-
Στην Αμερική έχουν το winter blend και το summer blend ανάλογα με τις εποχές. Ισχύει κάτι τέτοιο και εδώ?
Ο λόγος που ρωτάω είναι πως καθώς μπήκε ο χειμώνας πριν από ~2 μήνες νομίζω πως είδα μια ψιλοαπότομη άνοδο στην κατανάλωσή μου ~10%. Αν ισχύει, παίζει ρόλο στην κατανάλωση? -
Στην Αμερική έχουν το winter blend και το summer blend ανάλογα με τις εποχές. Ισχύει κάτι τέτοιο και εδώ?
Ο λόγος που ρωτάω είναι πως καθώς μπήκε ο χειμώνας πριν από ~2 μήνες νομίζω πως είδα μια ψιλοαπότομη άνοδο στην κατανάλωσή μου ~10%. Αν ισχύει, παίζει ρόλο στην κατανάλωση? -
Στην Αμερική έχουν το winter blend και το summer blend ανάλογα με τις εποχές. Ισχύει κάτι τέτοιο και εδώ?
Ο λόγος που ρωτάω είναι πως καθώς μπήκε ο χειμώνας πριν από ~2 μήνες νομίζω πως είδα μια ψιλοαπότομη άνοδο στην κατανάλωσή μου ~10%. Αν ισχύει, παίζει ρόλο στην κατανάλωση? -
Στο πετρέλαιο υπάρχει όντως διαφορετικό μείγμα τον χειμώνα καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να παγώσει. Η βενζίνη όμως δεν έχει ιδιαίτερο θέμα με τις θερμοκρασίες έτσι κι αλλιώς. Η διαφορά που βλέπεις είναι επειδή α) ο κινητήρας αργεί περισσότερο να ζεσταθεί και β) ο πυκνότερος ψυχρός αέρας αναγκάζει τον εγκέφαλο να ψεκάζει περισσότερο καύσιμο για να διατηρήσει την ίδια αναλογία καύσης.
-
Δε γνωρίζω για το πετρέλαιο, στη βενζίνη όμως στις ΗΠΑ έχουν καλοκαιρινό μίγμα που είναι λιγότερο πτητικό.
Γέμισα πάλι και επιβεβαίωσα πως έχω αύξηση ~10% στην κατανάλωσή μου. Βέβαια το αμάξι σπάνια ζεσταίνεται με το καλοριφέρ, συχνά θέλει 10 χιλιόμετρα (πόλη όχι εθνική) για να αρχίσει να κουνιέται η βελόνα του ψυκτικού! Σχεδόν ποτέ δε βλέπω το 88C στο ψυκτικό. Λέτε να έχω και χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού? -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Δε γνωρίζω για το πετρέλαιο, στη βενζίνη όμως στις ΗΠΑ έχουν καλοκαιρινό μίγμα που είναι λιγότερο πτητικό.
Γέμισα πάλι και επιβεβαίωσα πως έχω αύξηση ~10% στην κατανάλωσή μου. Βέβαια το αμάξι σπάνια ζεσταίνεται με το καλοριφέρ, συχνά θέλει 10 χιλιόμετρα (πόλη όχι εθνική) για να αρχίσει να κουνιέται η βελόνα του ψυκτικού! Σχεδόν ποτέ δε βλέπω το 88C στο ψυκτικό. Λέτε να έχω και χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού?Δεν βλεπω κατι αφυσικο σε ολα αυτα που σε προβληματιζουν.........
Μηπως ψαχνεσαι;;;; -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Δε γνωρίζω για το πετρέλαιο, στη βενζίνη όμως στις ΗΠΑ έχουν καλοκαιρινό μίγμα που είναι λιγότερο πτητικό.
Γέμισα πάλι και επιβεβαίωσα πως έχω αύξηση ~10% στην κατανάλωσή μου. Βέβαια το αμάξι σπάνια ζεσταίνεται με το καλοριφέρ, συχνά θέλει 10 χιλιόμετρα (πόλη όχι εθνική) για να αρχίσει να κουνιέται η βελόνα του ψυκτικού! Σχεδόν ποτέ δε βλέπω το 88C στο ψυκτικό. Λέτε να έχω και χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού?Ασε τι κανουν στην Αμερικη
Για πες λιγο αυτο με το ζεσταμα τι ακριβως παιζεται
Αργει να ζεσταθει το αυτοκινητο πολυ σε σχεση σε παλιοτερα?
αργει να ανεβασει θερμοκρσια στα φυσιολογικα ορια?
εχεις μονομα το καλοριφερ στο ζεστο τερμα?Σκεφτομαι μπας και εχεις θεμα με θερμοστατη κολλημενο ανοιχτο, και δουλευει πλουσιο μεχρι να ζεσταθει πληρως, οποτε και ανεβαινει η καταναλωση. Ας με διορθωσει καποιος αν σκεφτομαι λαθος.
-
O θερμοστάτης μου είναι μια χαρά, το μόνο σίγουρο (και έχουν αλλαχτεί τσάμπα πολλοί θερμοστάτες σε Κόρσα). Απλά το δουλεύω ρελαντί, κυρίως 1000-1500σαλ. στις ευθείες και με μικρά φορτία οπότε μαζί με το καλοριφέρ αργεί να ζεσταθεί.
Ας μείνουμε όμως στο θέμα μας. Είναι οι βενζίνες στην Ελλάδα ίδιες όλο το χρόνο ή αλλάζουν με την εποχή?
-
το ίδιο νοθευμένες χειμώνα -καλοκαίρι είναι.....
-
Μια χαρα ειναι οι βενζινες στην Ελλαδα πλεον, σε συγκριση με παλια δεν πετυχαινεις ευκολα μαπα βενζινη. Απο την αλλη υπαρχουν και τα εταιρικα πρατηρια για περισσοτερη σιγουρια. Οταν ακουω οτι ολες οι βενζινες ειναι νοθευμενες ειναι σαν να ακουω μηχανικο που βαριεται να βρει λυση σε καποιο προβλημα.
Μη τρελενεσαι παντως για τις καταναλωσεις, ολα το χειμωνα καινε περισσοτερο, λογικο ειναι. Επισης και το κατακαλοκαιρο εχουμε αυξημενη καταναλωση λογο εντονης χρησης του AC. Η ιδανικη θερμοκρασια για χαμηλη καταναλωση ειναι πιστευω 20-30 βαθμοι. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Μια χαρα ειναι οι βενζινες στην Ελλαδα πλεον, σε συγκριση με παλια δεν πετυχαινεις ευκολα μαπα βενζινη. Απο την αλλη υπαρχουν και τα εταιρικα πρατηρια για περισσοτερη σιγουρια. Οταν ακουω οτι ολες οι βενζινες ειναι νοθευμενες ειναι σαν να ακουω μηχανικο που βαριεται να βρει λυση σε καποιο προβλημα.
Μη τρελενεσαι παντως για τις καταναλωσεις, ολα το χειμωνα καινε περισσοτερο, λογικο ειναι. Επισης και το κατακαλοκαιρο εχουμε αυξημενη καταναλωση λογο εντονης χρησης του AC. Η ιδανικη θερμοκρασια για χαμηλη καταναλωση ειναι πιστευω 20-30 βαθμοι.Σίγουρα λιγότερη νοθεία από παλιά. Αλλά ακόμη χαμός γίνεται.
-
Sent by montechristo
-
Sent by montechristo
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Μια χαρα ειναι οι βενζινες στην Ελλαδα πλεον, σε συγκριση με παλια δεν πετυχαινεις ευκολα μαπα βενζινη. Απο την αλλη υπαρχουν και τα εταιρικα πρατηρια για περισσοτερη σιγουρια. Οταν ακουω οτι ολες οι βενζινες ειναι νοθευμενες ειναι σαν να ακουω μηχανικο που βαριεται να βρει λυση σε καποιο προβλημα.
Μη τρελενεσαι παντως για τις καταναλωσεις, ολα το χειμωνα καινε περισσοτερο, λογικο ειναι. Επισης και το κατακαλοκαιρο εχουμε αυξημενη καταναλωση λογο εντονης χρησης του AC. Η ιδανικη θερμοκρασια για χαμηλη καταναλωση ειναι πιστευω 20-30 βαθμοι.Σίγουρα λιγότερη νοθεία από παλιά. Αλλά ακόμη χαμός γίνεται.
+1
Χειμερινό "μίγμα" καυσίμων. Αλλάζει την κατανάλωση?