-
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Γι' αυτο θα κανω ασφαλεια ολικης και μερικης κλοπης και ισως βαλω επανω κατι τετοιο σε car tracker portable που θελει φορτισμα καθε 20-30 ημερες.
https://www.amazon.co.uk/dp/B01MS3ML86/ ... ar+tracker
Εγώ έχω πάρει αυτό:
https://www.aliexpress.com/item/Real-Ti ... 82300.html
Τι δουλειά του την κάνει και λειτουργεί και σαν φορτιστής για να μην φαίνεται ότι είναι tracker. Μπορείς να το βάλεις μόνιμα στην υποδοχή που έχει στο πορτ-μπαγκάζ.
Αυτο που προτεινες ομως πολυ ευκολα μπορει να το βρουν και να το αφαιρεσουν ενω αυτο που βρηκα εγω μπορει με το μαγνητη να το τοποθετησεις καπου που μονο εσυ θα ξερεις οτι υπαρχει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σε όλες τις λύσεις υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Πάντως αν στο κλέψουν στις περισσότερες περιπτώσεις το καταλαβαίνεις άμεσα και αν είναι να το βρεις θα το βρεις το πρώτο εικοσιτετράωρο (και πολύ λέω).
Μετά πάει σε κλειστό γκαραζ και δεν πιάνει ούτε GPS ούτε τίποτε… -
Συμφωνω. Γι αυτο νομιζω οτι μια ασφαλεια για ολικη- μερικη κλοπη ειναι απαραιτητη.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης akis1804 έγραψε:
Στο δικο μου συμφωνησα να μου περασει δωρεαν εναν συναγερμο αφτερμαρκετ ο αντιπροσωπος. Ο ρολος του συναγερμου κατ' εμενα ειναι αποτρεπτικος γιατι αμα στο βαλουνε στο ματι θα στο κλεψουν ακομη και τον καλυτερο συναγερμο να βαλεις επανω.Ιδια περίπτωση!
Εβαλα έναν που μου εκανε δώρο ο αντιπρόσωπος!
Ασφάλεια μικτή με ολοική και μερική κλοπή!
Λίγα χιλιομετρα και πάντα σε κλειστό παρκινγκ -
Σχετική ασφάλεια για κλοπή θα γίνει, το δίχως άλλο. Ομως ως προς το συναγερμό σκεφτόμουν μια φουλ λύση με διάφορα καλούδια σε λειτουργίες, proximity sensors και για τυπάκια που θέλουν να κάνουν γρατζουνιές με κλειδιά κλπ και remote starter για να μπαίνει ψύξη / θέρμανση σε θερμές / ψυχρές μέρες αντίστοιχα και να προετοιμάζει καμπίνα και κινητήρα. Χαζεύω αυτή τη λύση:
https://www.viper.com/car/securityremot ... art-system
αλλά αναρωτιέμαι πόσο ξήλωμα απαιτεί και αν θα μπορούσα να διατηρήσω κάποιες λειτουργίες στο original control της BMW, όπως το άνοιγμα του πορτ-μπαγκάζ, κλείσιμο παραθύρων και οροφής κλπ.
-
Προσωπικά (όπως έχω ξαναγράψει) ΔΕΝ θα έβαζα κανέναν συναγερμό, γιατί τα ηλεκτρονικά των σύγχρονων αυτοκινήτων (και δη των BMW) είναι τόσο περίπλοκα που δεν θα το διακινδύνευα το παραμικρό για να τοποθετήσω συναγερμό που ουσιαστικά δεν παρέχει καμία ασφάλεια και προστασία. Ειδικά στην Ελλάδα, που το 95% των ηλεκτρολόγων αυτοκινήτων κόβουν ασύστολα καλώδια και μετά τα ενώνουν με μονωτική ταινία!!!
-
Φανη εναν απλό που βάζουν στην εκάστοτε αντιπροσωπεία, ειδικά αν τον πάρει κανείς δώρο δεν βλάπτει... και ιου ιου να κάνει κάποια στιγμή είναι καλύτερο από τη μούγκα
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Φανη εναν απλό που βάζουν στην εκάστοτε αντιπροσωπεία, ειδικά αν τον πάρει κανείς δώρο δεν βλάπτει... και ιου ιου να κάνει κάποια στιγμή είναι καλύτερο από τη μούγκαΔιαφωνώ Στέφανε (καθαρά προσωπική άποψη)....για πολλούς και διάφορους λόγους (όπως έγραψα...ρωτήστε και τον αυτοκράτορα να μας πει την εμπειρία του από τον συναγερμό), αλλά δεν λέω ότι έχω δικιό. Όπως είπα, καθαρά προσωπική άποψη...για αυτό και τόνισα ρητά στην Βελμάρ ότι δεν ήθελα συναγερμό στο Kuga, σε καμία περίπτωση.
-
Σε καμια περιπτωση δε θα εδινα το αμαξι να το λυσουν εδω για να περασουν συναγερμο.
Ή εργοστασιακο(οπως κι εβαλα) ή καθολου.Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όπως έχει ειπωθεί και πιο πίσω στο νήμα, η καλή αφάλεια (ένα κλικ πριν την μεικτή αν θες) είναι το καλύτερο αντικλεπτικό.
Παράδειγμα, σε περίπτωση χρηματοδότησης BMW, η Alliance ασφαλίζει το όχημα με εγγύση της αξίας αγοράς του οχήματος ώς το τέλος της χρηματοδότησης...για να μπαίνει ψύξη / θέρμανση σε θερμές / ψυχρές μέρες αντίστοιχα και να προετοιμάζει καμπίνα και κινητήρα
..
Νομίζω πως υπάρχει μια λειτουργία για ενεργοποίηση του αυτόματου κλιματισμού σε ώρα που επιθυμείς απο το idrive.. -
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Σε καμια περιπτωση δε θα εδινα το αμαξι να το λυσουν εδω για να περασουν συναγερμο.
Ή εργοστασιακο(οπως κι εβαλα) ή καθολου.Δεν έλυσαν κάτι για να βάλουν κάτι το απλό! Δεν ξέρω για κάτι πιο σύνθετο τι θα έκαναν.
Νομίζω ότι και αυτό είναι ακόμα μια από τις άπειρες φοβίες και 'αστικους μύθους' που έχουν αναπτυχθεί στο παρόν φόρουμ! Αν υπήρχαν θέματα δεν θα τους έβαζαν οι αντιπροσωπείες με κίνδυνο να τους ζαλίζει μετά από κάθε πελάτης! -
Ο χρήστης d_am έγραψε:
Νομίζω πως υπάρχει μια λειτουργία για ενεργοποίηση του αυτόματου κλιματισμού σε ώρα που επιθυμείς απο το idrive..Υπάρχει, αλλά είναι απλά ενεργοποίηση του συστήματος εξαερισμού, δεν ενεργοποιείται το σύστημα ψύξης/θέρμανσης (δηλαδή δεν ανάβει ο κινητήρας). Βοηθάει λίγο τις πολύ ζεστές ημέρες, αλλά δεν κάνει και θαύματα....αντί να έχεις εσωτερικό με 50οC έχεις με 40-45oC.
-
Ολες οι απόψεις είναι ευπρόσδεκτες και κάτι έχουν να προσφέρουν στο συλλογισμό. Ετσι μου αρέσει που πέσατε όλοι με τα μούτρα να συμμετέχετε και σας ευχαριστώ. Ενδιαφέρουσα η άποψη του Φάνη αλλά νομίζω ένας συναγερμός έχει να κάνει με το πριν την κλοπή ενώ μια ασφάλεια με το μετά, με την έννοια ότι δε θα χάσεις τα χρήματα σου. Το να υπάρχει μπέρδεμα με τα ηλεκτρονικά είναι σοβαρό πεδίο προβληματισμού αλλά η σκέψη ενός συναγερμού που θα αποτρέψει τους λιγότερο σοφιστικέ κλέφτες είναι ένα κέρδος. Αλήθεια πολύ θα ήθελα να ακούσω την εμπερία του αυτοκράτωρος.
-
Το πρόβλημα δεν είναι αν θα κάνει δουλειά ο συναγερμός. Φυσικά και θα κάνει κάτι, από το τίποτα καλύτερα. Το πρόβλημα είναι τυχόν θέματα που θα δημιουργήσει η τοποθέτηση του συναγερμού. 2 είναι τα πιο σημαντικά
- Τριγμοί από πιθανό ξήλωμα πλαστικών κατά την τοποθέτηση
- Πρόβλημα στα ηλεκτρονικά με ποιο συνήθη σενάρια τα εξής;
α. Μπλοκάρισμα του αυτοκινήτου από βλάβη του συναγερμού
β. Άδειασμά της μπαταρίας από διαρροή του συναγερμού.
και όλοι ξέρουμε πόσο κοστίζουν οι μπαταρίες των start/stop
Μετά έχουμε πιθανές ζημιές/γρατζουνιές/τρύπες για την τοποθέτηση αισθητήρων και led
Και εσφαλμένη ενεργοποίηση του συναγερμού μετά από καιρό όταν οι φθηνοί ηλεκτρονικοί αισθητήρες αρχίζουν να τα 'παίζουν' -
Ξεπερνώντας το θέμα των συναγερμών εχω μια απορία!
Το σαλόνι της Χ1 μου είναι σε μπεζ sensatec (συνθετικό δέρμα) ...
Ως μπεζ βέβαια έχει την κακή συνήθεια να μαυρίζει (σκουραίνει) εύκολα.
Πως το καθαρίζω; Κάποιος άλλος με το ίδιο υλικό;
Εχω κάποιες αλοιφές για δέρμα αλλά δεν τις έχω χρησιμοποιήσει ως τώρα, ενώ και για το sensatec ως υλικό δεν ξέρω ιδιότητες κλπ.
Σε κάθε περιπτωση βέβαια τώρα που έρχεται καλοκαίρι θα βάλω μπροστά τα πετσετέ καλύμματα που έιχα από το QQ και σίγουρα δεν θα επιδεινωθεί η κατάσταση (τα παιδιά ήδη κάθονται πάνω σε πετσέτες που μαζέυω όταν γυρνάμε σπίτι) -
Και κάτι καλό για τους tech geeks του νήματος. Βάλαμε και σε τάξη την δισκοθήκη μας! Πλέον 'καρφωμένος¨SSD στην Χ1 και όλα παίζουν
-
Το πάνω μέρος του χειριστήριου του idrive άλλαξε με την τοποθέτηση του navi ? Εμένα νομίζω είναι ματ χώρις βελάκια.
-
Α και κάτι προς γνώση. Είχα την Χ1 ακίνητη με συναγερμό κλπ στο υπόγειο πάρκινγκ για 3 εβδομάδες ακριβώς.
Σήμερα την πήρα για 20 λεπτά το πρωί να τη φουλαρω και με την ευκαιρία να κάνω και κανα χιλιόμετρο. Πήρε μπρος αμέσως και το start stop λειτουργούσε κανονικά τόσο που το απενεργοποίησα να μην επιβαρύνω και άλλο τη μπαταρία λόγω της ακινησίας -
3 εβδομαδες ειναι μεγαλο διαστημα να το αφησεις ακινητο. Θα χρειαστεις ενα battery tender. Εγω το οδηγω τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα για 40 λεπτα.
-
Το φουλάρισμα περιττό, τα λάστιχα να δεις να μην σου καθίσουν από την ακινησία
BMW X1 2016