Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    φιλτροχοάνη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. φιλτροχοάνη
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    46
    1195
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sargeorge last edited by

      Γεια σας παιδια εχω ενα hyundai accent 1300 και σκεφτομουν να του βαλω μια φιλτροχοανη ανοιχτου τυπου μπας και δω διαφορα στον ηχο(δεν εχω αλαγμενη εξατμιση) . Αυτες μπενουν στο μανιο σωληνα ; δηλαδη απλα βγαζω το καπακι απο το φιλτροκουτι και το φιλτρο και η φιλτροχωανη κουμπωνει πανω στο σωληνα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        sargeorge last edited by

        Γεια σας παιδια εχω ενα hyundai accent 1300 και σκεφτομουν να του βαλω μια φιλτροχοανη ανοιχτου τυπου μπας και δω διαφορα στον ηχο(δεν εχω αλαγμενη εξατμιση) . Αυτες μπενουν στο μανιο σωληνα ; δηλαδη απλα βγαζω το καπακι απο το φιλτροκουτι και το φιλτρο και η φιλτροχωανη κουμπωνει πανω στο σωληνα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sargeorge last edited by

          Γεια σας παιδια εχω ενα hyundai accent 1300 και σκεφτομουν να του βαλω μια φιλτροχοανη ανοιχτου τυπου μπας και δω διαφορα στον ηχο(δεν εχω αλαγμενη εξατμιση) . Αυτες μπενουν στο μανιο σωληνα ; δηλαδη απλα βγαζω το καπακι απο το φιλτροκουτι και το φιλτρο και η φιλτροχωανη κουμπωνει πανω στο σωληνα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kostas-chania last edited by

            Ο χρήστης SarGeorge έγραψε:
            Γεια σας παιδια εχω ενα hyundai accent 1300 και σκεφτομουν να του βαλω μια φιλτροχοανη ανοιχτου τυπου μπας και δω διαφορα στον ηχο(δεν εχω αλαγμενη εξατμιση) . Αυτες μπενουν στο μανιο σωληνα ; δηλαδη απλα βγαζω το καπακι απο το φιλτροκουτι και το φιλτρο και η φιλτροχωανη κουμπωνει πανω στο σωληνα;

            Αν το κάνεις έτσι πιθανό να μην υπάρχει περιθώριο να πιάσει η χοάνη στο σωλήνα. Συνήθως αφαιρείται και το φιλτροκούτι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dj-mitsos last edited by

              Ο χρήστης SarGeorge έγραψε:
              Γεια σας παιδια εχω ενα hyundai accent 1300 και σκεφτομουν να του βαλω μια φιλτροχοανη ανοιχτου τυπου μπας και δω διαφορα στον ηχο(δεν εχω αλαγμενη εξατμιση) . Αυτες μπενουν στο μανιο σωληνα ; δηλαδη απλα βγαζω το καπακι απο το φιλτροκουτι και το φιλτρο και η φιλτροχωανη κουμπωνει πανω στο σωληνα;

              Αν τοποθετησεις την χοανη ελευθερη κοντα στη μηχανη οταν θα πιασουν οι ζεστες θα εχεις προβλημα καθως η ζεστη του μοτερ σε συνδιασμο με τις εξωτερικες θερμοκρασιες θα απορροφάται απο τη χοανη στην εισαγωγη και αυτο θα σου προκαλεσει πτωση της ιπποδυναμης και ισως και προβλημα στη μηχανη. Κανε σωστα και ολοκληρωμενα πραγματα παρε ενα ολοκληρο κιτ αερα με χοανη, σωληνα και μονωση η φιλτροκουτο με φιλτρο κ.λ. κυκλοφορουν διαφορου τυπου για διαφορα μοντελα. Επισης να προσεχεις πολλα κιτ αερα δεν γινονται παντα αποδεκτα απο ολα τα αυτοκινητα. Σε ορισμενα αμαξια αν η κεντρικη μοναδα αντιληφθει μεγαλυτερες ποσοτητες αερα απο τα προβλεπομενα μπορει να προκαλεσει ασταθιες στα μιγματα, στο ρελαντι, στην αποδοση κ.α.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • E
                exeretikos last edited by

                γεια σας παιδια.μπηκα σημερα στην παρεα κι εχω ενα bravo 1.4 120hp.ηθελα να ρωτησω.εβαλα χτες μια φιλτροχοανη σιμοτα αλλα δεν ακουσα ουτε τον ηχο που περιμενα ουτε τις ''επιδοσεις'.και το χειροτερο η καταναλωση εκτοξευτηκε.μπορει καποιος που γνωριζει σχετικα να με βοηθησει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  super-t last edited by

                  Από πότε η φιλτροχοάνη προσφέρει επιδόσεις;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dj-mitsos last edited by

                    Ο χρήστης exeretikos έγραψε:
                    γεια σας παιδια.μπηκα σημερα στην παρεα κι εχω ενα bravo 1.4 120hp.ηθελα να ρωτησω.εβαλα χτες μια φιλτροχοανη σιμοτα αλλα δεν ακουσα ουτε τον ηχο που περιμενα ουτε τις ''επιδοσεις'.και το χειροτερο η καταναλωση εκτοξευτηκε.μπορει καποιος που γνωριζει σχετικα να με βοηθησει;

                    Ο εγκεφαλος αντιλαμβανεται μεγαλυτερες ποσοτητες αερα αλλα δεν ξερει τι μιγμα καυσιμου πρεπει να χρισιμοποιησει, αποτελεσμα ειναι περισσοτερη καταναλωση και οχι σωστη καυση (πιθανο στις χαμηλες στροφες τωρα να νιωθεις οτι το αμαξι δε ''τραβαει'' και τοσο). Πρεπει να κανεις ενα remap στον εγκεφαλο και να αλαξεις λιγο το υπαρχον προγραμμα στο αυτοκινητο ετσι θα δεις καποια αποδοση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dj-mitsos last edited by

                      Ο χρήστης Super@T έγραψε:
                      Από πότε η φιλτροχοάνη προσφέρει επιδόσεις;

                      Στα σημερινα αυτοκινητα το θεμα ειναι λιγο περιπλοκο και οντως χωρις παραπλευρες ρυθμισεις, μονο με χοανη δεν βλεπεις αποδοση (η δε μπορεις να την καταλαβεις) και το μονο που κερδιζεις ειναι η βαβουρα.
                      Πλεον στο αμαξι η μοναδες ECU τα ελεγχουν ολα -φθωρες, ζημιες, ποσοτητες καυσιμου και αερα, καυσαερια κ.λ...

                      Εδω ενας αισθητηρας λαμδα χαλαει και ο εγκεφαλος μουλαρωνει ολο το κινητηρα....

                      Αλλα αν αναρωτιεσαι αν ποτε η χοανες προσφεραν αποδοση δοκιμασε μια χοανη σε ενα παλαιοτερου τυπου οχημα π.χ. ενα nissan almera του 1992 με καμπυρατερισιο κινητηρα ουτε καν injection εκει θα καταλαβαινες κατι τι, χωρις απαραιτητα να πειραζες τιποτα αλλο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Ο χρήστης exeretikos έγραψε:
                        γεια σας παιδια.μπηκα σημερα στην παρεα κι εχω ενα bravo 1.4 120hp.ηθελα να ρωτησω.εβαλα χτες μια φιλτροχοανη σιμοτα αλλα δεν ακουσα ουτε τον ηχο που περιμενα ουτε τις ''επιδοσεις'.και το χειροτερο η καταναλωση εκτοξευτηκε.μπορει καποιος που γνωριζει σχετικα να με βοηθησει;

                        Την εβαλες μονος σου? Δες αν ξεχαστηκε κανα κολλαρο χαλαρο και παιρνει αερα απο πουθενα.
                        Εναλλακτικα?
                        Βγαλτη. Αν δε σου αρεσει ο ηχος/επιδοσεις παρε αλλο αυτοκινητο. Αν δεν μπορεις οπως σχεδον ολοι μας και θελεις να ξοδεψεις κατι, ξοδεψε χρονο για εσενα, πχ να γινεις οσο καλυτερος οδηγος μπορεις ή να μαθεις να κανεις δουλειες στο αυτοκινητο. Θα σου χρησιμεψει και στο μελλον, σε αντιθεση με τη φιλτροχοανη.

                        Ο εγκεφαλος αντιλαμβανεται μεγαλυτερες ποσοτητες αερα αλλα δεν ξερει τι μιγμα καυσιμου πρεπει να χρισιμοποιησει, αποτελεσμα ειναι περισσοτερη καταναλωση και οχι σωστη καυση (πιθανο στις χαμηλες στροφες τωρα να νιωθεις οτι το αμαξι δε ''τραβαει'' και τοσο). Πρεπει να κανεις ενα remap στον εγκεφαλο και να αλαξεις λιγο το υπαρχον προγραμμα στο αυτοκινητο ετσι θα δεις καποια αποδοση.

                        Πολλα μπορει να ειναι, μη λες τετοια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Θέλει να κάνει και κάποια χλμ για adaptacion της ECU, τώρα είναι περισσότερος ο αέρας και η ECU δεν έχει προσαρμοστεί, άστην 1μερικές ημέρες και μετά αποφασίζεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • E
                            exeretikos last edited by

                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                            Θέλει να κάνει και κάποια χλμ για adaptacion της ECU, τώρα είναι περισσότερος ο αέρας και η ECU δεν έχει προσαρμοστεί, άστην 1μερικές ημέρες και μετά αποφασίζεις.

                            αυτο μου ειπε κι ενα φιλος που εχει τουρμπο βελτιωμενο.οτι θελει το χρονο του.παντως αν συνεχιστει αυτη η καταναλωση θα βγει οπως μπηκε.τι να πω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              exeretikos last edited by

                              Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                              γεια σας παιδια.μπηκα σημερα στην παρεα κι εχω ενα bravo 1.4 120hp.ηθελα να ρωτησω.εβαλα χτες μια φιλτροχοανη σιμοτα αλλα δεν ακουσα ουτε τον ηχο που περιμενα ουτε τις ''επιδοσεις'.και το χειροτερο η καταναλωση εκτοξευτηκε.μπορει καποιος που γνωριζει σχετικα να με βοηθησει;

                              Την εβαλες μονος σου? Δες αν ξεχαστηκε κανα κολλαρο χαλαρο και παιρνει αερα απο πουθενα.
                              Εναλλακτικα?
                              Βγαλτη. Αν δε σου αρεσει ο ηχος/επιδοσεις παρε αλλο αυτοκινητο. Αν δεν μπορεις οπως σχεδον ολοι μας και θελεις να ξοδεψεις κατι, ξοδεψε χρονο για εσενα, πχ να γινεις οσο καλυτερος οδηγος μπορεις ή να μαθεις να κανεις δουλειες στο αυτοκινητο. Θα σου χρησιμεψει και στο μελλον, σε αντιθεση με τη φιλτροχοανη.

                              Ο εγκεφαλος αντιλαμβανεται μεγαλυτερες ποσοτητες αερα αλλα δεν ξερει τι μιγμα καυσιμου πρεπει να χρισιμοποιησει, αποτελεσμα ειναι περισσοτερη καταναλωση και οχι σωστη καυση (πιθανο στις χαμηλες στροφες τωρα να νιωθεις οτι το αμαξι δε ''τραβαει'' και τοσο). Πρεπει να κανεις ενα remap στον εγκεφαλο και να αλαξεις λιγο το υπαρχον προγραμμα στο αυτοκινητο ετσι θα δεις καποια αποδοση.

                              Πολλα μπορει να ειναι, μη λες τετοια.

                              οχι δεν την εβαλα μονος.ο μηχανικος μου την περασε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • S
                                spiros-foivos last edited by

                                Εχει μεγάλη σημασία που τοποθετήθηκε η φιλτροχοάνη π.χ αν ειναι διπλα στην εξαγωγή τοτε δεν κάνουμε τίποτα ... Επίσης η μανίσια εισαγωγή αέρα ειναι σχεδιασμένη ετσι ωστε η ταχύτητα εισαγωγής του αέρα να ειναι τέτοια ωστε να η επίδοση να ειναι μικτή σε χαμηλές και υψηλές στροφές . Με την φιλτροχοανη χάνεις χαμηλά στις στροφές αλλα κερδίζεις υψηλά ..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  super-t last edited by

                                  Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                                  Ο εγκεφαλος αντιλαμβανεται μεγαλυτερες ποσοτητες αερα αλλα δεν ξερει τι μιγμα καυσιμου πρεπει να χρισιμοποιησει, αποτελεσμα ειναι περισσοτερη καταναλωση και οχι σωστη καυση (πιθανο στις χαμηλες στροφες τωρα να νιωθεις οτι το αμαξι δε ''τραβαει'' και τοσο). Πρεπει να κανεις ενα remap στον εγκεφαλο και να αλαξεις λιγο το υπαρχον προγραμμα στο αυτοκινητο ετσι θα δεις καποια αποδοση.

                                  Γιατί δεν ξέρει, χαζός είναι; Αισθητήρα λ δεν έχει; Κάποιους βασικούς χάρτες καυσίμου αέρα; Αν έπρεπε να γίνει αναπρογραμματισμός για μια αλλαγή φίλτρου...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    exeretikos last edited by

                                    Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
                                    Εχει μεγάλη σημασία που τοποθετήθηκε η φιλτροχοάνη π.χ αν ειναι διπλα στην εξαγωγή τοτε δεν κάνουμε τίποτα ... Επίσης η μανίσια εισαγωγή αέρα ειναι σχεδιασμένη ετσι ωστε η ταχύτητα εισαγωγής του αέρα να ειναι τέτοια ωστε να η επίδοση να ειναι μικτή σε χαμηλές και υψηλές στροφές . Με την φιλτροχοανη χάνεις χαμηλά στις στροφές αλλα κερδίζεις υψηλά ..

                                    τερμα αριστερα μπροστα απ΄τον συνοδηγο οπως βλεπουμε απο μπρος.αποσταση απο εξαγωγη 40 περιπου εκ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • W
                                      w202-amg last edited by

                                      Οταν τρακαρα ελαφρως την δεξια μερια του αυτοκινητου εσπασε και το φιλτροκουτι.....για το οποιο μου ζητουσαν μεταχειρισμενο βεβαια τρελα νουμερα.Σκεφτομουν φιλτροχοανη.........μονο για καγκουριλικι ειναι καλη για τιποτα αλλο.Οι περισσοτεροι την βαζουν οπως να ναι πανω απο την πολλαπλη εξαγωγης.Θελει δουλεια για να μπει σωστα και θα δωσει ψιχουλα.Αν και δεν το εχω κανει με εναν ή δυο σωληνες μεγαλους(χωρις να φαινονται σαν καμιναδες)αν παιρνεις αερα και τον πας κατευθειαν στο φιλτροκουτι, απο το ram air,προκειται να κερδισεις κατι περαν απο περισσοτερη βρωμια στο φιλτρο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • E
                                        exeretikos last edited by

                                        Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                                        Οταν τρακαρα ελαφρως την δεξια μερια του αυτοκινητου εσπασε και το φιλτροκουτι.....για το οποιο μου ζητουσαν μεταχειρισμενο βεβαια τρελα νουμερα.Σκεφτομουν φιλτροχοανη.........μονο για καγκουριλικι ειναι καλη για τιποτα αλλο.Οι περισσοτεροι την βαζουν οπως να ναι πανω απο την πολλαπλη εξαγωγης.Θελει δουλεια για να μπει σωστα και θα δωσει ψιχουλα.Αν και δεν το εχω κανει με εναν ή δυο σωληνες μεγαλους(χωρις να φαινονται σαν καμιναδες)αν παιρνεις αερα και τον πας κατευθειαν στο φιλτροκουτι, απο το ram air,προκειται να κερδισεις κατι περαν απο περισσοτερη βρωμια στο φιλτρο?

                                        την χοανη την εβαλα για λιγο πιο μπασο ηχο (επειδη ειμαι εντελως αθορυβος)και για καλυτερη αναπνοη του κινητηρα σε συνδυασμο με μια ελαφρος καλυτερη ροπη.το μονο που εχω δει μεχρι τωρα ειναι αυξημενη καταναλωση στο διπλασιο σχεδον.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • W
                                          w202-amg last edited by

                                          Ο χρήστης exeretikos έγραψε:

                                          Οταν τρακαρα ελαφρως την δεξια μερια του αυτοκινητου εσπασε και το φιλτροκουτι.....για το οποιο μου ζητουσαν μεταχειρισμενο βεβαια τρελα νουμερα.Σκεφτομουν φιλτροχοανη.........μονο για καγκουριλικι ειναι καλη για τιποτα αλλο.Οι περισσοτεροι την βαζουν οπως να ναι πανω απο την πολλαπλη εξαγωγης.Θελει δουλεια για να μπει σωστα και θα δωσει ψιχουλα.Αν και δεν το εχω κανει με εναν ή δυο σωληνες μεγαλους(χωρις να φαινονται σαν καμιναδες)αν παιρνεις αερα και τον πας κατευθειαν στο φιλτροκουτι, απο το ram air,προκειται να κερδισεις κατι περαν απο περισσοτερη βρωμια στο φιλτρο?

                                          την χοανη την εβαλα για λιγο πιο μπασο ηχο (επειδη ειμαι εντελως αθορυβος)και για καλυτερη αναπνοη του κινητηρα σε συνδυασμο με μια ελαφρος καλυτερη ροπη.το μονο που εχω δει μεχρι τωρα ειναι αυξημενη καταναλωση στο διπλασιο σχεδον.

                                          Επειδη το 90% οσων βαζει φιλτροχοανη την βαζει εντελως λαθος εγω προτεινω να την βγαλεις.Περιμενε να προσαρμοστει η ECU για να μην λες μετα και αν την ειχα αφησει?Επιπλεον υπαρχουν χοανες με 15 ευρω και με 100 αρα καταλαβαινεις τι φιλτραρει η καθεμια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • E
                                            exeretikos last edited by

                                            το οτι θα την βγαλω αν συνεχιστει αυτη η καταναλωση ειναι σιγουρο αν και ξερω οτι πρεπει να περιμενω την προσαρμογη της ECU.αν υπαρχει λαθος στην συνδεσμολογια θα το δουμε αυριο κιολας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr