-
Γεια σας παιδια εχω ενα hyundai accent 1300 και σκεφτομουν να του βαλω μια φιλτροχοανη ανοιχτου τυπου μπας και δω διαφορα στον ηχο(δεν εχω αλαγμενη εξατμιση) . Αυτες μπενουν στο μανιο σωληνα ; δηλαδη απλα βγαζω το καπακι απο το φιλτροκουτι και το φιλτρο και η φιλτροχωανη κουμπωνει πανω στο σωληνα;
-
Γεια σας παιδια εχω ενα hyundai accent 1300 και σκεφτομουν να του βαλω μια φιλτροχοανη ανοιχτου τυπου μπας και δω διαφορα στον ηχο(δεν εχω αλαγμενη εξατμιση) . Αυτες μπενουν στο μανιο σωληνα ; δηλαδη απλα βγαζω το καπακι απο το φιλτροκουτι και το φιλτρο και η φιλτροχωανη κουμπωνει πανω στο σωληνα;
-
Γεια σας παιδια εχω ενα hyundai accent 1300 και σκεφτομουν να του βαλω μια φιλτροχοανη ανοιχτου τυπου μπας και δω διαφορα στον ηχο(δεν εχω αλαγμενη εξατμιση) . Αυτες μπενουν στο μανιο σωληνα ; δηλαδη απλα βγαζω το καπακι απο το φιλτροκουτι και το φιλτρο και η φιλτροχωανη κουμπωνει πανω στο σωληνα;
-
Ο χρήστης SarGeorge έγραψε:
Γεια σας παιδια εχω ενα hyundai accent 1300 και σκεφτομουν να του βαλω μια φιλτροχοανη ανοιχτου τυπου μπας και δω διαφορα στον ηχο(δεν εχω αλαγμενη εξατμιση) . Αυτες μπενουν στο μανιο σωληνα ; δηλαδη απλα βγαζω το καπακι απο το φιλτροκουτι και το φιλτρο και η φιλτροχωανη κουμπωνει πανω στο σωληνα;Αν το κάνεις έτσι πιθανό να μην υπάρχει περιθώριο να πιάσει η χοάνη στο σωλήνα. Συνήθως αφαιρείται και το φιλτροκούτι.
-
Ο χρήστης SarGeorge έγραψε:
Γεια σας παιδια εχω ενα hyundai accent 1300 και σκεφτομουν να του βαλω μια φιλτροχοανη ανοιχτου τυπου μπας και δω διαφορα στον ηχο(δεν εχω αλαγμενη εξατμιση) . Αυτες μπενουν στο μανιο σωληνα ; δηλαδη απλα βγαζω το καπακι απο το φιλτροκουτι και το φιλτρο και η φιλτροχωανη κουμπωνει πανω στο σωληνα;Αν τοποθετησεις την χοανη ελευθερη κοντα στη μηχανη οταν θα πιασουν οι ζεστες θα εχεις προβλημα καθως η ζεστη του μοτερ σε συνδιασμο με τις εξωτερικες θερμοκρασιες θα απορροφάται απο τη χοανη στην εισαγωγη και αυτο θα σου προκαλεσει πτωση της ιπποδυναμης και ισως και προβλημα στη μηχανη. Κανε σωστα και ολοκληρωμενα πραγματα παρε ενα ολοκληρο κιτ αερα με χοανη, σωληνα και μονωση η φιλτροκουτο με φιλτρο κ.λ. κυκλοφορουν διαφορου τυπου για διαφορα μοντελα. Επισης να προσεχεις πολλα κιτ αερα δεν γινονται παντα αποδεκτα απο ολα τα αυτοκινητα. Σε ορισμενα αμαξια αν η κεντρικη μοναδα αντιληφθει μεγαλυτερες ποσοτητες αερα απο τα προβλεπομενα μπορει να προκαλεσει ασταθιες στα μιγματα, στο ρελαντι, στην αποδοση κ.α.
-
γεια σας παιδια.μπηκα σημερα στην παρεα κι εχω ενα bravo 1.4 120hp.ηθελα να ρωτησω.εβαλα χτες μια φιλτροχοανη σιμοτα αλλα δεν ακουσα ουτε τον ηχο που περιμενα ουτε τις ''επιδοσεις'.και το χειροτερο η καταναλωση εκτοξευτηκε.μπορει καποιος που γνωριζει σχετικα να με βοηθησει;
-
Από πότε η φιλτροχοάνη προσφέρει επιδόσεις;
-
Ο χρήστης exeretikos έγραψε:
γεια σας παιδια.μπηκα σημερα στην παρεα κι εχω ενα bravo 1.4 120hp.ηθελα να ρωτησω.εβαλα χτες μια φιλτροχοανη σιμοτα αλλα δεν ακουσα ουτε τον ηχο που περιμενα ουτε τις ''επιδοσεις'.και το χειροτερο η καταναλωση εκτοξευτηκε.μπορει καποιος που γνωριζει σχετικα να με βοηθησει;Ο εγκεφαλος αντιλαμβανεται μεγαλυτερες ποσοτητες αερα αλλα δεν ξερει τι μιγμα καυσιμου πρεπει να χρισιμοποιησει, αποτελεσμα ειναι περισσοτερη καταναλωση και οχι σωστη καυση (πιθανο στις χαμηλες στροφες τωρα να νιωθεις οτι το αμαξι δε ''τραβαει'' και τοσο). Πρεπει να κανεις ενα remap στον εγκεφαλο και να αλαξεις λιγο το υπαρχον προγραμμα στο αυτοκινητο ετσι θα δεις καποια αποδοση.
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Από πότε η φιλτροχοάνη προσφέρει επιδόσεις;Στα σημερινα αυτοκινητα το θεμα ειναι λιγο περιπλοκο και οντως χωρις παραπλευρες ρυθμισεις, μονο με χοανη δεν βλεπεις αποδοση (η δε μπορεις να την καταλαβεις) και το μονο που κερδιζεις ειναι η βαβουρα.
Πλεον στο αμαξι η μοναδες ECU τα ελεγχουν ολα -φθωρες, ζημιες, ποσοτητες καυσιμου και αερα, καυσαερια κ.λ...Εδω ενας αισθητηρας λαμδα χαλαει και ο εγκεφαλος μουλαρωνει ολο το κινητηρα....
Αλλα αν αναρωτιεσαι αν ποτε η χοανες προσφεραν αποδοση δοκιμασε μια χοανη σε ενα παλαιοτερου τυπου οχημα π.χ. ενα nissan almera του 1992 με καμπυρατερισιο κινητηρα ουτε καν injection εκει θα καταλαβαινες κατι τι, χωρις απαραιτητα να πειραζες τιποτα αλλο.
-
Ο χρήστης exeretikos έγραψε:
γεια σας παιδια.μπηκα σημερα στην παρεα κι εχω ενα bravo 1.4 120hp.ηθελα να ρωτησω.εβαλα χτες μια φιλτροχοανη σιμοτα αλλα δεν ακουσα ουτε τον ηχο που περιμενα ουτε τις ''επιδοσεις'.και το χειροτερο η καταναλωση εκτοξευτηκε.μπορει καποιος που γνωριζει σχετικα να με βοηθησει;Την εβαλες μονος σου? Δες αν ξεχαστηκε κανα κολλαρο χαλαρο και παιρνει αερα απο πουθενα.
Εναλλακτικα?
Βγαλτη. Αν δε σου αρεσει ο ηχος/επιδοσεις παρε αλλο αυτοκινητο. Αν δεν μπορεις οπως σχεδον ολοι μας και θελεις να ξοδεψεις κατι, ξοδεψε χρονο για εσενα, πχ να γινεις οσο καλυτερος οδηγος μπορεις ή να μαθεις να κανεις δουλειες στο αυτοκινητο. Θα σου χρησιμεψει και στο μελλον, σε αντιθεση με τη φιλτροχοανη.Ο εγκεφαλος αντιλαμβανεται μεγαλυτερες ποσοτητες αερα αλλα δεν ξερει τι μιγμα καυσιμου πρεπει να χρισιμοποιησει, αποτελεσμα ειναι περισσοτερη καταναλωση και οχι σωστη καυση (πιθανο στις χαμηλες στροφες τωρα να νιωθεις οτι το αμαξι δε ''τραβαει'' και τοσο). Πρεπει να κανεις ενα remap στον εγκεφαλο και να αλαξεις λιγο το υπαρχον προγραμμα στο αυτοκινητο ετσι θα δεις καποια αποδοση.
Πολλα μπορει να ειναι, μη λες τετοια.
-
Θέλει να κάνει και κάποια χλμ για adaptacion της ECU, τώρα είναι περισσότερος ο αέρας και η ECU δεν έχει προσαρμοστεί, άστην 1μερικές ημέρες και μετά αποφασίζεις.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Θέλει να κάνει και κάποια χλμ για adaptacion της ECU, τώρα είναι περισσότερος ο αέρας και η ECU δεν έχει προσαρμοστεί, άστην 1μερικές ημέρες και μετά αποφασίζεις.αυτο μου ειπε κι ενα φιλος που εχει τουρμπο βελτιωμενο.οτι θελει το χρονο του.παντως αν συνεχιστει αυτη η καταναλωση θα βγει οπως μπηκε.τι να πω.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
γεια σας παιδια.μπηκα σημερα στην παρεα κι εχω ενα bravo 1.4 120hp.ηθελα να ρωτησω.εβαλα χτες μια φιλτροχοανη σιμοτα αλλα δεν ακουσα ουτε τον ηχο που περιμενα ουτε τις ''επιδοσεις'.και το χειροτερο η καταναλωση εκτοξευτηκε.μπορει καποιος που γνωριζει σχετικα να με βοηθησει;
Την εβαλες μονος σου? Δες αν ξεχαστηκε κανα κολλαρο χαλαρο και παιρνει αερα απο πουθενα.
Εναλλακτικα?
Βγαλτη. Αν δε σου αρεσει ο ηχος/επιδοσεις παρε αλλο αυτοκινητο. Αν δεν μπορεις οπως σχεδον ολοι μας και θελεις να ξοδεψεις κατι, ξοδεψε χρονο για εσενα, πχ να γινεις οσο καλυτερος οδηγος μπορεις ή να μαθεις να κανεις δουλειες στο αυτοκινητο. Θα σου χρησιμεψει και στο μελλον, σε αντιθεση με τη φιλτροχοανη.Ο εγκεφαλος αντιλαμβανεται μεγαλυτερες ποσοτητες αερα αλλα δεν ξερει τι μιγμα καυσιμου πρεπει να χρισιμοποιησει, αποτελεσμα ειναι περισσοτερη καταναλωση και οχι σωστη καυση (πιθανο στις χαμηλες στροφες τωρα να νιωθεις οτι το αμαξι δε ''τραβαει'' και τοσο). Πρεπει να κανεις ενα remap στον εγκεφαλο και να αλαξεις λιγο το υπαρχον προγραμμα στο αυτοκινητο ετσι θα δεις καποια αποδοση.
Πολλα μπορει να ειναι, μη λες τετοια.
οχι δεν την εβαλα μονος.ο μηχανικος μου την περασε.
-
Εχει μεγάλη σημασία που τοποθετήθηκε η φιλτροχοάνη π.χ αν ειναι διπλα στην εξαγωγή τοτε δεν κάνουμε τίποτα ... Επίσης η μανίσια εισαγωγή αέρα ειναι σχεδιασμένη ετσι ωστε η ταχύτητα εισαγωγής του αέρα να ειναι τέτοια ωστε να η επίδοση να ειναι μικτή σε χαμηλές και υψηλές στροφές . Με την φιλτροχοανη χάνεις χαμηλά στις στροφές αλλα κερδίζεις υψηλά ..
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Ο εγκεφαλος αντιλαμβανεται μεγαλυτερες ποσοτητες αερα αλλα δεν ξερει τι μιγμα καυσιμου πρεπει να χρισιμοποιησει, αποτελεσμα ειναι περισσοτερη καταναλωση και οχι σωστη καυση (πιθανο στις χαμηλες στροφες τωρα να νιωθεις οτι το αμαξι δε ''τραβαει'' και τοσο). Πρεπει να κανεις ενα remap στον εγκεφαλο και να αλαξεις λιγο το υπαρχον προγραμμα στο αυτοκινητο ετσι θα δεις καποια αποδοση.Γιατί δεν ξέρει, χαζός είναι; Αισθητήρα λ δεν έχει; Κάποιους βασικούς χάρτες καυσίμου αέρα; Αν έπρεπε να γίνει αναπρογραμματισμός για μια αλλαγή φίλτρου...
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Εχει μεγάλη σημασία που τοποθετήθηκε η φιλτροχοάνη π.χ αν ειναι διπλα στην εξαγωγή τοτε δεν κάνουμε τίποτα ... Επίσης η μανίσια εισαγωγή αέρα ειναι σχεδιασμένη ετσι ωστε η ταχύτητα εισαγωγής του αέρα να ειναι τέτοια ωστε να η επίδοση να ειναι μικτή σε χαμηλές και υψηλές στροφές . Με την φιλτροχοανη χάνεις χαμηλά στις στροφές αλλα κερδίζεις υψηλά ..τερμα αριστερα μπροστα απ΄τον συνοδηγο οπως βλεπουμε απο μπρος.αποσταση απο εξαγωγη 40 περιπου εκ.
-
Οταν τρακαρα ελαφρως την δεξια μερια του αυτοκινητου εσπασε και το φιλτροκουτι.....για το οποιο μου ζητουσαν μεταχειρισμενο βεβαια τρελα νουμερα.Σκεφτομουν φιλτροχοανη.........μονο για καγκουριλικι ειναι καλη για τιποτα αλλο.Οι περισσοτεροι την βαζουν οπως να ναι πανω απο την πολλαπλη εξαγωγης.Θελει δουλεια για να μπει σωστα και θα δωσει ψιχουλα.Αν και δεν το εχω κανει με εναν ή δυο σωληνες μεγαλους(χωρις να φαινονται σαν καμιναδες)αν παιρνεις αερα και τον πας κατευθειαν στο φιλτροκουτι, απο το ram air,προκειται να κερδισεις κατι περαν απο περισσοτερη βρωμια στο φιλτρο?
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Οταν τρακαρα ελαφρως την δεξια μερια του αυτοκινητου εσπασε και το φιλτροκουτι.....για το οποιο μου ζητουσαν μεταχειρισμενο βεβαια τρελα νουμερα.Σκεφτομουν φιλτροχοανη.........μονο για καγκουριλικι ειναι καλη για τιποτα αλλο.Οι περισσοτεροι την βαζουν οπως να ναι πανω απο την πολλαπλη εξαγωγης.Θελει δουλεια για να μπει σωστα και θα δωσει ψιχουλα.Αν και δεν το εχω κανει με εναν ή δυο σωληνες μεγαλους(χωρις να φαινονται σαν καμιναδες)αν παιρνεις αερα και τον πας κατευθειαν στο φιλτροκουτι, απο το ram air,προκειται να κερδισεις κατι περαν απο περισσοτερη βρωμια στο φιλτρο?την χοανη την εβαλα για λιγο πιο μπασο ηχο (επειδη ειμαι εντελως αθορυβος)και για καλυτερη αναπνοη του κινητηρα σε συνδυασμο με μια ελαφρος καλυτερη ροπη.το μονο που εχω δει μεχρι τωρα ειναι αυξημενη καταναλωση στο διπλασιο σχεδον.
-
Ο χρήστης exeretikos έγραψε:
Οταν τρακαρα ελαφρως την δεξια μερια του αυτοκινητου εσπασε και το φιλτροκουτι.....για το οποιο μου ζητουσαν μεταχειρισμενο βεβαια τρελα νουμερα.Σκεφτομουν φιλτροχοανη.........μονο για καγκουριλικι ειναι καλη για τιποτα αλλο.Οι περισσοτεροι την βαζουν οπως να ναι πανω απο την πολλαπλη εξαγωγης.Θελει δουλεια για να μπει σωστα και θα δωσει ψιχουλα.Αν και δεν το εχω κανει με εναν ή δυο σωληνες μεγαλους(χωρις να φαινονται σαν καμιναδες)αν παιρνεις αερα και τον πας κατευθειαν στο φιλτροκουτι, απο το ram air,προκειται να κερδισεις κατι περαν απο περισσοτερη βρωμια στο φιλτρο?
την χοανη την εβαλα για λιγο πιο μπασο ηχο (επειδη ειμαι εντελως αθορυβος)και για καλυτερη αναπνοη του κινητηρα σε συνδυασμο με μια ελαφρος καλυτερη ροπη.το μονο που εχω δει μεχρι τωρα ειναι αυξημενη καταναλωση στο διπλασιο σχεδον.
Επειδη το 90% οσων βαζει φιλτροχοανη την βαζει εντελως λαθος εγω προτεινω να την βγαλεις.Περιμενε να προσαρμοστει η ECU για να μην λες μετα και αν την ειχα αφησει?Επιπλεον υπαρχουν χοανες με 15 ευρω και με 100 αρα καταλαβαινεις τι φιλτραρει η καθεμια.
-
το οτι θα την βγαλω αν συνεχιστει αυτη η καταναλωση ειναι σιγουρο αν και ξερω οτι πρεπει να περιμενω την προσαρμογη της ECU.αν υπαρχει λαθος στην συνδεσμολογια θα το δουμε αυριο κιολας.
φιλτροχοάνη