Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW X1 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW X1 2016
    • 1
    • 2
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 290
    • 291
    • 74 / 291
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    24
    5805
    24507
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      axel12p last edited by

      Πήγα μια βόλτα στο Leroy Merlin και είχε δίπλα μου παρκαρισμένη μια X1 20d. Κοινή διαπίστωση ότι είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        Ο χρήστης axel12p έγραψε:
        Πήγα μια βόλτα στο Leroy Merlin και είχε δίπλα μου παρκαρισμένη μια X1 20d. Κοινή διαπίστωση ότι είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο

        τι χρώμα axel?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          axel12p last edited by

          Χωρίς να είμαι σίγουρος, μιας και δεν τα πάω καλά με τα χρώματα, νομίζω ότι ήταν κάπως έτσι:

          Ο τύπος το είχε γυαλισμένο, ήταν και κάτω από τον ήλιο και έλαμπε ολόκληρο.

          Προσωπικά, πιστεύω πως δεν υπάρχει σύγκριση εμφανισιακά, ανάμεσα στην Χ1 και το Tiquan. Η Χ1 δείχνει πολύ πιο κυριλέ και ακριβή στον δρόμο από το Tiquan. Το κακό είναι πως πλέον είναι και πολύ πιο ακριβή...

          Ελπίζω να μην είναι τέτοια η κούκλα σου και να την τρέχεις στους καρόδρομους για τις παραλίες γύρω από το Καραβοστάσι! Νοίκιασε κανένα Jimny αν είναι!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            H νεα Χ1 ειναι πραγματικα πανέμορφη (σε αντίθεση με την προηγούμενη γενια! ), για εμενα το πιο ομορφο SUV της κατηγοριας της.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_emperor last edited by

              Η δικιά μου είναι στο λευκό χρώμα με το οποίο την λάνσαρε κ η εταιρία.
              Εάν δεν χτυπιέται ή γρατζουνιζεται δεν έχει ανάγκη...Πάντως το αμάξι είναι ξεκάθαρα στημένο για άσφαλτο κ ας έχει με άνεση κ off road δυνατότητες. Μια στο τόσο κ οταν προκύπτει ευκαιρία θα βγαίνει κ στο χώμα! Πώς αλλιώς θα πηγαίνω σε άγριες παραλίες που τόσο μου αρέσουν;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                plutare last edited by

                Κούκλα!!!

                Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the_emperor last edited by

                  http://www.4troxoi.gr/odigoyme/dokimes/ ... 18i-sdrive

                  Δοκιμή BMW X1 18i sDrive
                  Η δεύτερη γενιά της Χ1 κέρδισε τις εντυπώσεις άμα τη αφίξει της.

                  Χώροι, άνεση, ακόμα και ποιότητα έχουν πάρει τα πάνω τους, οπότε εδώ, στην έκδοση με το βενζινοκινητήρα του 1,5 λίτρου, αναμενόμενα κανείς εστιάζει στις επιδόσεις.

                  Η ΔΕΥΤΕΡΗ γενιά του γερμανικού crossover αναμφίβολα ήρθε να επιβεβαιώσει ότι το καλό μπορεί να γίνει καλύτερο. Το ότι ο προκάτοχός του, που παρουσιάστηκε το 2009, σήκωνε βελτιώσεις, δε χωρούσε αμφιβολία, και γεγονός είναι ότι οι Βαυαροί, παρά την τεράστια επιτυχία εκείνου του μοντέλου (σ.σ.: 730.000 πωλήσεις παγκοσμίως - το τρίτο πιο επιτυχημένο μοντέλο BMW), άκουσαν, εκτίμησαν και εντέλει υλοποίησαν, πατώντας για δεύτερη φορά στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα του Mini. Έτσι, μετά την Active Tourer, η Χ1 εκμεταλλεύεται ένα πλαίσιο που, πέρα από σπορτίφ συμπεριφορά -κάτι που έτσι κι αλλιώς δεν της έλειπε ήδη από την προηγούμενη γενιά-, εγγυάται και την άνεση τεσσάρων ή και πέντε πλέον επιβατών, αφού οι διαστάσεις έχουν πάρει τα πάνω τους.

                  Έχοντας ήδη δοκιμάσει τις εκδόσεις με τα 2λιτρα σύνολα βενζίνης και ντίζελ με τους 192 και τους 190 ίππους, αντίστοιχα, κυριολεκτικά στάθηκε αδύνατο να βρούμε ένα μείον άξιο αναφοράς για αυτό το μοντέλο. Αν πάλι κανείς το εξετάσει σφαιρικά, τα 2,0 λίτρα από μόνα τους μπορούν να σταθούν τροχοπέδη στις πωλήσεις της X1, και αυτό όχι απλώς εξετάζοντας τη δική μας ή και κάποιων άλλων χωρών φορολογία, αλλά και λόγω του αυξημένου κόστους αυτών των εκδόσεων, που φέρνει το μικρότερο SUV της BMW απέναντι σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Η λύση εν προκειμένω έρχεται από την ενσωμάτωση στην γκάμα των 3κύλινδρων συνόλων βενζίνης και ντίζελ της εταιρείας, κάτι που συνεπάγεται και πολύ πιο ανταγωνιστικό κόστος κτήσης για την Χ1. Για την ώρα στη διάθεσή μας έχουμε το βενζινοκινητήρα των 136 ίππων, που, όπως και να έχει, καλείται να αντεπεξέλθει στα σχεδόν 1.500 κιλά του αμαξώματος.

                  Βαριά η καλογερική
                  Κατ' αρχάς θα σημειώσουμε ότι το M Sport πακέτο του αυτοκινήτου της δοκιμής (επιπλέον 5.400 ευρώ), που περιλαμβάνει διαφορετικούς προφυλακτήρες και απολήξεις, σπορ καθίσματα και τιμόνι, αλλά και τροχούς 18 ιντσών και σπορ ανάρτηση, λόγω της τελευταίας, είναι εκείνο που κρύβεται πίσω από τις σχεδόν ανύπαρκτες κλίσεις αυτής της X1. Η οποία, όπως και η προκάτοχός της, αλλά και οι μεγαλύτερου κυβισμού εκδόσεις της νέας γενιάς που έχουμε οδηγήσει, διακρίνεται για το κορυφαίο πλαίσιο στην κατηγορία, το επίσης κορυφαίο σε επίπεδο πληροφόρησης τιμόνι (σ.σ.: καλύτερο σε αίσθηση και από της Active Tourer) και την υποδειγματική θέση οδήγησης. Αυτά σε ό,τι έχει να κάνει με το οδηγικό μέρος, το ρυθμό του οποίου εδώ καθορίζει ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας που έκανε το ντεμπούτο του στο Mini, πριν περάσει στις Σειρές 1 και 2 Active Tourer της BMW, αλλά και στην ανανεωμένη «3άρα».

                  Το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι εξοπλισμένο με το αυτόματο Steptronic των 6 σχέσεων της εταιρείας, που εκ του αποτελέσματος ταιριάζει γάντι στο σύνολο, αν και, ως έξτρα, ανεβάζει το κόστος κατά 2.197 ευρώ. Η μεγαλύτερη συμβολή του κιβωτίου γίνεται αισθητή εντός πόλης, εκεί όπου σε συνδυασμό με την υποδειγματική απόσβεση της ανάρτησης παίζει το ρόλο του στην απρόσκοπτη μετακίνηση υπό όποιες συνθήκες, αλλά και στον ανοιχτό δρόμο, που είναι και το αγαπημένο πεδίο αυτής της X1.

                  Πέραν αυτών, οφείλουμε να καταγράψουμε ότι ο κινητήρας σε καμία περίπτωση δεν μπορεί ούτε να ταιριάξει με το γενικότερα σπορτίφ ύφος του μοντέλου, ούτε και να υποστηρίξει ένα σβέλτο ρυθμό οδήγησης. Η λειτουργία του είναι μεν απαράμιλλα γραμμική σε όλο το εύρος των στροφών, η ισχύς όμως, όπως και η ροπή των 220 Nm, δεν αρκούν για το κάτι παραπάνω σε ένα αυτοκίνητο αυτού του βάρους. Το ξέσπασμα που δεν έχει λείπει από τον οδηγό, ο οποίος σε διαδρομή με διαδοχικές στροφές σε καμία περίπτωση δεν έχει στη διάθεσή του δύναμη ικανή να τον βοηθήσει να τοποθετήσει το αμάξωμα. Ως αποτέλεσμα, χαρακτηριστικό αυτής της Χ1 είναι η έντονα υποστροφική τάση, που απλώς διορθώνεται με άνοιγμα της τροχιάς των κινητήριων τροχών, και τελικά με την... επιβολή ενός πιο χαλαρού ρυθμού, με το κιβώτιο πάντα στην αυτόματη λειτουργία, αφού η ταχύτητα αλλαγών στη χειροκίνητη δεν ικανοποιεί. Τα παραπάνω κατά έναν τρόπο επιβεβαιώνονται και από την κατανάλωση, που εντός πόλης μπορεί να «κάτσει» στα 9-9,5 λίτρα/100 χλμ., σε επαρχιακό δίκτυο όμως και υπό πίεση θα ξεπεράσει τα 11 λίτρα. Πολύ μακριά από τα 5,1 λίτρα της εργοστασιακής τιμής...

                  Από τη στιγμή που η γκάμα της νέας Χ1 από τα 1.500 κυβικά της βασικής έκδοσης «πηδάει» σε 2λιτρα σύνολα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι αυτή η έκδοση θα βρει το κοινό της. Ωστόσο, ο μεγάλος της αντίπαλος με τα σημερινά δεδομένα δε φαίνεται να είναι άλλος από την εξοπλισμένη με τον 3κύλινδρο ντίζελ X1, η οποία μπορεί να υπολείπεται σε ισχύ (116 ίπποι), όμως με λίγο πιο τσουχτερή τιμή (29.350 η 18i, 31.850 η 16d) έχει αισθητά υψηλότερη ροπή (220 Nm/1.250 σ.α.λ. η 18i, 270/1.750 η 16d) και σίγουρα αρκετά καλύτερη κατανάλωση (σ.σ.: δεν έχει διατεθεί προς το παρόν για δοκιμή). Στοιχείο που καλώς ή κακώς μετράει πριν από την επιλογή ακόμα και σε premium μοντέλα, πόσω μάλλον σε ένα αυτοκίνητο που, χάρη στους ικανοποιητικούς του χώρους και στα εν γένει χρηστικά χαρακτηριστικά του, μπορεί να παίξει το ρόλο του καθημερινού, του οικογενειακού και του εκδρομικού μέσου._ 4Τ

                  ΥΠΕΡ/ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ/ΑΥΞΗΜΕΝΟΙ ΧΩΡΟΙ/ΠΛΑΙΣΙΟ

                  ΚΑΤΑ/ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

                  ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
                  Στα 31.550 ευρώ της βασικής έκδοσης, η X1 διαθέτει περισσότερα από τα απαραίτητα, μεταξύ των οποίων Active Cruise Control, έξτρα αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τα εμπρός καθίσματα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης κ.ά. Παραδοσιακά, βέβαια, ο κατάλογος των έξτρα είναι μακρύς...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    axel12p last edited by

                    Το ξέσπασμα που δεν έχει λείπει από τον οδηγό, ο οποίος σε διαδρομή με διαδοχικές στροφές σε καμία περίπτωση δεν έχει στη διάθεσή του δύναμη ικανή να τον βοηθήσει να τοποθετήσει το αμάξωμα. Ως αποτέλεσμα, χαρακτηριστικό αυτής της Χ1 είναι η έντονα υποστροφική τάση, που απλώς διορθώνεται με άνοιγμα της τροχιάς των κινητήριων τροχών, και τελικά με την... επιβολή ενός πιο χαλαρού ρυθμού

                    Τι θέλει να πει ο ποιητής; Πως συνδέεται η έλλειψη δύναμης με την υποστροφή; Αν είχε δηλαδή 200 άλογα θα ήταν λιγότερο υποστροφική;

                    Εκτός και αν εννοεί κάτι τέτοιο

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      the_emperor last edited by

                      Έχοντας οδηγήσει το αμάξι σε αυτή την έκδοση δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω ότι σε απαιτητικά σημεία και διαδρομές χρειάζεται παραπάνω δύναμη. Τα πράγματα βελτιώνονται αισθητά αν χρησιμοποιήσει ο οδηγός το sport mode.
                      Επίσης, και η κατανάλωση ανεβαίνει σε τέτοια νούμερα μέσα στην πόλη ή σε δύσκολες διαδρομές. Εάν βέβαια κινείσαι σε ανοιχτό δρόμο με λογικές ταχύτητες θα δεις και νούμερα λίγο πάνω από το 7.
                      Για την υποστροφή δεν έχω άποψη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikigt last edited by

                        Συμφωνω και επαυξανω με τον Emperor.Μετά απο 8500 χλμ με την Bmw X1 1500αρα βλεπω οτι ειναι επαρκης αλλα θα θελα και λιγο δυναμη ακομα. Αρα το γεγονος οτι θα θελε λιγο δυναμη ακομα δεν αναιρει το γεγονος οτι ειναι επαρκης για ταξιδι 4μελους οικογενειας, αρα τελικα δεν ειναι ψοφια

                        Σκεφτειτε οτι αν ειχε περισσοτερη δυναμη δεν θα χε νοημα να δωσεις περισσοτερα χρηματα για εκδοσεις με Χ1 με μεγαλυτερους κινητηρες. Αν εισαι family man προτεραιοτητα εχεισ ασφαλεια ,χωροοι- καταναλωση και τελος οι επιδοσεις. Αρα για μενα η Χ1 18ι παραμενει η καλυτερη επιλογη στα 30.000ευρω.

                        Για πειραγμα κινητηρα ειδα αυτο που εχει δοκιμαστει σε mini
                        http://www.dinancars.com/product/d440-0012-dinantronics-sport-performance-tuner-for-bmw-b38-b46-b48-engines/?series=X-series&mid=1238/

                        Ψαχνω να βρω προστατευτικο για τη λωριδα πισω απο το χωρο αποσκευων, Το καλοκαιρι ειδα οτι χρειαζεται...
                        http://www.ebay.fr/itm/acier-inox-protection-dangles-de-chargement-pour-BMW-X1-F48-Annee-fab-2015-/112109356231?hash=item1a1a3d04c7:g:raIAAOSwNuxXao7O

                        Emperor θυμισε μου στα ποσα εκανες αλλαγη λαδιων και ποσο κόστισε?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the_emperor last edited by

                          Ο χρήστης nikigt έγραψε:
                          Συμφωνω και επαυξανω με τον Emperor.Μετά απο 8500 χλμ με την Bmw X1 1500αρα βλεπω οτι ειναι επαρκης αλλα θα θελα και λιγο δυναμη ακομα. Αρα το γεγονος οτι θα θελε λιγο δυναμη ακομα δεν αναιρει το γεγονος οτι ειναι επαρκης για ταξιδι 4μελους οικογενειας, αρα τελικα δεν ειναι ψοφια

                          Σκεφτειτε οτι αν ειχε περισσοτερη δυναμη δεν θα χε νοημα να δωσεις περισσοτερα χρηματα για εκδοσεις με Χ1 με μεγαλυτερους κινητηρες. Αν εισαι family man προτεραιοτητα εχεισ ασφαλεια ,χωροοι- καταναλωση και τελος οι επιδοσεις. Αρα για μενα η Χ1 18ι παραμενει η καλυτερη επιλογη στα 30.000ευρω.

                          Όπως έχω ξαναγράψει, ακόμη το αμάξι είναι άστρωτο. Εγώ μετά τα 10.000 χλμ βλέπω σημαντική διαφορά στην απόδοση του κινητήρα. Περίμενε λοιπόν μερικές χιλιάδες χλμ ακόμη και θα δεις ότι θα είναι ακόμη καλύτερα!
                          Ψόφιο δεν είναι σε καμιά περίπτωση. Βέβαια, με το eco mode δεν μπορείς να περιμένεις τρελές επιταχύνσεις σε προσπεράσεις με το 1500άρι και θα είναι επικίνδυνο να το κάνεις...

                          Για πειραγμα κινητηρα ειδα αυτο που εχει δοκιμαστει σε mini
                          http://www.dinancars.com/product/d440-0012-dinantronics-sport-performance-tuner-for-bmw-b38-b46-b48-engines/?series=X-series&mid=1238/

                          Εγώ είμαι πολύ διστακτικός απέναντι στο να βάλεις χέρι στη μηχανή ενός αυτοκινήτου. Μια φορά το δοκίμασα - βέβαια σε τελείως διαφορετική περίπτωση, με τη χρήση υγραερίου για οικονομία, - και παρόλο που ήμουν ψυχολογικά προετοιμασμένος για ενδεχόμενη βλάβη αλλά και σίγουρα ωφελημένος από 5 χρόνια κίνησης με υγραέριο, την επισκευή δεν την γλίτωσα. Σε καινούριο αμάξι και μάλιστα αξίας...πολύ δύσκολα θα έβαζα χέρι!
                          Ας αξιολογήσουν την περίπτωση ή ας προτείνουν και άλλες άνθρωποι που ξέρουν (Φάνη είσαι εδώ;; )

                          Ψαχνω να βρω προστατευτικο για τη λωριδα πισω απο το χωρο αποσκευων, Το καλοκαιρι ειδα οτι χρειαζεται...
                          http://www.ebay.fr/itm/acier-inox-protection-dangles-de-chargement-pour-BMW-X1-F48-Annee-fab-2015-/112109356231?hash=item1a1a3d04c7:g:raIAAOSwNuxXao7O

                          Emperor θυμισε μου στα ποσα εκανες αλλαγη λαδιων και ποσο κόστισε?

                          Για το πρώτο : Χρήσιμο μπορεί να είναι...αλλά μου φαίνεται ότι κάνει το αμάξι λίγο...καρνάβαλο...
                          Για το δεύτερο : Έκανα αλλαγή λαδιών στα 10.000 χλμ, για να μην υπάρχουν μέσα τα αρχικά λάδια μηχανής.
                          Τώρα αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα στο να τα ξαναλλάξω στα 20.000 (μάλλον υπερβολή...) ή στα 30.000 που λέει ο κατασκευαστής.
                          Για τιμές το δικό σου είναι βενζίνη, το δικό μου diesel...Δεν παίζει αυτό ρόλο για τα λάδια που παίρνει το αμάξι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                            Εγώ είμαι πολύ διστακτικός απέναντι στο να βάλεις χέρι στη μηχανή ενός αυτοκινήτου. Μια φορά το δοκίμασα - βέβαια σε τελείως διαφορετική περίπτωση, με τη χρήση υγραερίου για οικονομία, - και παρόλο που ήμουν ψυχολογικά προετοιμασμένος για ενδεχόμενη βλάβη αλλά και σίγουρα ωφελημένος από 5 χρόνια κίνησης με υγραέριο, την επισκευή δεν την γλίτωσα. Σε καινούριο αμάξι και μάλιστα αξίας...πολύ δύσκολα θα έβαζα χέρι!
                            Ας αξιολογήσουν την περίπτωση ή ας προτείνουν και άλλες άνθρωποι που ξέρουν (Φάνη είσαι εδώ;; )

                            Ούτε εγώ είμαι υπέρ των μετατροπών. Εάν όμως έκανα, θα πήγαινα σε επώνυμες λύσεις και ο Dinan είναι μια από αυτές. Γνωστός και καταξιωμένος βελτιωτής της BMW στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

                            Για το δεύτερο : Έκανα αλλαγή λαδιών στα 10.000 χλμ, για να μην υπάρχουν μέσα τα αρχικά λάδια μηχανής.
                            Τώρα αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα στο να τα ξαναλλάξω στα 20.000 (μάλλον υπερβολή...) ή στα 30.000 που λέει ο κατασκευαστής.

                            Μια 'συμβουλή', αφού εδώ τα λέμε όλα σε φιλικό περιβάλλον. Αλλαγή λαδιών κάθε 15.000χλμ (εγώ αλλάζω κάθε 10-12.000χλμ γιατί κινούμαι αρκετά στην πόλη), θα σου πρότεινα.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              the_emperor last edited by

                              Δεκτές οι συμβουλές εννοείται...αλλά τώρα που έχω ήδη κάνει στις 10.000 τι προτείνεις;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                                Δεκτές οι συμβουλές εννοείται...αλλά τώρα που έχω ήδη κάνει στις 10.000 τι προτείνεις;;

                                Καλά έκανες!! Εννοώ να μην το αφήνεις 20 ή και 30.000χλμ. Το καλύτερο είναι να αλλάζεις στις 10-15.000χλμ. Άρα μια χαρά έκανες.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikigt last edited by

                                  Στην αντιπροσωο=πια μου λενε στα 30.000 αλλαγη και κοστος 100 ευρω. Αντιθετα μηχανικος ειδικος που δουλευει motor oil μου λεει οτι το καλυτερο λαδι δεν αντεχει πανω απο 15.000 χλμ. Αρα πιστευω το δευτερο και θα παω και εγω για αλλαγη στα 12-13000 χλμ.

                                  Για το προστατευτικο θα παρω τελικα σε διαφανο χρωμα για να μην εχουμε θεματα διχρωμιας-καρναβαλιου

                                  Υ.Γ. 100 σελιδες για την Χ1, αποδειξη οτι η BMW καταφερε να πιασει το κυμα με αυτο το μοντελο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Αρκετοί ιδιοκτήτες (τόσο στο bmwforum.gr όσο και στο bimmerpost) έχουν στείλει τα λάδια στην Blackstone για ανάλυση και το γενικότερο συμπέρασμα είναι ότι μετά τις 15.000χλμ τα περισσότερα λάδια είναι οριακά ή και μη αποδεκτά. Δεν είναι τυχαίο που στην Αμερική η BMW USA άλλαξε το διάστημα αλλαγής λαδιών (για τα αυτοκίνητα παραγωγής από Ιούλιο 2013 και μετά) από 24.000 σε 16.000 χλμ.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the_emperor last edited by

                                      Ο χρήστης nikigt έγραψε:
                                      Στην αντιπροσωο=πια μου λενε στα 30.000 αλλαγη και κοστος 100 ευρω. Αντιθετα μηχανικος ειδικος που δουλευει motor oil μου λεει οτι το καλυτερο λαδι δεν αντεχει πανω απο 15.000 χλμ. Αρα πιστευω το δευτερο και θα παω και εγω για αλλαγη στα 12-13000 χλμ.

                                      Για το προστατευτικο θα παρω τελικα σε διαφανο χρωμα για να μην εχουμε θεματα διχρωμιας-καρναβαλιου

                                      Υ.Γ. 100 σελιδες για την Χ1, αποδειξη οτι η BMW καταφερε να πιασει το κυμα με αυτο το μοντελο

                                      Το κόστος εκεί είναι...εκτός εάν έχεις κάποια έκπτωση...
                                      Στα 30.000 όμως θα σου αλλάξουν τσάμπα στα πλαίσια του δωρεάν service αν δεν κάνω λάθος...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        axel12p last edited by

                                        Ο χρήστης nikigt έγραψε:
                                        Υ.Γ. 100 σελιδες για την Χ1, αποδειξη οτι η BMW καταφερε να πιασει το κυμα με αυτο το μοντελο

                                        Το ίδιο σκεφτόμουν και εγώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          Τι λαδια αγοραζουμε για τον 1.5 βενζινη και ποσα λιτρα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spyrosk last edited by

                                            Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

                                            Στην αντιπροσωο=πια μου λενε στα 30.000 αλλαγη και κοστος 100 ευρω. Αντιθετα μηχανικος ειδικος που δουλευει motor oil μου λεει οτι το καλυτερο λαδι δεν αντεχει πανω απο 15.000 χλμ. Αρα πιστευω το δευτερο και θα παω και εγω για αλλαγη στα 12-13000 χλμ.

                                            Για το προστατευτικο θα παρω τελικα σε διαφανο χρωμα για να μην εχουμε θεματα διχρωμιας-καρναβαλιου

                                            Υ.Γ. 100 σελιδες για την Χ1, αποδειξη οτι η BMW καταφερε να πιασει το κυμα με αυτο το μοντελο

                                            Το κόστος εκεί είναι...εκτός εάν έχεις κάποια έκπτωση...
                                            Στα 30.000 όμως θα σου αλλάξουν τσάμπα στα πλαίσια του δωρεάν service αν δεν κάνω λάθος...

                                            Το θέμα αλλαγής λαδιού έχει συζητηθεί σε πολλα forum και άπειρες σελίδες. Όντως στη BMW το διάστημα είναι τα 30.000 χλμ, όχι όμως πραγματικά αλλά βάσει του τρόπου οδηγηςης και του εγκεφάλου του αυτοκινήτου,το οποίο πρακτικά είναι λιγότερα (στο Χ3 μου μηδενίζει ενώ έχω κάνει περίπου 27-28 χιλ χλμ). Εγώ κάνω μια αλλαγή ενδιάμεσα δηλ γύρω στα 14 χιλ και πιστεύω είμαι καλυμμένος (με κόστος 70€).

                                            Όσο για τις 100 σελίδες του τόπικ της Χ1... να τις χιλιάσει ! Θυμίζει τη δυναμική που είχε το αντίστοιχο του Q5...το οποίο όμως εδώ και αρκετό καιρό μας ψοφήσε [emoji853][emoji853]

                                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 290
                                            • 291
                                            • 74 / 291
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr