-
πραγματι, ασχετος και τρατζικ ο τυπος. esp on!!! του ριχνει τις στροφες στο ρελαντι!
οκ, ειναι πιο αργο το χυμπριντ, αλλα οχι και ετσι, βασικα προφανως ο χρονος του τυπου για 0-100 ειναι ισως και 11 δευτερα και παραπανω, υπαρχει αποκλιση στο κοντερ και δεν χρησιμοποιει vbox. η αποκλιση, με μαμα ελαστικα, ειναι +8km 100, +4km στα 150, +2km στα 200. σε s.
με lat cross 225/55/17 ομως ειναι αντιστοιχα +4, +0, -3. σε 1.4 s.
εδω τα 0-100 σε s https://www.youtube.com/watch?v=PE9PpxEstk0
σε fl https://www.youtube.com/watch?v=igM4hj3r-ek
γυρω στο 8.5 λοιπον το αυτοματο. το manual ειναι και λιγο ταχυτερο, ιδιως αν καταλαβεις οτι ειδικα η 1η πρεπει να αλλαζει στις 5.5 (για καποιο μυστηριο λογο εχουν κατεβασει τον κοφτη στη 1η - ισως για να μη σπασει ο συμπλεχτης για πισω), η 2η και τριτη ενα κλικ πριν κοφτη
ενα πατηματακι με οχταρι 231 και με καλη συμπιεση
https://www.youtube.com/watch?v=jcx71iAWHpY
...βασικα σε κανει μαγκα το ες χωρις να εισαι, αφου οτιδηποτε εχει 0-100 κοντα στα 7 το παιρνεις αν δεν οδηγαει καποιος πραγματι καλος. η τετρα κοβει τα χαζα και αν πας τις αλλαγες καλα, ο αλλος ψαχνεται... το μετα ειναι αλλη υποθεση.
-
πραγματι, ασχετος και τρατζικ ο τυπος. esp on!!! του ριχνει τις στροφες στο ρελαντι!
οκ, ειναι πιο αργο το χυμπριντ, αλλα οχι και ετσι, βασικα προφανως ο χρονος του τυπου για 0-100 ειναι ισως και 11 δευτερα και παραπανω, υπαρχει αποκλιση στο κοντερ και δεν χρησιμοποιει vbox. η αποκλιση, με μαμα ελαστικα, ειναι +8km 100, +4km στα 150, +2km στα 200. σε s.
με lat cross 225/55/17 ομως ειναι αντιστοιχα +4, +0, -3. σε 1.4 s.
εδω τα 0-100 σε s https://www.youtube.com/watch?v=PE9PpxEstk0
σε fl https://www.youtube.com/watch?v=igM4hj3r-ek
γυρω στο 8.5 λοιπον το αυτοματο. το manual ειναι και λιγο ταχυτερο, ιδιως αν καταλαβεις οτι ειδικα η 1η πρεπει να αλλαζει στις 5.5 (για καποιο μυστηριο λογο εχουν κατεβασει τον κοφτη στη 1η - ισως για να μη σπασει ο συμπλεχτης για πισω), η 2η και τριτη ενα κλικ πριν κοφτη
ενα πατηματακι με οχταρι 231 και με καλη συμπιεση
https://www.youtube.com/watch?v=jcx71iAWHpY
...βασικα σε κανει μαγκα το ες χωρις να εισαι, αφου οτιδηποτε εχει 0-100 κοντα στα 7 το παιρνεις αν δεν οδηγαει καποιος πραγματι καλος. η τετρα κοβει τα χαζα και αν πας τις αλλαγες καλα, ο αλλος ψαχνεται... το μετα ειναι αλλη υποθεση.
η πρώτη από ότι έχω διαβάσει από το CTC performance το αγγλικό που βελτιώνει τα suzuki είναι χαμηλά ο κοφτης σε όλα τα booaserjet και ο μόνος λόγος είναι ότι το ιντερκουλερ είναι σχετικά μικρό και επειδή ανέβάζει πολύ υψηλες θερμοκρασίες, ειδικά με πρώτη κοντά στον κόφτη, κατέβασαν τον ρύθμισα τόσο χαμηλα Γενικά όλο το μοτέρ έχει χαμηλά τον κόφτη γι'αυτό το λόγο. Έχει εξελίξει ο τύπος ένα δικό του ιντερκουλερ το οποίο επιτρέπει την καλύτερη ψύξη και έτσι ανεβασε τον κόφτη πιο ψηλά και κερδισε κάποια άλογα.
-
Δεν κατάλαβα πολλά, αλλά το σημαντικό είναι στο 7:06 που δείχνει ρεπρίζ-επιταχύνσεις συγκριτικά υβριδικό 1.4 με απλό 1.4 και φαίνεται ότι η μπαταρία -πιθανά λόγω extra βάρους- επιβαρύνει τις εν λόγω επιδόσεις:
-
γιατρέ μήπως έχει λίγα χιλιόμετρα στο οδομετρο και δεν έχει ανοίξει ο κινητήρας. Ιδιαίτερα το υποψιάζομαι αυτό λπγω των ρεπριζ με μεγάλες σχέσεις στο κιβωτιο
-
Lap, όντως στο 1:53 το καντράν δείχνει μόλις 3318χλμ.
Έψαξα όμως και βρήκα σε παλαιότερο βιντεάκι τους τη δοκιμή του απλού 1.4 (του λευκού που δείχνει και σ'αυτό το βίντεο κι έχει κι αυτό ακόμη λιγότερα χλμ., κάτι 2280 νομίζω).
-
Ωραίος γιατρέ. Μπράβο.
Άρα, επίσημα μια τρύπα στο νερο;
Στο swift θυμάμαι έπιανα 4,5 λίτρα μέσα στην πόλη με φανάρια αλλά και λεωφόρους και 5,5 με πολύ γκάζι. Είναι δυνατόν απλά ένα μοτέρ βενζινης να κάνει τέτοιες καταναλώσεις μόνο του;
-
Κι εδώ λέει ότι είναι πιο οικονομικό το vitara hybrid σε σχέση με το απλό ,αλλά μόλις 0,2lt/100km σε μικτή διαδρομή (6,5 αντί 6,7).Το ίδιο ισχύει και για την αστική,υπεραστική απ'όσο είδα σε άλλον πίνακα που δημοσιεύουν στο βίντεο.
Το βάρος, το αυξημένο βάρος Lap είναι νομίζω η απάντηση (τo vitara λιγότερο αεροδυναμικό και πιο βαρύ κατά ~200kg, σε σχέση με swift)
-
οχι δεν λέω συγκριτικά των δύο απλά γενικά πως ένα αυτοκίνητο με 900-950 κιλά πιάνει τέτοια νούμερα κατανάλωσης μέσα στην πόλη, αν δεν συμβάλει αρκετά το ηλεκτρικό μοτέρ.
Μέσα στην πόλη η suzuki έλεγε για ένα λίτρο κάτω λόγω του mild hybrid, εδώ στο τεστ που εβαλες κάπου λεγε για πόλη και είχε μικρή διαφορά. όχι ένα λίτρο.
-
Άλλαξα σήμερα βαλβολίνες μετά από 70,000χλμ με νέες και έβαλα ξανά την ίδια μάρκα και ιξώδες δηλαδή τις tutela petronas gearforce 75W(σκέτο 75W).
Τον τελευταίο καιρό αισθανόμουν κούφιες τις αλλαγές, σαν να μην υπήρχαν γρανάζια στο κιβώτιο.Μετά την αλλαγή επανήλθε αυτή η λαστιχένια αίσθηση.
Οι βαλβολίνες βγήκαν πολύ σκούρες καφέ, πράγμα που δηλώνει ότι ήθελαν αλλαγή. Το χρώμα τους καινούργιες είναι ανοιχτό καφέ.
Αυτά.
-
Αυτη που έβαλες ήταν αυτή που επέλεξες από παλιά, διαφορετική από την μαμά, σωστα;
Σε αλλα σουτζουξια λες να κανουν δουλεια;
-
Ναι λαπάτε, τη διάλεξα εγώ, δεν ξέρω τι βάζει η μαμά.
Για diesel μιλάμε πάντα. Θέλει αρκετό ψάξιμο για να δεις αν μπαίνει και στα βενζινοκίνητα μοντέλα. Μην κάνουμε καμιά ζημιά!
Είχα επικοινωνήσει με τη borgwarner που φτιάχνει μαζί με τη magneti-marelli το κιβώτιο και μου είχαν προτείνει αυτή. Φουλ συνθετική, όπως ξέρουν μόνο οι Ιταλοί να φτιάχνουν για τα μηχανήματά τους.
-
λοιπον, τι ειναι το βιτ το τουρμπατο
εχθες επηξα. οπως πηζω και τωρα, στο γραφειο απο πουρνο-πουρνο.
στις εξιμιση το απογευμα μου ηρθε εμπνευση εκδρομης: Λουτρακι-Σχινος-Αλεποχωρι, ανεβασμα απο τα χωματα που ειχαμε παει με ενα φιλο χειμωνα, βιλια για μασα, στοουν σιτυ υπνος και εγερτηριο ενωρις να καλυψουμε τις πομπες μας και τις καθυστερησεις.
ειχα το τζιβι στο γραφειο, επρεπε να παω στο παλιο γραφειο να το αφησω και να βγαλω το νιβι, να γυρισω στο νεο γραφειο να γιομισω βενζινη διπλα που εχουμε τα τιμολογιοπιστωτικα στη σελ. φευγωντας να αναψω και ενα κερακι στο παρεΚκλησι του Αι Γιαννη του Κυνηγου. Πηρα και τηλεφωνο κορακλα να ξυπνησει τη μανα της να ετοιμαστουνε και το καμαρι της μαμας καημο του μπαμπα οτι θα εχει το σπιτι δικο του ενα τετραωρο να φερει αυτη που θελει. Πραγματι 7 και πεντε εφτασα σπιτι με αγωνα γρηγορο. Ανεβαινω πανω, σγα μην ειχανε ετοιμαστει. ακομη μαλΛια φτιαχνανε και διαλεγανε ρουχα. ε, επηγε η ωρα εφταμιση. ξεκιναμε, λεω να δουμε το ηλιοβασιλεμα στο σχινο. μεχρι να βγω αττικη οδο απο παπαγου ατταλος, εσυναντησα το φαινομενο του σουκου = ξυσαρχιδιστες ον δη ροαντ να σερνονται με το αριστερο χερι κρεμασμενο στο παραθυρι και το δεξι ακουμπισμενο στα αρχιδια σε ρολο σκρατς. καποια στιγμη εσκασα αο, ειχε περασει η ωρα, σκεφτομαι παπαρια θα προλαβουμε, ας καμουμε μια προσπαθεια. πραγματι, διακοσαρισματα σε σχεδον ολο το δρομο, δεξα για λουτρακι, δεν εχω βρει πως μπαινεις περιφερειακο, εφαγα ολη τη κινηση απο μεσα με επισης παραθεριστες ξυσαρχ. μετα απο εκει, ανεβασμα πισια και κατεβασμα σχινο. μερα φτασαμε. μιλαμε μερα φτασαμε... ειδαμε στη μαυρολιμνη στο μωλο βολτουλα ηλιοβασιλεμα, πριν χαθει τελειως το φως φτασαμε αλεποχωρι μπηκαμε χωμα. οχι τρελο, οχι πολυ ευκολο ομως και σιγουρα αρκετο για να αφησει επιτοπου τα πλαστικα καθε ερκρος δυο οχτω και σια καταστροφες οφροαντ, ειδικα στις ανηφορες. καπου 10-12 χιλιομετρακια καποια απο αυτα με σαθρο. παραπανω βγηκαμε στο δρομακι απο παλια εθνικη θηβας για πορτο γερμενο απο Αι Γιωργη, αλλα η κορακλα ζητησε να δει και τη ψαθα, δεν ειχε ξαναπαει. κατεβασμα ψαθα-πισω με χιλια, βολτουλα στη παραλια, δεν της αρεσε, γυρισαμε για βιλια, 10 παρα ειμασταν εκει. στις μουριες φαγαμε, εξαιρετικη ταβερνα να πατε, εντεκα και ξεκινημα για αθηνα απο τη παλια εο - ειδα και ενα βιτταροκλαμπατο τζιβι εκειθε, κατεβασμα συγκλονιστικο με γλιστριματα στα τεσσερο, εθνικη, εισοδος απο κατω - σκαραμαγκα - σε κοντρουλα με ενα ιμπρεζα τουρμπατο που επερδετο στις καμπες που το βιτ εμπαινε με 180αρες και δεν με εσκισε ως οφειλε, παγωτακια απο το εικοσιτεσσαρι το κιοσκ και χομ σουητ χομ. ξεκουραστα και για τη πλακα και για οδηγο και για επιβατες. με τι αλλο οχημα θα γινοτανε αυτο ε? να το σκεφτειτε πριν να γραψετε οτι τα πλαστικα σας θυμιζουν το κουβαδακι σας στη παραλια και μιλησετε για γκριπια και δεν-εχω-τετρα-αλλα-νομιζω-οτι-εχω ή πηρα μαουνα απογονο του 1310 -
Γατε το έχεις σηκωμενο;
-
Γατε το έχεις σηκωμενο;
χαχαχαχχχχ
παντα....
ΑρΕς
eibach pro lift kit, 300 ευρωπουλα μονον, τσαμπα πραμα
-
λοιπον, τι ειναι το βιτ το τουρμπατο
εχθες επηξα. οπως πηζω και τωρα, στο γραφειο απο πουρνο-πουρνο.
στις εξιμιση το απογευμα μου ηρθε εμπνευση εκδρομης: Λουτρακι-Σχινος-Αλεποχωρι, ανεβασμα απο τα χωματα που ειχαμε παει με ενα φιλο χειμωνα, βιλια για μασα, στοουν σιτυ υπνος και εγερτηριο ενωρις να καλυψουμε τις πομπες μας και τις καθυστερησεις.
ειχα το τζιβι στο γραφειο, επρεπε να παω στο παλιο γραφειο να το αφησω και να βγαλω το νιβι, να γυρισω στο νεο γραφειο να γιομισω βενζινη διπλα που εχουμε τα τιμολογιοπιστωτικα στη σελ. φευγωντας να αναψω και ενα κερακι στο παρεΚκλησι του Αι Γιαννη του Κυνηγου. Πηρα και τηλεφωνο κορακλα να ξυπνησει τη μανα της να ετοιμαστουνε και το καμαρι της μαμας καημο του μπαμπα οτι θα εχει το σπιτι δικο του ενα τετραωρο να φερει αυτη που θελει. Πραγματι 7 και πεντε εφτασα σπιτι με αγωνα γρηγορο. Ανεβαινω πανω, σγα μην ειχανε ετοιμαστει. ακομη μαλΛια φτιαχνανε και διαλεγανε ρουχα. ε, επηγε η ωρα εφταμιση. ξεκιναμε, λεω να δουμε το ηλιοβασιλεμα στο σχινο. μεχρι να βγω αττικη οδο απο παπαγου ατταλος, εσυναντησα το φαινομενο του σουκου = ξυσαρχιδιστες ον δη ροαντ να σερνονται με το αριστερο χερι κρεμασμενο στο παραθυρι και το δεξι ακουμπισμενο στα αρχιδια σε ρολο σκρατς. καποια στιγμη εσκασα αο, ειχε περασει η ωρα, σκεφτομαι παπαρια θα προλαβουμε, ας καμουμε μια προσπαθεια. πραγματι, διακοσαρισματα σε σχεδον ολο το δρομο, δεξα για λουτρακι, δεν εχω βρει πως μπαινεις περιφερειακο, εφαγα ολη τη κινηση απο μεσα με επισης παραθεριστες ξυσαρχ. μετα απο εκει, ανεβασμα πισια και κατεβασμα σχινο. μερα φτασαμε. μιλαμε μερα φτασαμε... ειδαμε στη μαυρολιμνη στο μωλο βολτουλα ηλιοβασιλεμα, πριν χαθει τελειως το φως φτασαμε αλεποχωρι μπηκαμε χωμα. οχι τρελο, οχι πολυ ευκολο ομως και σιγουρα αρκετο για να αφησει επιτοπου τα πλαστικα καθε ερκρος δυο οχτω και σια καταστροφες οφροαντ, ειδικα στις ανηφορες. καπου 10-12 χιλιομετρακια καποια απο αυτα με σαθρο. παραπανω βγηκαμε στο δρομακι απο παλια εθνικη θηβας για πορτο γερμενο απο Αι Γιωργη, αλλα η κορακλα ζητησε να δει και τη ψαθα, δεν ειχε ξαναπαει. κατεβασμα ψαθα-πισω με χιλια, βολτουλα στη παραλια, δεν της αρεσε, γυρισαμε για βιλια, 10 παρα ειμασταν εκει. στις μουριες φαγαμε, εξαιρετικη ταβερνα να πατε, εντεκα και ξεκινημα για αθηνα απο τη παλια εο - ειδα και ενα βιτταροκλαμπατο τζιβι εκειθε, κατεβασμα συγκλονιστικο με γλιστριματα στα τεσσερο, εθνικη, εισοδος απο κατω - σκαραμαγκα - σε κοντρουλα με ενα ιμπρεζα τουρμπατο που επερδετο στις καμπες που το βιτ εμπαινε με 180αρες και δεν με εσκισε ως οφειλε, παγωτακια απο το εικοσιτεσσαρι το κιοσκ και χομ σουητ χομ. ξεκουραστα και για τη πλακα και για οδηγο και για επιβατες. με τι αλλο οχημα θα γινοτανε αυτο ε? να το σκεφτειτε πριν να γραψετε οτι τα πλαστικα σας θυμιζουν το κουβαδακι σας στη παραλια και μιλησετε για γκριπια και δεν-εχω-τετρα-αλλα-νομιζω-οτι-εχω ή πηρα μαουνα απογονο του 1310Σα να πήγα εγώ το φχαριστήθηκα
Ναι ρε συ, αλλά ντίζελ γιοκ και 25 χιλιάρικα το εργαλείο. Χωρίς λίζι και τιμολόγιο, μαζεύονται πολλά, αν και θα το διάλεγα από 2008 που κοστίζει τα ίδια, δεν το συζητάμε.
-
Lap wrote:
Γατε το έχεις σηκωμενο;
χαχαχαχχχχ
παντα....
ΑρΕς
eibach pro lift kit, 300 ευρωπουλα μονον, τσαμπα πραμα
Χεχε μ αρεσει που έπιασες την σέντρα,....ωραίος ...
Για αυτό το ρώτησα ετσι;
Υ.γ Κυριολεκτικά τζάμπα, και τα αμορτισέρ έχουν καλή λειτουργια;
-
επαιζαν και τα μαμουα, ετσι το εχουν κανει ολοι οι αλλοι, αλλα ο γατοζ ηθελα μεγαλη αναβαθμιση και στα κρατηματα, οποτε μετα απο b3 πανακριβα, 150 το ενα. που δεν δουλεψαν οπως επρεπε, καγιαμπες με 200 ολα μαζι και ειναι και αψηλο και με και γαμω τα κρατηματα. θεμα φυσικα υπαρχει και θελει συνεση πολυ με τα λατ κρος τα λαστχακια που δεν ειναι για πολλα-πολλα στην ασφαλτος και επειδη ειναι και για πολυ μεγαλα βαρη, δεν βγαινει τπτ για τοσο ελαφρυ οπως το βιτ, και εχουν πανσκληρα πλαινα.και ειναι και μεχρι Η κατηγορια, αρα δεν μπορεις να πιασεις τελιακιασμα και να το κρατησεις. κοπανανε κιολας, αλλα ειναι πολυ καλα εκτος και γενικα καλο μειγμα για γενικη χρηση. με τα μαμα τα λαστιχακια εχει και πολυ επιπλεον πεταγμα και τελικιασμα και κρατηματακια. αλλα δεν ειναι για πολλα-πολλα στα βραχια
-
ειναι και μεχρι Η κατηγορια, αρα δεν μπορεις να πιασεις τελιακιασμα και να το κρατησεις.
Έχει πραγματική τελική πάω από 210;
-
gatoz wrote:
ειναι και μεχρι Η κατηγορια, αρα δεν μπορεις να πιασεις τελιακιασμα και να το κρατησεις.
Έχει πραγματική τελική πάω από 210;
Ειχα ποσταρει τι βιντεακι εδω και χρονια με 218 σε ισωμα στη τριπολη, ακομη αστρωτο, οποτε κατηφορα μπορει περισσοτερα. Μονο στο sport mode ομως και σκασμενη 5η μεχρι να εχει η 6η τραβηγμα. Παντως τα 200 κοντερ ερχονται για πολυ πλακα και με τη διασταση που φοραω πλεον ειναι περιπου ακριβες
-
140 αλόγατα και 240Nm για αυτοκίνητο γύρω στον τόνο, θα χει καλές επιδόσεις!
Αλλά πιθανότατα θα αλλαξοπιστήσω αύριο Γάτε, αν κάτσει η συμφωνία, να πάω στους Γάλλους ντηζελάκι...
Suzuki Vitara 2015