Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 240
    • 241
    • 20 / 241
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    101
    4814
    127324
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      distributor last edited by

      Φίλε είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου από αρχές Αυγούστου...Στο εσωτερικό λοιπόν τα πλαστικά του ειδικά στις πόρτες δεν μπορείς να πεις ότι θα σε εντυπωσιάσουν σε σύγκριση αν πρωτομπείς σε ένα qashqai...Για την ποιότητά τους δεν ξέρω να σου πω......ο χρόνος θα δείξει...προς το παρόν δεν μου βγάζουν κανένα πρόβλημα (τριγμούς η ξεκουμπώματα)Το αυτοκίνητο κρατιέται πολύ καλά στον δρόμο με τιμόνι ακριβή,και πολύ καλά φρένα....Ο κινητήρας όπως είπα είναι ροπάτος (απόλαυση!!! ) και πολύ οικονομικός.Ο χώρος αποσκευών 375Λιτ για εμένα (4 μελής οικογένεια) και έχοντας φύγει από την ανάγκη καροτσάκι είναι υπέρ αρκετός...Στην εθνική το adaptive cruise control είναι φανταστικό...Εν ολίγοις τα λεφτά του συγκεκριμένου μοντέλου με αυτά που έχει επάνω δεν πρόκειται να τα βρεις σε κανένα ανταγωνιστή...γνώμη μου φυσικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kosnear last edited by

        Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα πάω και στην έκθεση το Σαββάτο να το δω λίγο πιο σχολαστικά. Θελω επίσης να δω το H-RV και το KADJAR αν και νομίζω ότι θα βγαίνουν αρκετά πιο ακριβά. Ειδικά εμένα που με ενδιαφέρει να έχει και αυτόματο σασμάν μάλλον είναι μονόδρομος το VITARA.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          Ωραίο όντως το vitarάκι,μόνο καλά λόγια ακούω από δύο γνωστούς μου κατόχους.
          Όσο για τη κατανάλωση,πώς γίνεται ρε γαμώτο ο ένας να έχει 5,5 ο άλλος με το 500χ 6,5 και εγώ 7,5 μικτή;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            distributor last edited by

            Φίλε Leo πολλά μπορούν να παίζουν ρόλο όπως το βάρος,τα λάστιχα,οι ρυθμίσεις του κινητήρα,η αεροδυναμική,το στήσιμο γενικός

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Και κυρίως ο τρόπος οδήγησης. Άλλος πατάει σαν γάτα, άλλος σαν ελέφαντας!!! Δευτερευόντως οι κυκλοφοριακές συνθήκες. Άλλο να έχεις κυρίως 1η-2α στα φανάρια και άλλο να έχεις ανοικτό δρόμο και 100 σταθερά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drenie last edited by

                ποσα χιλιομετρα εχεις κανει leo? και ειναι πιο βαρυ αν θυμαμαι καλα το renegade και απο το vitara και απο το 500X.

                δεν ξερω αν παιζει ρολο και η αεροδυναμικη του.
                Αλλα αν καποιος εχει 6,5 μικτο (τοσο εχει περιπου και εδω ενας συναδελφος με το Viatara)και εσυ εχεις 7,5 δεν ειναι και μεγαλη διαφορα... Σε ανοιχτο δρομο τι γραφει ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  plutare last edited by

                  Leo παίζουν πολλά. Εγώ με το qq για όλη την περίοδο των 3 μηνών που πήγαινα από ζωγράφου Άλιμο μέσω Κατέχακη είχα κατανάλωση 4.5-5. Και εδώ και ένα μήνα και κάτι που πάω κάθε μέρα μαρουσι από ζωγράφου μέσω Κηφισίας και ειμαι συνέχεια σταματά ξεκινά έχω πάει στο 5.5-6.5....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lleonidas moderator last edited by

                    4,5-5 λέει και μάλιστα εντός Αθήνας,θα πηδηχτώ απ'το παράθυρο Υπάρχουν τέτοιες καταναλώσεις στο qq ε;
                    @ Distributor,Δημήτρη,Ζεύ και plutare,έχω να πω ότι το πόδι μου δεν είναι τόσο βαρύ πια το καημένο...προσέχω(λίγο)!Το 7,5 αναφέρεται σε μικτό κύκλο.Μέσα στην πόλη άνετα ξεπερνάω τα 8 λίτρα/100χλμ Σε ταξίδι από 6,5 και πάνω,εξαρτάται από την οδήγηση.Μέχρι στιγμής έχω διανύσει 2500 χλμ με δύο ταξίδια 250-300 χλμ(+επιστροφή φυσικά) και ένα-δυο μικρότερα σε απόσταση 60χλμ.Τα υπόλοιπα έχουν διανυθεί σε μικρότερες διαδρομές.
                    H αεροδυναμική σίγουρα παίζει ρόλο αλλά μόνο στα ταξίδια και τις μεγάλες ταχύτητες,όχι μέσα στην πόλη.Το βάρος παίζει ρόλο παντού και ο οδηγός επίσης.Φοβάμαι πως η κατανάλωσή μου αυτή δε θα μειωθεί με το πέρασμα του χρόνου...δεν είναι κάτι εξοργιστικό αλλά σίγουρα θα προτιμούσα να είμαι 2 λίτρα πιο κάτω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      axel12p last edited by

                      Στα 5000Km μέχρι στιγμής, η μέση κατανάλωση στο 1.5 QQ είναι στα 5.3lt/100Km. Η χαμηλότερη μέση που έχω δει είναι στα 3.9lt/100Km, αλλά μιλάμε για βόλτα σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς. Η υψηλότερη που έχω δει πρέπει να ήταν πάνω από 7lt, αλλά ήταν ορεινή διαδρομή με το αυτοκίνητο φορτωμένο με 4 άτομα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        distributor last edited by

                        Ένας κολλητός μου μηχανικός στην FORD μου είπε να πηγαίνω να αλλάζω το φίλτρο πετρελαίου κάθε 7.500Κm ανεξαρτήτου πότε είναι το πρώτο service(15.000Κm) και τι πετρέλαιο βάζω....Είμαι ήδη στα 6.500Κm και σκοπεύω να το κάνω..
                        Στην έκθεση παίδες έχει πάει κανένας?Λέει τίποτε?Λέω να πάω κάποια στιγμή μέσα στο ΣΚ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kosnear last edited by

                          Η έκθεση δεν λέει και πολλά πράγματα. Σε μια ώρα την έχεις γυρίσει. Από καινούργια μοντέλα έχει το RENAULT KADJAR και το HONDA HRV. Προσωπικά δεν μου άρεσε.
                          Πήγα πιο πολύ για να δω λίγο πιο σχολατικά το Vitara. Πήγα με έναν φίλο μου ο οποίος έχει ύψος περίπου 1.85 - 1.90. Έκατσε στο πίσω κάθισμα και το κεφάλι του ακουμπούσε κανονικά στην οροφή. Μου έδινε την αίσθηση ότι αν πέρναγες από ένα σαμαράκι σίγουρα θα υπήρχε τραυματισμός. Δεν το συζητώ για διαδρομή εκτός δρόμου... Εκεί καταλήγεις με σπασμένο σβέρκο. Δεν καταλαβαίνω γιατί το έκαναν τόσο χαμηλό. Και το λέω γιατί πρόκειται για crossover και όχι για coupe αυτοκίνητο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drenie last edited by

                            Δεν ξερω αν ισχυει αλλα εχω διαβασει οτι τετοια θεματα υπαρχουν μεχρι και στην BMW Χ6.

                            Ισως λογω σχεδιασμου για να εχουν καλυτερη αεροδυναμικη. Αλλιως πας σε κατι πιο 'κουτι' οπως ειναι τα jeep.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stormold last edited by

                              Ο χρήστης kosnear έγραψε:

                              Πήγα πιο πολύ για να δω λίγο πιο σχολατικά το Vitara. Πήγα με έναν φίλο μου ο οποίος έχει ύψος περίπου 1.85 - 1.90. Έκατσε στο πίσω κάθισμα και το κεφάλι του ακουμπούσε κανονικά στην οροφή. Μου έδινε την αίσθηση ότι αν πέρναγες από ένα σαμαράκι σίγουρα θα υπήρχε τραυματισμός. Δεν το συζητώ για διαδρομή εκτός δρόμου... Εκεί καταλήγεις με σπασμένο σβέρκο. Δεν καταλαβαίνω γιατί το έκαναν τόσο χαμηλό. Και το λέω γιατί πρόκειται για crossover και όχι για coupe αυτοκίνητο.

                              Επιβεβαιώνεται αυτό που έχω γράψει και εγώ για το Vitara αλλά και για πολλά ακόμη νέα Crosover που κυκλοφορούν.
                              Τα φτιάχνουν σαν να είναι 'μπασμένα'.
                              Το περιορισμένο εξωτερικό ύψος του αυτοκινήτου, έχει αντίκρυσμα και σε περιορισμένο εσωτερικό ύψος.

                              Η διαφορά στο εσωτερικό ύψος είναι εμφανέστατη σε σύγκριση με το Grand Vitara. Καμιά σχέση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drenie last edited by

                                To Grand Vitara ειναι παρα πολυ ωραιο αλλα και πιο τετραγωνο. Δεν ξερω πχ πως ειναι μεσα σε μια ML, CRV, Xtrail κτλ για τους πισω αλλα καταλαβαινω οτι οσα οχηματα εχουν καποια κλησ στο πισω μερος ειναι για σχετικα περιορισμενο υψος. Και εχει δικιο ο kasnear οτι παιζει το ενδοχομενο του τραυματισμου απο την στιγμη που μιλαμε για crossover οχηματα που θα βγεις και εκτος δρομου ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kosnear last edited by

                                  Προσωπικά με έχει προβληματίσει πολύ. Δεν λέω ότι κάθε μέρα θα πηγαίνω εκτός δρόμου ή θα κάθεται πίσω πάντα κάποιος ψηλός αλλά όταν αγοράζεις αυτοκίνητο crossover που κάποια στιγμής θα πας και εκτός δρόμου το ύψος για τα κεφάλια των πίσω είναι κάτι που πρέπει να υπολογίζεις όπως πολύ σωστά λέει ο drenie.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drenie last edited by

                                    εεε ναι ειναι λιγο αστειο να μπορεις να πας καπου αφου το αυτοκινητο εχει μια καποια σεβαστη αποσταση απο το εδαφος οποτε σκεφτεσαι οτι δεν θα βρει απο κατω και τελικα να βρισκει το κεφαλι σου στον ουρανο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sbr last edited by

                                      Ο χρήστης drenie έγραψε:
                                      Δεν ξερω αν ισχυει αλλα εχω διαβασει οτι τετοια θεματα υπαρχουν μεχρι και στην BMW Χ6.

                                      Ισως λογω σχεδιασμου για να εχουν καλυτερη αεροδυναμικη. Αλλιως πας σε κατι πιο 'κουτι' οπως ειναι τα jeep.

                                      Και εγω εναν που ασχολειται με πωλησεις αυτοκινητων και τον ρωτησα γιατι τα κανουν με χαμηλο ουρανο για την αεροδυναμικη μου ειπε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Ο χρήστης drenie έγραψε:
                                        Δεν ξερω αν ισχυει αλλα εχω διαβασει οτι τετοια θεματα υπαρχουν μεχρι και στην BMW Χ6.

                                        Εντελως αντιχρηστικο,με λιγοτερους χωρους απ οτι περιμενεις και γενικως με αντικρουομενα χαρακτηριστικα για το λιγο που την εζησα... Αυτοκινητο 'τρανσεξουαλ'...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Εντάξει ρε νονε αλλα ειναι διαστημικό το design.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Δε συμφωνω,συγγνωμη..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 20 / 241
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr