-
Χαιρετω το forum,
Ειμαι στην αναζητηση μεταχειρισμενου hothatch. το budget μου ειναι 11,000. Θα ειναι το καθημερινο και μοναδικο μου αυτοκινητο. Κανω 400 με 450 χιλιομετρα το μηνα. Ειμαι αναμεσα σε 3 αυτοκινητα- Corolla T-Sport.
- Civic type r ep3
- Civic type r fn2
Η αληθεια ειναι οτι απο αποψη ποιοτητας εσωτερικου το ep3 ειναι το χειροτερο, ειναι ομως και το πιο γρηγορο με βαση τα απόλυτα νουμερα. Το fn2 εχει το 'πακετο', ομως με χαλανε οι 18αρες που το κανουν πολυ σκληρο και ανεβαζουν και το κοστος συντηρησης κατα πολυ. Η corola απο την αλλη δεν ειναι ουτε η πιο γρηγορη ουτε η πιο ομορφη. Εχει ομως ενα πολυ καλο μοτερ γνησιας Ιαπωνικης παστας οπως τα honda εχει 300 ευρω λιγοτερα τελη ομως απ οτι εχω ψαξει λιγο πιο τσιμπημενη καταναλωση.
Θα ηθελα αποψεις για τα 3 παραπανω αυτοκινητα αλλα εαν υπαρχει και καποια αλλη προταση ευχαριστως να την ακουσω
-
Χαιρετω το forum,
Ειμαι στην αναζητηση μεταχειρισμενου hothatch. το budget μου ειναι 11,000. Θα ειναι το καθημερινο και μοναδικο μου αυτοκινητο. Κανω 400 με 450 χιλιομετρα το μηνα. Ειμαι αναμεσα σε 3 αυτοκινητα- Corolla T-Sport.
- Civic type r ep3
- Civic type r fn2
Η αληθεια ειναι οτι απο αποψη ποιοτητας εσωτερικου το ep3 ειναι το χειροτερο, ειναι ομως και το πιο γρηγορο με βαση τα απόλυτα νουμερα. Το fn2 εχει το 'πακετο', ομως με χαλανε οι 18αρες που το κανουν πολυ σκληρο και ανεβαζουν και το κοστος συντηρησης κατα πολυ. Η corola απο την αλλη δεν ειναι ουτε η πιο γρηγορη ουτε η πιο ομορφη. Εχει ομως ενα πολυ καλο μοτερ γνησιας Ιαπωνικης παστας οπως τα honda εχει 300 ευρω λιγοτερα τελη ομως απ οτι εχω ψαξει λιγο πιο τσιμπημενη καταναλωση.
Θα ηθελα αποψεις για τα 3 παραπανω αυτοκινητα αλλα εαν υπαρχει και καποια αλλη προταση ευχαριστως να την ακουσω
-
Χαιρετω το forum,
Ειμαι στην αναζητηση μεταχειρισμενου hothatch. το budget μου ειναι 11,000. Θα ειναι το καθημερινο και μοναδικο μου αυτοκινητο. Κανω 400 με 450 χιλιομετρα το μηνα. Ειμαι αναμεσα σε 3 αυτοκινητα- Corolla T-Sport.
- Civic type r ep3
- Civic type r fn2
Η αληθεια ειναι οτι απο αποψη ποιοτητας εσωτερικου το ep3 ειναι το χειροτερο, ειναι ομως και το πιο γρηγορο με βαση τα απόλυτα νουμερα. Το fn2 εχει το 'πακετο', ομως με χαλανε οι 18αρες που το κανουν πολυ σκληρο και ανεβαζουν και το κοστος συντηρησης κατα πολυ. Η corola απο την αλλη δεν ειναι ουτε η πιο γρηγορη ουτε η πιο ομορφη. Εχει ομως ενα πολυ καλο μοτερ γνησιας Ιαπωνικης παστας οπως τα honda εχει 300 ευρω λιγοτερα τελη ομως απ οτι εχω ψαξει λιγο πιο τσιμπημενη καταναλωση.
Θα ηθελα αποψεις για τα 3 παραπανω αυτοκινητα αλλα εαν υπαρχει και καποια αλλη προταση ευχαριστως να την ακουσω
-
Μονόδρομος!!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/5460432/ -
Νομιζω οτι δεν υπαρχει πιο ζημιαρικο αυτοκινητο...
Δεν κανει για καθημερινο, εχει δυσκολα και ακριβα ανταλακτικα. Μονο απο ebay αγγλιας μπορεις να βγαλεις ακρη. Ευχαριστω πολυ αλλα οχι -
Το ΕΡ3 είναι το πιο σκληροπυρηνικό, αλλά όντως πάλιωσε. Στην θέση σου θα κοιτούσα για FN2 το οποίο είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο. Ναι, το ride είναι λίγο busy, αλλά από την στιγμή που ψάχνεις καθαρόαιμο hot hatch, αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι. Ο ήχος, η απόκριση στο γκάζι και το ξεσάλωμα ψηλά, όπως επίσης και το στρίψιμο θα σε αποζημιώσουν και με το παραπάνω. Μπόνους ο καταπληκτικός λεβιές ταχυτήτων και τα δυνατά φρένα.
Η Corolla είναι αλλοπρόσαλλο αυτοκίνητο. Σχετικά μαλακή ανάρτηση, με αδιάφορο τιμόνι και ένα μοτέρ που χαμηλά χαζεύει και ξαφνικά ψηλά τρελαίνεται. Μη απενεργοποιούμενο ESP και γενικά μια μετριότητα απέναντι στο Τάπερ!!!
-
Κατι σε τουρμπο κοιτας? px golf gti 5-6, 207 rc, leon cupra?
-
207 οχι. leon οχι golf ισως, ομως προτιμω να παρω μεταχειρισμενο ατμοσφαιρα παρα τουρμο που δεν ξερω ο προηγουμενος πως το χρησιμοποιουσε + το οτι gti σε αυτο το budget εχει πολλα χιλιομετρα η ειναι πανω απο 7 χρονων
-
Clio RS ?
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Clio RS ?5 ταχυτητες το οποιο παει να πει κουραστικό στο ταξιδι + αυξημενη καταναλωση χωρις λογο. Δυσκολο για καθημερινη οδηγηση
-
6ταχυτο ειναι
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
6ταχυτο ειναιΜαλιστα ειχα την εντυπωση οτι ειναι 5.. υπαρχει καποιος λογος να το προτιμησω εναντι των τριων που επελεξα?
-
To corolla απλά το ξεχνάς. Είναι για πέταμα σε σχέση με τα υπόλοιπα σε όλους τους τομείς
Η επιλογή σου θα πρέπει να είναι μεταξύ clio rs 197 και fn2 αν μιλάμε για καθαρόαιμα. Καταλληλότερο για ελληνικούς δρόμους το κλιό, μαγικό στήσιμο, καλύτερη ανάρτηση, πιο ρυθμίσιμο πλαίσιο, ακριβέστερο μπροστινό, καλύτερα (πολύ καλύτερα) φρένα.
Το χόντα υπερέχει σε μοτέρ - κιβώτιο, έχει πιο μονοδιάστατη και πισταδόρικη συμπεριφορά και καλύτερους χώρους.
Από κει και πέρα είναι και θέμα γούστου
Και τα δύο είναι κουραστικά στο ταξίδι, έχουν κοντές σχέσεις και βουίζουν ενώ καίνε αρκετά.
-
Αν είσαι πραγματικά σκληροπυρηνικός και είσαι διατεθιμένος για παραχωρήσεις σε ταξίδι, μόνο Clio RS και EP3. H Corolla είναι παντελώς άθλια. TO FN2 είναι λίγο απογοητευτικό καθώς υποστρέφει και είναι πιο αργό από το ΕΡ3....
-
Εγώ πάντως θα κοιτούσα κανένα Golf Μκ5 GTi αν ήθελα κάτι που να είναι πιο πολυδιάστατο, δηλαδή να τα κάνει όλα, από καλά ως πολύ καλά κι ας μην είναι το απόλυτο όπλο...
Στα 11 χιλιάρικα που είναι το όριο σου, σίγουρα μπορείς να βρεις και καλά κομμάτια, προσεγμένα και με λογικά χιλιόμετρα. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
TO FN2 είναι λίγο απογοητευτικό καθώς υποστρέφει και είναι πιο αργό από το ΕΡ3....Υπερβολή. Είχα την τύχη να καθίσω στο αριστερό μπάκετ και των 2 και δεν θεωρώ ότι υπάρχει τέτοια διαφορά. Ναι, το ΕΡ3 είναι πιο τέρας, αλλά προσωπικά θα έπαιρνα το πιο νέο καθώς είναι πιο σύγχρονο γενικά.
-
Παιδια το clio ειναι μια κατηγορια κατω απο τα αυτοκινητα που κοιτουσα στην αρχη. εχει τη θεση οδηγησης πολυ ψηλα και το πιο βασικο η καθημερινη καταναλωση του ειναι 9 λιτρα με πολυ προσπαθεια και κινηση εκτος πολης. Στη δικη μου περιπτωση που η διαδρομη μου ειναι μεικτη θα ειναι παραπανω. Εαν το πατας βλεπεις 14 και ισως πιο πολυ. Τοσο καιει το s2000. Η αληθεια ειναι οτι ψαχνω ενα αυτοκινητο στη κατηγορια των Focus, Astra, Megane, Golf, Corolla κλπ πιο πολυ για να μπορω να το κρατησω και αργοτερα εαν χρειαστω χωρους κλπ. Εαν ειναι να αλλαξω κατηγορια για να παω ειτε σε μικροτερο ειτε roadster θα πρεπει να κανω νεα ερευνα εκ νεου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
TO FN2 είναι λίγο απογοητευτικό καθώς υποστρέφει και είναι πιο αργό από το ΕΡ3....
Υπερβολή. Είχα την τύχη να καθίσω στο αριστερό μπάκετ και των 2 και δεν θεωρώ ότι υπάρχει τέτοια διαφορά. Ναι, το ΕΡ3 είναι πιο τέρας, αλλά προσωπικά θα έπαιρνα το πιο νέο καθώς είναι πιο σύγχρονο γενικά.
Σε δοκιμή back to back στα Μέγαρα, εντελώς μαμά και τα δύο, το FN2 είναι ελαφρά πιο υποστροφικό για τον δικό μου τρόπο οδήγησης τουλάχιστον και άνετα μισό δευτερόλεπτο πιο αργό ανά γύρο. Το ΕΡ3 το είχα ερωτευτεί, το FN2 απλά δεν θα το έπαιρνα ποτέ αν και είναι πολύ πιο μοντέρνο μέσα έξω. Είχα οδηγήσει περίπου 10 γύρους το ΕΡ3 και 5-6 το FN. Το πρώτο το άφησα με πολύ βαριά καρδιά , το δεύτερο σχεδόν το παράτησα... Αν το είχα οδηγήσει μόνο του ΙΣΩΣ να μην είχα απογοητευτεί
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
TO FN2 είναι λίγο απογοητευτικό καθώς υποστρέφει και είναι πιο αργό από το ΕΡ3....
Υπερβολή. Είχα την τύχη να καθίσω στο αριστερό μπάκετ και των 2 και δεν θεωρώ ότι υπάρχει τέτοια διαφορά. Ναι, το ΕΡ3 είναι πιο τέρας, αλλά προσωπικά θα έπαιρνα το πιο νέο καθώς είναι πιο σύγχρονο γενικά.
Σε δοκιμή back to back στα Μέγαρα, εντελώς μαμά και τα δύο, το FN2 είναι ελαφρά πιο υποστροφικό για τον δικό μου τρόπο οδήγησης τουλάχιστον και άνετα μισό δευτερόλεπτο πιο αργό ανά γύρο. Το ΕΡ3 το είχα ερωτευτεί, το FN2 απλά δεν θα το έπαιρνα ποτέ αν και είναι πολύ πιο μοντέρνο μέσα έξω. Είχα οδηγήσει περίπου 10 γύρους το ΕΡ3 και 5-6 το FN. Το πρώτο το άφησα με πολύ βαριά καρδιά , το δεύτερο σχεδόν το παράτησα...
Δεχομαι να ειμαι μισο δευτερολεπτο πιο αργος σε καθημερινη βαση Καλα ειναι και τα νουμερα, ομως στη καθημερινη ματακινηση για να κανεις τις βολτες σου, ενδεχομένως και τη δουλεια σου θα διαλεγες το ep3 η το fn2?
-
FN2
για all around είναι πιο αθόρυβο, πιο καλοφτιαγμένο, πολύ πιο μοντέρνο. Όπως είχα πει πιο πάνω, μόνο για πορωμένους είναι το ΕP3 (και εγώ είμαι) αλλά για καθημερινή χρήση, ψηφίζω FN2
Βοηθεια στην αγορα hothatch