-
Ο χρήστης ged έγραψε:
Μήπως ήταν ενεργοποιημένο το ECO mode;
Δεν ήταν ενεργοποιημένο το ECΟ. Απλά στα diesei δεν μετράνε οι ιπποι, αλλά η ροπή.
Diesel κάτω απο 1.6 cc απλά δεν υπάρχει, για την ώρα τουλάχιστον. -
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Μήπως ήταν ενεργοποιημένο το ECO mode;
Δεν ήταν ενεργοποιημένο το ECΟ. Απλά στα diesei δεν μετράνε οι ιπποι, αλλά η ροπή.
Diesel κάτω απο 1.6 cc απλά δεν υπάρχει, για την ώρα τουλάχιστον.Ο 1.5 με τα 110 της renault εμένα μου φάνηκε επαρκής
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Τώρα τα περί γαλλικού μπουρδέλου είναι σαφώς χαριτωμενιές...Η γκρινια υπαρχει παντως για το κλιο για καποια πραγματακια συμφωνα με κατοχους του.
-
Προφανώς το Clio, ειδικά αν πας σε diesel.
Haters gonna hate, ειδικά από κολλημένους με λογικές του 1980 (πάρε μερσεντέ να σε βγάλει μια ζωή κλπ) -
Ωπα διπλο μηνυμα, σορυ.
-
Παντως βλεποντας τις τιμες στο site της Renault, 17.210 ευρω (λογικα καπου 16.500 με αποσυρση) ακουγονται πολλα για αμαξι αυτης της κατηγοριας..
-
Και που να δεις πως ακούγονται αν το οδηγήσεις και δεις οτι δεν πάει βήμα ...
Αφού δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ώστε να δικαιολογείται η αγορά του diesel, κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και πήγαινε και οδήγησε το Fiesta το 125αρι (ή ακόμα και το 140άρι) και μετά καπάκι οδήγησε το Clio και μετά γράψε μας τις εντυπώσεις σου ...
-
Καλησπέρα και από εμένα!
Προσωπικά θεωρώ ότι όταν λέμε τη γνώμη μας για ένα αυτοκίνητο, καλό θα ήταν να είναι και κάπως τεκμηριωμένη γιατί απευθυνόμαστε σε κάποιον ο οποίος σκοπεύει να ξοδέψει κάμποσα χιλιάρικα ... Το να απαξιώνουμε αυτοκίνητα που δεν έχουμε δει ποτέ από κοντά ή που δεν έχουμε οδηγήσει δεν βοηθάει νομίζω...Όσον αφορά εμένα θα πω για το polo επειδή το έχουμε εδώ και 4 χρόνια. Η αίσθηση που έχεις όταν το οδηγάς είναι απλά βράχος. Δεν σε εμπνέει για sport οδήγηση αλλά στην εθνική μπορεί να ταξιδεύει με 140 χλμ εύκολα. Τα μεγαλύτερά του πλεονέκτημα για εμένα είναι η ηχομόνωση της καμπίνας (βρίσκεται 2 σκαλοπάτια επάνω από τον ανταγωνισμό της κατηγορίας), το πόσο 'βράχος' είναι μέχρι και τα 160 χλμ, η ποιότητα κατασκευής του και το DSG αν το πάρεις αυτόματο.
renault δεν είχα ποτέ και δεν έχω άποψη, αυτό που μπορώ να πω είναι ότι εξωτερικά είναι πολύ όμορφο το design του.
Σχετικά με τον κινητήρα μην φοβάσαι τα κυβικά. Εγώ έχω το 1,2 tsi και είναι αεροπλάνο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Στην εποχή του downsizing τα 1.000 κυβικά δεν είναι λίγα. Ο 1.0 ecoboost της ford για παράδειγμα είναι επίσης πολύ καλός κινητήρας. Στην εθνική μετά τα 150 χλμ καταλαβαίνεις ότι είναι λίγα τα κυβικά (και ίσως στην απόδωση του κλιματισμού).
Επίσης, πολύ σημαντικό, η κατανάλωση σε αυτούς τους σύγχρονους κινητήρες βενζίνης είναι 6-7 λίτρα στην πόλη και 5-6 στην εθνική (τουλάχιστον στο polo).
-
Εμένα θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω για την ηχομόνωση της καμπίνας του polo. Το τρικύλινδρο κάνει πιο πολύ θόρυβο από το diesel grante punto που είχα ενοικιάσει το καλοκαίρι. ....
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Εμένα θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω για την ηχομόνωση της καμπίνας του polo. Το τρικύλινδρο κάνει πιο πολύ θόρυβο από το diesel grante punto που είχα ενοικιάσει το καλοκαίρι. ....τρικύλινδρος είναι ο καινούργιος tsi (90 hp). Το παλιό (105 hp) είναι τετρακύλινδρο. Επίσης το θεωρώ αδύνατο αυτό που λες γιατί grante punto βενζίνης έχει ο απέναντι μου γείτονας και το έχουμε συζητήσει πολλές φορές το συγκεκριμένο θέμα. Η ηχομόνωση του punto είναι σίγουρα ένα επίπεδο κάτω από το polo στη βενζίνη. Στο diesel δεν ξέρω. Αλλά επειδή τα diesel κάνουν πιο πολύ θόρυβο από τις βενζίνες το θεωρώ σχεδόν απίθανο.
Για το νεο diesel του polo δεν έχω άποψη. -
To grande punto υπέστη fl και ενδεχομένως βελτίωσαν την ηχομόνωση του. Όμως το polo που οδήγησα ήταν πραγματικά θορυβώδες.
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Μήπως ήταν ενεργοποιημένο το ECO mode;
Δεν ήταν ενεργοποιημένο το ECΟ. **Απλά στα diesei δεν μετράνε οι ιπποι, αλλά η ροπή. **
Diesel κάτω απο 1.6 cc απλά δεν υπάρχει, για την ώρα τουλάχιστον.τι αλλο θα ακουσουμε...
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
Μήπως ήταν ενεργοποιημένο το ECO mode;
Δεν ήταν ενεργοποιημένο το ECΟ. **Απλά στα diesei δεν μετράνε οι ιπποι, αλλά η ροπή. **
Diesel κάτω απο 1.6 cc απλά δεν υπάρχει, για την ώρα τουλάχιστον.τι αλλο θα ακουσουμε...
Δεν το κατάλαβα αυτό. Είναι λάθος;
Στάλθηκε από το C2105 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Μήπως ήταν ενεργοποιημένο το ECO mode;
Δεν ήταν ενεργοποιημένο το ECΟ. **Απλά στα diesei δεν μετράνε οι ιπποι, αλλά η ροπή. **
Diesel κάτω απο 1.6 cc απλά δεν υπάρχει, για την ώρα τουλάχιστον.τι αλλο θα ακουσουμε...
Δεν το κατάλαβα αυτό. Είναι λάθος;
Στάλθηκε από το C2105 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι να καταλάβεις? Ότι έχεις φάει και εσύ (no offence) το μαρκετινίστικο παραμύθι της ροπής του diesel? Δηλαδή τι να την κάνω τη γαμάτη τη ροπή όταν ξεκινάει από τις 1500 και πεθαίνει στις 3000 στροφές (και για αυτόν ακριβώς το λόγο δεν έχει και άλογα)? Έχεις πάρει χαμπάρι ότι υπάρχουν πλέον μικροί βενζινοκινητήρες που έχουν ίδια ροπή με τους diesel αλλά με πολύ περισσότερα άλογα γιατί πολύ απλά την κρατάνε για πολύ μεγαλύτερο εύρος στροφών (και άλογα = ροπή χ στροφές)?
Ήμαρτον πια με το ντιζελ ... είπαμε μια χαρά φθηνό είναι (όταν δεν τα σπαταλάς στα ψυχοφάρμακα σερνόμενος ή σκεφτόμενος πως θα λύσεις τη διαφορική εξίσωση του ... πως θα ξεκαπνίσεις το DPF) αλλά γρήγορο δεν είναι! Πώς να το κάνουμε δηλαδή!
-
Ο χρήστης jetochi έγραψε:
Λοιπον, μετα απο πολυ ψαξιμο εχω καταληξει σε αυτα τα 2 μοντελα, και τα 2 πετρελαιο, 90 αλογα. Ενδιαφερομαι για αγορα καινουριου. Απο εξωτερικη εμφανιση μου αρεσουν εξισου, αυτο που δεν γνωριζω καθόλου ειναι πως πανε απο επιδοσεις/οδηγικη συμπεριφορα. Θα μπορω να κανω προσπεραση σαν ανθρωπος? Γενικα, 'τραβανε' καθολου τα συγκεκριμενα?Οι χωροι δεν με ενδιαφερουν ιδιαιτερα, αλλα δινω αρκετο βαρος στο εσωτερικο, ποιοτητα υλικων και κυριως εξοπλισμο.
Χιλιομετρα κανω ελαχιστα (απο 5.000-10.000) το χρονο. Σκεφτηκα οτι αγοραζοντας πετρελαιο θα γλιτωνω τελη κυκλοφοριας και φυσικα φτηνοτερη μετακινηση, αν και ισως λογω των λιγων χλμ θα μπορουσα να παω και σε βενζινη.
Τι λετε? Ποιο απο τα 2 θα προτεινατε?
Αν εχεις καταληξει 'μετα απο πολυ ψαξιμο' κιολας σε αυτα τα δυο, μαλλον 'μιλαει' το συναισθημα(?) -δηλαδη εμφανιση-,
παρα οτιδηποτε αλλο...
Αν θελεις κατι σε καινουργιο, σε βενζινη, με προσεγμενο εωτερικο, δες οπωσδηποτε το νεο Corsa 1.0 Turbo 115ps.
Επισης και το 1300αρη Yaris.Aν σωνει και καλα, μονο μεταξυ Polo και Clio 'παιζεται' το παιχνιδι, απεφυγε 3κυλινδρο στο Polo, (ειναι αρκετα πιο τραχυς σε λειτουργια ακομα και απο τον 900αρη του Clio) για να εχεις ενα προσεγμενο supermini, αρκετα αποτελεσματικο-ασφαλες, αλλα και σχετικα αδιαφορο οδηγικα.
Αντιστοιχα ειναι σχεδον εξισου προσεγμενο στο εσωτερικο, αλλα και καλυτερο οδηγικα το Clio, , ακομα και με το 'βαρυ' 1500αρη diesel (που κανει ακομα πιο 'μπροστοβαρη' την κατανομη) ο οποιος μονο αργος δεν ειναι οπως λεχθηκε απο καποιους... -
Φιλε Γρηγόρη δινω οντως πολυ μεγαλη σημασια στην εξωτερικη εμφανιση, δεν θελω να παρω αμαξι που να μην μου αρεσει και για αυτον τον λογο οι επολογες μου ειναι λιγες. Επισης μετραει πολυ και το εσωτερικο/εξοπλισμος.
Αρχικα ξεκινησα να ψαχνω στην μικρομεσαια κατηγορια οπου ειχα ξεχωρισει το Seat Leon SC FR 1400 140hp, αλλα λογω του οτι δεν μπορεσα να το δω σε καμια αντιπροσωπεια το απερριψα. Τωρα θα μου πειτε τι σχεση εχει το Clio με το Leon, οπως και να'χει αμαξι χωρις να το δω απο κοντα και να το κανω test drive δεν θα παρω.
-
Ο χρήστης jetochi έγραψε:
Φιλε Γρηγόρη δινω οντως πολυ μεγαλη σημασια στην εξωτερικη εμφανιση, δεν θελω να παρω αμαξι που να μην μου αρεσει και για αυτον τον λογο οι επολογες μου ειναι λιγες. Επισης μετραει πολυ και το εσωτερικο/εξοπλισμος.Αρχικα ξεκινησα να ψαχνω στην μικρομεσαια κατηγορια οπου ειχα ξεχωρισει το Seat Leon SC FR 1400 140hp, αλλα λογω του οτι **δεν μπορεσα να το δω σε καμια αντιπροσωπεια **το απερριψα. Τωρα θα μου πειτε τι σχεση εχει το Clio με το Leon, οπως και να'χει αμαξι χωρις να το δω απο κοντα και να το κανω test drive δεν θα παρω.
Μενεις εκτος Αττικης?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Φιλε Γρηγόρη δινω οντως πολυ μεγαλη σημασια στην εξωτερικη εμφανιση, δεν θελω να παρω αμαξι που να μην μου αρεσει και για αυτον τον λογο οι επολογες μου ειναι λιγες. Επισης μετραει πολυ και το εσωτερικο/εξοπλισμος.
Αρχικα ξεκινησα να ψαχνω στην μικρομεσαια κατηγορια οπου ειχα ξεχωρισει το Seat Leon SC FR 1400 140hp, αλλα λογω του οτι **δεν μπορεσα να το δω σε καμια αντιπροσωπεια **το απερριψα. Τωρα θα μου πειτε τι σχεση εχει το Clio με το Leon, οπως και να'χει αμαξι χωρις να το δω απο κοντα και να το κανω test drive δεν θα παρω.
Μενεις εκτος Αττικης?
Ναι.
Λοιπον, αρχιζει και με ψηνει παρα πολυ το Φιεστα 1.0 Ecoboost και ειδικα οι νεες εκδοσεις Red and Black με τα 140 αλογα. Στην αρχη το ειχα απορριψει λογω εσωτερικου αλλα το Red and Black μοιαζει τελειως διαφορετικο. Τι λετε?
-
Ο χρήστης jetochi έγραψε:
Φιλε Γρηγόρη δινω οντως πολυ μεγαλη σημασια στην εξωτερικη εμφανιση, δεν θελω να παρω αμαξι που να μην μου αρεσει και για αυτον τον λογο οι επολογες μου ειναι λιγες. Επισης μετραει πολυ και το εσωτερικο/εξοπλισμος.
Αρχικα ξεκινησα να ψαχνω στην μικρομεσαια κατηγορια οπου ειχα ξεχωρισει το Seat Leon SC FR 1400 140hp, αλλα λογω του οτι **δεν μπορεσα να το δω σε καμια αντιπροσωπεια **το απερριψα. Τωρα θα μου πειτε τι σχεση εχει το Clio με το Leon, οπως και να'χει αμαξι χωρις να το δω απο κοντα και να το κανω test drive δεν θα παρω.
Μενεις εκτος Αττικης?
Ναι.
Λοιπον, αρχιζει και με ψηνει παρα πολυ το Φιεστα 1.0 Ecoboost και ειδικα οι νεες εκδοσεις Red and Black με τα 140 αλογα. Στην αρχη το ειχα απορριψει λογω εσωτερικου αλλα το Red and Black μοιαζει τελειως διαφορετικο. Τι λετε?
Γιατι υπαρχει πχ σε εκθεση στο Μαρουσι, επι της Κηφησιας, Leon βενζινη, οχι ακριβως αυτο που λες, αλλα 1.2 / 105ps, το οποιο θα μπορουσε να σου δωσει μια καλη εικονα για το πως (και ποσο πιο γρηγορο θα...) ειναι το 140αρι.
Προφανως και το Leon με το Clio εχουν διαφορα, βρισκονται σε αλλη κατηγορια το καθενα.
P.S Οι εκδοσεις RED/BLACK , οσο 'ενδιαφερον' εχουν, περιορισμενη παραγωγη κτλ, αλλο τοσο σε περιοριζουν σε χρωματικες επιλογες. Εαν δεν βρισκεις απο...too much εως και...κιτς τις μαυρες-κοκκινες εναλλαγες εντος και εκτος των δυο εκδοσεων, παω πασσο.
Ειδαλλως, το 3θυρο sport 125, ειναι εξισου καλοστημενο, και με μικρη διαφορα σε επιδοσεις, που μαλλον δυσκολα θα καταλαβαινε κανεις διαφορα σε αισθηση.
Επιπλεον ειναι και 1,500 ευρω περιπου φθηνοτερο...Γενικα παντως, απο αυτα που διαβαζω, ειτε δεν εχεις ψαξει αρκετα να βρεις εκθεσιακα-td, ειτε δεν εχεις κατασταλαξει σε κατηγορια (μικρο ή μικρομεσαιο...).
Οποτε εφοσον θελεις πριν επιλεξεις, να τα εχεις οδηγησει, προσπαθησε πρωτα να καταληξεις σε μια πχ τελικη τριαδα, κανε τα τηλεφωνα σου, και αφιερωσε μια-δυο μερες εντος Αττικης, να τα οδηγησεις... -
Ο χρήστης jetochi έγραψε:
Φιλε Γρηγόρη δινω οντως πολυ μεγαλη σημασια στην εξωτερικη εμφανιση, δεν θελω να παρω αμαξι που να μην μου αρεσει και για αυτον τον λογο οι επολογες μου ειναι λιγες. Επισης μετραει πολυ και το εσωτερικο/εξοπλισμος.Αρχικα ξεκινησα να ψαχνω στην μικρομεσαια κατηγορια οπου ειχα ξεχωρισει το Seat Leon SC FR 1400 140hp, αλλα λογω του οτι δεν μπορεσα να το δω σε καμια αντιπροσωπεια το απερριψα. Τωρα θα μου πειτε τι σχεση εχει το Clio με το Leon, οπως και να'χει αμαξι χωρις να το δω απο κοντα και να το κανω test drive δεν θα παρω.
Αν ψήνεσαι για το συγκεκριμένο Λεόν, πάρτο. Είναι πολύ καλό και ευκαιρία για τα λεφτά του.
Νεο Clio, VW Polo η Ford Fiesta?