-
τελικα απο παντου θα μας τα παρουν, το αυτοκίνητο παντα έβγαζε το τρυπι απ τη φιδα, εκαμε τα χρυσα αυγά και αλλα κλισε, αλλα με τις υγειες μας αν επαληθευτουν τα σεναρια.
σσ δεν κάνω αντιπολιτευση.. -
τελικα απο παντου θα μας τα παρουν, το αυτοκίνητο παντα έβγαζε το τρυπι απ τη φιδα, εκαμε τα χρυσα αυγά και αλλα κλισε, αλλα με τις υγειες μας αν επαληθευτουν τα σεναρια.
σσ δεν κάνω αντιπολιτευση.. -
τελικα απο παντου θα μας τα παρουν, το αυτοκίνητο παντα έβγαζε το τρυπι απ τη φιδα, εκαμε τα χρυσα αυγά και αλλα κλισε, αλλα με τις υγειες μας αν επαληθευτουν τα σεναρια.
σσ δεν κάνω αντιπολιτευση.. -
λεει ο τυπος οτι τα ντιζελ ειναι πιο ρυπογονα απο της βενζινης!! αν εννοει για τα καινουρια ειναι η χαζος η επικινδυνος
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
λεει ο τυπος οτι τα ντιζελ ειναι πιο ρυπογονα απο της βενζινης!! αν εννοει για τα καινουρια ειναι η χαζος η επικινδυνοςΒασικα αναφερεται σε οσα δεν τα φροντιζουν οι οδηγοι και το αποτελεσμα ειναι να πεθαινεις αν εισαι απο πισω τους.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
λεει ο τυπος οτι τα ντιζελ ειναι πιο ρυπογονα απο της βενζινης!! αν εννοει για τα καινουρια ειναι η χαζος η επικινδυνος
Βασικα αναφερεται σε οσα δεν τα φροντιζουν οι οδηγοι και το αποτελεσμα ειναι να πεθαινεις αν εισαι απο πισω τους.
το θεμα ειναι ο ενδεχομενος φορος που θα αναφερεται..
-
λέει για τα παλαιάς τεχνολογίας,όπου πράγματι είναι πιο ρυπογόνα..............τώρα αν θα πάρει η μπάλα και τα σύγχρονα είναι άλλο θέμα!
-
Εδώ λέει ότι υπήρξε ανακοίνωση διάψευσης από το υπουργείο και ότι δεν εννοούσε κάτι για νέους φόρους.
http://www.autogreeknews.gr/teleutaia-n ... aiokinisis
-
Δεν ειναι αναγκη να ειναι φοροι, χοντρα προστιμα ας βαλουν σε οσους εχουν ρυπογονα πετρελαιοκινητα.
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
λεει ο τυπος οτι τα ντιζελ ειναι πιο ρυπογονα απο της βενζινης!! αν εννοει για τα καινουρια ειναι η χαζος η επικινδυνοςΚαθόλου επικίνδυνα χαζός δεν είναι! Ακόμα και τα νέα ντίζελ είναι πολλαπλάσια πιο επικίνδυνα για την υγεία από τα νέα βενζινοκίνητα. Εκπέμπουν βλαβερά αέρα και μικροσωματίδια σε πολλαπλάσιες ποσότητες.
ΥΓ: Το CO2 δεν είναι ρύπος!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
λεει ο τυπος οτι τα ντιζελ ειναι πιο ρυπογονα απο της βενζινης!! αν εννοει για τα καινουρια ειναι η χαζος η επικινδυνος
Καθόλου επικίνδυνα χαζός δεν είναι! Ακόμα και τα νέα ντίζελ είναι πολλαπλάσια πιο επικίνδυνα για την υγεία από τα νέα βενζινοκίνητα. Εκπέμπουν βλαβερά αέρα και μικροσωματίδια σε πολλαπλάσιες ποσότητες.
ΥΓ: Το CO2 δεν είναι ρύπος!
Αν ειναι ετσι γιατι σε ολον τον κοσμο επιτρεπεται να κυκλοφορουν?
-
Σε Λονδίνο, Παρίσι, Μόναχο, Βερολίνο κλπ υπάρχουν προτάσεις και σύντομα αποφάσεις για την απαγόρευση/περιορισμό κυκλοφορίας τους στα κέντρα των πόλεων. Υπάρχουν σχετικά νέα στις ειδήσεις χρόνια τώρα. Σε Αμερική και Ιαπωνία είναι σχεδόν ανύπαρκτα. Τα ντίζελ εκπέμπουν σε μεγάλες ποσότητες επικίνδυνους για τον οργανισμό ρύπους όπως το NOx.
-
Μολις το διεψευσαν απο το υπουργειο
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε Λονδίνο, Παρίσι, Μόναχο, Βερολίνο κλπ υπάρχουν προτάσεις και σύντομα αποφάσεις για την απαγόρευση/περιορισμό κυκλοφορίας τους στα κέντρα των πόλεων. Υπάρχουν σχετικά νέα στις ειδήσεις χρόνια τώρα. Σε Αμερική και Ιαπωνία είναι σχεδόν ανύπαρκτα. Τα ντίζελ εκπέμπουν σε μεγάλες ποσότητες επικίνδυνους για τον οργανισμό ρύπους όπως το NOx.+1
Αυτή είναι η αλήθεια... Αλλά στην Ελλάδα πέσαμε με τα μούτρα στα πετρέλαια, φάγαμε και το παραμύθι 'εκπομπές co2 κάτω από 100 gr/km' και νομίζουμε ότι ανακαλύψαμε τον τροχό... -
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Σε Λονδίνο, Παρίσι, Μόναχο, Βερολίνο κλπ υπάρχουν προτάσεις και σύντομα αποφάσεις για την απαγόρευση/περιορισμό κυκλοφορίας τους στα κέντρα των πόλεων. Υπάρχουν σχετικά νέα στις ειδήσεις χρόνια τώρα. Σε Αμερική και Ιαπωνία είναι σχεδόν ανύπαρκτα. Τα ντίζελ εκπέμπουν σε μεγάλες ποσότητες επικίνδυνους για τον οργανισμό ρύπους όπως το NOx.
+1
Αυτή είναι η αλήθεια... Αλλά στην Ελλάδα πέσαμε με τα μούτρα στα πετρέλαια, φάγαμε και το παραμύθι 'εκπομπές co2 κάτω από 100 gr/km' και νομίζουμε ότι ανακαλύψαμε τον τροχό...Νομιζω πως στο Ελλαντα χεστηκαν ολοι για τους ρυπους, την τσεπη τους κοιτανε απλα γιαυτο παιρνουν πετρελαιοκινητα.
-
Και τα φίλτρα μικρόσωματιδίων dpf που είναι υποχρεωτικά απο το 2011 τι κανουν? Διαβάστε λιγο
-
Τα φίλτρα κόβουν μερικά μικροσωματίδια (όχι όλα), αλλά όχι τους υπόλοιπους επικίνδυνους ρύπους. Δεν είναι τυχαίο ότι άρχισε το κυνήγι του ντίζελ σε όλη την Ευρώπη.
-
πραγματικα πιστευετε οτι ο προτεινομενος φορος (αν τελικα υπαρχει τετοιο θεμα) εχει να κανει με (την εγνοια της κυβερνησης για) τους ρυπους?
-
Ισχύει ότι τα diesel εκπέμπουν μικρότερη ποσότητα co2 αλλά το πρόβλημα είναι η εκπομπή μικροσωματιδίων.
Στην Ελλάδα όμως αυτό που χρειάζεται είναι να τελειώνουμε με τα ταξί που πατάνε γκάζι και σκοτεινιάζει, με τα φορτηγά που συμβαίνει το ίδιο και τα παλιάς τεχνολογίας diesel.
Δεν είναι το πρόβλημα τα euro 4-5 πετρέλαια που έχουν καπνοπαγίδες και μόλις ζεσταθεί το αμάξι δεν βγάζει ΤΙΠΟΤΑ...Ας σοβαρευτούμε μια φορά.
Ότι λένε το λένε για να βρούνε μια δικαιολογία να φορολογήσουν και την πορδή(στην κυριολεξία) -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα φίλτρα κόβουν μερικά μικροσωματίδια (όχι όλα), αλλά όχι τους υπόλοιπους επικίνδυνους ρύπους. Δεν είναι τυχαίο ότι άρχισε το κυνήγι του ντίζελ σε όλη την Ευρώπη.Όποια τεχνολογία και να έχεις (βενζίνη, αέριο, πετρέλαιο, ηλεκτρικό) μπορεί να ρυπάνει θανατηφόρα, αν το αυτοκίνητο είναι χρέπι και ο κάτοχος προτιμάει να τα ακουμπάει στον τεχνικό του ΚΤΕΟ από το να τα πληρώνει σε συντήρηση του κάρου.
Μια χαρά υπάρχουν βενζονοκίνητα με λεβέντες που έβγαλαν τον καταλύτη όταν ψόφησε, με άλλους που βγάζουν άκαυστη βενζίνη κλτΤο γενονός ότι στην Γαλλία (κυρίως) θέλουν να βγάλουν τα πετρελαιοκίνητα από το κέντρο των πόλεων σχετίζεται περισσότερο με το γεγονός ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει έτοιμο το επόμενο 'θαύμα': τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Να το θυμηθείς: όταν ωριμάσει η τεχνολογία υδρογόνου (ή κάτι ανάλογο), θα δεις να θημηθούν ότι τα ηλεκτρικά ρυπαίνουν (προφανώς όχι λόγω εκπομπών κατά την κίνηση, αλλά λόγω της διαδικασίας παραγωγης / διακίνησης της ηλ. ενέργειας)
φορος στα ντιζελ?