-
Φίλε είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου από αρχές Αυγούστου...Στο εσωτερικό λοιπόν τα πλαστικά του ειδικά στις πόρτες δεν μπορείς να πεις ότι θα σε εντυπωσιάσουν σε σύγκριση αν πρωτομπείς σε ένα qashqai...Για την ποιότητά τους δεν ξέρω να σου πω......ο χρόνος θα δείξει...προς το παρόν δεν μου βγάζουν κανένα πρόβλημα (τριγμούς η ξεκουμπώματα)Το αυτοκίνητο κρατιέται πολύ καλά στον δρόμο με τιμόνι ακριβή,και πολύ καλά φρένα....Ο κινητήρας όπως είπα είναι ροπάτος (απόλαυση!!! ) και πολύ οικονομικός.Ο χώρος αποσκευών 375Λιτ για εμένα (4 μελής οικογένεια) και έχοντας φύγει από την ανάγκη καροτσάκι είναι υπέρ αρκετός...Στην εθνική το adaptive cruise control είναι φανταστικό...Εν ολίγοις τα λεφτά του συγκεκριμένου μοντέλου με αυτά που έχει επάνω δεν πρόκειται να τα βρεις σε κανένα ανταγωνιστή...γνώμη μου φυσικά...
-
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα πάω και στην έκθεση το Σαββάτο να το δω λίγο πιο σχολαστικά. Θελω επίσης να δω το H-RV και το KADJAR αν και νομίζω ότι θα βγαίνουν αρκετά πιο ακριβά. Ειδικά εμένα που με ενδιαφέρει να έχει και αυτόματο σασμάν μάλλον είναι μονόδρομος το VITARA.
-
Ωραίο όντως το vitarάκι,μόνο καλά λόγια ακούω από δύο γνωστούς μου κατόχους.
Όσο για τη κατανάλωση,πώς γίνεται ρε γαμώτο ο ένας να έχει 5,5 ο άλλος με το 500χ 6,5 και εγώ 7,5 μικτή; -
Φίλε Leo πολλά μπορούν να παίζουν ρόλο όπως το βάρος,τα λάστιχα,οι ρυθμίσεις του κινητήρα,η αεροδυναμική,το στήσιμο γενικός
-
Και κυρίως ο τρόπος οδήγησης. Άλλος πατάει σαν γάτα, άλλος σαν ελέφαντας!!! Δευτερευόντως οι κυκλοφοριακές συνθήκες. Άλλο να έχεις κυρίως 1η-2α στα φανάρια και άλλο να έχεις ανοικτό δρόμο και 100 σταθερά.
-
ποσα χιλιομετρα εχεις κανει leo? και ειναι πιο βαρυ αν θυμαμαι καλα το renegade και απο το vitara και απο το 500X.
δεν ξερω αν παιζει ρολο και η αεροδυναμικη του.
Αλλα αν καποιος εχει 6,5 μικτο (τοσο εχει περιπου και εδω ενας συναδελφος με το Viatara)και εσυ εχεις 7,5 δεν ειναι και μεγαλη διαφορα... Σε ανοιχτο δρομο τι γραφει ; -
Leo παίζουν πολλά. Εγώ με το qq για όλη την περίοδο των 3 μηνών που πήγαινα από ζωγράφου Άλιμο μέσω Κατέχακη είχα κατανάλωση 4.5-5. Και εδώ και ένα μήνα και κάτι που πάω κάθε μέρα μαρουσι από ζωγράφου μέσω Κηφισίας και ειμαι συνέχεια σταματά ξεκινά έχω πάει στο 5.5-6.5....
-
4,5-5 λέει και μάλιστα εντός Αθήνας,θα πηδηχτώ απ'το παράθυρο Υπάρχουν τέτοιες καταναλώσεις στο qq ε;
@ Distributor,Δημήτρη,Ζεύ και plutare,έχω να πω ότι το πόδι μου δεν είναι τόσο βαρύ πια το καημένο...προσέχω(λίγο)!Το 7,5 αναφέρεται σε μικτό κύκλο.Μέσα στην πόλη άνετα ξεπερνάω τα 8 λίτρα/100χλμ Σε ταξίδι από 6,5 και πάνω,εξαρτάται από την οδήγηση.Μέχρι στιγμής έχω διανύσει 2500 χλμ με δύο ταξίδια 250-300 χλμ(+επιστροφή φυσικά) και ένα-δυο μικρότερα σε απόσταση 60χλμ.Τα υπόλοιπα έχουν διανυθεί σε μικρότερες διαδρομές.
H αεροδυναμική σίγουρα παίζει ρόλο αλλά μόνο στα ταξίδια και τις μεγάλες ταχύτητες,όχι μέσα στην πόλη.Το βάρος παίζει ρόλο παντού και ο οδηγός επίσης.Φοβάμαι πως η κατανάλωσή μου αυτή δε θα μειωθεί με το πέρασμα του χρόνου...δεν είναι κάτι εξοργιστικό αλλά σίγουρα θα προτιμούσα να είμαι 2 λίτρα πιο κάτω. -
Στα 5000Km μέχρι στιγμής, η μέση κατανάλωση στο 1.5 QQ είναι στα 5.3lt/100Km. Η χαμηλότερη μέση που έχω δει είναι στα 3.9lt/100Km, αλλά μιλάμε για βόλτα σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς. Η υψηλότερη που έχω δει πρέπει να ήταν πάνω από 7lt, αλλά ήταν ορεινή διαδρομή με το αυτοκίνητο φορτωμένο με 4 άτομα.
-
Ένας κολλητός μου μηχανικός στην FORD μου είπε να πηγαίνω να αλλάζω το φίλτρο πετρελαίου κάθε 7.500Κm ανεξαρτήτου πότε είναι το πρώτο service(15.000Κm) και τι πετρέλαιο βάζω....Είμαι ήδη στα 6.500Κm και σκοπεύω να το κάνω..
Στην έκθεση παίδες έχει πάει κανένας?Λέει τίποτε?Λέω να πάω κάποια στιγμή μέσα στο ΣΚ -
Η έκθεση δεν λέει και πολλά πράγματα. Σε μια ώρα την έχεις γυρίσει. Από καινούργια μοντέλα έχει το RENAULT KADJAR και το HONDA HRV. Προσωπικά δεν μου άρεσε.
Πήγα πιο πολύ για να δω λίγο πιο σχολατικά το Vitara. Πήγα με έναν φίλο μου ο οποίος έχει ύψος περίπου 1.85 - 1.90. Έκατσε στο πίσω κάθισμα και το κεφάλι του ακουμπούσε κανονικά στην οροφή. Μου έδινε την αίσθηση ότι αν πέρναγες από ένα σαμαράκι σίγουρα θα υπήρχε τραυματισμός. Δεν το συζητώ για διαδρομή εκτός δρόμου... Εκεί καταλήγεις με σπασμένο σβέρκο. Δεν καταλαβαίνω γιατί το έκαναν τόσο χαμηλό. Και το λέω γιατί πρόκειται για crossover και όχι για coupe αυτοκίνητο. -
Δεν ξερω αν ισχυει αλλα εχω διαβασει οτι τετοια θεματα υπαρχουν μεχρι και στην BMW Χ6.
Ισως λογω σχεδιασμου για να εχουν καλυτερη αεροδυναμικη. Αλλιως πας σε κατι πιο 'κουτι' οπως ειναι τα jeep.
-
Ο χρήστης kosnear έγραψε:
Πήγα πιο πολύ για να δω λίγο πιο σχολατικά το Vitara. Πήγα με έναν φίλο μου ο οποίος έχει ύψος περίπου 1.85 - 1.90. Έκατσε στο πίσω κάθισμα και το κεφάλι του ακουμπούσε κανονικά στην οροφή. Μου έδινε την αίσθηση ότι αν πέρναγες από ένα σαμαράκι σίγουρα θα υπήρχε τραυματισμός. Δεν το συζητώ για διαδρομή εκτός δρόμου... Εκεί καταλήγεις με σπασμένο σβέρκο. Δεν καταλαβαίνω γιατί το έκαναν τόσο χαμηλό. Και το λέω γιατί πρόκειται για crossover και όχι για coupe αυτοκίνητο.
Επιβεβαιώνεται αυτό που έχω γράψει και εγώ για το Vitara αλλά και για πολλά ακόμη νέα Crosover που κυκλοφορούν.
Τα φτιάχνουν σαν να είναι 'μπασμένα'.
Το περιορισμένο εξωτερικό ύψος του αυτοκινήτου, έχει αντίκρυσμα και σε περιορισμένο εσωτερικό ύψος.Η διαφορά στο εσωτερικό ύψος είναι εμφανέστατη σε σύγκριση με το Grand Vitara. Καμιά σχέση.
-
To Grand Vitara ειναι παρα πολυ ωραιο αλλα και πιο τετραγωνο. Δεν ξερω πχ πως ειναι μεσα σε μια ML, CRV, Xtrail κτλ για τους πισω αλλα καταλαβαινω οτι οσα οχηματα εχουν καποια κλησ στο πισω μερος ειναι για σχετικα περιορισμενο υψος. Και εχει δικιο ο kasnear οτι παιζει το ενδοχομενο του τραυματισμου απο την στιγμη που μιλαμε για crossover οχηματα που θα βγεις και εκτος δρομου ...
-
Προσωπικά με έχει προβληματίσει πολύ. Δεν λέω ότι κάθε μέρα θα πηγαίνω εκτός δρόμου ή θα κάθεται πίσω πάντα κάποιος ψηλός αλλά όταν αγοράζεις αυτοκίνητο crossover που κάποια στιγμής θα πας και εκτός δρόμου το ύψος για τα κεφάλια των πίσω είναι κάτι που πρέπει να υπολογίζεις όπως πολύ σωστά λέει ο drenie.
-
εεε ναι ειναι λιγο αστειο να μπορεις να πας καπου αφου το αυτοκινητο εχει μια καποια σεβαστη αποσταση απο το εδαφος οποτε σκεφτεσαι οτι δεν θα βρει απο κατω και τελικα να βρισκει το κεφαλι σου στον ουρανο.
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Δεν ξερω αν ισχυει αλλα εχω διαβασει οτι τετοια θεματα υπαρχουν μεχρι και στην BMW Χ6.Ισως λογω σχεδιασμου για να εχουν καλυτερη αεροδυναμικη. Αλλιως πας σε κατι πιο 'κουτι' οπως ειναι τα jeep.
Και εγω εναν που ασχολειται με πωλησεις αυτοκινητων και τον ρωτησα γιατι τα κανουν με χαμηλο ουρανο για την αεροδυναμικη μου ειπε.
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Δεν ξερω αν ισχυει αλλα εχω διαβασει οτι τετοια θεματα υπαρχουν μεχρι και στην BMW Χ6.Εντελως αντιχρηστικο,με λιγοτερους χωρους απ οτι περιμενεις και γενικως με αντικρουομενα χαρακτηριστικα για το λιγο που την εζησα... Αυτοκινητο 'τρανσεξουαλ'...
-
Εντάξει ρε νονε αλλα ειναι διαστημικό το design.....
-
Δε συμφωνω,συγγνωμη..
Suzuki Vitara 2015