-
Τώρα τελευταία γιατί τα MPV αντικαθίστανται από SUV; Μήπως δεν έχουν καθόλου αξία; Εγω πιστεύω ότι τα MPV είναι χρήσιμα αυτοκίνητα επειδή μπορούν να μεταφέρουν πολλά άτομα και επειδή είναι χρήσιμα για εκδρομές, όμως αυτοί αντί να δημιουργούν νέα, τα μετατρέπουν σε SUV? Δείτε ένα παράδειγμα:
RENAULT ESPACE 1ης γενιάς:
RENAULT ESPACE 5ης γενιάς:
Βλέπετε; Το 5ο Espace έχει crossover εμφάνιση.
-
Τώρα τελευταία γιατί τα MPV αντικαθίστανται από SUV; Μήπως δεν έχουν καθόλου αξία; Εγω πιστεύω ότι τα MPV είναι χρήσιμα αυτοκίνητα επειδή μπορούν να μεταφέρουν πολλά άτομα και επειδή είναι χρήσιμα για εκδρομές, όμως αυτοί αντί να δημιουργούν νέα, τα μετατρέπουν σε SUV? Δείτε ένα παράδειγμα:
RENAULT ESPACE 1ης γενιάς:
RENAULT ESPACE 5ης γενιάς:
Βλέπετε; Το 5ο Espace έχει crossover εμφάνιση.
-
Τώρα τελευταία γιατί τα MPV αντικαθίστανται από SUV; Μήπως δεν έχουν καθόλου αξία; Εγω πιστεύω ότι τα MPV είναι χρήσιμα αυτοκίνητα επειδή μπορούν να μεταφέρουν πολλά άτομα και επειδή είναι χρήσιμα για εκδρομές, όμως αυτοί αντί να δημιουργούν νέα, τα μετατρέπουν σε SUV? Δείτε ένα παράδειγμα:
RENAULT ESPACE 1ης γενιάς:
RENAULT ESPACE 5ης γενιάς:
Βλέπετε; Το 5ο Espace έχει crossover εμφάνιση.
-
Το καινούριο Espace δεν έχασε όμως την πολυμορφικότητα που ουσιαστικά χαρακτηρίζει την MPV κατηγορία. Παραμένει MPV με κάποιες crossover λεπτομέρειες, αισθητικές κυρίως και τεχνικές ως προς την δυνατότητα κίνησης του και έως τον χωματόδρομο με μεγαλύτερη άνεση σε σχέση με τους προγόνους του.
Κάτι αναλογο έχει κάνει και η VW με το CrossTouran και μελλοντικά πιθανό και άλλοι κατασκευαστές.Γενικά πάντως η MPV κατηγορία δεν έχει αντικατασταθεί από καμιά άλλη κατηγορία αυτοκινήτων. Παράγονται και πωλούνται τα Picasso, Zafira, SMax κλπ.
-
Εγώ έχω απογοητευτεί πλήρως από τα νέα αυτοκίνητα.
Πανομοιότυπος σχεδιασμός (τύπου αυγού ) σε όλες τις κατηγορίες.
Αντιγράφει ο ένας κατασκευαστής τον άλλον.
Και το χειρότερο είναι ότι και τα μοντέλα της κάθε εταιρίας είναι σχεδόν το ίδιο αυτοκίνητο (σε σχεδιασμό) με διαφορά στον όγκο (διαστάσεις). Αυγά σε διάφορες διαστάσεις που πλέον τα βαπτίζουν και crossover.Ειδικά η κατηγορία μικρών (πολύ μικρών, κάτω από 4 μέτρα) MPV έχει πεθάνει προ πολλού όπως και των μικρών SUV (κάτω από 4 μέτρα). Εκεί που έπαιζε κυρίως η Ιαπωνία (Suzuki/Daihatsu κλπ..) με τα μικρά τους πολυχρηστικά, πλέον δεν υπάρχουν (ignis/ yrv, wagon r, move, grand move).
Δυστυχώς οι κατασκευαστές θεωρούν και προσπαθούν να βάλουν όλο το αγοραστικό κοινό σε ένα κουβά υποχρεώνοντας τον πελάτη είτε να συμβιβάζεται με αυτοκίνητα που δεν τα θέλει, είτε να μην έχει διάθεση για αγορά.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Δυστυχώς οι κατασκευαστές θεωρούν και προσπαθούν να βάλουν όλο το αγοραστικό κοινό σε ένα κουβά υποχρεώνοντας τον πελάτη είτε να συμβιβάζεται με αυτοκίνητα που δεν τα θέλει, είτε να μην έχει διάθεση για αγορά.Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Και φαίνεται από την εικόνα της αγοράς. Της ευρωπαικής τουλάχιστον. Υπάρχει πληθώρα μοντέλων και επιλογών από τις περισσότερες εταιρίες.
Δεκτό βέβαια το υποκειμενικό της εμφάνισης. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Πανομοιότυπος σχεδιασμός (τύπου αυγού ) σε όλες τις κατηγορίες.Στις μικρές μόνο. Κι εκεί βέβαια υπάρχουν αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν (π.χ. το νέο Mazda 2).
-
Ο χρήστης Manker έγραψε:
Δυστυχώς οι κατασκευαστές θεωρούν και προσπαθούν να βάλουν όλο το αγοραστικό κοινό σε ένα κουβά υποχρεώνοντας τον πελάτη είτε να συμβιβάζεται με αυτοκίνητα που δεν τα θέλει, είτε να μην έχει διάθεση για αγορά.
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Και φαίνεται από την εικόνα της αγοράς. Της ευρωπαικής τουλάχιστον. Υπάρχει πληθώρα μοντέλων και επιλογών από τις περισσότερες εταιρίες.
Δεκτό βέβαια το υποκειμενικό της εμφάνισης.Πληθώρα μοντέλων; Για πες ένα μικρό (πραγματικά μικρό) πολυμορφικό που δεν είναι 'αυγό';
Δεν ξέρω αν στη Ευρώπη κυκλοφορούν άλλα αυτοκίνητα και δεν σου κρύβω ότι δεν με απασχολεί γιατί άλλο η Ευρώπη άλλο η Αμερική άλλο το Ελλαδιστάν.Εγώ βλέπω τι γίνεται εδώ.
Και εδώ, όταν μπαίνω στο: http://www.autotriti.gr/newcars/search/stagrigora.asp
βλέπω στην κατηγορία ΜΙΝΙ και στην κατηγορία ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΑ πανομοιότυπα αυτοκίνητα του ίδιου κατασκευαστή/εργοστασίου με διαφορετικά λογότυπα.Και μετά μπαίνω εδώ: http://www.marutisuzuki.com/ και βλέπω αυτοκίνητα που δεν κυκλοφορούν εδώ. Κρίμα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πανομοιότυπος σχεδιασμός (τύπου αυγού ) σε όλες τις κατηγορίες.
Στις μικρές μόνο. Κι εκεί βέβαια υπάρχουν αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν (π.χ. το νέο Mazda 2).
Άλλο ένα 'αυγό' ... πανομοιότυπο με το το 'αυγό' KIA RIO.
-
Η Skoda γυρνά (επιτέλους) σε σχεδιάσεις ποιο τετραγωνισμένες με λιγότερες καμπύλες.
Πολύ ωραίο το νέο Fabia διαφοροποιείται από τα 'αυγά':
http://www.whatcar.com/car-news/new-201 ... ar/1303854
-
Στην δευτερη φωτο είναι σαν fiat stilo ,απο μπροστά σαν seat.
-
Σε σχέση με αυτό το κουτί με ρόδες από τα 90s, 1000 φορές καλύτερα τα αυγουλοειδη.
Nokia 730 & Tapatalk
-
Οι απανταχού αυγολάτρεις αδημονούν...
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... heels.html
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Πανομοιότυπος σχεδιασμός (τύπου αυγού ) σε όλες τις κατηγορίες.
Αεροδυναμική λέγεται.
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Πανομοιότυπος σχεδιασμός (τύπου αυγού ) σε όλες τις κατηγορίες.
Αεροδυναμική λέγεται.
Και το 'τριγωνο' αεροδυναμικο σχημα ειναι......Απλα το 'αυγο' ειναι πιο 'ευκολο' στο ματι και λιγοτερο 'αγριο' οποτε οταν στοχευεις οικογενειες δεν θελεις κατι αγριο (βλεπε πχ την νεα Corvette).
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Πανομοιότυπος σχεδιασμός (τύπου αυγού ) σε όλες τις κατηγορίες.
Αεροδυναμική λέγεται.
Και το 'τριγωνο' αεροδυναμικο σχημα ειναι......Απλα το 'αυγο' ειναι πιο 'ευκολο' στο ματι και λιγοτερο 'αγριο' οποτε οταν στοχευεις οικογενειες δεν θελεις κατι αγριο (βλεπε πχ την νεα Corvette).
Για πες.
-
Να πω τι ? Δλδ θελεις να πεις πως δινουν στα SUV την καλυτερη αεροδυναμικη (που στην πραξη οι διαφορες δεν ειναι μεγαλες) για να πιασουν.....200χλμ τελικη με 0-100 10s+ ? Λες πραγματικα αυτο να σκεφτονται ? Να μου ελεγες για την Veyron να πω οκ, το μαμημενο πιανει 400χλμ+ και εχει 0-100 3-4s σε αυτο το παραδειγμα ομως αυτο ειναι το λιγοτερο ατοπο.
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Πανομοιότυπος σχεδιασμός (τύπου αυγού ) σε όλες τις κατηγορίες.
Αεροδυναμική λέγεται.
Εσύ το βλέπεις ως αεροδυναμική, εγώ το βλέπω ως 'ανελέητη αντιγραφή' μίας σχεδιαστικής κουλτούρας.
Επίσης θεωρώ ότι οι πολύ καλές τιμές της αεροδυναμικής έχουν νόημα σε αυτοκίνητα μεγάλης ιπποδύναμης ή σε αμαξώματα όπου η αεροδυναμική επηρεάζει αισθητά την κατανάλωση.
Σε αμαξώματα αστικού τύπου, με χαμηλά κυβικά και μέτριες ως χάλια επιδόσεις δεν ξέρω αν η αεροδυναμική προσφέρει κάτι το ιδιαίτερα θετικό.Τέλος πάντων. Προσωπικά θα ήθελα η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία να έχει την δική της σχεδιαστική κουλτούρα ώστε να ξεχωρίζει και από τις υπόλοιπες. Το οποίο κάνουν ακόμη (επιτυχημένα) κάποιες βιομηχανίες (κυρίως οι Ιταλικές).
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Η Skoda γυρνά (επιτέλους) σε σχεδιάσεις ποιο τετραγωνισμένες με λιγότερες καμπύλες.
Πολύ ωραίο το νέο Fabia διαφοροποιείται από τα 'αυγά':
Εμένα μου θυμίζει, σε αυτήν την στάση, το πρώτο Fabia:
Σχεδιαστική εξέλιξη των αυτοκινήτων