-
Αυτή η ιστορία με την τετραδιεύθυνση πεταμένα λεφτά μου φαίνεται πως είναι. Ας ξόδευαν το 1/4 από αυτά και ας έβαζαν μια ανάρτηση της προκοπής πίσω. Ντροπή πια με τους ημιάκαμπτους σε αυτοκίνητα 280 ίππων και 40k euro...
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Αυτή η ιστορία με την τετραδιεύθυνση πεταμένα λεφτά μου φαίνεται πως είναι. Ας ξόδευαν το 1/4 από αυτά και ας έβαζαν μια ανάρτηση της προκοπής πίσω....Κάθε άλλο. Οι Γάλλοι την 'έβαλαν' από παλιά έως και τώρα ως συμπλήρωμα σε ήδη καλά μελετημενο στήσιμο. Όχι για να καλυτερεψουν την συμπεριφορά με τις σουστες.
-
Αυτό που λέω εγώ είναι ότι η Renault κάνει κακή διαχείριση των πόρων της. Αφενός τσιγκουνεύεται τα βασικά (ανεξάρτητη ανάρτηση) και μάλιστα σε ένα αρκετά ακριβό και πολύ ισχυρό αυτοκίνητο και αφετέρου ξοδεύει πολλαπλάσια για κάτι μάλλον περίεργο και σίγουρα όχι απαραίτητο (τετραδιεύθυνση).
Ο ορισμός του ό,τι να ΄ναι.... η αλλιώς όλα τα 'χε η Μαριορή ο φερετζές της λείπει... -
Εννοειται πως αν αξιζει να πας στα ''γρηγορα'' της renault ειναι η τετραδιευθυνση.
-
Δεν εννοείται τίποτα. Για πολλούς μηχανικούς η τετραδιεύθυνση είναι μία ακόμη σαχλαμάρα, ενώ για κάποιους άλλους κάτι έχει να πει. Είναι με άλλα λόγια μια αμφιλεγόμενη πρόταση...
-
Μηχανικους αυτοκινητων? Ναι αυτοι οτι τους κανει τη ζωη δυσκολη στην επισκευη σαχλαμαρα τ ονομαζουν. Οπως σαχλαμαρες ηταν τα υδροπνευματικα σιτροεν το '70-'80 γιατι τους παιδευαν.
Κατα τ αλλα σα μηχανικος και οδηγος σου λεω οτι ακομα και τα παθητικα συστηματα εδιναν ιδιατερη αισθηση στο πισω μερος οδηγικα ποσω δε μαλλον τα ενεργητικα..
Οποτε και θα σου προτεινα οτι δε ξερεις η δε σου αρεσει να μη το κοροιδευεις. -
Πως σχολιάζεις τη συνύπαρξη τετραδιεύθυνσης και ημιάκαμπτου άξονα και μάλιστα σε ένα αυτοκίνητο 280 ίππων και 40 χιλιάδων ευρώ; Ταιριαστή;
Προσωπικά θα προτιμούσα μια ανεξάρτητη ανάρτηση χωρίς τετραδιεύθυνση παρά το αντίστροφο. Αλλά ας δεχτούμε ότι η Renault θέλει να προσφέρει το 'κάτι παραπάνω' και για αυτόν το λόγο βάζει την τετραδιεύθυνση. Γιατί παραβλέπει την ανεξάρτητη ανάρτηση; Τι επιπλέον κόστος θα είχε σε ένα αυτοκίνητο τόσο ακριβό;
Αυτό είναι το σημείο της κριτικής μου και για αυτό επιμένω να κοροϊδεύω τους φίλους μου τους Γάλλους, οι οποίοι από πρωτοπόροι των αναρτήσεων έχουν γίνει οι βασιλιάδες των 'ημιανεξάρτητων' λύσεων.
Το Talisman για παράδειγμα είναι ίσως το μοναδικό αυτοκίνητο παγκοσμίως στην κατηγορία D που φορά αποκλειστικά ημιάκαμπτο. Κρίμα και ντροπή. -
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Πως σχολιάζεις τη συνύπαρξη τετραδιεύθυνσης και ημιάκαμπτου άξονα και μάλιστα σε ένα αυτοκίνητο 280 ίππων και 40 χιλιάδων ευρώ; Ταιριαστή;
Προσωπικά θα προτιμούσα μια ανεξάρτητη ανάρτηση χωρίς τετραδιεύθυνση παρά το αντίστροφο. Αλλά ας δεχτούμε ότι η Renault θέλει να προσφέρει το 'κάτι παραπάνω' και για αυτόν το λόγο βάζει την τετραδιεύθυνση. Γιατί παραβλέπει την ανεξάρτητη ανάρτηση; Τι επιπλέον κόστος θα είχε σε ένα αυτοκίνητο τόσο ακριβό;
Αυτό είναι το σημείο της κριτικής μου και για αυτό επιμένω να κοροϊδεύω τους φίλους μου τους Γάλλους, οι οποίοι από πρωτοπόροι των αναρτήσεων έχουν γίνει οι βασιλιάδες των 'ημιανεξάρτητων' λύσεων.
Το Talisman για παράδειγμα είναι ίσως το μοναδικό αυτοκίνητο παγκοσμίως στην κατηγορία D που φορά αποκλειστικά ημιάκαμπτο. Κρίμα και ντροπή.Αν είχες μπεί στην Laguna GT για μια βόλτα στα Μέγαρα θα έβλεπες ότι το καράβι βολεύετε εκεί μέσα και στρίβει όπως το 106, αν δε πήγαινες γρήγορη έως πολύ γρήγορη βόλτα προς το Καρπενήσι θα καταλάβαινες την αξία της, αλλά δεν έχεις μπεί και γιαυτό έχεις αυτή τη γνώμη.
Ας σου πεί και ο steering την γνώμη του που έχει αυτή την εμπειρία.
-
Επείδη το γερμανικό μάρκετινγκ επέβαλε ότι η ανεξάρτητη ανάρτηση είναι το must, δεν σημαίνει ότι είναι και το καλύτερο.
Πάντως επί του θέματος... οδήγησα το Megane IV την προηγούμενη βδομάδα...σε έκδοση 1.5 DCi 110 hp Dynamic.
Αν κάποιος σκέφτεται μικρομεσαίο εγώ απλά θα πρότεινα να πάει να το κάνει ένα test drive για να αποκτήσει ιδία άποψη. Ετσι κι αλλιώς έχει διαθέσιμα σχεδόν όλο το δίκτυο.Στα μείον έχω να επισημάνω ότι για τα γούστα μου το τιμόνι ήταν ελαφρύ... ελαφρύτερο από το Clio IV, το οποίο είχα συμπαθήσει πολύ σε αυτό το τομέα. Επίσης, το πλαστικό γύρω από την οθονάρα δείχνει λίγο φτωχό, αλλά χάνεται στο υπόλοιπο ποιοτικό σύνολο.
Κόλλημα είναι τα καθίσματα που έχει η Dynamic. Δε ξέρω αν έχουν τα ίδια οι πιο απλές εκδόσεις. Γίνεσαι ένα μαζί τους.
-
Το βάρος του τιμονιού ρυθμίζεται μέσα από το μενού. Δε μου φάνηκε ελαφρύτερο απο του κλιο IV.
To μοτέρ όμως μου φάνηκε λίγο.
Το πάτημά του, αίσθηση κλπ. πολύ καλά, κοντά στην κορυφή αλλά προτιμώ focus , 308 στον τομέα αυτό....Είναι πάντως πολύ καλή επιλογή, φρέσκο σχήμα και πολύ ποιοτικό αυτοκίνητο. Στα συν, η 5ετής εγγύηση και το δοκιμασμένο αξιόπιστο μοτερ.
-
πηγα και το ειδα στην αντιπροσωπεια στη μετ/ση...
εξαιρετικη εμφανιση εξωτερικα...
μου φανηκε ψιλομουντο μεσα και πιο σοβαρο απ'οσο θα το ηθελα...
οι χωροι πισω οπως και στο παλιο ειναι ανυπαρκτοι... -
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Πως σχολιάζεις τη συνύπαρξη τετραδιεύθυνσης και ημιάκαμπτου άξονα και μάλιστα σε ένα αυτοκίνητο 280 ίππων και 40 χιλιάδων ευρώ; Ταιριαστή;
Προσωπικά θα προτιμούσα μια ανεξάρτητη ανάρτηση χωρίς τετραδιεύθυνση παρά το αντίστροφο. Αλλά ας δεχτούμε ότι η Renault θέλει να προσφέρει το 'κάτι παραπάνω' και για αυτόν το λόγο βάζει την τετραδιεύθυνση. Γιατί παραβλέπει την ανεξάρτητη ανάρτηση; Τι επιπλέον κόστος θα είχε σε ένα αυτοκίνητο τόσο ακριβό;
Αυτό είναι το σημείο της κριτικής μου και για αυτό επιμένω να κοροϊδεύω τους φίλους μου τους Γάλλους, οι οποίοι από πρωτοπόροι των αναρτήσεων έχουν γίνει οι βασιλιάδες των 'ημιανεξάρτητων' λύσεων.
Το Talisman για παράδειγμα είναι ίσως το μοναδικό αυτοκίνητο παγκοσμίως στην κατηγορία D που φορά αποκλειστικά ημιάκαμπτο. Κρίμα και ντροπή.Δε διαφωνω σ αυτα που λες για την τυπολογια. Μαζι σου. Και μαζι σου γενικως για τη ροτα που εχουν παρει οι Γαλλοι. ΑΛΛΑ ακριβως επειδη ειναι το μονο πραγμα που ειναι πρωτοποριακο αυτη τη στιγμη και ενω μαλιστα δε φαινεται να σου αρεσουν και οι απλες λυσεις ειναι και αντικρουομενο να σ ενοχλει η ενεργητικη τετραδιευθυνση
Κατα τ αλλα υπαρχουν ημιακαμπτοι και ημιακαμπτοι και πολλαπλοι και πολλαπλοι... -
Ο χρήστης steering έγραψε:
Το βάρος του τιμονιού ρυθμίζεται μέσα από το μενού. Δε μου φάνηκε ελαφρύτερο απο του κλιο IV.Δεν το ήξερα. Οπως ήταν σεταρισμένο μου φάνηκε ελαφρύτερο από το Clio.
Κατα τ αλλα υπαρχουν ημιακαμπτοι και ημιακαμπτοι και πολλαπλοι και πολλαπλοι...
+1
-
Με αφορμή τη συζήτηση για τους χαμηλότερους τιμοκαταλόγους στο Kadjar χάζευα και το Megane και έχουν πέσει και αυτές:
1.2 TCE 100 HP AUTHENTIC 17150 -> 16.390
1.2 TCE 100 HP EXPRESSION 19480 -> 17.150
1.2 TCE 130 HP DYNAMIC 21450 -> 19.600
1.2 TCE 130 HP GT-LINE 23950 -> 20.990
1.5 DCI 90 HP AUTHENTIC 18890 -> 16.890
1.5 DCI 90 HP BUSINESS 19980 -> 18.450
1.5 DCI 90 HP EXPRESSION 20480 -> 19000
1.5 DCI 110 HP BUSINESS 20890 -> 19.350
1.5 DCI 110 HP BUSINESS EDC 21920 ->20.900
1.5 DCI 110 HP EXPRESSION 21390 -> 19.900
1.5 DCI 110 HP EXPRESSION EDC 24210 -> 21.450
1.5 DCI 110 HP DYNAMIC 23780 -> 21.000
1.5 DCI 110 HP DYNAMIC EDC 25420 -> 23.800
1.5 DCI 110 HP GT-LINE 24780 -> 21.620
1.5 DCI 110 HP GT-LINE EDC 26400 -> 24.800
1.6 DCI 130 HP GT-LINE 26200 -> 24.780
1.6 DCI 165 HP GT EDC 31910 -> 26.900 -
gt line 130αρι στα 21 ειναι παρα πολυ καλη λυση πλεον
Ασχετο με το θεμα των τιμων αλλα μου εχει κανει εντυπωση ποσο αρμονικο φαινεται το sedan καθως συνηθως ηταν χοντροκομμενα τα sedan αυτων των κατηγοριων. Επισης φαινεται και μεγαλυτερης κατηγοριας αυτοκινητο.
-
Όντως με 21κ θα πήγαινα σιγουρα να το δω,με 24κ δεν θα πέρναγα ούτε έξω από την αντιπροσωπεία.
-
tce dynamic κατω απο το ψυχολογικο οριο των 20,000...
εξαιρετικη επιλογη...
για το captur θα υπαρξουν μειωσεις αραγε...? -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
gt line 130αρι στα 21 ειναι παρα πολυ καλη λυση πλεον+1
tce dynamic κατω απο το ψυχολογικο οριο των 20,000...
εξαιρετικη επιλογη...+1
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Όντως με 21κ θα πήγαινα σιγουρα να το δω,με 24κ δεν θα πέρναγα ούτε έξω από την αντιπροσωπεία.Έτσι θα λειτουργούσα και εγώ. [emoji106]
-
Η πιο σημαντική μείωση για μένα ειναι το 165 edc. Αυτη η εκδοση τωρα πια αξιζει τα λεφτα της!
Renault Megane IV