα
Ηχοσύστημα με cd με κουμπιά
Λιγο πιο μεγάλο και πιο ψηλό οπότε πιο άνετο
Το 4κυλινδρο ειναι καλό ή κακο;Κατα
Πιο δύσκολο παρκάρισμα
Κλασσικό τελείως
Εχω διαβάσει οτι εχει συγκριτικά κατώτερο τιμόνι απο το c1Για τα 1200 κυβικά αναφέρομαι. Δίλημμα
-
Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου. Γιατί όχι i10, up ή panda?
Θεωρώ το i10 στα 1200cc το κορυφαίο στην κατηγορία, το up έχει υποδειγματική εκμετάλλευση χώρων το panda μου αρέσει πάντα! -
Σε καινούριο αναφέρεται;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Σε καινούριο αναφέρεται;Ναι
-
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου. Γιατί όχι i10, up ή panda?
Θεωρώ το i10 στα 1200cc το κορυφαίο στην κατηγορία, το up έχει υποδειγματική εκμετάλλευση χώρων το panda μου αρέσει πάντα!Το panda δεν μου αρέσει, vw με την καμμια και το i10 ειναι ίδιο με το kia picanto αλλα μαρεσει λιγότερο.
-
Το i10 είναι μια βελτιωμένη έκδοση του picanto και ως εκ τούτου και καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο. Ανάμεσα σε picanto και c1 εγώ θα ψήφιζα picanto πιο δοκιμασμένο με 7 χρόνια εγγύηση και μου μοιάζει πιο 'αυτοκίνητο' αν αποφασίσεις να κινηθείς εκτός πόλης... Εκτός αν θα παίζει το ρόλο δεύτερου ή θα κινείται μόνο εντός πόλης οπότε εκεί η πλάστιγγα γέρνει στο πιο φρέσκο c1...
Όπως και να έχει θεωρώ πολύ σοφή επιλογή την επιλογή σου να κινηθείς στα 1200cc και όχι στα 1000cc… -
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Το i10 είναι μια βελτιωμένη έκδοση του picanto και ως εκ τούτου και καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο. Ανάμεσα σε picanto και c1 εγώ θα ψήφιζα picanto πιο δοκιμασμένο με 7 χρόνια εγγύηση και μου μοιάζει πιο 'αυτοκίνητο' αν αποφασίσεις να κινηθείς εκτός πόλης... Εκτός αν θα παίζει το ρόλο δεύτερου ή θα κινείται μόνο εντός πόλης οπότε εκεί η πλάστιγγα γέρνει στο πιο φρέσκο c1...
Όπως και να έχει θεωρώ πολύ σοφή επιλογή την επιλογή σου να κινηθείς στα 1200cc και όχι στα 1000cc…Για 1ο και μοναδικό
-
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Το i10 είναι μια βελτιωμένη έκδοση του picanto και ως εκ τούτου και καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο.Μπα όχι. Το Picanto έχει πιο ενδιαφέρουσα συμπεριφορά (τα ΚΙΑ είναι πάντα πιο σπορτίβ από τα αντίστοιχα Χιουντάι), ενώ το i10 είναι απλά πιο ραφιναρισμένο. Διαλέγεις και παίρνεις.
-
Picanto για πρώτο από εμένα… Γενικά ένας 4 κύλινδρος είναι καλύτερος από έναν 3κύλινδρο στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του (λιγότερο θόρυβο, κραδασμούς κτλ). Ας μην σχολιάσω για το στροφόμετρo . Νομίζω ότι όπου και αν διαβάσεις ή ψάξεις η μεγάλη πλειοψηφία για πρώτο αυτοκίνητο θα σου προτείνει το Kia δες πχ και εδώ http://www.4troxoi.gr/odigoyme/sygkriti ... o-12-85-ps
-
Ο χρήστης chris86 έγραψε:
Picanto
Κατα
Πιο δύσκολο παρκάρισμαΑν και μεταξύ των δύο θα πρότεινα το PIcanto, ωστόσο το παραπάνω 'κατά' θέλει προσοχή γιατί σε μένα το αυτοκίνητο έδωσε την εντύπωση ότι πάσχει συνολικά στο θέμα ορατότητας.
Ειδικά η ορατότητα προς τα πίσω μου θύμισε τα κλασσικά hatchback αυτοκίνητα που 'παρκάρεις' στα τυφλά. Ήταν ο λόγος που του έβγαλα κόκκινη κάρτα και κοιτούσα για αυτοκίνητα που θα είναι πραγματικά ευέλικτα μέσα στην πόλη με μεγάλο πίσω τζάμι.Δες και το Celerio και το SpaceStar.
-
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Picanto για πρώτο από εμένα… Γενικά ένας 4 κύλινδρος είναι καλύτερος από έναν 3κύλινδρο στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του (λιγότερο θόρυβο, κραδασμούς κτλ). Ας μην σχολιάσω για το στροφόμετρo . Νομίζω ότι όπου και αν διαβάσεις ή ψάξεις η μεγάλη πλειοψηφία για πρώτο αυτοκίνητο θα σου προτείνει το Kia δες πχ και εδώ http://www.4troxoi.gr/odigoyme/sygkriti ... o-12-85-psΝαι το καντράν εχει μονο την ταχύτητα.
Μαρεσει το kia αλλα θα ήθελα μια ζωντάνια μεσα. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Picanto
Κατα
Πιο δύσκολο παρκάρισμαΑν και μεταξύ των δύο θα πρότεινα το PIcanto, ωστόσο το παραπάνω 'κατά' θέλει προσοχή γιατί σε μένα το αυτοκίνητο έδωσε την εντύπωση ότι πάσχει συνολικά στο θέμα ορατότητας.
Ειδικά η ορατότητα προς τα πίσω μου θύμισε τα κλασσικά hatchback αυτοκίνητα που 'παρκάρεις' στα τυφλά. Ήταν ο λόγος που του έβγαλα κόκκινη κάρτα και κοιτούσα για αυτοκίνητα που θα είναι πραγματικά ευέλικτα μέσα στην πόλη με μεγάλο πίσω τζάμι.Δες και το Celerio και το SpaceStar.
Οταν γράφω δύσκολο εννοώ οτι επειδή ειναι μεγαλύτερο απο τα αλλα μικρά, θα ειναι πιο δύσκολο να βρεις θέση. Τωρα για το πισω ευχαριστώ για την επισήμανση , θα το τσεκαρω
-
Ξέρω ότι δεν πρωτοτυπώ: Picanto. Η εμπειρία από το προηγούμενο μοντέλο είναι εξαιρετική.
-
Αν έχεις οικογένεια, το θέλεις για κάνα ταξιδάκι ή/και θα είναι το μοναδικό όχημα. Οπωσδήποτε Picanto. Το C1 δεν έχει χώρο αποσκευών που σημαίνει δύο πράγματα. Δεν χωράει ούτε σακούλα. Το πίσω τζάμι απέχει από το κεφάλι ενός επιβάτη πίσω λίγα εκατοστά. Αν από την άλλη είναι 2ο ή αποκλειστικά μέσα στην πόλη (και μόνο αν μιλάμε για κέντρο Αθήνας ή Θεσσαλονίκης) τότε και το C1 λέει. Κοίτα και τα skoda citigo/seat mii.
Κάποια πράγματα που πρέπει να περιμένεις με c1/108/citigo/mii. Κατασκευάστηκαν με την λογική τα πάντα στην φτήνια. Το οποίο σημαίνει μικρές ελλείψεις (που δεν τα σκέφτεσαι παρά μόνο αν δεν τα έχεις, π.χ. διακόπτη για το δεξί παράθυρο στο μπράτσο του οδηγού), μεγάλες ελλείψεις (σε κάποια λείπει το esp κτλ) αλλά κ συναρμογή (τα c1/108/aygo είχαν κομμάτια (αυτοκίνητα) που έπαιρναν νερό (δεν ξέρω πόσα ή αν το διορθώσαν).
Μεταξύ τον δύο εγώ πάντως προτιμώ picanto. Βασίκα, το των 3,7μ (i10 ή panda ή picando). Μεταξύ μας... Σκέφτηκες ότι το πολύ μικρο, ίσως είναι πολύ μικρό; Πέρα από τι χωράει μέσα, στο παρκάρισμα πόσο συχνά θα αποχωρεί αυτοκίνητο 3,5 μέτρων ώστε να μπεις εσύ. Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι μικρά (3,7μ), μεγάλα μικρά (4μ) και μικρομεσαία (άστο, παρκάρεις λιμάνι την φρεγάτα σου αν την έχεις). Με αυτοκίνητο 3,7μ νομίζω ότι θα είσαι οκ. -
Ο χρήστης 352554 έγραψε:
Αν έχεις οικογένεια, το θέλεις για κάνα ταξιδάκι ή/και θα είναι το μοναδικό όχημα. Οπωσδήποτε Picanto. Το C1 δεν έχει χώρο αποσκευών που σημαίνει δύο πράγματα. Δεν χωράει ούτε σακούλα. Το πίσω τζάμι απέχει από το κεφάλι ενός επιβάτη πίσω λίγα εκατοστά. Αν από την άλλη είναι 2ο ή αποκλειστικά μέσα στην πόλη (και μόνο αν μιλάμε για κέντρο Αθήνας ή Θεσσαλονίκης) τότε και το C1 λέει. Κοίτα και τα skoda citigo/seat mii.
Κάποια πράγματα που πρέπει να περιμένεις με c1/108/citigo/mii. Κατασκευάστηκαν με την λογική τα πάντα στην φτήνια. Το οποίο σημαίνει μικρές ελλείψεις (που δεν τα σκέφτεσαι παρά μόνο αν δεν τα έχεις, π.χ. διακόπτη για το δεξί παράθυρο στο μπράτσο του οδηγού), μεγάλες ελλείψεις (σε κάποια λείπει το esp κτλ) αλλά κ συναρμογή (τα c1/108/aygo είχαν κομμάτια (αυτοκίνητα) που έπαιρναν νερό (δεν ξέρω πόσα ή αν το διορθώσαν).
Μεταξύ τον δύο εγώ πάντως προτιμώ picanto. Βασίκα, το των 3,7μ (i10 ή panda ή picando). Μεταξύ μας... Σκέφτηκες ότι το πολύ μικρο, ίσως είναι πολύ μικρό; Πέρα από τι χωράει μέσα, στο παρκάρισμα πόσο συχνά θα αποχωρεί αυτοκίνητο 3,5 μέτρων ώστε να μπεις εσύ. Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι μικρά (3,7μ), μεγάλα μικρά (4μ) και μικρομεσαία (άστο, παρκάρεις λιμάνι την φρεγάτα σου αν την έχεις). Με αυτοκίνητο 3,7μ νομίζω ότι θα είσαι οκ.Δεν εχω οικογένεια και ούτε πρόκειται, ειμαι 29. Είδα σημερα το Citroen και δεν. Ειναι οτι πρέπει για άτομα μεχρι 20 χρόνων. Μεσα ειναι πολυ ωραίο αλλα επειδή δεν γεννήθηκα με mp3, smartphone,Bluetooth μου φαίνεται κάπως όλη η υπερτεχνολογια. Σε λίγα χρονια θα ειναι όλα έτσι οπως εγινε με τα κινητά πριν το 2010. Τα πισω παράθυρα ανοίγουν για τα ματιά του κόσμου και απο οτι διάβασα σε φόρουμ της Σιτροέν και σε γνωστό μου σε συνεργείο τρίζει με το παραμικρό. Είδα το micra σε παρόμοιο γιατι τωρα τα πήραν τα ενοικιαζόμενα και ηταν ωραίο αλλα λιγο μεγάλο και η τιμή ξεφεύγει. Στην kia περιμένουν το καινούριο και αν δεν γίνει κατι τρελό παλι τοτε θα έρθει και σε 1200
-
Ποιο γνωστο σου συνεργειο εχει δει τοσα νεα c1 και εχει και αποψη και σε ποιο φορουμ διαβασες οτι το νεο c1 τριζει? παρε οτι θες οτι αλλα μην ακους παραμυθια.. οντως ειναι πολυ νεανικο μεσα το c1.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ποιο γνωστο σου συνεργειο εχει δει τοσα νεα c1 και εχει και αποψη και σε ποιο φορουμ διαβασες οτι το νεο c1 τριζει? παρε οτι θες οτι αλλα μην ακους παραμυθια.. οντως ειναι πολυ νεανικο μεσα το c1.Στο επίσημο φόρουμ της Citroen Ελλάς λενε οι ίδιοι οι κάτοχοι τα προβληματα τους. Όσο για το συνεργείο, εδω στην αθηνα βλέπουν και ακούν.
-
Ο χρήστης chris86 έγραψε:
Δεν εχω οικογένεια και ούτε πρόκειται, ειμαι 29. Είδα σημερα το Citroen και δεν. Ειναι οτι πρέπει για άτομα μεχρι 20 χρόνων. Μεσα ειναι πολυ ωραίο αλλα επειδή δεν γεννήθηκα με mp3, smartphone,Bluetooth μου φαίνεται κάπως όλη η υπερτεχνολογια. Σε λίγα χρονια θα ειναι όλα έτσι οπως εγινε με τα κινητά πριν το 2010.
Δυστυχώς ή ευτυχώς είναι όπως ακριβώς τα λες. Τα σύγχρονα μικρά αστικά αυτοκίνητα ποιο πολύ απευθύνονται σε νεανικές/εφηβικές ηλικίες και κυρίως γυναίκες που εντυπωσιάζονται από τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό ενός αυτοκινήτου (κυρίως το τηλεφωνικό εξοπλισμο) και από την εσωτερική σχεδίαση που παραπέμπει σε στυλ ρούχων benetton.
Οπότε το αυτοκίνητο έχει φθάσει στο σημείο να αποτελεί αξεσουάρ της γκαρνταρόμπας.Εγώ πάντως θα σου πρότεινα ξανά, να δεις και το Celerio. Η δική μου άποψη είναι θετικότατη ειδικά οι χώροι του, η σχεδίαση του και η εσωτερική σχεδίαση που σίγουρα είναι πολύ ποιο 'σοβαρή' από τα 'αυτοκίνητα αξεσουάρ γυναικείας τσάντας'.
Citroen c1 ή kia picanto