Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σκορτσάρισμα Focus
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σκορτσάρισμα Focus
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    10
    1911
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george1980 last edited by

      Καλησπέρα, έχω το εξής θέμα. Έχω το Focus 1400, του 2005 που παρουσιάζει σκορτσάρισμα εδώ και αρκετό καιρό. Δηλαδή φαίνεται μπουκωμένο, στα χαμηλά ζορίζεται και θέλει γκάζι γιατί βαράει πυράκια και ακόμα στην επιτάχυνση με 3000 + στροφές και 3η, 4η νιώθω ελαφρά κλωτσήματα συνεχόμενα. Δεν σβήνει ούτε παίζει ρελαντί. Δεν βγάζει βλάβη το διαγνωστικό ούτε βέβαια ανάβει λαμπάκι.Ο μηχανικός που το πάω μου καθάρισε την πεταλούδα, δούλεψε κανα μήνα καλά αλλά μετά τα ίδια. Άλλαξα πολλαπλασιαστή και δουλεύει ελάχιστα καλύτερα αλλά όχι σωστά. Μου πρότεινε να αλλάξω και μπουζοκαλώδια.
      Να σημειώσω ότι πολύ παλιά, πριν το πρόβλημα, είχαν περάσει νερά βροχής από τα μπεκ των καθαριστήρων και έκατσαν στο λούκι με τα μπουζί με αποτέλεσμα να μείνω. Καθαρίστηκαν όλα από τις σκουριές χωρίς να αλλαχτεί κάτι και δούλευε σωστά για κάποιο διάστημα. Το αυτοκίνητο είναι 1ο χέρι με 60χιλ. χλμ και όλα τα σέρβις.
      Καμιά βοήθεια τι να ελέγξω;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        george1980 last edited by

        Καλησπέρα, έχω το εξής θέμα. Έχω το Focus 1400, του 2005 που παρουσιάζει σκορτσάρισμα εδώ και αρκετό καιρό. Δηλαδή φαίνεται μπουκωμένο, στα χαμηλά ζορίζεται και θέλει γκάζι γιατί βαράει πυράκια και ακόμα στην επιτάχυνση με 3000 + στροφές και 3η, 4η νιώθω ελαφρά κλωτσήματα συνεχόμενα. Δεν σβήνει ούτε παίζει ρελαντί. Δεν βγάζει βλάβη το διαγνωστικό ούτε βέβαια ανάβει λαμπάκι.Ο μηχανικός που το πάω μου καθάρισε την πεταλούδα, δούλεψε κανα μήνα καλά αλλά μετά τα ίδια. Άλλαξα πολλαπλασιαστή και δουλεύει ελάχιστα καλύτερα αλλά όχι σωστά. Μου πρότεινε να αλλάξω και μπουζοκαλώδια.
        Να σημειώσω ότι πολύ παλιά, πριν το πρόβλημα, είχαν περάσει νερά βροχής από τα μπεκ των καθαριστήρων και έκατσαν στο λούκι με τα μπουζί με αποτέλεσμα να μείνω. Καθαρίστηκαν όλα από τις σκουριές χωρίς να αλλαχτεί κάτι και δούλευε σωστά για κάποιο διάστημα. Το αυτοκίνητο είναι 1ο χέρι με 60χιλ. χλμ και όλα τα σέρβις.
        Καμιά βοήθεια τι να ελέγξω;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          george1980 last edited by

          Καλησπέρα, έχω το εξής θέμα. Έχω το Focus 1400, του 2005 που παρουσιάζει σκορτσάρισμα εδώ και αρκετό καιρό. Δηλαδή φαίνεται μπουκωμένο, στα χαμηλά ζορίζεται και θέλει γκάζι γιατί βαράει πυράκια και ακόμα στην επιτάχυνση με 3000 + στροφές και 3η, 4η νιώθω ελαφρά κλωτσήματα συνεχόμενα. Δεν σβήνει ούτε παίζει ρελαντί. Δεν βγάζει βλάβη το διαγνωστικό ούτε βέβαια ανάβει λαμπάκι.Ο μηχανικός που το πάω μου καθάρισε την πεταλούδα, δούλεψε κανα μήνα καλά αλλά μετά τα ίδια. Άλλαξα πολλαπλασιαστή και δουλεύει ελάχιστα καλύτερα αλλά όχι σωστά. Μου πρότεινε να αλλάξω και μπουζοκαλώδια.
          Να σημειώσω ότι πολύ παλιά, πριν το πρόβλημα, είχαν περάσει νερά βροχής από τα μπεκ των καθαριστήρων και έκατσαν στο λούκι με τα μπουζί με αποτέλεσμα να μείνω. Καθαρίστηκαν όλα από τις σκουριές χωρίς να αλλαχτεί κάτι και δούλευε σωστά για κάποιο διάστημα. Το αυτοκίνητο είναι 1ο χέρι με 60χιλ. χλμ και όλα τα σέρβις.
          Καμιά βοήθεια τι να ελέγξω;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Μπουζοκαλωδια κοιτα σε συνδιασμο με ενα τσεκαρισμα στα μπουζι.

            Οταν σιγουρευτεις οτι τα ρευματα ειναι ενταξει και συνεχιζει το προβλημα, δειτε τα μπεκ βενζινης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by

              μετρηστε καυσαερια, αν εχει πολλους υδρογονανθρακες και λογικο μονοξειδιο πας σε υψιλη ταση, αν εχει και πολυ μεγαλο μονοξειδιο και πολυ χαμηλο διοξειδιο κοιτας για μετρητη αερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                george1980 last edited by

                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                μετρηστε καυσαερια, αν εχει πολλους υδρογονανθρακες και λογικο μονοξειδιο πας σε υψιλη ταση, αν εχει και πολυ μεγαλο μονοξειδιο και πολυ χαμηλο διοξειδιο κοιτας για μετρητη αερα.

                CO 0.21% Ρελαντί 0.15% υψηλές στροφές
                ΗC 41 27
                λ 1,004 υψηλές στροφές.

                για CO2 δεν βλέπω μέτρηση στον έλεγχο ΚΤΕΟ.

                Τι βλέπεις γιατρέ μου;

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • I
                  ilias-a last edited by

                  ενα μετρημα στην αντλια βενζινης θα εκανα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    george1980 last edited by

                    Τελικά, αλλάχτηκαν μπουζοκαλώδια και όλα καλά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      cson last edited by

                      Για την ιστορια, ο Σαρακακης για ενα lancer της οικογενειας του 95 ζηταει 170 ευρω για τα μπουζοκαλωδια μονο κοστος ανταλλακτικου με φπα. Εχει παρομοια συμπτωματα και αναζητησα μπουζοκαλωδια. 38 ευρω εχουν τα ngk.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        heras last edited by

                        Kαλησπερα παιδια
                        για να μην ανοιγω νεο θεμα, εχω εδω και μερικες μερες παρομοια συμπτωματα...δηλ με λιγες στροφες γυρω στις 1.500-2.000 και πατημα γκαζιου το αμαξι κλωτσαει μπρος πισω και ''κοβει''. Ανεβαινοντας οι στροφες ολα μια χαρα. Στο ρελαντι επισης μια χαρα, σταθεροτατο οπως παντα
                        Στην αρχη υποπτευθηκα κακη βενζινη αλλα βαζοντας και απο αλλου, παλι τα ιδια
                        Το θεμα ειναι ομως οτι δεν μου το κανει διαρκως αλλα οποτε του καπνισει. Υπαρχει περιπτωση να ειναι συμπτωματα αντλιας βενζινης στα τελευταια της γιατι εχω και την κακη συνηθεια να το αφηνω με ''ρεζερβα'' (αν και το αμαξι δεν εχει λαμπακι )??
                        ή παιζει να ειναι απο ρευματα δηλ κατι σε μπουζι, μπουζοκαλωδια, πολλ/στες?

                        το αμαξι ειναι mx5 1.6 μκ2 '98

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          aea4tf admin moderator last edited by

                          Μπουζοκαλώδια το πιθανότερο. Το έπαθα κι εγώ στο δικό μου Μιάτα κάποτε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr